IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : reacties op het nieuws over Joacim Cans (Hammerfall) Volgende pagina
Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 14-08-2002 11:40 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/472.html

Vol afgrijzen heb ik net het bovenstaande bericht gelezen.

Ik heb hier echt geen woorden voor. Iemand aanvallen met een bierglas omdat je niet van die muziek houdt.....

Heel lang heb ik in de illusie geleeft dat het metalpubliek een vredig volkje was. Tuurlijk gebeurd er wel eens wat, maar nooit echt meer dan een vechtpartij.
Op de festivals lopen metalheads broedelijk doorelkaar ongeacht de favoriete stijl.
Powermetalgasten staan te kijken bij een Immortal optreden en zwaar "True" gasten met paint luisterden naar Blind Guardian op Wacken.

En nu 25 hechtingen. 25 !!! Omdat iemand niet van de muziek van Hammerfall houdt.

Graag jullie reacties hierop.

Voor beterschapswensen kun je het gastbook op de Hammerfallsite tekenen http://www.hammerfall.net


bla...bla...bla...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-08-2002 11:41 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Diep en diep triest... Belachelijke wereld...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 14-08-2002 11:42 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Was hier niet net een topic over geopend?

Oow nee, toch niet.. Mes Excuses...

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 14-08-2002 11:42]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 14-08-2002 11:43 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Gvd wat belachelijk zeg.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 14-08-2002 11:45 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Dit is echt te triest voor woorden. Ongelooflijk...

De verdraagzaameheid is weer eens ver te zoeken.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-08-2002 11:48 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Wat zal ik ervan zeggen: k heb al voor véél minder op mn bek gekregen. Stom vb. : studentenfuif: twee onbekende meisjes aan t vechten: k kijk even,...baf de vuist van de vriend van 1 van die feeksebn in mn gezicht (wat, na uitvoerig testen, zowat onbreekbaar blijkt te zijn) Er zijn keerels die voor t minste gaan slaan. Opruimen maar niet erover kankeren. Jammer voor die gast van Hammerfall, maar zoiets gebeurt wel vaker.
T mag dan nog allemaal zo beschaafd lijken, uiteindelijk moet je vaak toch nog knokken om te overleven.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 14-08-2002 11:48 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

En jij vind dat normaal?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 14-08-2002 11:52 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Dit is niet normaal nee.. Maar 't wordt wel erg opgeblazen vind ik.. Gewoon een dolgedraaide kerel die zijn agressie ergens kwijt moest. Toevallig op een 'bekend' iemand. Gebeurd elke dag hoor, maar nu met iemand die iets te zeggen heeft. Vooral die vraag of ze vanaf nu bodyguards moeten gebruiken vind ik persoonlijk een beetje over the top. Het is geen aanslag op z'n leven he, het is een vuist in z'n gezicht.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 14-08-2002 11:52 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Ik vind dit echt onbegrijpelijk. Ze waren toch allebei in de kroeg voor de muziek en laat elkaar met rust als je smaak ietswat verschilt. Ik ga toch ook niet alle nu metal knuppeltjes in elkaar slaan zeg. Accept en be accepted hoor..maar die man begreep dat duidelijk niet ik hoop toch dat de opname snel weer begint aangezien ik er nogal op zat te wachten.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-08-2002 11:54 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 11:48 schreef Lord Morgoth het volgende:
En jij vind dat normaal?

Heb k nie gezegd, maar ik sta niet te kijken van zulke dingen, er lopen overal gekken rond. Dus normaal niet nee, maar ja, da's een andere discussie. Ik weet dat ik in dat soort dingen wat hard lijk, maar dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur.
K heb ooit s op mn gezicht gekregen omdat een kerel het niet leuk vond dat ik dezelfde tattoo had als een vriend van m (die dat daarentegen lollig vond en me een pint trakteerde) Kan je begrijpen dat ik r niet van sta te kijken?


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-08-2002 11:55 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Mja.. het is echt extreem lullig, maar rotte appels kom je overal tegen natuurlijk. Alleen al vanwege m'n overwegend zwarte kleding en lange haar krijg ik de meest uiteenlopende negatieve reacties als ik alleen al door een straat loop, puur vanwege de onverdraagzaamheid van sommige mensen. Dat er af en toe zo'n lomp figuur in de metalscene terechtkomt lijkt me, hoewel extreem betreurenswaardig, niet meer dan logisch.. hoeveel mensen kom je tegenwoordig niet in een pitt tegen die er puur staan om anderen te verwonden?


I'm not being rude. You're just insignificant.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 14-08-2002 11:57 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

echt belachelijk, de muziek is ook niet mijn stijl, maar evengoed gewoon dom om iemand dan te molesteren. negeer zijn cd's gewoon...



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 14-08-2002 11:57 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 11:52 schreef Sharteel het volgende:
Dit is niet normaal nee.. Maar 't wordt wel erg opgeblazen vind ik.. Gewoon een dolgedraaide kerel die zijn agressie ergens kwijt moest. Toevallig op een 'bekend' iemand. Gebeurd elke dag hoor, maar nu met iemand die iets te zeggen heeft. Vooral die vraag of ze vanaf nu bodyguards moeten gebruiken vind ik persoonlijk een beetje over the top. Het is geen aanslag op z'n leven he, het is een vuist in z'n gezicht.


Nee maar het idee is toch niet normaal zeg.. .Iemand op z'n bek timmeren (of het nou een bekend iemand is of niet) omdat je z'n muziek niet kan waarderen? Over verkapte normen en waarden gesproken!!!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-08-2002 11:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Het is een kroegruzie met ongelukkige afloop, en om daar nu een hele preek over tolerantie, verdraagzaamheid en weet ik het wat aan te gaan hangen... beetje overdreven. De meeste kroegruzies gaan over nog veel minder dan muzieksmaak nl.

Natuurlijk zijn kroegruzies dom, maar dit is er één van de vele. Er zijn meer metalzangers die op hun smoel geslagen worden, en wordt dat zo uitgemeten? Neen. Ik snap het 'speciale' hieraan dus niet.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 14-08-2002 11:59 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 14 augustus 2002 11:57 schreef Lord Morgoth het volgende:
Nee maar het idee is toch niet normaal zeg.. .Iemand op z'n bek timmeren (of het nou een bekend iemand is of niet) omdat je z'n muziek niet kan waarderen? Over verkapte normen en waarden gesproken!!!


Ja tuurlijk is dat bullshit, maar mij maak je niet wijs dat die kerel mentaal gezond ws. Overal lopen zo'n gekken rond. Heeft weinig te maken met normen en waarden volgens mij. Meer met chemische foutjes in iemands hoofd in combinatie met wat tveel alcohol.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 14-08-2002 12:03 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Als het iemand van ZM overkomen was had je ook een stortvloed aan reacties gekregen.
Ik wil dit gewoon onder de aandacht brengen omdat ik vind dat er eens actie ondernomen moet worden voor de tollerantie binnen de metalscene en daar buiten.

Als ik de bovenstaande reacties lees krijg ik het gewoon koud.
Het lijkt wel alsof we hier zo afgestompt zijn dat we dit maar normaal vinden of afdoen als een actie van een dronken gek.

[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 14-08-2002 12:05]


bla...bla...bla...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-08-2002 12:04 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik snap niet waar jullie je allemaal druk om maken, wie krijgt er nu es niet op zn gezicht voor een meestal nog debielere reden??? Mensen zijn gewoon lelijke beesten hoor, da's alles, ik wilde ook dat het anders was, en ik begin bij mezelf, want op mensen hun gezicht slaan is sowieso een dwaze actie, maar wat ga ik er nu aan veranderen, nee, ik vind het raar dat dit topic niet algemener geopend is, want dit is toch niks bijzonders - omdat het slachtoffer toevallig de zanger van Hammerfall is...?
(Ik begrijp de dader trouwens ergens wel - gniffel )

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 14-08-2002 12:05]


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 14-08-2002 12:05 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 14 augustus 2002 12:03 schreef Lady Rose het volgende:
Als het iemand van ZM overkomen was had je ook een stortvloed aan reacties gekregen.
Ik wil dit gewoon onder de aandacht brengen omdat ik vind dat er eens actie ondernomen moet worden voor de tollerantie binnen de metalscene en daar buiten.


Ja tuurlijk, heb je gelijk in. Ik ben een gigantische voorstander van meer tolerantie. Ik ging alleen maar in op wat ik in dat persbericht las hoor..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-08-2002 12:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ugh, dat gehamer op 'tolerantie' bwaaargh daar krijg ik altijd een vieze smaak in mijn mond van.

'We moeten meer tolerant zijn', ra ra wat klopt er niet in die zin. Sorry, maar ik vind iets als 'tolerantie' en het 'gevecht voor tolerantie en verdraagzaamheid' geforceerd, sentimenteel en zinloos gedoe.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-08-2002 12:09 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 augustus 2002 12:03 schreef Lady Rose het volgende:
Het lijkt wel alsof we hier zo afgestompt zijn dat we dit maar normaal vinden of afdoen als een actie van een dronken gek.
Tja... ik ben ooit door tien personen in elkaar geschopt om helemaal niets.. ik had drie getuigen waarvan eentje uit dat groepje van tien die daadwerkelijk berouw toonde... de officier van justitie heeft de zaak geseponeerd vanwege gebrek aan bewijs

Geloof me.. daar raak je afgestompt van.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 14-08-2002 12:13 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 14 augustus 2002 12:07 schreef Dwaallicht het volgende:
Ugh, dat gehamer op 'tolerantie' bwaaargh daar krijg ik altijd een vieze smaak in mijn mond van.




Van mensen met oogkleppen op krijg ik een vieze smaak in mijn mond.. Ach ja, ieder diertje zijn pleziertje he...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-08-2002 12:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 12:13 schreef Sharteel het volgende:
Van mensen met oogkleppen op krijg ik een vieze smaak in mijn mond.. Ach ja, ieder diertje zijn pleziertje he...
Idd, als jij er plezier in hebt om anderen af te schilderen als een soort intolerante onmenselijke (want ik geloof niet in bijbelse waarden 'zoals elk mens') rednecks moet je dat natuurlijk zelf weten . Dat betekent natuurlijk niet dat ik zoiets hoef te laten liggen. Erg pedant van je, vooral omdat je door je 'tolerantie' suggereert zelf geen oogkleppen te hebben.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 14-08-2002 12:18 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

asshole!
hang'em high... iemand een goei pandoering verkopen soit, ma die is nu wel verminkt in zn gezicht en dat blijf je zien vrees ik. gelukkig is ie zn oog niet helemaal kwijt want dat kon ook...


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


joeri
Usericon van joeri
Posted 14-08-2002 12:21 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik kan zo pissig worden door zulke debiele acties , ik hoop dat ie een beetje goed geneest van zn verwondingen.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 14-08-2002 13:05 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

een botte actie ja,
maar!

We will always keep the flame burning for the heavy metal revolution!

HEERSCHT, HAMMERFALL HEERSCHT!!



Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 14-08-2002 13:11 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

ik vind hammerfall niet leuk, maar die gast die dat heb gedaan is gewoon een gestoorde kut idioot


Don't touch me. I'm evil.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen