IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Te klein voor het tafel laken en te groot voor het servet! (jupiler league topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 24-04-2014 19:50 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2014 17:50 schreef Mark het volgende:
Veto
Haha, zo bedoelde ik het niet


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-04-2014 21:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2014 19:40 schreef Teneighty het volgende:
Waarom dan? Jullie degraderen rechtstreeks.


Oh ja


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 25-04-2014 14:09 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2014 21:05 schreef Mark het volgende:
Oh ja

Hopelijk wordt Ajax dit weekend kampioen dan mogen jullie de punten meenemen uit Amsterdam.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-04-2014 14:47 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Denk zelf dat we nog een puntje nodig hebben om directe degradatie te ontlopen. Dus als we dat punt dit weekend thuis tegen Twente kunnen pakken, dan maakt de wedstrijd tegen Ajax hopelijk niet meer uit. Ik zie Roda namelijk niet winnen van Groningen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-05-2014 22:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou. Hoi. Dat we de komende jaren hier maar gezellige conversaties mogen hebben


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 12-05-2014 21:47 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

welkom!

je bent nieuw in dit topic... wil je jezelf even voorstellen soms?

[Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 12-05-2014 21:48]


I am mine own redeemer...!


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 12-05-2014 22:35 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Met een beetje geluk promoveert FC Dordrecht en hoef ik hier niet meer te posten, dan kan Mark mooi mijn plek innemen.


5 Euro's? Op je muil!!


Daops
Usericon van Daops
Posted 13-05-2014 19:52 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ik jojo de laatste jaren een beetje wat dit topic betreft


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-08-2014 17:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou, weet niet of het komt door het vertrek van drie ploegen, maar die JL stelt tot dusverre weinig voor. Eindhoven, Volendam, Fortuna, allemaal volledig zoek getikt. Had ook drie keer 8-0 kunnen zijn. Wat een niveau, zeg. Vanavond Jong PSV, daar verwacht ik eerlijk gezegd ook weinig van want hun echte ploeg speelt europees deze week. Maar wel Bakkali, blijkbaar, die scoorde vorig jaar naar 3x tegen ons bij papa PSV.

Wel leuk om voor de verandering een keer de favoriet te zijn, dat wel, maar het niveau is intens droef.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 26-08-2014 17:25]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-08-2014 14:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou, ik en mijn grote mond


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 28-08-2014 13:32 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Da's vooral ook JL, grilligheid. Je gaat op de meest onverwachte momenten op je bek. En die jeugdelftallen zijn belachelijk, sfeerloos en competitievervalsing. Zo moesten wij tegen Jong Ajax met o.a. WK-gangers Cillesen en Blind, terwijl de concurrent een paar dagen later tegen enkel 17-jarige snotneuzen moest.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-08-2014 17:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ging ook inderdaad helemaal nergens over. Begrijp me niet verkeerd, NEC was gewoon erg slecht en creeerde weinig, maar wat wil je ook: zwaar kut ambiance, want een bijna volledig leeg Philips stadion, en een Jong PSV wat gewoon 90 minuten achterover leunt en dan een keer mazzelt in blessuretijd met een goal die vooral een fout van onze defensie en keeper was. Nou ja, dit weekend herkansen tegen Helmond Sport. En weer een speler erbij: Anthony Limbombe, vleugelspits. Dus Alireeza zal wel vertrekken helaas.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 02-11-2014 11:34 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

en dat doet Mark. Huur stadion niet kunnen betalen vanwege de huidige selectie die maar 1 doel heeft > binnen in jaar terug naar HCE. Dat is dus competitievervalsing.

Het gaat dit seizoen tussen Roda JC en NEC. vanmiddag wordt er meer duidelijk, wint NEC bij Sparta, dan zijn ze definitief mijn titelkandiaat.

De Graafschap - helmond sport: 5-0 en mark, afblijven met je club van van Ewijk!


I am mine own redeemer...!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-11-2014 10:45 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Huurachterstand dateert al van afgelopen jaar blijkbaar. Maar dubieus is het wel, het is inderdaad gokken op meteen weer promoveren. En dan moet je dus niet zoals dit weekend een simpele 2-0 voorsprong in de laatste 10 minuten volledig onnodig uit handen geven.

[edit]Aan Futuralis: gaarne scouten op Jerry van Ewijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-11-2014 10:49]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 03-11-2014 15:16 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

grrr Mark! haha, van Ewijk is wel een arnhemmer, die willen jullie niet, toch? haha

enfin, lekker verkloot ja de 0-2...


I am mine own redeemer...!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-11-2014 15:35 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ach, we hebben ook Beukie, Wisgerhof, Pothuizen en een paar anderen gehad die onder de rook van Arnhem vandaan komen. Liever niet, maar je kunt er nou eenmaal weinig aan doen waar je geboren bent.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 11-11-2014 0:10 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

dat klopt, principieel zijn en keuzes maken is wat anders...


I am mine own redeemer...!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-03-2015 22:10 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Appeltje eitje dit JL gedoe. Grootste afstand tussen nummer een en twee in heel Europa, en we kunnen deze vrijdag al kampioen worden. En het is nog niet eens zomertijd!!



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 17-03-2015 10:31 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2015 22:10 schreef Mark het volgende:
Appeltje eitje dit JL gedoe. Grootste afstand tussen nummer een en twee in heel Europa, en we kunnen deze vrijdag al kampioen worden. En het is nog niet eens zomertijd!!




Dat ging inderdaad wel erg makkelijk voor jullie. Had een zwaardere JL verwacht tov voorgaande jaren. Terugkijkend vond ik zo'n reset het beste wat ons kon overkomen: opbouwen vanaf nul, eindelijk weer veel winnen, kampioensfeest. Blijven hangen is dan echter wel weer funest..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-03-2015 11:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zoals het nu bij Roda JC gaat, daar wil je inderdaad niet in terecht komen. Nog geen periode gewonnen en moeten zelfs zachtjesaan vrezen voor een plek bij de eerste 6. En als ze al nacompetitie halen dan zie ik ze ook nog niet zo een-twee-drie winnen van de Excelsiors en GA Eagles van deze wereld.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 17-03-2015 13:03 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2015 11:56 schreef Mark het volgende:
Zoals het nu bij Roda JC gaat, daar wil je inderdaad niet in terecht komen. Nog geen periode gewonnen en moeten zelfs zachtjesaan vrezen voor een plek bij de eerste 6. En als ze al nacompetitie halen dan zie ik ze ook nog niet zo een-twee-drie winnen van de Excelsiors en GA Eagles van deze wereld.
Mochten ze dan tegen NAC moeten, ben ik voor even Duitser


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-03-2015 13:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ze hebben allebei kutkleuren, wat mij betreft gaat alles wat geel-zwart is de ED uit.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 17-03-2015 14:38 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2015 13:33 schreef Mark het volgende:
Ze hebben allebei kutkleuren, wat mij betreft gaat alles wat geel-zwart is de ED uit.
Toevallig ook alledrie een zeer onvriendelijke ontvangst van de uitsupporters. Opzouten inderdaad.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-03-2015 14:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Goh, we hebben nu al meer punten dan Willem II vorig jaar aan het eind van het seizoen. En we moeten nog 8 wedstrijden We kunnen de 100-punten grens zelfs nog doorbreken

Scheelt natuurlijk ook wel een hoop dat wij niet tegen ons hoefden te spelen en de rest wel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-03-2015 18:52 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Jaja, erg knap en zo


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen