IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Departure III Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-01-2009 17:55 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Zo, en gaarne flamen in het flametopic, en ruziemaken kan je beter in het echt doen, dat komt niet zo mongolide over.


Boeiender


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-01-2009 17:55 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

5 nummers maar? Godverredomme.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-01-2009 17:55 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

En @ Dentz, in maart gaan we 5 nummers opnemen.


Boeiender


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-01-2009 17:56 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Maak dan gelik een degelijke cd.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-01-2009 17:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 januari 2009 17:55 schreef Dentz het volgende:
5 nummers maar? Godverredomme.


Hehehe, is volgens mij in ons geval een dikke 20 minuten hoor.


Boeiender


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-01-2009 17:58 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Doe dan 7 nummers, heb je voldoende minuten om het een album te mogen noemen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 18-01-2009 17:58 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2009 17:55 schreef MR. N het volgende:
Zo, en gaarne flamen in het flametopic, en ruziemaken kan je beter in het echt doen, dat komt niet zo mongolide over.


Noem je Sjaakie nu een mongool?


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 18-01-2009 18:07 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

vertrek...hmmm.

Is dit een racistische link naar Auschwitz ofzo?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-01-2009 18:07 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik had inmiddels al een persbeicht verwacht. letdown!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2009 18:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ook, mail even door mannen


signature


m00n
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van m00n
Posted 19-01-2009 9:36 by m00n Wijzig reactieProfiel van m00nQuote dit bericht

Jongens hier even mijn complimenten voor het nieuwe nummmer. Klinkt als een tiet


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-01-2009 16:00 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Dat wou ik nou ook zeggen zaterdag maar was er al af geknikkerd(wel ontopic hahahaha) kijk er naar uit deze zaterdag en zal proberen wat minder stokerig te doen int vervolg (op verzoek van grey hahahaha).


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-01-2009 16:11 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Even voor de topic starter. Wat is een Departure, wat doet het, hoe klinkt het en waar kan ik ze horen?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-01-2009 17:54 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 16:11 schreef DrDoom het volgende:
Ik zou als band de boel ff ophelderen voordat niemand meer wat voor je band regelt, optredens uitwisselen betekent ook optredens terug geven!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-01-2009 18:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Niet te vergeten dat ook JB's goede naam hiermee op het spel staat!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-01-2009 18:11 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Die goeie naam hoef ik me denk ik niet meer druk om te maken

Was gewoon nieuwsgierig omdat ik nog niemand van de band hier over heb zien reageren en ik wel benieuwd was hoe het nou zit.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-01-2009 18:35 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 18:11 schreef jbassist het volgende:
Die goeie naam hoef ik me denk ik niet meer druk om te maken

Was gewoon nieuwsgierig omdat ik nog niemand van de band hier over heb zien reageren en ik wel benieuwd was hoe het nou zit.
BAN.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-01-2009 18:41 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 januari 2009 18:11 schreef jbassist het volgende:
Die goeie naam hoef ik me denk ik niet meer druk om te maken

Was gewoon nieuwsgierig omdat ik nog niemand van de band hier over heb zien reageren en ik wel benieuwd was hoe het nou zit.

Ik kan me niet voorstellen waar je nu nieuwsgierig naar bent. Lijkt me logisch dat je dingen terugregeld voor bands / personen die wat voor een band regelen. Zo ook wij.

[typo]

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 19-01-2009 18:44]


Boeiender


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-01-2009 18:46 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Terugregelt moet met een T op het eind.

Ik zeg al niks meer, ik postte dit en gelijk kreeg ik een enge link van MR.N via Msn.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 19-01-2009 18:47]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 19-01-2009 18:48 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 19 januari 2009 18:41 schreef MR. N het volgende:
Ik kan me niet voorstellen waar je nu nieuwschierig naar bent. Lijkt me logisch dat je dingen terugregeld voor bands / personen die wat voor een band regelen. Zo ook wij.

goed, ik wou hier op internet niet op regaren, maar dit roept toch op om wat dingen te verhelderen...

Ja, ik heb je voicemail gehoord, en nee, ik ga je niet terugbellen, als je niet ziet wat het probleem is wil je het gewoon niet zien.

Context en Departure zouden shows ruilen, als je naar de geschiedenis van optrednes kijkt van zowel Context als Departure zie je dat er een hoop shows samen gespeeld zijn. Op het optreden in Bilthoven na heb ik die shows geregeld, die komt inderdaad via Departure, dus ik denk dat JB net zo nieuwsgierig is als mij wanneer er eens iets terug komt? Ik heb jullie daar diverse malen naar gevraagd, en iedere keer kreeg ik een verhaal dat jullie bezig zijn om iets te regelen, en het enige wat ik zie/merk is dat jullie op een hoop plekken spelen, wat ik jullie gun, maar dat er geen reet terug komt onze kant op. Heb dan gewoon de klote om recht in mn gezicht te zeggen als ik er naar vraag dat jullie je niet van plan zijn of kunnen houden aan de afspraak.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-01-2009 18:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 januari 2009 18:46 schreef Dentz het volgende:
Terugregelt moet met een T op het eind.

Ik zeg al niks meer, ik postte dit en gelijk kreeg ik een enge link van MR.N via Msn.


Hehehe. je hebD gelijk

Oh, en die enge link... ik kom er goddomme niet vanaf, volgens mij had JB er ook 1 gekregen. Ik blijf kijken wat ik aan dat irritante geklooi in msn kan doen, bij voorbaat excuses.

En Departure is dus een metalband, check www.myspace.com/departuremetal of www.departuremetal.com.

Aanstaande zaterdag treden we op in het Popfront te Zwolle, samen met Reason to Kill uit Tilburg, en in maart staan er dan eindelijk opnames gepland.


Boeiender


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-01-2009 18:51 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 18:41 schreef MR. N het volgende:
Ik kan me niet voorstellen waar je nu nieuwsgierig naar bent. Lijkt me logisch dat je dingen terugregeld voor bands / personen die wat voor een band regelen. Zo ook wij.

[typo]


Sowiso nieuwsgierig waarom Sjaakie reageerde zoals ie deed, en nog nieuwsgieriger omdat men het een beetje aan het doodzwijgen leek tezijn.
Had sowiso het Departure topic al een week niet meer bovenaan gezien, beetje weird

En verder hoef ik me er niet mee te bemoeien, is iets tussen sjaakie en jullie.. maar als jullie wel iets terugregelen had sjaakie nu niks te zeiken wel?

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 19-01-2009 18:52]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snark
Usericon van Snark
Posted 19-01-2009 18:59 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 18:51 schreef MR. N het volgende:
Hehehe. je hebD gelijk
En Departure is dus een metalband, check www.myspace.com/departuremetal of www.departuremetal.com.




najja metal...

is departure geen eigen stijl muziek?, net zoiets als metalcore...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-01-2009 18:59 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 januari 2009 18:48 schreef Sjaakie het volgende:
goed, ik wou hier op internet niet op regaren, maar dit roept toch op om wat dingen te verhelderen...

Ja, ik heb je voicemail gehoord, en nee, ik ga je niet terugbellen, als je niet ziet wat het probleem is wil je het gewoon niet zien.

Context en Departure zouden shows ruilen, als je naar de geschiedenis van optrednes kijkt van zowel Context als Departure zie je dat er een hoop shows samen gespeeld zijn. Op het optreden in Bilthoven na heb ik die shows geregeld, die komt inderdaad via Departure, dus ik denk dat JB net zo nieuwsgierig is als mij wanneer er eens iets terug komt? Ik heb jullie daar diverse malen naar gevraagd, en iedere keer kreeg ik een verhaal dat jullie bezig zijn om iets te regelen, en het enige wat ik zie/merk is dat jullie op een hoop plekken spelen, wat ik jullie gun, maar dat er geen reet terug komt onze kant op. Heb dan gewoon de klote om recht in mn gezicht te zeggen als ik er naar vraag dat jullie je niet van plan zijn of kunnen houden aan de afspraak.


Afgezien van het feit dat behalve Bilthoven ook Soest, Deventer en het optreden in het Popfront door ons geregeld zijn, en een optreden in Nijverdal van jullie kant niet door kon gaan, begrijp ik jouw frustratie wel. Die wordt ook door mij gedeeld.

De optredens waar jij naar refereerd zijn optredens die voor de rest al vast lagen qua bands en waar wij vaak als laatste zijn toegevoegd. Hierdoor is er geen plek voor jullie geweest, en ik vind het echt jammer dat jij denkt dat wij Context expres zouden "naaien". Dit is geenszins het geval, bij elke mailwisseling die ik heb breng ik jullie band naar voren als zijnde een band die er ook goed bij zou passen.

Ookal staan wij ergens waar jullie niet zouden kunnen spelen, toch doe ik moeite om jullie er dan zonder ons een keer te laten spelen. Helaas heeft het nog niet concreet wat opgeleverd maar er zijn dingen in werking gezet die hopelijk wel een gig of wat kunnen opleveren voor Context, en jullie verdienen dat ook.

Jammer dat je op een forum dit soort dingen geïrriteerd naar boven brengt, dat lijkt mij niet nodig, maar als je het zo wil hebben mag dat van mij.



Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-01-2009 19:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 18:48 schreef Sjaakie het volgende:
.. kunnen houden aan de afspraak.
Ik kies geen kant, maar bovenstaande was je zelf ook niet zo'n ster in ...


Snark
Usericon van Snark
Posted 19-01-2009 19:04 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

ha, oud zeer, altijd mooi




Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen