IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Metal en vooroordelen Vorige pagina | Volgende pagina
Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 17-01-2009 17:50 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 17 januari 2009 17:42 schreef ElitE het volgende:
net zoals alle andere bevolking?


Daar gaat het niet om in dit topic.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-01-2009 17:51 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 17:49 schreef Jenje het volgende:
.. als een vent zo zou 'grunten' zou iedereen het klote vinden, er hangen tieten aan, dat maakt de 'grunt' ineens voor velen goed.


Bij jou heeft dat uiteindelijk geen reet uitgehaald...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2009 17:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-01-2009 17:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-01-2009 14:55 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2009 15:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

volgens mij hebben metallers meer haar op hun reet dan homo's


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-01-2009 15:18 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

bedoel je als het niet geschoren wordt?

En bedoel je in haren per centimeter, of lengte en dikte van de haren, haar volume, of gewoon bedekkingsgraad?

een chimpansee heeft bijvoorbeeld een stuk minder haren dan een mens.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2009 15:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik bedoel dat bij het haar van een metalhead zowel de lengte, de kinetische energie als diameter groter is dan bij dat van een reeteter

hyphothethisch


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-01-2009 16:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik denk dat als gevolg daarvan metalheads ook meer last van tarrels hebben dan sluitspierpioniers. Tenzij ze allebei zijn natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-01-2009 16:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Tarrels, gaaf woord; leuk om weer eens te horen.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-01-2009 16:49]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2009 16:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tarrels?


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2009 17:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Strontklonten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 19-01-2009 18:12 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

In het Duits: Klabusterbeern



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-01-2009 22:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 18:12 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
In het Duits: Klabusterbeern

Juist. Voor mij is één van de bewijzen dat evolutie niet per definitie vooruitgang is de groei van lange haren in je anus. Waardoor de tarrels altijd zo lekker in balletjesvorm eraan vast blijven plakken. Waardoor je bij het afvegen van je reet altijd gedroogde tarrels gemengd met haren uit je aars trekt. Pijnlijke business.
Als evolutie echt vooruitgang was, zou met alle lichaamsbeharing van de mens ook het anushaar zijn verdwenen.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-01-2009 22:03]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-01-2009 12:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Of er zit een bepaald onderschat/niet-onderkend evolutionair voordeel aan!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-01-2009 12:40 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Tijdens het rimmen ontwikkel je extra antistoffen door het eten van de tarrels


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-01-2009 12:45 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

tarrels niet te verwarren met truffels.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2009 13:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

of een post-buffelstoot-irritatie


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-01-2009 16:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 19 januari 2009 22:02 schreef bastianus het volgende:
Juist. Voor mij is één van de bewijzen dat evolutie niet per definitie vooruitgang is de groei van lange haren in je anus. Waardoor de tarrels altijd zo lekker in balletjesvorm eraan vast blijven plakken. Waardoor je bij het afvegen van je reet altijd gedroogde tarrels gemengd met haren uit je aars trekt. Pijnlijke business.
Als evolutie echt vooruitgang was, zou met alle lichaamsbeharing van de mens ook het anushaar zijn verdwenen.


menselijke lichaamsbeharing is nog steeds functioneel hoor

bij hoofdhaar is het logisch voor communicatie en bescherming.(snor en baard eigenlijk alleen voor communicatie). Maar schaamharen en okselharen zijn er voor de hygiene, ook al gaat dit keihard in tegen de algemene opvattingen. De haren zijn er om te voorkomen dat alles tegen elkaar aan gaat plakken, en vocht eventueel af te voeren door het vergroten van het oppervlak. En ook bij de anus is het dus handig dat het niet kaal tegen elkaar aanplakt want dan kun je zo moeilijk lopen.

Edit: en okselharen hebben ook een functie voor het verspreiden van feromonen, alhoewel er nog geen menselijke feromonen bekend zijn is het wel duidelijk dat we zeer onbewust reageren op geuren. Waaronder zelfs angstferomonen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-01-2009 16:11]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-01-2009 16:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 16:06 schreef ElitE het volgende:
en okselharen hebben ook een functie voor het verspreiden van feromonen, alhoewel er nog geen menselijke feromonen bekend zijn is het wel duidelijk dat we zeer onbewust reageren op geuren. Waaronder zelfs angstferomonen.

Nou, op de geuren die uit mijn anusharen opstijgen kan je moeilijk "onbewust" reageren. Of er moet nog een hoeveelheid muskus o.i.d. in verborgen zitten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-01-2009 16:54 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe ik heb het dan ook over oksels, of zit jouw darmuiteinde soms onder je arm


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-01-2009 17:51 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Metalheads horen naast lang haar op hun hoofd ook lang haar op hun reet te hebben?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-01-2009 20:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Bij mij hangt m'n hoofdhaar wel op m'n reet en ik ben nieteens een metalhead. Hoe ironisch.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-01-2009 20:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 20:39 schreef De Tegenpartij het volgende:
Bij mij hangt m'n hoofdhaar wel op m'n reet en ik ben nieteens een metalhead. Hoe ironisch.

Ach, zolang je je kop en je reet nog maar uit elkaar kan houden...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-01-2009 21:35 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik bén idd wel eens in de war qua toiletpapiergebruik.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen