IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : wat is er mis met de TV??? Vorige pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-10-2002 20:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wanneer ik thuis ben kan ik niet zonder nieuws, dan is het dus of krant of tv. helaas heeft internet een erger effect op mij dan tv.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-10-2002 20:37 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik vind het nieuws, discovery(en dat soort kanalen), startrek, the pretender toch echt wel te doen.

Er is niks mis mee met de tv is maar hoe je het bekijkt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-10-2002 20:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

leuk woordgrapje.

je kunt ook "slim" tv kijken inderdaad


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-10-2002 20:43 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ja als je alleen op de negatieve dingen gaat letten, dan kan je alles wel gewoon niet doen.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-10-2002 20:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

idd

en soms kan het bekijken van die 'stomme' programma's behoorlijk entertaining zijn!

tenenkrommend irritant gewoon door het simplisme van de mensen die het maken en er aan meedoen, heerlijk op zijn tijd


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen