IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mobieltje! Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-08-2010 17:32 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 augustus 2010 17:26 schreef MMayo het volgende:
Yay ik heb ook toetsenbord op beeldscherm en zo'n uitschuiftoetsenbord dingetje EN ook navigatie EN touchscreen EN toch een andere telefoon. Gaaf he!

En de mijne kan ook stuiteren, uiteraard op dag 2 even mogen proberen..


Hehe, we gaan weer redelijk gelijk op! LOL


Hmm, deze nog niet laten stuiteren, maar het is een Nokia, die kunnen wel wat hebben.


Boeiender


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 27-08-2010 17:41 by Yirroth Profiel van Yirroth

quote:
Op 27 augustus 2010 14:17 schreef nuclearwarfare het volgende:
Vind het eigenlijk helemaal niks, al die stoere functies die erop zitten gebruik ik toch niet, en dat Windows Mobile is compleet ruk, frustrerend trage onzin.


Jammer dat het een Omnia I is, als een telefoon op Windows draait kun je normaliter even kijken op xda-developers.com

hele hoop homebrew spul, inclusief homebrew windows-versies.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-08-2010 17:42 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 27 augustus 2010 17:32 schreef MR. N het volgende:
Hehe, we gaan weer redelijk gelijk op! LOL




Ghehe


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-08-2010 17:17 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 augustus 2010 17:41 schreef Yirroth het volgende:
Jammer dat het een Omnia I is, als een telefoon op Windows draait kun je normaliter even kijken op xda-developers.com

hele hoop homebrew spul, inclusief homebrew windows-versies.



IK had een HTC Touch Pro, kon zo veel roms proberen als ik wilde, echt snel en stabiel werd het nooit.

Heb nu Android, bevalt een stuk beter.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-09-2010 21:29 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



Iemand bekend met deze? Mijn lg is uiteindelijk naar de klote gegaan en natuurlijk had ik net een nieuwe abo zonder phone. Maar ik wil wel zoiets als m'n vorige.

LG Gsm telefoon

Type: KP500

- Simlock-vrij
- <3.0 megapixel camera>
- Touchscreen
- 3.0 megapixel camera
- Geheugen uitbreidbaar met micro SD
- Bluetooth
- Quad-band toestel
- MP3-speler en FM-radio
- Voice memo
- Polyfone en MP3 beltonen
- Downloadbare beltonen

99 euro


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 07-09-2010 21:56 by Svartekunst Profiel van Svartekunst

Erg irritante telefoon die constant van de toetsenblokkering af gaat en vervolgens personen automatisch gaat bellen of het internet op gaat. Dus je kan er met zo'n apparaat vanuit gaan dat je telefoonrekening 50 euro hoger is per maand.

[Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 07-09-2010 21:57]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-09-2010 22:06 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Zit er niet gewoon een "echt" knopje aan de zijkant waarmee je hem op blokkeren kunt zetten? Of is dat ook een touchscreenknop. Want dat laatste zou idd kut zijn.

edit:

Dit haal ik van een review site:

De toetsenblokkering is niet zo goed, je kan hem deblokkeren aan de zijkant. Of je kan eerst op 1 van de 3 onderste knoppen klikken op de voorkant en daarna geeft ie aan 'houd ingedrukt' dan moet je op een icoontje tikken van het touchscreen, nou, 1x een tikje geven is genoeg...


Dat eerste is goed, dat heeft m'n huidige lg ook. Dat tweede is wat minder, ja.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-09-2010 22:10]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 07-09-2010 22:10 by Svartekunst Profiel van Svartekunst

Het is een touchscreenknop. En ookal is het een knop aan de zijkant om het apparaat te vergrendelen: bij dit soort telefoons maakt dat weinig verschil. Zodra zo'n knop op één of andere manier ingedrukt wordt, en er komt enige vorm van druk op broekzak te staan, dan gaat ie alsnog van de toetsenblokkering.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-09-2010 22:11 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ja, goed, maar dat heeft m'n huidige lg dus ook. Dus dat probleem kende ik eigenlijk al wel en was er al lang aan gewend. Maar bedankt voor de moeite!

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-09-2010 22:12]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 07-09-2010 22:12 by 6sic6 Profiel van 6sic6

Ik heb het bovenstaande LG toestel welgeteld 1 week gehad. Na een keer op de grond gestuiterd te hebben zat er een barst in het scherm.
Bedankt reisverzekering!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2010 22:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zeggen jullie nu waarlijk in Nederland "mobieltje"? in de spreektaal? niet "GSM"?


signature


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 07-09-2010 22:17 by Svartekunst Profiel van Svartekunst

quote:
Op 7 september 2010 22:14 schreef Hypnos het volgende:
zeggen jullie nu waarlijk in Nederland "mobieltje"? in de spreektaal? niet "GSM"?


GSM wordt veelal gebruikt door de wat oudere generatie hier in Nederland, terwijl de jongere generatie "mobieltje" een leuker woord vindt


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-09-2010 22:19 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 7 september 2010 21:29 schreef De Tegenpartij het volgende:


Iemand bekend met deze? Mijn lg is uiteindelijk naar de klote gegaan en natuurlijk had ik net een nieuwe abo zonder phone. Maar ik wil wel zoiets als m'n vorige.

LG Gsm telefoon

Type: KP500

- Simlock-vrij
- <3.0 megapixel camera>
- Touchscreen
- 3.0 megapixel camera
- Geheugen uitbreidbaar met micro SD
- Bluetooth
- Quad-band toestel
- MP3-speler en FM-radio
- Voice memo
- Polyfone en MP3 beltonen
- Downloadbare beltonen

99 euro


LG is kut. Kwa software, hardware, support, alles! Voor niet-zo-heel-veel geld haal je tegenwoordig bijvoorbeeld een HTC Hero. Ook touchscreen (maar dan capacitatief dus stukken beter te bedienen), Android (dus volledig zelf in te richten), fatsoenlijke support, en het is geen LG. Groot bijkomend voordeel! :D Of voor iets minder bedeelde budgetten heb je tegenwoordig de HTC Wildfire, iets mindere specs als de Hero.

Sinds mijn ervaring met de LG Viewty verkies ik een anaal ingebrachte avocado boven een nieuwe LG telefoon. Gelukkig was er naast die avocado ook de HTC Hero


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-09-2010 22:29 by bastianus Profiel van bastianus

Die nieuwe Nokai is ook vrij kut, krijg dat programma voor die player maar niet op de computer en ook niet gesynchroniseerd. Verdomme. En pfiew, ik ben blij dat ik geen avocado ben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-09-2010 22:43 by Snaack Profiel van Snaack

Ik word nog steeds gestoord van mijn HTC HD2.

Ik had problemen met het toestel en heb een hard reset gedaan (en dankzij een crash van Active Sync was ik bijna al mijn nummers kwijt). Ik heb alle officiële updates geïnstalleerd van HTC, ik heb diverse custom ROM's geprobeerd maar desondanks blijft het een toestel dat zijn hardware (1GHz proc) geen recht doet.

Traag, dagelijkse vastlopers (zo erg dat ik de batterij eraf moet halen), "sluggish" respons van het capacitieve scherm, wat een onding.

Van Hi mag ik wel een nieuwe uitzoeken voordat ik mijn abo kan verlengen - als ze dit ding 3 keer terug hebben gestuurd voor reparatie. Argh

Nog meer mensen problemen met dat toestel, of heb ik gewoon pech? Als het iets hardware-matigs is kan een reparatie wellicht soelaas bieden namelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 07-09-2010 22:43]


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-09-2010 22:45 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen




Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-09-2010 22:49 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf



Nooit meer terug naar numerieke toetsenborden...


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 07-09-2010 22:49 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 28 augustus 2010 17:17 schreef Burzum het volgende:
IK had een HTC Touch Pro, kon zo veel roms proberen als ik wilde, echt snel en stabiel werd het nooit.


Ik merk het


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-09-2010 23:05 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 7 september 2010 22:43 schreef Snaack het volgende:
Ik word nog steeds gestoord van mijn HTC HD2.

Ik had problemen met het toestel en heb een hard reset gedaan (en dankzij een crash van Active Sync was ik bijna al mijn nummers kwijt). Ik heb alle officiële updates geïnstalleerd van HTC, ik heb diverse custom ROM's geprobeerd maar desondanks blijft het een toestel dat zijn hardware (1GHz proc) geen recht doet.

Traag, dagelijkse vastlopers (zo erg dat ik de batterij eraf moet halen), "sluggish" respons van het capacitieve scherm, wat een onding.

Van Hi mag ik wel een nieuwe uitzoeken voordat ik mijn abo kan verlengen - als ze dit ding 3 keer terug hebben gestuurd voor reparatie. Argh

Nog meer mensen problemen met dat toestel, of heb ik gewoon pech? Als het iets hardware-matigs is kan een reparatie wellicht soelaas bieden namelijk.


Klantenservice stalken, via mail en telefoon. Hopen dat er wat meer mensen over dit toestel hebben geklaagd en dan moet dat lukken... 2 jaar terug werd ik, na een paar keer te hebben gemaild over het drama dat LG Viewty heet, gebeld door Hi met de boodschap dat ze mijn abonnement hadden gecancelled en dat ik dezelfde dag nog kon gaan verlengen! Ideaal... Hadden meer mensen over geklaagd, en ze adviseerden mij (serieus!) bij de klantenservice om niet weer voor een LG te kiezen, whaha :D

Vorig jaar na een inbraak duurde het ook een paar mailtjes/telefoontjes (mijn telefoon was gestolen, en wilde wat hulp met het verkrijgen van een nieuwe telefoon aangezien mijn abonnement nog een poosje liep), maar uiteindelijk stuurden ze mij een gloednieuwe telefoon toe! Een klein beetje drammen daar helpt wel degelijk... Succes!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-09-2010 23:10 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 7 september 2010 22:11 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ja, goed, maar dat heeft m'n huidige lg dus ook. Dus dat probleem kende ik eigenlijk al wel en was er al lang aan gewend. Maar bedankt voor de moeite!


LG is dan ook gewoon kut

quote:
Op 27 augustus 2010 17:19 schreef MR. N het volgende:
Fuck de Iphone homo's!



Treffende vergelijking... :')

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 07-09-2010 23:11]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-09-2010 0:01 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 7 september 2010 22:49 schreef 6sic6 het volgende:
Ik merk het


Niet klagen he, telefoon die 700 euro waard was kreeg je wel even gratis van me


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 08-09-2010 0:07 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 7 september 2010 22:49 schreef Onweerwolf het volgende:


Nooit meer terug naar numerieke toetsenborden...
blarp, gt-s5230 star

al problemen met de blokkering? en misschien (als je geen interwebs gebruikt) gaat de accu nu nog lang mee hehe

als je softwareproblemen krijgt, gewoon bellen met Solid Vision in Rijswijk over updates, Samsung Premium Points in de regio zuigen balaarsch, trust me, ik ben bijna overal geweest :p


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-09-2010 0:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 7 september 2010 22:17 schreef Svartekunst het volgende:
GSM wordt veelal gebruikt door de wat oudere generatie hier in Nederland, terwijl de jongere generatie "mobieltje" een leuker woord vindt


BAH!


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 08-09-2010 0:14 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Pokkie is de shit.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 08-09-2010 0:15]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 08-09-2010 0:20 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 8 september 2010 0:14 schreef Metalhead22 het volgende:
Pokkie is de shit.
thanks for reminding us of THAT commercial :')


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen