IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Autorijles / Rijbewijstopic (AR/RT) Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-07-2009 18:03 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Veel geleerd afgelopen dagen, net proefexamen gedaan:

Geslaagd met 15 fout(en)

Met de hakken over de sloot, hehe. Kwam vragen tegen die niet op m'n les-dvd zaten, vandaar.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-07-2009 18:08 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Dit vind ik trouwens wel weer typisch:



Bij de ene vraag moet je 1000 kilometer van tevoren je gas loslaten omdat er een volwassen voetganger EVENTUEEL MISSCHIEN over ZOU KUNNEN steken, en hier laat ik m'n gas los omdat ik een onvoorspelbaar meisje zie fietsen; is het weer niet goed.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2009 18:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Maar eh.. staan daar geen tandjes op de weg?
En niets doen, wel wat raar.. je mot verdeurie toch gewoon rijden ja.

edit: Oh wacht, andere auto

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-07-2009 18:16]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-07-2009 18:13 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Eh, je rijdt óp de rotonde in die auto die je vanaf de binnenkant ziet, niet in die paarse. Daar heeft dat meisje niet zoveel mee te maken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2009 18:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 18:13 schreef WhiteRider het volgende:
Eh, je rijdt óp de rotonde in die auto die je vanaf de binnenkant ziet, niet in die paarse. Daar heeft dat meisje niet zoveel mee te maken.


Oooh kijk aan, dacht die paarse. En neuh, dan hoef je inderdaad niks te doen behalve doorrijden. Wehehe geinig dat nieuwe stijl theorie gebeuren, voor mij alweer 8 jaar geleden. Ik had toen van die vage foto's met mag dit? Ja/Nee

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-07-2009 18:15]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-07-2009 18:15 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik zou ook niets doen en gewoon doorrijden, maar vind het vooral gay dat je de ene keer heel vroeg gas moet los laten voor een of andere voetganger, terwijl er nu een meisje langs de weg rijdt waarbij je niets hoeft te doen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-07-2009 18:16 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ik zou wel het gas loslaten, om het kind in de foto. En niets doen, wat is niets doen? Ook niet sturen? Ik vind het nogal ver gezocht allemaal.


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2009 18:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 18:15 schreef WhiteRider het volgende:
Ik zou ook niets doen en gewoon doorrijden, maar vind het vooral gay dat je de ene keer heel vroeg gas moet los laten voor een of andere voetganger, terwijl er nu een meisje langs de weg rijdt waarbij je niets hoeft te doen.



Mwah ligt aan de situatie.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-07-2009 18:19 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 18:16 schreef MR. N het volgende:
Ik zou wel het gas loslaten, om het kind in de foto. En niets doen, wat is niets doen? Ook niet sturen? Ik vind het nogal ver gezocht allemaal.


Niets doen = niets met gas of rem.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-07-2009 18:20 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 juli 2009 18:19 schreef WhiteRider het volgende:
Niets doen = niets met gas of rem.
Snap ik, maar dan moeten ze het er wel bijzetten vind ik, zo vind ik het een loze stelling.


Boeiender


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-07-2009 18:22 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Nah, het zijn 25 vragen met alleen maar die drie antwoorden.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-07-2009 18:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Zo dat is kut, dan vond ik de auto manier met echte foto's toch echt wel beter. Hierzo zag ik die haaietanden niet eens.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-07-2009 18:32 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ja, is sinds 1 maart 2009 zo. Je krijgt nu 40 theorievragen en 25 gevaarherkenningsvragen, waarvan je er respectievelijk 5 en 12 fout van mag hebben.

Die gevaarherkennisvragen zijn echt te gay, en vaak (zoals deze) behoorlijk discutabel. Als het filmpjes van 10 seconden geweest zouden zijn, was het eerlijker. Tenminste, ik word nooit in één keer in een auto gepleurd, voor zo'n situatie.

Had laatst een vraag waarbij een voetganger op de middenberm stond en de auto voor me remde. 'Ik' reed 50 en was ca. 50 meter bij die andere auto vandaan, dus ik koos voor remmen.

Was fout; de auto voor me bleek niet te remmen (waren achterlichten) en je moest alleen rekening houden met de voetgangert in de middenberm.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-07-2009 18:35 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Sterkte met de theorie!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2009 18:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 18:32 schreef WhiteRider het volgende:
Had laatst een vraag waarbij een voetganger op de middenberm stond en de auto voor me remde. 'Ik' reed 50 en was ca. 50 meter bij die andere auto vandaan, dus ik koos voor remmen.

Was fout; de auto voor me bleek niet te remmen (waren achterlichten) en je moest alleen rekening houden met de voetgangert in de middenberm.


Tsja gok dat je om dit soort dingen ook dit soort vragen krijgt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2009 18:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Klopt, want dat is nou juist verkeersinzicht ..

Zondag nog mot bij Zwolle met iemand achterin een groene polo .. ik wees em alleen maar op de dikke pukkel op zijn voorhoofd nadat ik rechts ingehaald werd en afgesneden ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 27-07-2009 18:46]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-07-2009 20:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Geslaagd met 13 fout(en)

pwn


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-07-2009 20:32 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 juli 2009 20:26 schreef WhiteRider het volgende:
Geslaagd met 13 fout(en)

pwn



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2009 20:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 20:26 schreef WhiteRider het volgende:
Geslaagd met 13 fout(en)

pwn


Wel gaaf, van 15 naar 13.
Maarreh je hebt je praktijk nog niet.. en daar zijn die inzichtsdingen ook best wel belangrijk soms


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-07-2009 21:00 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Praktijk gaat eigenlijk uitstekend.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2009 21:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mooi zo, wanneer moet je afrijden dan?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-07-2009 21:03 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Geloof dat de wachttijd bij m'n rijschool ongeveer 3 weken is. Ben examenklaar, dus dat zou 3 weken na m'n theorie zijn (5 augustus).


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2009 21:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Geen last van de zomerperiode dan? Meende dat dit vroeger altijd zo'n gedoe was, moest je echt ruim voor de zomerperiode aanvragen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-07-2009 21:07 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Geen idee, het is nu in ieder geval zo dat de examens door de rijschool van tevoren worden ingekocht, om later pas te vullen met leerlingen.

http://www.cbr.nl/download/PB%20convenant%20171208%20zn.pdf

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 27-07-2009 21:08]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2009 21:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ah, das wel beter dan.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-07-2009 21:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Top dat vanaf zéér binnenkort 90% op naam gereserveerd moet worden, en dan nog met namen die door mensen zelf aan een rijschool zijn gekoppeld.
Dus ook geen Beun de Haas-taferelen meer met BSN-nummers van de hele familie.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen