IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Metal en vooroordelen Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-01-2009 16:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 16:08 schreef mental het volgende:
Wil je ook een keer ?


Daar heb ik Grey al voor. Jammer hé!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-01-2009 16:11 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 16:06 schreef mental het volgende:
Voor een wijf dan he.


An A for comparative biology, but an F for making a point..

Er zijn menig mannelijke zangers die zo'n strot zouden willen kunnen opzetten. Vrouw of niet, ik mag die vocalen wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 17-01-2009 16:12]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-01-2009 16:12 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 16:10 schreef Onweerwolf het volgende:
Daar heb ik Grey al voor. Jammer hé!
Godver zelfs een vent scoren lukt me niet! het ligt aan mijn lelijke rot kop he.


Fuck the world and fuck you


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 17-01-2009 16:24 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 17 januari 2009 16:06 schreef Illusione het volgende:
Er wordt zeker wel met effecten gewerkt bij Angela, maar dat neemt niet weg dat ze een behoorlijk goede strot heeft.


Vond het live anders behoorlijk tegenvallen.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-01-2009 16:24 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Metalheads zoeken altijd ruzie met, en bedreigen Mental...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-01-2009 16:25 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 16:24 schreef Staalman het volgende:
Metalheads zoeken altijd ruzie met, en bedreigen Mental...
The truth hurts dude, the truth hurts.


Fuck the world and fuck you


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-01-2009 16:26 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Foul Taste Of Freedom is beter...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-01-2009 16:26 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 16:24 schreef Rasputin het volgende:
Vond het live anders behoorlijk tegenvallen.



Heb ze nog maar één keer live gezien, maar dat vond ik niet verkeerd. Binnenkort maar weer eens gaan om te kijken of dat nog steeds klopt.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-01-2009 16:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 16:26 schreef Staalman het volgende:
Foul Taste Of Freedom is beter...
hehe dit was een nummer van Slapshot, 16 valve hate, dacht dat jij als ex straight edger die wel zou herkennen hehe


Fuck the world and fuck you


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 17-01-2009 16:27 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 17 januari 2009 16:26 schreef Illusione het volgende:
Heb ze nog maar één keer live gezien, maar dat vond ik niet verkeerd. Binnenkort maar weer eens gaan om te kijken of dat nog steeds klopt.


Ik ook maar een keer, en die ervaring werd goed verziekt door het geduw van iedereen die met zn lul in zn hand op de eerste rij wilde staan.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-01-2009 16:28 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 16:27 schreef mental het volgende:
hehe dit was een nummer van Slapshot, 16 valve hate, dacht dat jij als ex straight edger die wel zou herkennen hehe


Ik ben meer van Pro-Pain... ex of niet, lekkere drolduwer van me...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-01-2009 16:29 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 16:27 schreef Rasputin het volgende:
Ik ook maar een keer, en die ervaring werd goed verziekt door het geduw van iedereen die met zn lul in zn hand op de eerste rij wilde staan.


Eerste keer dat ik ze live zag had ik maar een paar nummers gehoord, en vond dat best OK klinken. Ik was dan ook wel enigszins verbaasd dat er toch een redelijk lekkere meid 't podium op kwam rennen.
Stond gelukkig redelijk achteraan met een biertje, dus ik kon er in alle rust naar luisteren. Voor de situatie die jij schetst zou ik ook hartelijk bedanken.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 17-01-2009 16:31 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Meteen een volgend vooroordeel.

Een groot gedeelte van de metalheads zijn kansloze rukkers.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-01-2009 16:32 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 16:31 schreef Rasputin het volgende:
Meteen een volgend vooroordeel.

Een groot gedeelte van de metalheads zijn kansloze rukkers.


Dat is eerder een correcte conclusie dan een vooroordeel te noemen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-01-2009 16:33 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

+1


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 17-01-2009 16:33 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 17 januari 2009 16:32 schreef Illusione het volgende:
Dat is eerder een correcte conclusie dan een vooroordeel te noemen.


Vooroordelen zijn natuurlijk ook weleens waar.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-01-2009 16:33 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Uiteraard.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-01-2009 17:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 16:31 schreef Rasputin het volgende:
Een groot gedeelte van de metalheads zijn kansloze rukkers.

Ze falen zelfs met rukken?

OK, over Angela dan.

Angela grunt niet. Schreeuwen, grommen, screamen; OK. Maar geen grunt, daar voor mist het een heel stuk diepte. Door middel van nabewerking van haar vocalen proberen ze nog wel wat diepte na te bootsen, maar die mist ze simpelweg. Het is misschien meer een definitiekwestie dan uhm... iets anders, maar ik beschouw wat zij produceert niet als grunt. Ook niet een scream, dus wat houden we dan over? Geen idee. Voor mij is het een ieder geval een technisch duidelijk andere aanpak. Ik beschouw iemand als Max Cavalera bijvoorbeeld ook niet echt als grunter.

En ik heb het vermoeden dat niet-kunnen-grunten uberhaupt is voorgehouden aan vrouwen, wegens het missen van een adamsappel Jammer dat er weinig anatomische en technische onderbouwing van grunten heeft plaatsgevonden (dan waren dit soort dingen wat zekerder te onderbouwen), maar dat komt denk ik dan weer door het debiele idee dat je het niet kan leren maar dat je het moet kunnen. Dat heeft de ontwikkeling van de grunttechniek als volwaardig muzikaal fenomeen wat achtergesteld.

Ik heb overigens niets gezegd over de kwaliteit van haar vocalen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-01-2009 17:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hou op joh, ik hoef niet tientallen termen extra voor bepaalde zangtechnieken die zo divers zijn dat het weinig zin heeft het te benoemen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Grunt

hierin staat mevrouw angela wel duidelijk aangegeven maarja t is maar de wikipediaanse uitleg.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-01-2009 17:42 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Gelukkig, weten we dat ook weer.

edit. En dat.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 17-01-2009 17:42]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-01-2009 17:42 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 januari 2009 16:31 schreef Rasputin het volgende:
Meteen een volgend vooroordeel.

Een groot gedeelte van de metalheads zijn kansloze rukkers.


net zoals alle andere bevolking?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-01-2009 17:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 17:41 schreef ElitE het volgende:
hou op joh, ik hoef niet tientallen termen extra voor bepaalde zangtechnieken die zo divers zijn dat het weinig zin heeft het te benoemen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Grunt

hierin staat mevrouw angela wel duidelijk aangegeven maarja t is maar de wikipediaanse uitleg.


Tsja, wiki kun je voor veel dingen goed gebruiken maar niet voor dingen die uberhaupt niet goed uitgezocht zijn


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-01-2009 17:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

waarom wil jij er nu dan al allemaal andere termen aan vast plakken? ga eerst je onderzoek doen dan!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-01-2009 17:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 17:44 schreef ElitE het volgende:
waarom wil jij er nu dan al allemaal andere termen aan vast plakken? ga eerst je onderzoek doen dan!

Ik zeg helemaal niet dat ik dat wil Ik wil alleen Angela geen gruntster noemen

Het lijkt me overigens daadwerkelijk interessant om het technische/anatomische aspect uit te zoeken, maar ja, verkeerde vakgebied Op de Engelse wiki wordt wel wat meer uitleg gegeven en er zijn wat parallellen met Tuva-keelzang maar een echt eenduidige uitleg bestaat volgens mij nog niet.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2009 17:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. als een vent zo zou 'grunten' zou iedereen het klote vinden, er hangen tieten aan, dat maakt de 'grunt' ineens voor velen goed.

Vind het echt abominabel wat ze eruit perst.



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen