IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwkomers! [introductie topic][Lees EERST de disclaimer in post 1.] Vorige pagina | Volgende pagina
laurawr
Blondes tease. Brunettes Please
Usericon van laurawr
Posted 08-12-2009 16:35 by laurawr Profiel van laurawr

quote:
Op 8 december 2009 14:59 schreef Creepmime het volgende:
Ja, dag. Zo makkelijk kom je er niet vanaf.


Toch wel, aangezien ik foto's moet uploaden via internet en ik geen foto's van mezelf op internet heb staan


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-12-2009 16:54 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 8 december 2009 14:07 schreef laurawr het volgende:
Zo. Ik zal er ook aan moeten geloven

Woonplaats: Bakel
Leeftijd: 20
Relatie: Ja, lang leve carnaval
Bier of whisky: Een mens zou daar niet tussen hoeven te kiezen
Thee of koffie: Koffie
Favoriete bands: Pfiew. Black Label Society, Gojira, Exodus, Otep, Rammstein, Korpiklaani, Amon Amarth, Slayer, Pantera, and many more!
Hobbies: Festivals, concerten, gezelligheid!
Opleiding: 3e jaar HBO Sociale Studies - Maatschappelijk Werk en Diensverlening

Foto helaas niet bij de hand!
U kunt mij herkennen aan bruin haar en een pilsje in de hand bij Eindhoven Metal Meeting, haha!

Cheers!

Welkom.

En de groeten aan Theo.


 


laurawr
Blondes tease. Brunettes Please
Usericon van laurawr
Posted 08-12-2009 18:40 by laurawr Profiel van laurawr

quote:
Op 8 december 2009 16:54 schreef Forever After het volgende:
Welkom.

En de groeten aan Theo.


Bedankt, Forever After.

Theo? Welke Theo? Ik heb twee Theo-en in mijn familie, maar of je die bedoeld ?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-12-2009 18:43 by Forever After Profiel van Forever After

Hehe... Ik zag in je profiel dat je Smits heet vanachter en ik heb een collega die Theo Smits heet.




 


laurawr
Blondes tease. Brunettes Please
Usericon van laurawr
Posted 08-12-2009 18:46 by laurawr Profiel van laurawr

quote:
Op 8 december 2009 18:43 schreef Forever After het volgende:
Hehe... Ik zag in je profiel dat je Smits heet vanachter en ik heb een collega die Theo Smits heet.





Aha! Dat verklaard!

Wereld is klein he


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-12-2009 18:48 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 8 december 2009 18:46 schreef laurawr het volgende:
Aha! Dat verklaard!

Wereld is klein he

Het had familie kunnen zijn he.

Volgens mij woont ie in Rosmalen dus ...



 


laurawr
Blondes tease. Brunettes Please
Usericon van laurawr
Posted 08-12-2009 19:11 by laurawr Profiel van laurawr

quote:
Op 8 december 2009 18:48 schreef Forever After het volgende:
Het had familie kunnen zijn he.

Volgens mij woont ie in Rosmalen dus ...




Haha, nou ik heb geen familie daar zitten. Ben er zelfs nog nooit geweest Maar als een Smits in Rosmalen woont zal 't er wel heel gezellig zijn!


Tran
Incendo Mortem
Usericon van Tran
Posted 20-12-2009 18:45 by Tran Profiel van Tran

Hallo mensjes,

Eigenlijk ben ik niet nieuw hier, want ik heb een jaar geleden ook al mijn introductie gedaan. Maar ik heb eigenlijk helemaal nooit gepost en daarom is iedereen mij vast wel vergeten xDD.

grtz Tran


Playing the keyboards of hell Uahahaha


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 20-12-2009 18:47 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Vanaf nu wel braaf posten ey



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-12-2009 20:27 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 20 december 2009 18:45 schreef Tran het volgende:
Hallo mensjes,

Eigenlijk ben ik niet nieuw hier, want ik heb een jaar geleden ook al mijn introductie gedaan. Maar ik heb eigenlijk helemaal nooit gepost en daarom is iedereen mij vast wel vergeten xDD.

grtz Tran


Dat was voor de operatie?


Tran
Incendo Mortem
Usericon van Tran
Posted 20-12-2009 21:44 by Tran Profiel van Tran

hahaha, ja idd, kut nick, kan je name change doen op dit forum. Muh.


Playing the keyboards of hell Uahahaha


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-12-2009 21:48 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Nope. Dus maak maar weer een nieuwe aan!


Je moeder.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-12-2009 21:49 by Schaep Profiel van Schaep

Noobs.


maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 23:12 by maramsp Profiel van maramsp

Gegroet. Ik zal me toch maar even voorstellen.. Ik heb al vaak gereageerd hier, en ben eigenlijk wel blij dat iemand me heeft getipt dat ik me nog voor moet stellen.
Dus bij deze.

Ik ben martijn, 24 jaar oud, uit Deventer. Ik ben geboren in zwolle, en daarom zal ik in mijn hart ook altijd een zwollenaar, aka blauwvinger blijven.

Ik ben hier terrecht gekomen door een link die op google stond hierheen. Ik zocht naar informatie over een cd van nightwish, en zodoende kwam ik hier terrecht. Maar nightwish is niet t enige dat ik luister.

Eigenlijk alle soorten van metal vind ik geweldig. Maar toch moet ik even slikken bij sommige teksten van black of death metal. De muziek is goed, maar met de tekst ben ik het lang niet altijd eens. Maar toch kan ik me voorstellen dat er over geschreven word. Want dingen als zelfmoord, en automutilatie bestaan gewoon wel, net zo goed als satanisme en al dat soort dingen..

De bands die ik echt regelmatig luister zijn Nightwish, Sirenia, tool, SOAD, cannibal corpse, epica, kudra mata, symphony of destruction en chiraw.
Sinds gister ben ik ook helemaal gek van lamb of god trouwes. Maar dat heeft meer een andere reden..

Ik ben zelf namelijk drummer, en zit soms t internet af te speuren naar geweldige drummers. En gister op de tube zag ik chris adler. Hij is echt ge wel dig!. Verder bewonder ik allerlei drummers, zo'n beetje iedereen die op drummerworld staat.. Dat zijn wel wat namen, en als iemand me een naam geeft die ik niet herinner, dan kijk ik op drummerworld, en meestal komt t dan wel terug.

Ik heb een eigen kit van 33 delen. Maar die is te groot om nu in mijn kamer te staan, dus heb ik m in de opslag.. Maar toch, hier de opstelling.. Eerst alle drums zijn van pearl reference series, en alle bekkens van de turkish rock beat en rockbeat raw series..

Eerst heb ik de standaard layout van de reference series plus aan de linkerkant 2 high toms van 8x7 en 10x8 die ik hoger heb afgesteld, en aan de rechterkant 2 toms extra van 13x10 en 14x11 die ik lager heb afgesteld dan de standaard. Dan komen we bij een bongo set. die achter me floortoms staan en onder me bekkens. Nu de bekkens zelf(clocwise) Eerst de swish uit de rock beat series, dan een 16" heavy en rock crash dan een 20" rb-r ride, dan 8 een 10 en een 12" splash rock. Dan een 17 en een 18" crash uit de rock beat raw. Dan een 22" heavy ride. Dan een een 17" dark crash en ten slotte een 19" china. Daar tussen is mijn left hi hat samengesteld uit 2x een 13" regluar, en mijn right hi hat is samengesteld uit 2x een 14" regular. Hardware heb ik niet nodig. En me sticks zijn van pearl maatje 7.

In mijn band, die opgeheven is, speelden we alle soorten metal, van melodieuze ballads, tot keiharde death, power, en speed metal. Ik kan redelijk twinnen, al moet ik het pedal sliden nog veel beter onder de knie krijgen, dus wat ik dan meestal doe, als ik niet snel genoeg ben, of me been even uitgeput is. Dan gebruik ik een floortom als extra bassdrum. Deze stelde ik dan tussen nummers die we speelden door goed af..

Verder kan ik ook toetsen bespelen en een beetje gitaar..

Genoeg over de muziek, nu wat meer over mezelf. Ik ben sinds oktober bij mijn nieuwe liefje, en t gaat erg goed. In het verleden is er echt focking veel gebeurd, en wil ik ook niet teveel ( nu al ) over uitweiden. Mijn leven heeft 2x aan een zijden draadje gehangen, en daar laat ik t nu eventjes bij. Misschien later meer.

Bovendien ben ik bezig met magie. En daar heb ik over mezelf al behoorlijk wat afgeroepen in het magie topic, en ik discussier erover daar wel verder. Maar goed.. Ik hoop dat ik jullie een beetje een idee over mezelf heb gegeven..

Groet van martijn

Edit: alle metal is eigenlijk wel lekker om te luisteren. Maar behalve de bands die ik opnoemde, vind ik de rest leuk om te luisteren maar niet altijd. En sommige bands zijn alleen live erg goed te genieten. Niet live @ youtube dan, maar dat ik er zelf bij ben..
Ik ga niet vaak naar concerten. Maar ben een keer bij rock ring geweest, aaltjesrock, en bovenal bevrijdingsfestival overijssel

[Dit bericht is gewijzigd door maramsp op 27-12-2009 23:15]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-12-2009 23:15 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ok.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-12-2009 23:17 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 27 december 2009 23:12 schreef maramsp het volgende:
*onzin*
Dankje, je maakt mijn avond weer goed.

:')


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-12-2009 23:19 by Count Steel Profiel van Count Steel

welkom dan


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-12-2009 23:25 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 27 december 2009 23:12 schreef maramsp het volgende:
Gegroet. Ik zal me toch maar even voorstellen.. Ik heb al vaak gereageerd hier, en ben eigenlijk wel blij dat iemand me heeft getipt dat ik me nog voor moet stellen.
Dus bij deze.

Ik ben martijn, 24 jaar oud, uit Deventer. Ik ben geboren in zwolle, en daarom zal ik in mijn hart ook altijd een zwollenaar, aka blauwvinger blijven.

Ik ben hier terrecht gekomen door een link die op google stond hierheen. Ik zocht naar informatie over een cd van nightwish, en zodoende kwam ik hier terrecht. Maar nightwish is niet t enige dat ik luister.

Eigenlijk alle soorten van metal vind ik geweldig. Maar toch moet ik even slikken bij sommige teksten van black of death metal. De muziek is goed, maar met de tekst ben ik het lang niet altijd eens. Maar toch kan ik me voorstellen dat er over geschreven word. Want dingen als zelfmoord, en automutilatie bestaan gewoon wel, net zo goed als satanisme en al dat soort dingen..

De bands die ik echt regelmatig luister zijn Nightwish, Sirenia, tool, SOAD, cannibal corpse, epica, kudra mata, symphony of destruction en chiraw.
Sinds gister ben ik ook helemaal gek van lamb of god trouwes. Maar dat heeft meer een andere reden..

Ik ben zelf namelijk drummer, en zit soms t internet af te speuren naar geweldige drummers. En gister op de tube zag ik chris adler. Hij is echt ge wel dig!. Verder bewonder ik allerlei drummers, zo'n beetje iedereen die op drummerworld staat.. Dat zijn wel wat namen, en als iemand me een naam geeft die ik niet herinner, dan kijk ik op drummerworld, en meestal komt t dan wel terug.

Ik heb een eigen kit van 33 delen. Maar die is te groot om nu in mijn kamer te staan, dus heb ik m in de opslag.. Maar toch, hier de opstelling.. Eerst alle drums zijn van pearl reference series, en alle bekkens van de turkish rock beat en rockbeat raw series..

Eerst heb ik de standaard layout van de reference series plus aan de linkerkant 2 high toms van 8x7 en 10x8 die ik hoger heb afgesteld, en aan de rechterkant 2 toms extra van 13x10 en 14x11 die ik lager heb afgesteld dan de standaard. Dan komen we bij een bongo set. die achter me floortoms staan en onder me bekkens. Nu de bekkens zelf(clocwise) Eerst de swish uit de rock beat series, dan een 16" heavy en rock crash dan een 20" rb-r ride, dan 8 een 10 en een 12" splash rock. Dan een 17 en een 18" crash uit de rock beat raw. Dan een 22" heavy ride. Dan een een 17" dark crash en ten slotte een 19" china. Daar tussen is mijn left hi hat samengesteld uit 2x een 13" regluar, en mijn right hi hat is samengesteld uit 2x een 14" regular. Hardware heb ik niet nodig. En me sticks zijn van pearl maatje 7.

In mijn band, die opgeheven is, speelden we alle soorten metal, van melodieuze ballads, tot keiharde death, power, en speed metal. Ik kan redelijk twinnen, al moet ik het pedal sliden nog veel beter onder de knie krijgen, dus wat ik dan meestal doe, als ik niet snel genoeg ben, of me been even uitgeput is. Dan gebruik ik een floortom als extra bassdrum. Deze stelde ik dan tussen nummers die we speelden door goed af..

Verder kan ik ook toetsen bespelen en een beetje gitaar..

Genoeg over de muziek, nu wat meer over mezelf. Ik ben sinds oktober bij mijn nieuwe liefje, en t gaat erg goed. In het verleden is er echt focking veel gebeurd, en wil ik ook niet teveel ( nu al ) over uitweiden. Mijn leven heeft 2x aan een zijden draadje gehangen, en daar laat ik t nu eventjes bij. Misschien later meer.

Bovendien ben ik bezig met magie. En daar heb ik over mezelf al behoorlijk wat afgeroepen in het magie topic, en ik discussier erover daar wel verder. Maar goed.. Ik hoop dat ik jullie een beetje een idee over mezelf heb gegeven..

Groet van martijn

Edit: alle metal is eigenlijk wel lekker om te luisteren. Maar behalve de bands die ik opnoemde, vind ik de rest leuk om te luisteren maar niet altijd. En sommige bands zijn alleen live erg goed te genieten. Niet live @ youtube dan, maar dat ik er zelf bij ben..
Ik ga niet vaak naar concerten. Maar ben een keer bij rock ring geweest, aaltjesrock, en bovenal bevrijdingsfestival overijssel

Nee, helemaal niet.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 23:31 by maramsp Profiel van maramsp

dan niet he.. Helaas moet ik er weer achterkomen, dat degenen die fucking lang op een forum zitten zichzelf belangrijker vinden dan de rest.. Maar ja.. Helaas zijn er dat soort mensen nog.. Geef nieuwkomers ook een kans man..


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-12-2009 23:34 by Dentz Profiel van Dentz

Ik ben tergends belangrijk.
Welke deathmetal bands vind je gaaf?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-12-2009 23:37 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 27 december 2009 23:34 schreef Dentz het volgende:
Ik ben tergends belangrijk.
Welke deathmetal bands vind je gaaf?




Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-12-2009 23:40 by Dentz Profiel van Dentz

Tevens ben ik ook zat.
Valt het op?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-12-2009 23:41 by Count Steel Profiel van Count Steel

nope



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-12-2009 23:41 by Dentz Profiel van Dentz

Maar nu weet ik nog steeds niet welke deathmetal hij gaaf vindt.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 23:45 by maramsp Profiel van maramsp

lamb of god :d en gandalf :d en sorry dat ik zoveel losgemaakt heb hier gelijk.. We kunnen beter chill met elkaar omgaan dan ruzie maken.. Want dit is niks zo..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen