IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Emmure Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-01-2010 20:48 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Lijkt wat weinig op Emmure he. The Acacia Strain en Recon lijkt er al wat meer op

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 18-01-2010 20:49]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-01-2010 20:54 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2010 19:11 schreef Freakmuziek het volgende:
ok ik snap echt niet wat iedereen zo briljant vind aan deze band.Een stel kleuters die denken dat ze het zijn omdat ze een paar breakdowns in hun muziek zetten met een dubbele bas overweg kunnen en wat puberale frustraties zitten te brullen.Looks like Victory Records got them self another pocket filler


Funpost!!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-10-2010 19:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Brengen die niet binnen een aantal maanden weer een nieuwe plaat uit? Ik ben benieuwd, intussen vind ik alles dat de band heeft uitgebracht erg goed. Fan, jawel

Waarschijnlijk zes november live te zien op de Never Say Die!-tour in Leuven. Blijkbaar is er daar nood aan restauratie.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-10-2010 23:46 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

emmure moet de slechtste band op aarde zijn, breakdown na breakdown, gerecyclede shit na gerecyclede shit, gelaagde vocalen en onzinnige lyrics. Nee dankje.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-01-2011 20:26 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
New Fairfield, Connecticut- and Queens, New York-based deathcore act EMMURE has been forced to postpone its previously announced tour of Australia "due to circumstances beyond the band's control." According to a press release, "[EMMURE] will make their long-anticipated return Down Under in May/June this year to tour their new album with dates and venues to be confirmed. The band offers their sincere apologies and refunds are available at the point of purchase for all ticket holders."

EMMURE's new album, "Speaker Of The Dead", is scheduled for release on February 15, 2011 through Victory Records. The CD was produced by Joey Sturgis, who has previously worked with THE DEVIL WEARS PRADA and BORN OF OSIRIS, among others.




Een gebrek aan talent misschien?

Toch benieuwd hoe het album zal zijn.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-01-2011 20:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Gelukkig dat ze niet zo kut zijn als Converge, jeweet

Ben echt benieuwd naar die nieuwe plaat. Ieder album klonk (in mijn oren) anders. Felony was erg goed, maar haalt helaas het niveau van Goodbye to the Gallows niet (maar dat doen weinig platen). Ik hoop dat de nieuwe wel weer een tandje bruter is dan het eerder springerige Felony.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-01-2011 20:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 20:28 schreef BenKnuckles het volgende:
Gelukkig dat ze niet zo kut zijn als Converge, jeweet



Zoek je ruzie?



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-01-2011 2:37 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2010 23:46 schreef iPim het volgende:
emmure moet de zwaarste band op aarde zijn, breakdown na breakdown, dissonante shit na dissonantee shit, geslaagde vocalen en zinnige lyrics. Ja graag.


Fixed BITCH!!



[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 07-01-2011 2:46]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-01-2011 2:53 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

voor breakdown na breakdown verwijs ik u graag door naar The Tony Danza Tapdance Extravaganza


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-01-2011 2:59 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Prima band, harde chaos


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-01-2011 3:11 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2011 2:59 schreef Count Steel het volgende:
Prima band, harde chaos


Absoluut! Wat ik jammer vind aan hun laatste album is dat ze het veste nummer als hidden track hebben geplaatst, WTF?!



@1m50 tot 2:44 = puur meshuggah worship oorgasme, daarna tot het eind heerlijke post-rock/metal

THE TRUTH IS; WE ARE ALL LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST!

Dus, beetje "Alcest" onder de mathcore dat laatste gedeelte dan, haha maar door de core vocalen en het niet TRVE zijn van 'core' bands zal de metalwereld dit wel weer niet begrijpen, maar ja.. who gives a fuck!? Geniet gewoon lekker van muziek.

edit: offtopic sorry.. maar TDTE > Emmure

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-01-2011 3:57]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-01-2011 8:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2011 2:53 schreef Argh het volgende:
voor breakdown na breakdown verwijs ik u graag door naar The Tony Danza Tapdance Extravaganza


Dan verwijs ik u door naar mijn jaarlijst


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-01-2011 11:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2011 3:11 schreef Argh het volgende:
edit: offtopic sorry.. maar TDTE > Emmure


Appels en peren, maar appels < peren, dus TDTE < Emmure.

Heb gisteren nog maar eens naar Goodbye to the Gallows geluisterd, wat een briljante plaat blijft dat. Hetzelfde gebeuk dat Recon, The Acacia Strain (ongeveer), Betrayal en nog een hoopje andere bands produceren, maar dan met een streep melodie en frustratie in.

En When Everything Goes Wrong, Take The Easy Way Out moet wel een van de vetste breakdowns ooit bevatten

Al zullen mijn fanboy-oren er te veel in horen.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 07-01-2011 11:35]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-01-2011 23:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Spam!



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-01-2011 18:50 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Lekker previewtje hoor!

Wel geinig dat er in het filmpje staat: ''this video may not be suitable for teenagers'', dat is hun hele fucking doelgroep

Toch kijk ik uit naar 15 februari, als valentijnsdag slecht is gegaan heb je altijd nog iets om je agressie mee te uiten.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 08-01-2011 18:50]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-01-2011 21:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

You knoooow it's alll a gaaaaaaaame that we're playing back 'n forth. (...) BUT I'm glad I did. (...) And it's sad to see, that YOOOOUUUUU

Wel lekker nummertje hoor



Dan mag het eerste album van redelijke kwaliteit zijn, ik heb nog steeds liever dat bands met de loop der jaren progresseren en niet degresseren, als dat twee bestaande woorden zijn.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-01-2011 1:22 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Maar, heb je de EP geluisterd? Die is fijn heur


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 09-01-2011 1:24 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Kutband


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-01-2011 1:25 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Uiteraard.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-01-2011 1:47 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 1:22 schreef Count Steel het volgende:
Maar, heb je de EP geluisterd? Die is fijn heur


Ik luister hem nu voor het eerst, bevalt me meer dan al het andere werk van ze. Voor als je gewoon iets simpels wilt, iets heel simpels.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-01-2011 1:50 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ach ja, het is niet de meest technische plaat. Maar er zit wel degelijk emotie in, lekker donker op z'n tijd.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-01-2011 2:06 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 1:50 schreef Count Steel het volgende:
Ach ja, het is niet de meest technische plaat. Maar er zit wel degelijk emotie in, lekker donker op z'n tijd.




Je bedoelt... écht donker?

Toch lachwekkend hoe slecht looking a gift horse in the mouth is, van de volkomen misplaatste intro tot de quasi emotionele passage en het bedroevend slechte aan elkaar koppelen van breakdowns.

Ik denk dat ik goodbye to the gallows beter vind, alleen al omdat 10 sings you should leave en when keeping it real goes wrong twee goede nummers zijn.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-01-2011 16:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wie denkt er nu aan 1O Signs You Should Leave en When Keeping It Real Goes Wrong als een track als onderstaande op die plaat staat?



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-01-2011 16:46 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Alle BRO'S verzameluuuh!!!



'k vin'em wel lekkah!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-01-2011 16:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Die kerel rechts ziet er trouwens uit als de vieze man van van Kooten en de Bie


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen