IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : ff over trouwen. Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-03-2005 14:55 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 24 maart 2005 12:59 schreef Chelman het volgende:

Ik denk zelf aan een mannetje of 80.



trouw anders met een nicht ofzo. dan hoef je maar een familie uit te nodigen (scheelt weer centen).


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-03-2005 17:24 by Immortella Profiel van Immortella

Chelman,

van harte gefeliciteerd joh! Romantische wijze van ten huwelijk vragen, romantische locatie... Dit kan niet meer stuk!


..."Hate can only create more hate"...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-03-2005 18:49 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

BN/DeStem

February 12, 2005

SECTION: Jeugd

LENGTH: 678 words

HEADLINE: Weekend Gutz : Feestje ? Jij bent de partyplanner!

Door Renee ter Berg

HIGHLIGHT:
Je bent jarig geweest, je had een voldoende voor wiskunde, het carnaval is weer voorbij. Er is altijd wel een reden te bedenken voor een spetterend feest. Maar om je party echt onsterfelijk te maken, heb je natuurlijk wel wat meer nodig dan alleen wat alcohol, snacks en muziek. Iedereen kent ze: van die feesten waar iedereen maar een beetje suf in een kringetje zit. Waar je op je horloge zit te kijken, wachtend op het moment waarop je weer kan vertrekken zonder dat het je wordt kwalijk genomen door de persoon die het 'feest' heeft georganiseerd. Zo'n avond wil je natuurlijk niet op je naam hebben staan. En dus is er werk aan de winkel als je wilt dat je vrienden het echt naar hun zin hebben. Jij zult moeten zorgen voor die juiste sfeer. Maar wees gerust en laat het zweet je niet uitbreken. Want met deze goede tips ben je al een heel end op weg naar het mega-feest van 2005.

BODY:
Thema

Geef je feest een thema! Bijvoorbeeld zwart-wit, eighties, sixties, middeleeuwen of Jungle. Door een leuk thema weten je gasten al een beetje wat ze kunnen verwachten en je kunt er zelf al je creativiteit in kwijt.

Uitnodiging

Als je tussen neus en lippen door je vrienden uitnodigt om naar je feest te komen, is de kans groot dat ze het niet zo serieus nemen en misschien komen ze dan op het laatste moment niet opdagen. Verstuur dus uitnodigingen! Met leuke afbeeldingen uit tijdschriften, een scanner of een kopieerapparaat heb je al snel iets leuks in elkaar geflanst. Zorg ervoor dat je uitnodigingen aansluiten bij het thema van je feest. Kies je voor een eighties party, dan kun je bijvoorbeeld op je uitnodiging een collage maken van artiesten uit de eighties. Of leg een oude lp van Milli Vanilli of de Dolly Dots op een kopieerapparaat. Ben je niet zo'n knutselaar: koop dan kant en klare kaarten.

Vergeet de dresscode niet! Je gasten moeten natuurlijk wel in stijl gekleed komen. Zet er bijvoorbeeld op: 'dresscode: eighties style'. Als iedereen in eenzelfde stijl gekleed is, wordt er makkelijker contact gelegd. Iedereen heeft ook meteen wat om over te praten: 'Wat zie jij er origineel uit!'

Ruimte

De ruimte waar je je feest houdt, moet niet te klein, maar ook zeker niet te groot zijn voor het aantal mensen dat je gaat uitnodigen. Wil je een ruimte kleiner maken, dan kun je dat doen door doeken of kleden op te hangen. Haal alle stoelen weg. Als je gasten staan zullen ze actiever zijn. Zo zitten ze niet de hele avond bij dezelfde persoon en wordt het geen ingezakte boel. Ze zullen ook eerder gaan dansen op die lekkere muziek die jij hebt uitgekozen.

Dim het licht of haal de kerstlichtjes tevoorschijn voor een gezellige sfeer. En hou je thema in het oog bij de aankleding van je partyruimte. Om bij het voorbeeld van een eighties-party te blijven: hang lp's uit de jaren '80 aan de muur. Of misschien vind je nog wel ergens een poster van Terence Trent D'Arby of Madonna in haar jonge jaren. Bij een goed gekozen thema is van alles te bedenken.

Food drinks

Natuurlijk laat je je gasten niet droog staan. Sla flink wat drinken in, maar laat je gedachten vooraf eens gaan over wat iedereen gaat drinken. Het is zonde als je ontzettend veel rode wijn in huis haalt terwijl iedereen aan de rose gaat. Bedenk dus wie er komen, zijn het echte bierdrinkers of komen er veel Bob's? Heb je geld over en wil je je vrienden eens verwennen, zoek dan een paar recepten voor goede cocktails op of maak een ouderwetse bowl. Op internet zijn allerlei recepten te vinden en bij stuntboekhandels vind je vaak ook boekjes over cocktails voor weinig geld. Hou je hapjes simpel. Je hebt al genoeg aan je hoofd, dus stel je kookkunsten niet op de proef en haal ze 'kant en klaar'. Chips, nootjes, kruidenboter, stokbrood en wat komkommer en radijsjes voor de gezondheidsfreaks. Heb je Jungle als thema van je feest, dan vervang je de chips natuurlijk door tijgernootjes!

Muziek

Muziek bepaalt veel van de sfeer op een feest. Zet de muziek nooit zo hard dat mensen elkaar niet meer normaal verstaan. Tenzij het al een tijd erg gezellig is en je vermoedt dat je vrienden eindelijk wel willen dansen. Kies muziek uit die iedereen leuk vindt. Als mensen zich ongemakkelijk voelen omdat ze totaal niet van die death-metal houden die jij opzet, is dat killing voor de sfeer. Zorg dat je voldoende cd's hebt liggen en vraag een paar goede vrienden of ze ook wat meenemen. Maak een van hen verantwoordelijk voor de muziek die avond. Ken je iemand die handig is met de computer en geluidsapparatuur, dan kan die misschien wel voor je regelen dat alle muziek op je computer via de boxen wordt afgespeeld en dan heb je er helemaal geen omkijken meer naar.

Met deze basistips heb je al wat ingredienten voor een succesvol feest. Maar het belangrijkste ingredient is natuurlijk jouw creativiteit. Veel plezier als partyplanner!

Ook handig:

www.cocktailz.nl

www.jamboo.be

www.feestgids.com/tips www.datumprikker.nl


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 24-03-2005 19:26 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

Chelman

Gecondoleerd jongen
nog vele jaren in pijn en leed


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2005 23:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 24 maart 2005 17:24 schreef Immortella het volgende:
Chelman,

van harte gefeliciteerd joh! Romantische wijze van ten huwelijk vragen, romantische locatie... Dit kan niet meer stuk!
Behalve als ze zijn aars inspecteert


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 25-03-2005 11:42 by windkracht10 Profiel van windkracht10

... op een trouwring ofzo


mvg wk10


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-03-2005 17:37 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 1 december 2004 0:01 schreef BARABAS het volgende:
Ik zeg al vanaf dat ik vijf jaar ben dat ik trouwen stom vind, en ik denk dat ik de rest van mijn leven bij dat standpunt blijf.

Hmmmm, misschien dat ik dit ooit toch nog ga terugnemen

Edit op 20 april: Ik blijf toch maar bij m'n quote

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 20-04-2005 21:02]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Timebaby
niks moet... ...niksen mag
Usericon van Timebaby
Posted 25-03-2005 17:55 by Timebaby Profiel van Timebaby

Verlieft worden is al erg genoeg,dan zie je de dingen niet zo helder meer en de kans dat je je gigantisch vergist in die persoon is erg groot! houden van iemand is een erg mooi iets,jammer alleen dat het daar niet bij blijft,want van het één komt vaak het ander.
Trouwen kun je beter maar niet doen, net zoals samenwonen, komt alleen maar gezeur en ellende van.
Mijn advies; gewoon niet doen!!!
Mocht je dan toch die ene persoon hebben gevonden waar jij je onvoorwaardelijk,onlosmakelijk,onafscheidelijk, in voor en tegenspoed mee wilt verbinden, dan wens ik jullie erg veel succes want, het valt niet mee en soms is het bijna niet te doen.
verder geen goede adviesen van mijn kant simpelweg omdat het mij niet is gelukt om in een relatie te blijven.
Maar nogmaals...erg veel succes gewenst en maak er wel een geweldig feest van als je toch de grote stap wilt wagen!


[Dit bericht is gewijzigd door Timebaby op 25-03-2005 17:57]


Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-03-2005 17:57 by Immortella Profiel van Immortella

Damn.. Sounds like one traumatized person there...


..."Hate can only create more hate"...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 25-03-2005 17:57 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

Jeuj, gefeliciteerd grote chel


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-03-2005 17:57 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 24 maart 2005 23:07 schreef Jenje het volgende:
Behalve als ze zijn aars inspecteert


Ik denk dat ze van groot en harig houdt


..."Hate can only create more hate"...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 25-03-2005 18:03 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 25 maart 2005 17:57 schreef Immortella het volgende:
Damn.. Sounds like one traumatized person there...


idd we meld zich nu aan op een forum op valentijnsdag
gedumpt en moest je emoties kwijt?



Timebaby
niks moet... ...niksen mag
Usericon van Timebaby
Posted 25-03-2005 18:04 by Timebaby Profiel van Timebaby

quote:
Op 25 maart 2005 17:57 schreef Immortella het volgende:
Damn.. Sounds like one traumatized person there...
zes jaar mooie momenten,gezeur en ellende om precies te zijn, maar als ik daar verder op in ga wordt dat een heel ander topic.


Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold.


Timebaby
niks moet... ...niksen mag
Usericon van Timebaby
Posted 25-03-2005 18:06 by Timebaby Profiel van Timebaby

quote:
Op 25 maart 2005 18:03 schreef Matthijz Filth het volgende:
idd we meld zich nu aan op een forum op valentijnsdag
gedumpt en moest je emoties kwijt?
valentijnsdag zegt jou dan waarschijnlijk meer als dat het mij doet.


Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 25-03-2005 18:08 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

vrij weinig hoor om eerlijk te zijn



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-03-2005 18:12 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 25 maart 2005 18:04 schreef Timebaby het volgende:
zes jaar mooie momenten,gezeur en ellende om precies te zijn, maar als ik daar verder op in ga wordt dat een heel ander topic.


True... Daar hebben we het 'godver' topic, of andere klaagzangtopics voor.

Ik bedoelde ook meer dat het bij jou blijkbaar mis is gegaan, maar dat dit natuurlijk (lang) niet in elk geval zo is.
Ik ken 't zelf ook hoor, na een lange relatie uit elkaar gaan. Ellende is dat, maar.. eind goed al goed, zijn wij weer bij elkaar .


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-03-2005 10:15 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 maart 2005 17:24 schreef Immortella het volgende:
Chelman,

van harte gefeliciteerd joh! Romantische wijze van ten huwelijk vragen, romantische locatie... Dit kan niet meer stuk!


Thanks.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-03-2005 10:16 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 maart 2005 17:57 schreef Immortella het volgende:
Ik denk dat ze van groot en harig houdt


Harig?!?! Weet jij meer dan ik?

@remco: thanks dude


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2005 10:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 maart 2005 17:55 schreef Timebaby het volgende:
Verlieft worden is al erg genoeg,dan zie je de dingen niet zo helder meer en de kans dat je je gigantisch vergist in die persoon is erg groot! houden van iemand is een erg mooi iets,jammer alleen dat het daar niet bij blijft,want van het één komt vaak het ander.
Trouwen kun je beter maar niet doen, net zoals samenwonen, komt alleen maar gezeur en ellende van.
Mijn advies; gewoon niet doen!!!
Mocht je dan toch die ene persoon hebben gevonden waar jij je onvoorwaardelijk,onlosmakelijk,onafscheidelijk, in voor en tegenspoed mee wilt verbinden, dan wens ik jullie erg veel succes want, het valt niet mee en soms is het bijna niet te doen.
verder geen goede adviesen van mijn kant simpelweg omdat het mij niet is gelukt om in een relatie te blijven.
Maar nogmaals...erg veel succes gewenst en maak er wel een geweldig feest van als je toch de grote stap wilt wagen!

Gedumpt ja? Een goede relatie is hard werken van twee kanten, dus beweringen van "bij mij wil het niet lukken" betekent puur en alleen dat je niet bereid bent om dat harde werk te leveren (wat bij een goede relatie vanzelf gaat) en dus ook nog niet toe bent aan een echte relatie. Dat heeft dus niets met de fenomenen "verliefdheid" en "relaties" te maken, puur met je eigen instelling.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-03-2005 10:28 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Een relatie kan echt wel werken hoor, je moet er gewoon beide achter staan.
En voordat je gaat samenwonen en/of trouwen moet je elkaar gewoon goed kennen en dingen bespreken zodat je niet voor verassingen komt te staan.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2005 11:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Juist, en je moet ook aanpassen aan de ander, als je daar niet toe bereid bent, moet je het idd niet proberen


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 26-03-2005 12:04 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

'Relaties ? Daar komen we samen wel uit.'

That's all I'll say on the topic.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Timebaby
niks moet... ...niksen mag
Usericon van Timebaby
Posted 26-03-2005 13:08 by Timebaby Profiel van Timebaby

quote:
Op 26 maart 2005 10:19 schreef Jenje het volgende:
Gedumpt ja? Een goede relatie is hard werken van twee kanten, dus beweringen van "bij mij wil het niet lukken" betekent puur en alleen dat je niet bereid bent om dat harde werk te leveren (wat bij een goede relatie vanzelf gaat) en dus ook nog niet toe bent aan een echte relatie. Dat heeft dus niets met de fenomenen "verliefdheid" en "relaties" te maken, puur met je eigen instelling.


klinkt erg wijs, en er zit een kern van waarheid in maar sommige conclusies die jij trekt uit mijn "verhaal" kloppen niet helemaal.Wat betreft,"wat bij een goede relatie vanzelf gaat" daar zijn idd twee mensen voor nodig om de relatie te laten werken. Ik denk dat ik te lang alleen heb gevochten voor "onze" relatie, of we waren toch allebei te verschillend of ook te veel met andere dingen bezig.We waren namenlijk vrij jong toen we bijelkaar kwamen. Op het moment ben ik mijn wonden aan het likken (als ik het zo mag noemen)o.a. door te zeggen dat het beter is er maar niet weer aan te beginnen, ik wou dat ik niet zo verbitterd was maar dat is denk ik dan wat je krijgt als je te lang in een relatie blijft die niet goed voor je is.

ondertussen ben ik al aardig off-topic,


Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2005 22:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 26 maart 2005 13:08 schreef Timebaby het volgende:
klinkt erg wijs, en er zit een kern van waarheid in maar sommige conclusies die jij trekt uit mijn "verhaal" kloppen niet helemaal.Wat betreft,"wat bij een goede relatie vanzelf gaat" daar zijn idd twee mensen voor nodig om de relatie te laten werken. Ik denk dat ik te lang alleen heb gevochten voor "onze" relatie, of we waren toch allebei te verschillend of ook te veel met andere dingen bezig.We waren namenlijk vrij jong toen we bijelkaar kwamen. Op het moment ben ik mijn wonden aan het likken (als ik het zo mag noemen)o.a. door te zeggen dat het beter is er maar niet weer aan te beginnen, ik wou dat ik niet zo verbitterd was maar dat is denk ik dan wat je krijgt als je te lang in een relatie blijft die niet goed voor je is.

ondertussen ben ik al aardig off-topic,
Ik denk dat jij dan verkeerde conclusies trekt uit jouw situatie, en daarop adviezen geeft die absoluut niet in verband staan ... roepen dat samenwonen en trouwen alleen maar narigheid brengt omdat je zelf een keer zoiets hebt meegemaakt is hetzelfde als zeggen dat alle auto's groen zijn omdat jij een groene hebt.

Alle relaties zijn verschillend, echter hebben ze allemaal één ding gemeen, je moet er wat voor doen.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 26-03-2005 23:23 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 25 maart 2005 17:37 schreef BARABAS het volgende:
Hmmmm, misschien dat ik dit ooit toch nog ga terugnemen


nietdoennietdoen.. (t)rouwen.. Trouwen is een verbastering van het oud hollands, "Te rouwen" wat betekende dat je leven al ten einde was terwijl je nog niet dood bent..


Een kleine snol zit zo vol.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen