IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : ff over trouwen. Vorige pagina | Volgende pagina
MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 13-10-2008 20:41 by MeisjeMetal Profiel van MeisjeMetalhttp://www.blackbunny.nl/mo0n

quote:
Op 13 oktober 2008 20:38 schreef Mark het volgende:
Geen geld van de vrouwelijke kant van de relatie, bedoel je. De man ligt doorgaans krom om aan alle grillen van de wederhelft te voldoen.


Grapjas. Dan heb jij óf nog nooit een vrouw ontmoet, slechts meisjes. Of alleen de verkeerde.


Bier, Metal en Bloemetjes!


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 20:48 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 13 oktober 2008 20:31 schreef MeisjeMetal het volgende:
Ik wil mijn geld uit geven om samen met manlief echt leuke dingen te doen Op vakantie, of een leuk huisje kopen. Reizen. Weet ik veel. Ik verzin wel wat




nou verzin dan iets anders dan vakantie/reizen, want dan kun je als ongehuwd stelletje voor nare verrassingen komen te staan...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-10-2008 20:48 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 oktober 2008 20:36 schreef ##**Boemba**## het volgende:


het hoeft niet goedkoop natuurlijk






En andersom.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 13-10-2008 20:49 by MeisjeMetal Profiel van MeisjeMetalhttp://www.blackbunny.nl/mo0n

quote:
Op 13 oktober 2008 20:48 schreef ##**Boemba**## het volgende:
nou verzin dan iets anders dan vakantie/reizen, want dan kun je als ongehuwd stelletje voor nare verrassingen komen te staan...


Hmm. Ik ga niet naar een allochtonie land waar ik opgepakt kan worden alsik een scheet laat.


Bier, Metal en Bloemetjes!


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 20:50 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 13 oktober 2008 20:49 schreef MeisjeMetal het volgende:
Hmm. Ik ga niet naar een allochtonie land waar ik opgepakt kan worden alsik een scheet laat.



haha

alles zuidelijker dan belgië is een ramp





MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 13-10-2008 20:51 by MeisjeMetal Profiel van MeisjeMetalhttp://www.blackbunny.nl/mo0n

quote:
Op 13 oktober 2008 20:50 schreef ##**Boemba**## het volgende:
haha

alles zuidelijker dan belgië is een ramp






Daarom ga ik ook niet naar het zuiden :p

Ik houd toch niet van hitte.


Bier, Metal en Bloemetjes!


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 15-10-2008 23:08 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

over precies een jaar is het zo ver
nouja, hij vroeg me 6 maanden geleden al, maar vandaag over een jaar gaan we echt trouwen.
heb al een zaal, een dj, een fotograaf etc, en moeders betaald de jurk. Het trouwen zelf gaat plaatsvinden in het duivelshuis. in Arnhem. Daarna een buffet, en aansluitend een feest.Allemaal redelijk kleinschalig.

[Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 15-10-2008 23:11]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-10-2008 23:10 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 oktober 2008 23:08 schreef Helnorsk het volgende:
over precies een jaar is het zo ver
nouja, hij vroeg me 6 maanden geleden al, maar v andaag over een jaar gaan we echt trouwen :D
heb al een zaal, een dj, een fotograaf etc, en moeders betaald de jurk. Het trouwen zelf gaat plaatsvinden in het duivelshuis. in Arnhem.


Ga je het meer 'traditioneel' vieren of meer 'anders' en is de datum gekozen vanwege iets speciaals of gewoon voor de *prik* dan maar trouwen?

Gefeliciteerd trouwens :D


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 23:12 by Staalman Profiel van Staalman

Trouwen heerscht, de rekeningen niet...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-10-2008 23:12 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Trouwen heerscht ook niet.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 23:13 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 15 oktober 2008 23:12 schreef Ralph het volgende:
Trouwen heerscht ook niet.


Nee, een samenlevingscontract bevalt zeker wel...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-10-2008 23:13 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Nee, en dat is bijna hetzelfde.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 15-10-2008 23:14 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

@ MM
nouja, wat is traditioneel?
We trouwen 's middags, dan taart&champagne, dan naar de locatie van het feest. Met 25 man eten we, uitgebreid buffet, warm en koud, en daarna een feest tot 00.30, met ongeveer 50 man. Dj is ene kennis die vaak bij metal shows draait, en aangezien wij allebei veel metal luisteren, zal er wel veel "andere" muziek bij komen. En we trouwen dus in het duivelshuis, wat een prachtig middeleeuws zaaltje heeft, in tegenstelling tot het wanstaltig lelijke gemeentehuis van Arnhem.
De datum, dan zijn we 3 jaar samen, vandaag dus 2 jaar .
Veder gaan we als het goed is 22 dagen Egypte doen als huwelijksreis, een complete rondreis zodat we alles zien, met op het eind 3 dagen luieren in een resort.

tsja, trouwen is niet goedkoop, maar we doen geen onnodige dingen als een receptie en bedankjes enzo

[Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 15-10-2008 23:15]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 23:16 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 15 oktober 2008 23:13 schreef Ralph het volgende:
Nee, en dat is bijna hetzelfde.


Zonder "huwelijks"reis is ook beter....


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-10-2008 23:16 by MMayo Profiel van MMayo

Zo hee klinkt wel relaxt! Je hebt al een boel voorelkaar zo te lezen. En achja traditioneel.. witte jurk, bloemigies, netjes gedoe, standaard muziek enzovoorts.

Oh en Egypte is gaaf! Prima weer daar rond deze periode ook, niet te warm om leuke dingen te bekijken.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-10-2008 23:17]


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-10-2008 23:17 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 15 oktober 2008 23:16 schreef Staalman het volgende:
Zonder "huwelijks"reis is ook beter....


Ook dát is hetzelfde.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-10-2008 23:18 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 15 oktober 2008 23:14 schreef Helnorsk het volgende:
Dj is ene kennis die vaak bij metal shows draait


Joris?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 23:18 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 15 oktober 2008 23:17 schreef Ralph het volgende:
Ook dát is hetzelfde.


Toch maar samen naar Schotland dan? Tenzij je het niet wilt dat we 1x per 2 weken mijn kinderen hebben...


[edit] Die laatste opmerking doet toch best wel zeer


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 15-10-2008 23:19 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

quote:
Op 15 oktober 2008 23:16 schreef MMayo het volgende:
Zo hee klinkt wel relaxt! Je hebt al een boel voorelkaar zo te lezen. En achja traditioneel.. witte jurk, bloemigies, netjes gedoe, standaard muziek enzovoorts.

Oh en Egypte is gaaf! Prima weer daar rond deze periode ook, niet te warm om leuke dingen te bekijken.


waaahhh geen witte jurk receptie,openingsdans, bedankjes, bloemen en handjes schudden! Gewoon lekker biertje drinken, leuke mensen en relaxte muziek (en ook af en toe lekker bangen!)


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 15-10-2008 23:19 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

quote:
Op 15 oktober 2008 23:18 schreef nuclearwarfare het volgende:
Joris?


nee Tijl


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-10-2008 23:21 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 15 oktober 2008 23:19 schreef Helnorsk het volgende:
nee Tijl


Die ken ik niet.

Ik dacht Joris omdat je volgens mij iets had met iemand van Heidevolk (heb je daar weleens wat over zien posten geloof ik), en ik weet dat Joris destijds in de Goudvishal nog weleens draaide bij concertjes. En ja, de connectie Joris - Heidevolk hoef ik niet uit te leggen.

Ik ken je niet, maar gefeliciteerd, hehe.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-10-2008 23:23 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 oktober 2008 23:19 schreef Helnorsk het volgende:
waaahhh geen witte jurk receptie,openingsdans, bedankjes, bloemen en handjes schudden! Gewoon lekker biertje drinken, leuke mensen en relaxte muziek (en ook af en toe lekker bangen!)


Ghehe precies!

Vriendin van mij trouwde op 6-6-06, snel gemeentehuis gedoe (direct het opgestoken haar weer los) en toen door naar receptie met veel bier en borrelhapjes. Na de receptie een etentje (ze was toen al schoenloos want dat zat niet lekker ), waarbij haar familie een speech verwachte en zij zich er vanaf maakte met een.. *mond vol* als je een speech verwacht kun je lang wachten, eet smakelijk. Etentje bestond uit bergen vlees en tig ijs toetjes (haar favoriet) en na afloop bier hijsen in de kroeg. Waarbij een meid na de toiletgang dr rok in dr onderbroek had gestopt en het niet door had. Die vriendin is nog met dr kersverse kerel in de trouwauto gaan rondracen, ze wilde weten hoe snel die auto was. Geweldig gelachen die dag, verre van traditioneel maar wel heel erg typerende voor haar.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-10-2008 23:28]


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 15-10-2008 23:31 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

leuk Mayo!
ja ik vind ook dat je moet doen wat bij je past, en wij zijn gewoon twee bier hijsende metalheads dus een heel tuttig gedoe past helemaal niet bij ons! En toen we bij de locatie waren kijken was desfeer zo gezellig en informeel, dat we er ons gelijk op ons gemak voelden.
En de feestavond heeft een vaste prijs p.p, dus ik hoef me geen zorgen te maken over vrienden die enorme hoeveelheden bier wegkrijgen!

@ wie het ook zei over joris en HV, ja klopt ik had ooit met Sebas, maar spreek de heidevolkers tegenwoordig weinig. Kan me de link wel voorstellen hoor!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-10-2008 23:32 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Dat was ik, en blijkbaar had ik het nog fout ook. Sorry, hehe. Veel plezier toegewenst vast.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 16-10-2008 9:27 by Kimmey Profiel van Kimmey

Ben laatst nog naar een bruiloft geweest waar ze ook gelijk op spiritueel vlak met elkaar verboden werden.

Hele hijsa met een heks, bezems enzo maar wel grappig om een keer mee te maken.
Het feest werd gehouden in een kasteel en hun openingsdans was van Cradle Of Filth hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 16-10-2008 9:27]


Het is de lichtinval ;')


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen