IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mobieltje! Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-08-2012 21:15 by MMayo Profiel van MMayo

Binnenkort ook weer toe aan een nieuwe telefoon, aangezien ik geen idee heb van technisch geleuter.. gaat het mij om de leukigheid

S3 ziet er leuk uit, maar wat een gigantisch toestel. En dat snel vlekkerig worden vind ik niet wat met die vieze poten van mij. Iphone 4 eh dinges lijkt ook leuk, alhoewel ik niet echt overweg kan met mijn pa zijn Iphone het zal wel drama worden na een android. Wellicht de HTC One X, een witte waarop de smerige poten afdrukken niet goed te zien zijn maar waar ik wel weer allerlei nare verhalen over hoor.

Ik moet gewoon olderwets naar de winkel en de toestellen een voor een vast houden en bekijken om dan vervolgens met een totaal ander type toestel thuis te komen.. Wat een gedoe toch.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-08-2012 21:51 by XXL Profiel van XXL

Gewoon eerst even wat kutten met mobieltjes van bekenden.
Op een gegeven moment het je vanzelf zoets van:

JA, die wil ik!!!





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-08-2012 22:24 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 augustus 2012 11:07 schreef Fusion het volgende:


Ff doorspoelen naar 24:50, ongelooflijk!!







En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-08-2012 22:41 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Geweldig!


When your people matter, menstrual health matters


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 08-08-2012 22:52 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 augustus 2012 11:13 schreef XXL het volgende:
Kijk, dat is nou een mooi voorbeeld van dingen die mijn mobiel niet hoeft te kunnen.


Precies, het belangrijkste is dat ik GOED kan bellen met mijn mobiel. Voor al de ander dingen heb ik computers, discman, mp3-speler e.d.

What's next dat mijn mobiel dienst kan doen als combi magnetron gril oven?


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-08-2012 7:36 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 8 augustus 2012 22:52 schreef Marcel H. het volgende:
Precies, het belangrijkste is dat ik GOED kan bellen met mijn mobiel.
uiteraard kunnen de moderne smartohones dat ook.

quote:
Voor al de ander dingen heb ik computers, discman, mp3-speler e.d
de moderne smartphone combineert dat nou juist allemaal in 1, in handig kleine doch krachtige uitvoering. En lijkt me heerlijk: kaassoufle in de mobiel, ff wachten, mmm smikkelen maar!


When your people matter, menstrual health matters


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 09-08-2012 21:55 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Mag binnenkort verlengen.. Even wachten nog op de iPhone 5, eindelijk klaar met android. Het is het allemaal nét niet.. Leuk dat je alles kunt instellen en customizen, maar het geheel resulteert in een instabiele telefoon. Loopt vast, traag, random crashes.. Vaak onhandig, dingen zijn lastig te vinden, nee. Sinds ik een iPad heb weet ik zeker dat ik overstap naar iPhone. Eindelijk een systeem dat meteen goed, stabiel en gebruikersvriendelijk werkt.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 09-08-2012 22:47 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Heb de Iphone 4 S al weer een tijdje.. maar kan niet wachten tot de volgende in september uit komt.. koop em direct..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-08-2012 8:56 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 9 augustus 2012 21:55 schreef Ethereal het volgende:
Mag binnenkort verlengen.. Even wachten nog op de iPhone 5, eindelijk klaar met android. Het is het allemaal nét niet.. Leuk dat je alles kunt instellen en customizen, maar het geheel resulteert in een instabiele telefoon. Loopt vast, traag, random crashes.. Vaak onhandig, dingen zijn lastig te vinden, nee. Sinds ik een iPad heb weet ik zeker dat ik overstap naar iPhone. Eindelijk een systeem dat meteen goed, stabiel en gebruikersvriendelijk werkt.


Zonder je ergens op aan te willen vallen... Is het niet gewoon een kwestie van "weten wat je doet", zeg maar? Ik heb nog nooit problemen gehad met Android, namelijk.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-08-2012 9:05 by Forever After Profiel van Forever After

Ik hoor zo af en toe wel meer geklaag over android. Aan de andere kant, als het werkelijk zo'n frotzooi was zouden er niet zoveel androidfoons verkocht worden natuurlijk.


 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2012 9:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mijn C6 mag over paar maand ook vervangen worden. Ik bel eigenlijk nog maar amper .. eens zien wat ik doe ..


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 10-08-2012 9:17 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 9 augustus 2012 22:47 schreef Vikingblood het volgende:
Heb de Iphone 4 S al weer een tijdje.. maar kan niet wachten tot de volgende in september uit komt.. koop em direct..


Je kan het proberen, direct


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2012 9:36 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

Voor mij in december weer tijd voor een nieuwe telefoon, en ik ga toch weer op zoek naar een goede nokia. Één keer een LG gehad, en die heb ik het raam uitgesmeten zodra het kon. Dus weer gewoon een nokia. Ben benieuwd wat er dan voor nieuws uit is. Lumia leek me interessant, maar heeft niet de specs die ik wil. E7 vond ik ook altijd wel interessant, is de iets grotere versie van de N8 die ik nu heb met uitklapbaar toetsenbord, maar is uiteindelijk net iets minder. Dus als er niks interessants komt, haal ik gewoon een nieuwe N8...


Black seeds of bunny!


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-08-2012 9:53 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 8 augustus 2012 22:52 schreef Marcel H. het volgende:
Precies, het belangrijkste is dat ik GOED kan bellen met mijn mobiel. Voor al de ander dingen heb ik computers, discman, mp3-speler e.d.

What's next dat mijn mobiel dienst kan doen als combi magnetron gril oven?


Sorry hoor, maar ik heb liever een smartphone op zak wat alles is (computer, telefoon, muziekspeler) dan een hele zak vol verschillende apparaten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-08-2012 9:54 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 9 augustus 2012 21:55 schreef Ethereal het volgende:
Mag binnenkort verlengen.. Even wachten nog op de iPhone 5, eindelijk klaar met android. Het is het allemaal nét niet.. Leuk dat je alles kunt instellen en customizen, maar het geheel resulteert in een instabiele telefoon. Loopt vast, traag, random crashes.. Vaak onhandig, dingen zijn lastig te vinden, nee. Sinds ik een iPad heb weet ik zeker dat ik overstap naar iPhone. Eindelijk een systeem dat meteen goed, stabiel en gebruikersvriendelijk werkt.


Exact, op een gegeven moment wil je gewoon iets wat werkt zonder omkijken.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2012 9:59 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

quote:
Op 10 augustus 2012 9:53 schreef spectre het volgende:
Sorry hoor, maar ik heb liever een smartphone op zak wat alles is (computer, telefoon, muziekspeler) dan een hele zak vol verschillende apparaten


Daarom ben ik ook zo blij met mijn N8; ondersteunt zo'n beetje alles... Ik heb 2 verschillende mailboxen, beide worden automatisch bijgewerkt en staan gewoon op mijn hoofdscherm. Nieuwe email? Notificatie en ik kan hem direct lezen. PDF file bijgevoegd? No problem, hij heeft Adobe reader. Flash ondersteuning enz enz, enfin de hele lijst staat op de wiki. Heb ik dan toch liever dan een iPhone, al was het maar omdat ik anders via Apple verplicht wordt iTunes te installeren op mn PC, waar ik totaal geen behoefte aan heb. Werkt altijd, nooit problemen. En een Nokia, dus practisch onverwoestbaar. Geen oude telefoon voor festivals etc. nodig, dit beestje gaat overal mee naartoe.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_N8

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 10-08-2012 10:00]


Black seeds of bunny!


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-08-2012 10:00 by spectre Profiel van spectre

Je hebt geen iTunes nodig meer tegenwoordig. Ik wil nooit meer Nokia, vreselijke software afhandeling en die store van ze is een lachertje

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-08-2012 10:01]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2012 10:02 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

Dan nog. Die dingen voldoen nooit aan mijn wensen. Tevens niet indestructible genoeg voor mijn smaak
Maar als het voor jou werkt, prima... Ik heb met die van mij nooit problemen, ieder zn ding

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 10-08-2012 10:03]


Black seeds of bunny!


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-08-2012 22:59 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 10 augustus 2012 8:56 schreef Ralph het volgende:
Zonder je ergens op aan te willen vallen... Is het niet gewoon een kwestie van "weten wat je doet", zeg maar? Ik heb nog nooit problemen gehad met Android, namelijk.


Haha, nee.. Weet precies wat ik doe, heb nog wel aardig "verstand" van om het zo maar te zeggen. Heb een beetje een gadget-fetish.. Android werkt op zich best aardig hoor, maar het is het voor mijn gevoel allemaal "net niet". Regelmatig is mijn telefoon aan het laden zonder dat ik iets doe, het OS werkt niet vloeiend, crasht soms, spontane reboots.. Niks geks geïnstalleerd, geen appkiller rommel, niets. Kan ook voor een gedeelte aan Sense liggen, mijn beide Android foons waren HTC's, maar lees vaker dit soort verhalen. Ik ben helemaal geen Apple fanboii, maar sinds ik een iPad heb zie ik eigenlijk in hoe geniaal dit OS is. Alles zit op een logische plek en alles wérkt gewoon. En ook in de Apple Appstore staat rommel, maar de bagger die je in Google Play vindt.. Damn.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 11-08-2012 9:23 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

Ik voel me juist echt zwaar verloren als ik bijv kijk op de macbooks van mn vrienden... kan voor de flikker niks vinden!

Ik hou het wel lekker bij Symbian... Mensen doen er zo moeilijk over, maar ik heb er echt nog nooit last van gehad

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 11-08-2012 9:24]


Black seeds of bunny!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-08-2012 11:20 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 10 augustus 2012 22:59 schreef Ethereal het volgende:
Haha, nee.. Weet precies wat ik doe, heb nog wel aardig "verstand" van om het zo maar te zeggen. Heb een beetje een gadget-fetish.. Android werkt op zich best aardig hoor, maar het is het voor mijn gevoel allemaal "net niet". Regelmatig is mijn telefoon aan het laden zonder dat ik iets doe, het OS werkt niet vloeiend, crasht soms, spontane reboots.. Niks geks geïnstalleerd, geen appkiller rommel, niets. Kan ook voor een gedeelte aan Sense liggen, mijn beide Android foons waren HTC's, maar lees vaker dit soort verhalen. Ik ben helemaal geen Apple fanboii, maar sinds ik een iPad heb zie ik eigenlijk in hoe geniaal dit OS is. Alles zit op een logische plek en alles wérkt gewoon. En ook in de Apple Appstore staat rommel, maar de bagger die je in Google Play vindt.. Damn.
mmm... hier een samsung s3, loopt als een zonnetje. Flink wat handige tools en heel veel vette games geinstalleerd, alles draait vlekkeloos. Enige app die heel af en toe moeilijk doet nota bene is google chrome. Maar verder nooit rebootd, hangers, of wat dan ook.


When your people matter, menstrual health matters


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-08-2012 14:03 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 augustus 2012 9:23 schreef Nyghtslave het volgende:
Ik voel me juist echt zwaar verloren als ik bijv kijk op de macbooks van mn vrienden... kan voor de flikker niks vinden!

Ik hou het wel lekker bij Symbian... Mensen doen er zo moeilijk over, maar ik heb er echt nog nooit last van gehad


Ik heb precies hetzelfde gevoel. Symbian werkt prima voor me. En dat gezuer over dat de Nokia store niet zoveel heeft. Zoals ik al eerder zei: Voor alle andere dingen heb ik wel een computer op werk en thuis. Heb dus wel een smartphone (ook al vind ik zo'n ding niet echt nodig) omdat het werk erop staat. En de E7 die ik nu heb bevalt me 100%, vooral door het uitklapbare toetsenbord, want ik haat nl. telefoons met touchscreen only toetstenbord.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 11-08-2012 18:32 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

E7 vond ik idd ook interessant, maar de N8 trok me toch net iets meer ivm specs. Dan maar touchscreen toetsenbord, ik heb toch maar kleine vingers


Black seeds of bunny!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-08-2012 18:43 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 augustus 2012 18:32 schreef Nyghtslave het volgende:
Dan maar touchscreen toetsenbord, ik heb toch maar kleine vingers



En dat is juist mijn problem met mijn worstenknuistjes


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-08-2012 22:45 by XXL Profiel van XXL

Of je download gewoon een toetsenbord met grotere toetsen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen