IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Metal en vooroordelen Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-01-2009 19:50 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2009 11:20 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee publieke eigendommen slopen en vrouwen stalken, dat is volwassen.
Altijd dezelfde dingen er weer bij halen he ? mafkees.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-01-2009 19:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2009 11:07 schreef Argus het volgende:
Nee knul, door je gelul erover als een meid van 14.
Dat jij denkt dat ik een ongeschoten neanderthaler ben, sja, laten we het er maar op houden dat mijn kleren waarschijnlijk toch wat duurder zijn dan die van jou
Oh ja jij bent zo'n poser,in het weekend de metaller uithangen met je cult shirts en doordeweek lekker in het pak, of nie dan ?


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2009 19:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Metalheads hebben doorgaans langere teennagels dan kinderartsen


signature


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 16-01-2009 9:33 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Na het lezen van dit topic kan één vooroordeel iig bevestigd worden.


don't mistake lack of talent for genius


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 16-01-2009 10:45 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2009 19:53 schreef mental het volgende:
Oh ja jij bent zo'n poser,in het weekend de metaller uithangen met je cult shirts en doordeweek lekker in het pak, of nie dan ?


Dat zou dan 'nie dan' worden.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-01-2009 11:41 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Moi, hier. daarom zeg ik altijd maar dat ik muziek liefhebber ben ipv metalhead. Het gaat uiteindelijk ook om de muziek die je zelf leuk vind dus waarom zou je dat moeten verdedigen...... snap dat niet zo. Je vind iets leuk of je vind iets niet leuk; klaar!


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-01-2009 13:06 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2009 10:45 schreef Argus het volgende:
Dat zou dan 'nie dan' worden.
je bent WR niet!


Fuck the world and fuck you


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 16-01-2009 13:15 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2009 9:33 schreef NecroNoud het volgende:
Na het lezen van dit topic kan één vooroordeel iig bevestigd worden.
Vrouwen kunnen niet grunten?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-01-2009 13:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dat is geen vooroordeel, dat is een feit.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 16-01-2009 13:39 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2009 13:06 schreef mental het volgende:
je bent WR niet!


Enige gelijkenis was toen ik een jaar of 8 was geweest wel weg ja
Maar goed, ik heb geen pakken (ik pas zowieso niet in confectie jasjes) en ook geen cult t-shirts voor zover ik weet


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Thornugly
Usericon van Thornugly
Posted 17-01-2009 13:51 by Thornugly Wijzig reactieProfiel van ThornuglyQuote dit berichthttp://www.metalv.be

Jah ik zie dat jullie je allesinds wel uitleven op het enigste vooroordeel dat ik absoluut niet ga bespreken, het uiterlijk en ook het 'nerd' zijn.
Maar voel je vrij om een nieuw topic te openen op mijn forum, hoor je ook nog eens wat enkele mensen ervan denken die niet zo voor metal zijn.

En dat vrouwen niet kunnen grunten is een vooroordeel,
of dacht je dat de muziek van Arch Enemy met de computer is gemaakt?

Cabaretier clipje is btw wel geestig.

En er zijn idd zes vooroordelen op het forum maar ééntje ga ik niet bespreken in mijn eindwerk.
Maar wil wel weten hoe mensen daarover denken.

En als wat meer mensen nu eens registreren en reageren op de polls dan kun je nog bewijzen ook dat niemand ook maar iets geeft om die vooroordelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Thornugly op 17-01-2009 13:52]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-01-2009 13:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik ben geen nerd. zou je je vooroordelen lekker ergens anders willen gaan spuien ?


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-01-2009 14:13 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nerds heerschen en ik dus ook.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-01-2009 14:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 13:51 schreef Thornugly het volgende:
En dat vrouwen niet kunnen grunten is een vooroordeel,
of dacht je dat de muziek van Arch Enemy met de computer is gemaakt?
Angela Gossow grunt niet. En ja, er wordt behoorlijk gesleuteld om haar dat geluid te geven.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-01-2009 15:21 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 14:13 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nerds heerschen en ik dus ook.


Niks mis mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Lionheart op 17-01-2009 15:22]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-01-2009 15:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 14:37 schreef ZelThoR het volgende:
Angela Gossow grunt niet. En ja, er wordt behoorlijk gesleuteld om haar dat geluid te geven.


Volgens mij zit jij nu uit je nek te lullen Zeiktor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-01-2009 16:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 15:59 schreef Onweerwolf het volgende:
Volgens mij zit jij nu uit je nek te lullen Zeiktor.
Sterke opmerking


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-01-2009 16:01 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Wat niet wegneemt dat de vocals van Arch Enemy heel erg overrated zijn.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-01-2009 16:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 16:01 schreef ZelThoR het volgende:
Sterke opmerking


Leg ons dan eens uit waarom Angela niet grunt en wat er allemaal aan gesleuteld wordt en hoe jij dit allemaal weet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-01-2009 16:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 16:01 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wat niet wegneemt dat de vocals van Arch Enemy heel erg overrated zijn.


Ze staat toch niet bekend als briljant gruntster of wel?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-01-2009 16:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 16:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Leg ons dan eens uit waarom Angela niet grunt en wat er allemaal aan gesleuteld wordt en hoe jij dit allemaal weet.
Jij komt nog niet zolang hier, denk ik. anders had je geweten dat Zelthor alles weet. ( nou ja, iig veel, hehe )


Fuck the world and fuck you


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-01-2009 16:06 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Er wordt zeker wel met effecten gewerkt bij Angela, maar dat neemt niet weg dat ze een behoorlijk goede strot heeft.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-01-2009 16:06 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 16:06 schreef Illusione het volgende:
Er wordt zeker wel met effecten gewerkt bij Angela, maar dat neemt niet weg dat ze een behoorlijk goede strot heeft.
Voor een wijf dan he.


Fuck the world and fuck you


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-01-2009 16:08 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 16:05 schreef mental het volgende:
Jij komt nog niet zolang hier, denk ik. anders had je geweten dat Zelthor alles weet. ( nou ja, iig veel, hehe )


Wat een enorme kontlikker ben jij toch ook.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-01-2009 16:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 16:08 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat een enorme kontlikker ben jij toch ook.
Wil je ook een keer ?


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen