IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "It's alive! It's alive!" (gekeken film / filmstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 11-05-2009 8:14 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 10 mei 2009 9:58 schreef attila_de_hun het volgende:
ik snap je 100% maar ik begrijp ook dat ze het oude universum achter zich willen laten. maar met deze truc spreken ze zowel de oude fans aan(een deel dan toch) als nieuwe. Het is natuurlijk dan ook puur commercie uiteindelijk. maar goed, het is nu eenmaal zo en ik hoop toch dat het weer net zo succesvol wordt (en dat het oude universum niet volledig wordt genegeerd).
Ik vraag me overigens wel af, nu dit zo succesvol is gebleken of George Lucas, die toch niet vies is van cash, het in zijn hoofd gaat halen om de star wars delen 4,5 en6 wellicht ook opnieuw te gaan maken



Star Trek ook gezien van het weekend, erg leuk. Heb Star Trek nooit echt gevolgt, maar wel altijd leuk gevonden. Vond de film fantastisch.

En als George Lucas wat wil gaan doen, dan hoop ik toch dat ie delen 7, 8 en 9 gaat maken.


Op je knie en pijp voor genade!


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 11-05-2009 13:55 by jelmer2 Profiel van jelmer2

Traces of Death
Men Behind the Sun 4
Poultrygeist: Night of the Chicken Dead

[Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 11-05-2009 13:55]


Wil je muilperen?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-05-2009 13:57 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 11 mei 2009 13:55 schreef jelmer2 het volgende:
Men Behind the Sun 4


Hoe is die?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-05-2009 14:01 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 mei 2009 19:48 schreef spectre het volgende:
wtf


Ja sorry, nadat de veelbelovende apartheid van de eerste paar minuten erop zat begon de film echt veel teveel pseudo-artistiek te doen. De dialogen waren soms wel erg gaaf, maar die komen gewoon rechtstreeks uit het boek dus daar hoef ik de film niet voor te gaan kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 11-05-2009 14:01]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-05-2009 14:10 by spectre Profiel van spectre

Het lijkt me logisch dat als je een boekverfilming doet je dialogen gebruikt uit het boek. Dat maakt de film wat mij betreft niet minder goed.. raar argument trouwens

Meestal wordt er ge%#$ erd als er te weinig uit het boek naar voren komt maar jij weet dat om te draaien.. ik zal ze nooit snappen, die lezers

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-05-2009 14:11]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 11-05-2009 14:16 by jelmer2 Profiel van jelmer2

quote:
Op 11 mei 2009 13:57 schreef Schaep het volgende:
Hoe is die?


Grof, maar op een andere manier dan in deel 1.

Deel 1 gaat meer over de kampen van japanners terwijl deel 4 meer een beeld probeert te geven van de oorlog zelf. Wat je te zien krijgt is massamoord, verkrachting, geimproviseerde abortus, enz.
Toch heeft het niet de impact die deel 1 op mij had.


Wil je muilperen?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-05-2009 14:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 mei 2009 22:42 schreef Mark het volgende:
Vanmiddag Coraline, de 3D versie

Geweldig die PG-rating die ze gegeven hebben. Er zaten een paar kinderen in de bioscoop, die gaan vanacht naar ik vermoed niet goed slapen

Neil Gaiman


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-05-2009 14:30 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 11 mei 2009 14:16 schreef jelmer2 het volgende:
Grof, maar op een andere manier dan in deel 1.

Deel 1 gaat meer over de kampen van japanners terwijl deel 4 meer een beeld probeert te geven van de oorlog zelf. Wat je te zien krijgt is massamoord, verkrachting, geimproviseerde abortus, enz.
Toch heeft het niet de impact die deel 1 op mij had.


Oke, dat klinkt toch nog wel heftig, zeker de verkrachting en de geïmproviseerde abortus. Zelf trok ik uit de eerste deel de scene met de katten het minst goed. Eens checken wanneer ik er klaar voor ben.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-05-2009 14:31 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 11 mei 2009 14:10 schreef spectre het volgende:
Het lijkt me logisch dat als je een boekverfilming doet je dialogen gebruikt uit het boek. Dat maakt de film wat mij betreft niet minder goed.. raar argument trouwens

Meestal wordt er ge%#$ erd als er te weinig uit het boek naar voren komt maar jij weet dat om te draaien.. ik zal ze nooit snappen, die lezers



Nee, zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dat als het enige positieve in de film de inhoud van de dialogen is, dan heeft de film dus totaal geen meerwaarde. Acteerwerk was niet geweldig, de camera-voering werk naar verloop van tijd irritant, en ik had echt voortdurend het gevoel alsof ze een soort Belgische trainspotting of zoiets probeerden te maken.

Maar goed, ieder zijn ding. Een maat van me vond de film magistraal. Ik vond het veel te geforceerd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 12-05-2009 7:03 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

Taken- leuke actiefilm met een zeer goede casting wat betreft de vader in de film.. (je had er ook zo een Jean Claude van Damme neer kunnen zetten en je had een standaard film.)

Crank 2- Gelukkig niet heel veel meer over the top dan deel 1, een leuk en waardig vervolg.

Gran Torino- Zelden zo'n bittere man gezien en alhoewel er niet heel veel gebeurt in de film vond ik hem zeer goed te pruimen


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-05-2009 12:16 by invictis Profiel van invictis

the boy in the striped pajamas;

http://www.boyinthestripedpajamas.com/#/home

erg indrukwekkend WO II drama, met prachtige muziek van James Horner, top!


-Changeling ;
met Angela Jolie en John Malkovich, erg coole thriller in de jaren 20.
mooie setting en erg gaaf verhaal.



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-05-2009 13:02 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 12 mei 2009 7:03 schreef drdennuz het volgende:

Zelden zo'n bittere man gezien


Haha ga voor de grap eens de franse film "Seul contre tous" kijken


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 13-05-2009 13:23 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 13 mei 2009 13:02 schreef Argh het volgende:
Haha ga voor de grap eens de franse film "Seul contre tous" kijken


Geniale film. Ik heb er vorige maand een levensgrote poster van op de kop getikt.

Volgens mij zijn wij de enige twee hier die deze film kennen en / of gaaf vinden, en heb ik al zeker drie keer gezegd dat het een geniale film is op momenten dat jij 'm noemt. :')

Laatst gezien:

Role Models (wel gaaf)
Mallrats (redelijk)
Clerks (voor de achtste keer ofzo, blijft geweldig)


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-05-2009 13:25 by Schaep Profiel van Schaep

City of Ember

Wat teveel een familie -en avonturenfilm, maar wel een mooie setting.


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-05-2009 16:22 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 13 mei 2009 13:23 schreef nuclearwarfare het volgende:
Geniale film. Ik heb er vorige maand een levensgrote poster van op de kop getikt.

Volgens mij zijn wij de enige twee hier die deze film kennen en / of gaaf vinden, en heb ik al zeker drie keer gezegd dat het een geniale film is op momenten dat jij 'm noemt. :')



Ha, nu je het zegt inderdaad ja haha. Waar heb je die poster vandaan gehaald? Zou trouwens geniaal zijn als The Butcher opnieuw opduikt in de nieuwste film van Noé





Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-05-2009 17:01 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Crimson Tide

mwah....



Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 13-05-2009 21:39 by Papillonneke Profiel van Papillonneke

Ringu (alweer)
The Island
Slither


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2009 0:25 by Mark Profiel van Mark

Zojuist de nieuwe Star Trek

Super film!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-05-2009 1:10 by Schaep Profiel van Schaep

3:10 to Yuma


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 14-05-2009 8:10 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

Gisterenavond een geleend dvdtje van November met Courteney Cox. Wat een waardeloze film! En ja, ik durf best te zeggen dat ik er geen zak van snapte.


Op je knie en pijp voor genade!


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 14-05-2009 12:10 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

Iemand Angels & Demons al gezien?
Ben erg benieuwd naar de film aangezien ik het boek ook gelezen heb!



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 14-05-2009 12:19 by Helvete Profiel van Helvete



5 Centimeters per Second


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2009 12:20 by Mark Profiel van Mark

al gezien? Film komt hier in Engeland vandaag pas uit. Is Nederland zowaar een keer sneller dan?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-05-2009 12:25 by bastianus Profiel van bastianus

Der Untergang. Hij viel me tegen qua realisme. Hitlers darmproblemen zijn alom bekend, maar er was geen scheet te horen in de film. Met name gezien de oplopende spanning in de bunker moeten er toch wel een paar geklonken hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-05-2009 13:30 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

volgens mij hebben we niemand in die film zien poepen! verschrikkelijk.

Zwartboek eindelijk gezien, vond het niet tegenvallen! Vlotte film, leuke/ spannende wendingen en niet te overdreven goed/fout maar juist die spanning opzoeken.

Vorige week gezien:
Een beetje verliefd... Het zou terecht zijn als Yes-R ten gevolge van zijn rol in deze film een pijnlijke marteldood zou sterven, want voor de kijkers was dat precies wat hij hen bood. Verhaal was slecht, rollen waren slecht (overdreven en belachelijk) dialogen waren slecht. Alleen opa en zijn vlaamse speelpoes waren te doen en maakte dat niet alles aan de film slecht was.

De Vliegeraar ook nog gezien. gewoon geniaal. Mochten er nog mensen zijn die twijfelen aan de slechtheid van religious fanatisme, of de machtswellust die erachter schuil gaat dan helpt deze film je daar wel van af.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen