IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwkomers! [introductie topic][Lees EERST de disclaimer in post 1.] Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-04-2009 22:52 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dus je denkt dattie liegt?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-04-2009 22:55 by Lionheart Profiel van Lionheart

Kan da nie geleuvuh.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-04-2009 22:56 by Dentz Profiel van Dentz

Eg wel zo.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


sx204599
Usericon van sx204599
Posted 24-04-2009 23:02 by sx204599 Profiel van sx204599

Vragenlijst

Woonplaats: Sint-Oedenrode
Leeftijd: 24
Relatie: Ja, bijna 6 jaar
Bier of whisky: geen van beiden
Thee of koffie: geen van beiden
Favoriete bands:
Heavy Metal / NWOBHM: Blaze Bayley, Iron Maiden, Saxon, Diamond Head, Sparta, Hell, Angel Witch, Riot, Jameson Raid, ARC, Powervice, Judas Priest, Quartz

Black Metal: Shining, Krallice, Peste Noire, 1349, Alcest (meer shoegaze inmiddels), Burzum, Amesoeurs, Deathspell Omega, Darkthrone, Profanatica, Descending Darkness

Death Metal: Death, Deicide, Atheist, Morbid Angel, Cynic, Obscura, Entombed (eerste twee albums), Arghoslent, Hate Eternal, Origin, Nihilist (!!!)

Thrash Metal: Morbid Saint, Kreator, Slayer, Dark Angel, Heathen, Megadeth, Watchtower, Rigor Mortis, Death Angel, Municipal Waste

'Prog' Metal: Threshold, Dream Theater, Opeth, Queensryche (niet alle albums), Riverside, Ephel Duath, Spiral Architect, Amaseffer, Seventh Wonder

Doom Metal: Pagan Altar, My Dying Bride, Katatonia, Skepticism, Witchfinder General, Thergothon, Agalloch, Novembre

Gothic/symphonic Metal: Epica, Nightwish, After Forever, The Gathering (ja ja, hoort er niet echt bij), Therion, Lacrimosa

Power Metal: Kamelot, Sabaton, Rage, Manowar (oud, of moet ie dan bij de Heavy Metal komen te staan?)

Hardrock: KISS, Budgie (!!!), UFO, Deep Purple

Andere genres: King Crimson, Boners Inc., Bohren & der Club of Gore, Sunn O))), The Mars Volta

Hobbies: zie favoriete bands, ook al ben ik er ongetwijfeld een paar vergeten.
Opleiding: WO Fiscale Economie
Gelieve ook een foto te posten.

Leuk geprobeerd maar dat gaan we niet doen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-04-2009 23:03 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 24 april 2009 23:02 schreef sx204599 het volgende:
Vragenlijst

Woonplaats: Sint-Oedenrode
Leeftijd: 24
Relatie: Ja, bijna 6 jaar
Bier of whisky: geen van beiden
Thee of koffie: geen van beiden
Favoriete bands:
Heavy Metal / NWOBHM: Blaze Bayley, Iron Maiden, Saxon, Diamond Head, Sparta, Hell, Angel Witch, Riot, Jameson Raid, ARC, Powervice, Judas Priest, Quartz

Black Metal: Shining, Krallice, Peste Noire, 1349, Alcest (meer shoegaze inmiddels), Burzum, Amesoeurs, Deathspell Omega, Darkthrone, Profanatica, Descending Darkness

Death Metal: Death, Deicide, Atheist, Morbid Angel, Cynic, Obscura, Entombed (eerste twee albums), Arghoslent, Hate Eternal, Origin, Nihilist (!!!)

Thrash Metal: Morbid Saint, Kreator, Slayer, Dark Angel, Heathen, Megadeth, Watchtower, Rigor Mortis, Death Angel, Municipal Waste

'Prog' Metal: Threshold, Dream Theater, Opeth, Queensryche (niet alle albums), Riverside, Ephel Duath, Spiral Architect, Amaseffer, Seventh Wonder

Doom Metal: Pagan Altar, My Dying Bride, Katatonia, Skepticism, Witchfinder General, Thergothon, Agalloch, Novembre

Gothic/symphonic Metal: Epica, Nightwish, After Forever, The Gathering (ja ja, hoort er niet echt bij), Therion, Lacrimosa

Power Metal: Kamelot, Sabaton, Rage, Manowar (oud, of moet ie dan bij de Heavy Metal komen te staan?)

Hardrock: KISS, Budgie (!!!), UFO, Deep Purple

Andere genres: King Crimson, Boners Inc., Bohren & der Club of Gore, Sunn O))), The Mars Volta

Hobbies: zie favoriete bands, ook al ben ik er ongetwijfeld een paar vergeten.
Opleiding: WO Fiscale Economie
Gelieve ook een foto te posten.

Leuk geprobeerd maar dat gaan we niet doen.


Da's het betere werk, welkom!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-04-2009 23:05 by Dentz Profiel van Dentz

Waar is de grind?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-04-2009 23:05 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 24 april 2009 23:05 schreef Dentz het volgende:
Waar is de grind?


Op zijn oprit.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-04-2009 23:06 by Dentz Profiel van Dentz

Fok jou!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


sx204599
Usericon van sx204599
Posted 24-04-2009 23:09 by sx204599 Profiel van sx204599

Grind? Nieuwe plaat van Antigama vond ik behoorlijk sterk. Ook Dr. Doom kan ik wel waarderen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-04-2009 23:12 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 24 april 2009 23:06 schreef Dentz het volgende:
Fok jou!




Doe je het wel voorzichtig?


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-04-2009 23:16 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 24 april 2009 23:09 schreef sx204599 het volgende:
Grind? Nieuwe plaat van Antigama vond ik behoorlijk sterk. Ook Dr. Doom kan ik wel waarderen.

Kijk, met jou kan ik praten.

En Lionheart;


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-04-2009 23:40 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 april 2009 23:02 schreef sx204599 het volgende:

Gelieve ook een foto te posten.

Leuk geprobeerd maar dat gaan we niet doen.


Want je hebt een geheime identiteit?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-04-2009 23:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 24 april 2009 21:33 schreef Horatio het volgende:
Stel jezelf voor.

Vragenlijst

Woonplaats:Dilbeek - België
Leeftijd:24
Relatie:Alleenstaand en tot nog toe gelukkig
Bier of whisky: bier natuurlijk
Thee of koffie: Moeiljke keuze: beiden; thee om de kalmte te bewaren, koffie om wakker te worden
Favoriete bands:Disturbed, godsmack, Staind, Nightwish, After Forever, Within temptation, Cradle of filth, (man man man, zovelen om op te noemen)
Hobbies:concertjes meepikken, glas gaan drinken, film
Opleiding: beurs en financiën




Belgen zijn koel!


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-04-2009 23:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 april 2009 23:02 schreef sx204599 het volgende:
Vragenlijst

Woonplaats: Sint-Oedenrode
Leeftijd: 24
Relatie: Ja, bijna 6 jaar
Bier of whisky: geen van beiden
Thee of koffie: geen van beiden
Favoriete bands:
Heavy Metal / NWOBHM: Blaze Bayley, Iron Maiden, Saxon, Diamond Head, Sparta, Hell, Angel Witch, Riot, Jameson Raid, ARC, Powervice, Judas Priest, Quartz

Black Metal: Shining, Krallice, Peste Noire, 1349, Alcest (meer shoegaze inmiddels), Burzum, Amesoeurs, Deathspell Omega, Darkthrone, Profanatica, Descending Darkness

Death Metal: Death, Deicide, Atheist, Morbid Angel, Cynic, Obscura, Entombed (eerste twee albums), Arghoslent, Hate Eternal, Origin, Nihilist (!!!)

Thrash Metal: Morbid Saint, Kreator, Slayer, Dark Angel, Heathen, Megadeth, Watchtower, Rigor Mortis, Death Angel, Municipal Waste

'Prog' Metal: Threshold, Dream Theater, Opeth, Queensryche (niet alle albums), Riverside, Ephel Duath, Spiral Architect, Amaseffer, Seventh Wonder

Doom Metal: Pagan Altar, My Dying Bride, Katatonia, Skepticism, Witchfinder General, Thergothon, Agalloch, Novembre

Gothic/symphonic Metal: Epica, Nightwish, After Forever, The Gathering (ja ja, hoort er niet echt bij), Therion, Lacrimosa

Power Metal: Kamelot, Sabaton, Rage, Manowar (oud, of moet ie dan bij de Heavy Metal komen te staan?)

Hardrock: KISS, Budgie (!!!), UFO, Deep Purple

Andere genres: King Crimson, Boners Inc., Bohren & der Club of Gore, Sunn O))), The Mars Volta

Hobbies: zie favoriete bands, ook al ben ik er ongetwijfeld een paar vergeten.
Opleiding: WO Fiscale Economie
Gelieve ook een foto te posten.

Leuk geprobeerd maar dat gaan we niet doen.

Sint Oedenrode? Daar werk ik twee dagen in de week! Hoe houd je het daar uit man?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


sx204599
Usericon van sx204599
Posted 24-04-2009 23:52 by sx204599 Profiel van sx204599

quote:
Op 24 april 2009 23:48 schreef bastianus het volgende:
Sint Oedenrode? Daar werk ik twee dagen in de week! Hoe houd je het daar uit man?


Wat is er dan mis mee? Misschien niet zo bruisend als andere steden (steden ja, want Sint-Oedenrode heeft stadsrechten) maar als woongemeente is het prima.

[Dit bericht is gewijzigd door sx204599 op 24-04-2009 23:56]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-04-2009 23:57 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 april 2009 23:52 schreef sx204599 het volgende:
Wat is er dan mis mee? Misschien niet zo bruisend als andere steden (steden ja, want Sint-Oedenrode heeft stadsrechten) maar als woongemeente is het prima.

Zo weinig anoniem. Iedereen kent elkaar daar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-04-2009 23:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ons kent ons zeggen ze in holland


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-04-2009 0:06 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ah, eindelijk gaat het weer over koot en bie!



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2009 0:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

hehe, ik leer bij

die vissen scene was best goed

allemaal jullie schuld


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-04-2009 1:17 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

*trots*


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2009 1:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

egt wel

en die beestjes zo zwemmen


signature


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 25-04-2009 2:39 by Helvete Profiel van Helvete

Hey weer een paar nieuwe, welkom nieuwkomers!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-04-2009 21:33 by Mark Profiel van Mark

Oh God, Hypnos heeft de belgische sluisdeuren geopend met zijn interview hoor.

Welkom nieuw spul


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 26-04-2009 5:32 by NotYourBitch Profiel van NotYourBitch

quote:
Op 24 april 2009 23:59 schreef Hypnos het volgende:
ons kent ons zeggen ze in holland

Maar jij zegt niks tegen mij.Maar jij bent ook geen Hollander.
Tneminste "online".Terwijl ik nog een compliment richting jou maakte.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 26-04-2009 5:33]


=)


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-04-2009 15:40 by Lionheart Profiel van Lionheart

Dan stel je je ff aan.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen