IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Te klein voor het tafel laken en te groot voor het servet! (jupiler league topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-04-2010 22:20 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 9 April 2010 22:04 schreef bastianus het volgende:
NEC redt zich wel. Ik hoop Oss ook, een maat van me is supporter daar, mooi volk wel Ossenaren. Als het maar ten koste van Vitesse gaat, aan die club heb ik wel een hekel. Vooral omdat bij mij op de middelbare school alle kneuzen voor Vitesse waren. Weet je trouwens wat een wesp is?


Een strontvlieg in een Vitesse-shirt..



Een juf komt nieuw op een Arnhemse school. Ze probeert meteen een beetje populair te worden, dus snijdt ze het onderwerp voetbal aan. Ze vraagt: "Wie is er hier allemaal Vitesse-Supporter?"
Iedereen de handjes in de lucht op een na; Jantje.

De juf vraagt "zo Jantje, en waarom ben jij dan wel geen Vitesse-supporter?"
Jantje antwoord: "nou mijn moeder en vader zijn NEC-supporter, en daarom ben ik dat ook. Logisch."

"O ja, vind jij dat logish?" zegt de juf. "Stel nou dat je moeder een prostituee is en je vader een homo, wat zou jij dan zijn?"

"Ja, dan zou ik ook een vitesse-supporter zijn."


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-04-2010 22:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 April 2010 22:20 schreef Mark het volgende:
Een juf komt nieuw op een Arnhemse school. Ze probeert meteen een beetje populair te worden, dus snijdt ze het onderwerp voetbal aan. Ze vraagt: "Wie is er hier allemaal Vitesse-Supporter?"
Iedereen de handjes in de lucht op een na; Jantje.

De juf vraagt "zo Jantje, en waarom ben jij dan wel geen Vitesse-supporter?"
Jantje antwoord: "nou mijn moeder en vader zijn NEC-supporter, en daarom ben ik dat ook. Logisch."

"O ja, vind jij dat logish?" zegt de juf. "Stel nou dat je moeder een prostituee is en je vader een homo, wat zou jij dan zijn?"

"Ja, dan zou ik ook een vitesse-supporter zijn."
Hij klopt nog ook. Ik heb een tijdje voor de klas gestaan in Arnheim, allemaal gajes wat voor Vitesse was. Onder mijn collega's waren ook wat die-hard Vitesse-supporters, allemaal een stuitend gebrek aan humor, toen het te hoog opliep tijdens een discussie over een Vitesse-wedstrijd zijn we in de pauze met een paar docenten op de vuist gegaan. Eén Twente-aanhanger van de collega's heeft nog een week met een blauw oog gelopen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-04-2010 22:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ach, er zijn er ladingen

Terwijl Henk in zijn auto geduldig voor het stoplicht wachtte bij het Keizer Karelplein kwam er een man naar zijn auto toegelopen. De man klopte op het raam en wenkte dat hij iets wilde vragen.
Henk deed het raam een stukje open, waarop de man zei: "Hebt U het al op het nieuws gehoord!?! Vitesse is zojuist gegijzeld en de gijzelaars vragen 10 miljoen losgeld. Als dit bedrag niet voor vanavond wordt betaald, worden alle spelers met benzine overgoten en levend in brand gestoken."
"Sjonge", zei Henk, "Het moet toch niet gekker worden."
"Ik ga daarom alle auto's langs om te collecteren", zei de man.
Terwijl Henk zijn portemonnee tevoorschijn haalde vroeg hij hoeveel men zo'n beetje gaf, waarop de man antwoordde, "De meeste geven 5 liter".


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-04-2010 22:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Een Vitesse-fan zit na een wedstrijd van Vitesse in het park met zijn hond die huilt. Een voorbijganger ziet dit en vraagt: “Waarom huilt je hond?” Waarop de fan antwoord: “Vitesse heeft verloren. Dan huilt ie altijd.” “Oh”, zegt de voorbijganger, “en wat doet ie als Vitesse gewonnen heeft?” “Weet ik niet”, antwoordt de fan, “ik heb hem pas 5 jaar.”


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-04-2010 23:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

De politie heeft in de Rijn het stoffelijk overschot gevonden van een man, gekleed in vitesse-shirt met pluche handboeien om en een voorbind-dildo in zijn kont. Om de situatie voor zijn familie niet te genant te maken heeft de politie besloten het vitesse-shirt uit te trekken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-04-2010 23:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-04-2010 7:08 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

RKC - Vitesse 4-1 :')


herrie
Usericon van herrie
Posted 11-04-2010 13:52 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2010 22:03 schreef Burzum het volgende:
KNVB stemt in met naamswijziging FC Omniworld
09/04/2010 17:48

:')

Ok iets minder kut dan Omniworld maar dan nog...


als ik me niet vergis heette die club ooit "Zwarte Schapen"... da's nog een een aardige naam (vind ik).


herrie
Usericon van herrie
Posted 11-04-2010 13:54 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2010 21:50 schreef valfar het volgende:
Zou Kessler De Graafschap nu wel nog een boete geven voor vuurwerk in het stadion en supporters op het veld?


geloof dat de supporters keruig hebben gewacht totdat het mocht... mooie was trouwens ook die grenrechter... die bij de 2e goal van Bargas (die wel buitenspel was) de vlag niet op durfde te steken (hij stond ook aan de beruchte zijlijn...hahaha).

maar euh: netjes van F.S. zeg!


valfar
Usericon van valfar
Posted 11-04-2010 22:22 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Pas maar op, de 23e volgt de eerste uitoverwinning! Het hele uitvak zit dan vol, reken daar maar op. En we nemen Schreurs mee terug na afloop



herrie
Usericon van herrie
Posted 12-04-2010 18:21 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

verplichte combi dan? kom anders effe biertje doen in de binnenstad!


valfar
Usericon van valfar
Posted 13-04-2010 1:51 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 12 april 2010 18:21 schreef herrie het volgende:
verplichte combi dan? kom anders effe biertje doen in de binnenstad!


Tot nu toe nog niks over gehoord, dus ik ga er niet van uit, dus een mooi plan!



herrie
Usericon van herrie
Posted 13-04-2010 7:58 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

nu; , dan:


valfar
Usericon van valfar
Posted 13-04-2010 17:05 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Géén verplichte buscombi lees ik net!

Wat ook mooi is, Veendam moet waarschijnlijk verliezen komende vrijdag van Fortuna, aangezien nacompetitie waarschijnlijk te duur voor de club wordt



valfar
Usericon van valfar
Posted 17-04-2010 3:46 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Hij...is...een...hoerenjong...hij is een hoerenjong etc.

Tering, ik ben zelf altijd heel kritisch geweest tegenover alle Fortuna fans die over complot theorieën spraken, dat KeSSler scheidsrechters zou influisteren tegen Fortuna te fluiten, maar na de wedstrijd van vanavond gezien te hebben begin ik er steeds meer in te geloven. Wat floot Van Egmond dramatisch slecht, bijna opvallend slecht tegen Fortuna. Gelukkig hebben we vrouwe Fortuna nog altijd aan de zijde en spelen Oss en Telstar gelijk. Komende Vrijdag de belangrijkste westrijd ooit. Ben je er klaar voor, Herrie? Oss en Telstar gaan niet beide winnen gok (en hoop) ik.

Wel een hele mooie avond achteraf gehad in de stad, dat was dan wel weer positief! En dikke respect voor de 12e man, jammer dat dit elftal daar niet mee weet om te gaan. AZ, Aalborg (fucking speciaal uit Denemarken overgekomen voor deze kutwedstrijd!!!!) en Levski Sofia waren aanwezig, maar het mocht niet baten. Wel een hele mooie voetbal avond, zo moet het!



herrie
Usericon van herrie
Posted 19-04-2010 13:39 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

tja valfar... kan wel mooi zijn... maar toch had je 3 punten moeten pakken en dan had je a.s. vrijdag mooi voor de lol naar Zwolle kunnen gaan. nu moet je hopen dat 't goed komt...

ik denk dat Telstar zeker gaat winnen... en met MVV weet je 't maar nooit... dus wordt nog spannend.

Schijnt dat er in Chinatown enorm is gewed op weer een wedstrijd van FC Eindhoven afgelopen speelronde...


Belchinees
Usericon van Belchinees
Posted 19-04-2010 13:39 by Belchinees Wijzig reactieProfiel van BelchineesQuote dit bericht

kassa!!!!!!!


valfar
Usericon van valfar
Posted 19-04-2010 14:27 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Klopt, MVV is heel wisselvallig en er gaan ook roddels dat ze expres gaan verliezen om zo Fortuna de das om te doen zodat ze sponsoren kunnen jatten (niet dat dat er heel veel zullen zijn die dan naar Maastricht gaan). Maar gelukkig spelen er een hoop oud Fortuna spelers of vrienden/familie van Fortuna spelers dus ze zullen toch wel hun uiterste best doen + de supporters willen de derby behouden.
Fortuna speelt waarschijnlijk alles of niets en dat is vaak al goed uitgepakt dit seizoen (GAE, Excelsior, 10 man tegen Omniworld). Maak je borst dus maar nat! Denk je dat Zwolle vol uit gaat of dat ze zich inhouden met het oog op de play-offs?
Minimaal 500 man in Zwolle denk ik. Ik kan trouwens niet 's middags gaan terrassen aangezien mijn logeeradres in Utrecht niet beschikbaar is en de laatste trein vanuit Zwolle al om 21.45 vertrekt, dus ik ga waarschijnlijk met de bus



herrie
Usericon van herrie
Posted 19-04-2010 14:34 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

geen idee... volg FC Z niet echt... hangt er vanaf in hoeverre ze nog belang hebben bij deze wedstrijd (of al bezig zijn met playoffs). En misschien dat Schreurs (toch van F.S. geweest?) zijn collega's even inpraat... als FC Z alles op play offs zet komt het goed... FC Z gewoon spel laten maken tot aan 16 en flink counteren! have fun!


valfar
Usericon van valfar
Posted 19-04-2010 14:39 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Huh? Ik dacht altijd dat jij voor Zwolle was



herrie
Usericon van herrie
Posted 19-04-2010 14:54 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

de wortels in de achterhoek liggen...!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-04-2010 16:50 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Herrie was toch een Graafschap man?

Overigens ook volgend jaar noiet in dit topic te bewonderen al zouden wij op basis van afgelopen weekend daar zeker wel thuishoren, en dan doe ik de gemiddelde Jupiler-ploeg eigenlijk nog flink te kort ook. Diep trieste vertoning

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 19-04-2010 16:51]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


valfar
Usericon van valfar
Posted 19-04-2010 18:43 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Haha, mocht Fortuna dus degraderen dan kan dit topic dicht
Pff, dit wordt een hele lange week, een hoop gepeins en dan hopelijk vrijdag de bevrijding, eindelijk geen onzekerheid meer over volgend seizoen. FS is nu bezig met een samenwerkingsverband met Botafoga (2 spelers zijn al op proef, uiteraard met dubbel paspoort, anders zou het onbetaalbaar zijn), dat zou dan wel heel zuur zijn als ze nu degraderen
Ik wordt ook helemaal gek als ik op de Fortuna en de MVV sites aan het lezen ben. Alle complot theorieën enzo, mensen die ons graag erin houden, mensen die hopen dat we kapot gaan...pfff, misschien die sites maar vermijden de komende dagen...



herrie
Usericon van herrie
Posted 19-04-2010 19:01 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2010 16:50 schreef Mark het volgende:
Herrie was toch een Graafschap man?






@ valfar: zeker mijden die sites...!


valfar
Usericon van valfar
Posted 23-04-2010 13:26 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

D-day! Ik ga kapot van de zenuwen!



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen