IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Vara's vuurwerk met Henk Westbroek, wie kent het nog? Vorige pagina | Volgende pagina
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 15-04-2002 16:52 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik weet nog dat ie het Justice album van Metallica hier geïntroduceerd had op de radio *ook zucht*


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-12-2003 14:24 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Gezien het feit dat onze wel-edele moderator Fire nu tot twee keer toe vandaag verschillende topics (die ik overigens met de zoekfunctie heb gevonden) over vuurwerk 50 heeft afgesloten... kunnen we concluderen dat hij nog nooit van Vara's Vuurwerk heeft gehoord.
Anders had hij wel het verschil tussen knal/sier-vuurwerk en Henk Westbroek wel geweten....

Nogmaals Henk was echt magistraal met Vara's Vuurwerk.

"Henk zet jij even Leprosy van Death op, dan blus ik ondertussen de kerstboom even..."

Jammer dat dat soort programma's niet meer bestaan, evenals Hour of Power op SKY channel en de oude Headbangers Ball..

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 01-12-2003 15:15]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2003 14:56 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Idd Vara`s vuurwerk was echt wel geweldig nerveus met je tape in de aanslag om de nummer te tapen.Geniaal, en ook natuurlijk Headbangers Ball met Vanessa Warwick yeah.
Jammer dat dat programma van de radio is.
Is er eingelijk nog wel een metal programma op de radio????

Ik weet nog wel dat bij varas vuurwerk een keer een quiz was toen moest je het nummer 06-11 nog wat bellen geniaal was dat, ik lette niet op belde en kreeg pardoes de alarmcentrale ervoor HALLO.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 01-12-2003 17:50 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

was idd geweldig, vooral de vuurwerk 50 met Marcel van Dam was altijd lachuh.... en de live registraties van Dynamo!!!!!!



Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 01-12-2003 19:04 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Ik heb nog ergens op tape Sepultura live op de aardschok dag (ook uitgezonden door Vara's Vuurwerk). Hun Arise periode.



invictis
Usericon van invictis
Posted 01-12-2003 19:05 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

was zekers erg cool, was toch altijd op dinsdagavond ofzo?
Heb aardig veel tapjes ervan gehad, zat altijd in de aanslag met die bandjes om weer coole shit op te nemen!




Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-12-2003 19:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht


Jammer dat dat soort programma's niet meer bestaan, evenals Hour of Power op SKY channel en de oude Headbangers Ball..(dit stukkie is dus een quote...)



Hehe,ik denk dat je power hour bedoelt....
Hour of power was een kerkprogramma

En yep,ik ben ook van de vuurwerktaperecorderindeaanslag generatie

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 01-12-2003 19:21]


spelfout weggehaald...


invictis
Usericon van invictis
Posted 01-12-2003 19:21 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

beter


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-12-2003 22:00 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

én monsters of rock op sky-channel. over tv gesproken, dus. ik heb nog een betamaxband ergens met een king diamond intervieuw en clips zoals slayer - hell awaits en celtic frost - circle of the tyrants. oeh!


Oud Vuil.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 01-12-2003 22:09 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Haha, ik heb nog een gesigneerde Megadeth-elpee (Peace Sells...) aan Vuurwerk overgehouden, en Power Hour (met die poedel van een Dante Benutto, gay-avant-la-lettre) en Monsters of Rocl, al was Mick Wall wel leuker trouwens...
Enneuh, daarvoor nog; de allerbeste metal show ooit op de radio; Stampij met Hanneke Kappen, wat was dat goed zeg!


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-12-2003 22:12 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 maart 2002 22:47 schreef webblaster wim het volgende:
stampij met hanneke??? toch???


dus toch...

ik wist het.


Oud Vuil.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 01-12-2003 23:35 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 22:09 schreef Vampire John het volgende:
Haha, ik heb nog een gesigneerde Megadeth-elpee (Peace Sells...) aan Vuurwerk overgehouden


Hey! Die heb ik ook. Alleen via de Aardschok...


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 01-12-2003 23:37 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Vara's Vuurwerk begon mij al heel snel te vervelen, aangezien meneer Westbroek iets te graag Metallica draaide.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-12-2003 15:19 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb Vuurwerk vanaf de eerste uitzending op oudjaarsdag 1986 beluisterd. Alleen was de Slayer-boycot om het nummer Angel of Death wel vrij irritant.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 02-12-2003 16:07 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Via VARA'S Vuurwerk heb ik pas echt metal ontdekt. Metallica, Slayer, Morbid Angel, Bathory enz...
Vooral de Vuurwerk 50 was geweldig, One, Angel of Death, Arise....
En natuurlijk Marcel van Dam. "Hoezo pas om 12 uur vuurwerk" of na Hang the Pope, "Zo dat schiet tenminste een beetje op". Daarvoor werd Child in time gedraaid.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 02-12-2003 18:47 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Je had toch ook altijd een soort punk radio show op de vpro met mister Lee of sla ik nu helemaal de olifant mis iemand help me ff uit deze nachtmerrie


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-12-2003 18:50 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

'k ken het zeker nog... iig ik weet dat ik er naar luisterde maar echt veel weet ik er ook niet meer van...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-12-2003 18:50 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 18:47 schreef Smoochy het volgende:
Je had toch ook altijd een soort punk radio show op de vpro met mister Lee of sla ik nu helemaal de olifant mis iemand help me ff uit deze nachtmerrie


Was dat niet Nozems-a-Gogo op woensdagmiddag? Daar kwam ook vaker metal voorbij en ik heb er veel goede punk en hardcore gehoord, wat ik toen ook erg interessant vond. Dat was ook in de tweede helft van de tachtiger jaren.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 02-12-2003 18:51 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 18:50 schreef Heiden het volgende:
Was dat niet Nozems-a-Gogo op woensdagmiddag? Daar kwam ook vaker metal voorbij en ik heb er veel goede punk en hardcore gehoord, wat ik toen ook erg interessant vond. Dat was ook in de tweede helft van de tachtiger jaren.


Kan en die presentator deed altijd zo`n chinees na mister LEE GENIAAL


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-12-2003 18:56 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik zit mijn hersens eens goed te laten kraken. De VPRO had ook nog De Wilde Wereld. Ik geloof dat daar de vrij harde muziek werd gedraaid en dat Nozems-a-Gogo meer het rockabilly en psychobillie werk besloeg.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 02-12-2003 19:02 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 18:56 schreef Heiden het volgende:
Ik zit mijn hersens eens goed te laten kraken. De VPRO had ook nog De Wilde Wereld. Ik geloof dat daar de vrij harde muziek werd gedraaid en dat Nozems-a-Gogo meer het rockabilly en psychobillie werk besloeg.


Kijk aan deze man hebben we iets..een truie rocker lol thanks volgens mij heb jegelijk met Nozems-a-gogo was ook altijd met de tapes in de aanslag...is ook jeugdsentiment


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 02-12-2003 19:22 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 2 december 2003 18:47 schreef Smoochy het volgende:
Je had toch ook altijd een soort punk radio show op de vpro met mister Lee of sla ik nu helemaal de olifant mis iemand help me ff uit deze nachtmerrie


Mr. Lee's Mysterious washing machine ja.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 02-12-2003 19:25 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 19:22 schreef Rasputin het volgende:
Mr. Lee's Mysterious washing machine ja.


WOW hij heeft het goed dat was het, geniaal was die show, ook een man waar we wat aan hebben lol thx...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 03-12-2003 21:28 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Ondanks dat er nu verschillende vara's vuurwerk topics aanwezig zijn, schiet ik nog steeds niet op met mijn Vuurwerk 50. Weet echt niemand wat nummers die gedraaid werken in die Vuurwerk 50 (Slayer, Metallica etc weet ik nu wel een keer)

[Dit bericht is gewijzigd door Henke op 03-12-2003 21:30]



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-12-2003 22:43 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Queensryche - Suite Sister Mary
Death - Leprosy
Sacred Reich - Who's To Blame
Sepultura - Beneath The Remains
Suicidal Tendencies - You Can't Bring Me Down

Verder moet ik toch echt dieper in mijn geheugen graven...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen