IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Vara's vuurwerk met Henk Westbroek, wie kent het nog? Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-06-2005 1:01 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Even off topic, na Westbroek kwam Carola's Hamer, die heerschte ook tamelijk

Edit: Vuurwerk was net voor mijn bewuste muziektijdperk..

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 08-06-2005 1:01]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 08-06-2005 13:55 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Jaaaaa. ik weet nog wel dat ik met me bandjes in de aanslag stond nummers optenemen van Vara`s Vuurwerk.. kreeg je van die tapes def leppard gevolgd door pestilence. Good ol times...

Hmmm voel me oud zo


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 08-06-2005 15:01 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Dat ben je ook



scotfan
Usericon van scotfan
Posted 08-06-2005 15:23 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 8 juni 2005 13:55 schreef Smoochy het volgende:
Jaaaaa. ik weet nog wel dat ik met me bandjes in de aanslag stond nummers optenemen van Vara`s Vuurwerk.. kreeg je van die tapes def leppard gevolgd door pestilence. Good ol times...

Hmmm voel me oud zo


Yup, dat waren de vette tijden op de radio!!

Maar ja, toen moest ene mevrouw d'Ancona de radio voor eens en voor altijd veranderen..... Het werd daarna echt eenheidsworst.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 08-06-2005 21:15 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

En er is nog geen sprake van dat ze het op cd uitbrengen ofzo? Of heruitzendingen?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


de laar
Usericon van de laar
Posted 09-06-2005 19:11 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Er is een jaar of 4-5 geleden een heruitzending geweest vanwege een jubileum van de VARA.
Maar dat was nogal een domper want Henk hing ongelofelijk de onwetende randdebiel uit en trakteerde de luisteraar vrolijk op Limp bizkit e.d.

Kortom: WESTBROEK IS EEN LUL!!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-06-2005 23:40 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2005 21:15 schreef madeline usher het volgende:
En er is nog geen sprake van dat ze het op cd uitbrengen ofzo? Of heruitzendingen?


als ik ze compleet heb wel


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


oscura
Usericon van oscura
Posted 13-06-2005 23:58 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2005 13:55 schreef Smoochy het volgende:
Jaaaaa. ik weet nog wel dat ik met me bandjes in de aanslag stond nummers optenemen van Vara`s Vuurwerk.. kreeg je van die tapes def leppard gevolgd door pestilence. Good ol times...

Hmmm voel me oud zo



je kan het ook zien als dat wij die tijd WEL hebben meegemaakt ipv die irritante commerciƫle troep van tegenwoordig


carcasstrid


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 14-06-2005 0:01 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Vuurwerk was echt gruwelijk gaaf.
Herinner me nog die uitzending met Marcel van Dam van de vuurwerk 50.

"Het volgende nummer heet 'for whom the bell tolls' en dat bedoel ik niet persoonlijk hoor,Henk"




Voor mij 1 van de dingen waarmee metal voor mij begon.


oscura
Usericon van oscura
Posted 14-06-2005 0:03 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 0:01 schreef yowannuzz het volgende:
Vuurwerk was echt gruwelijk gaaf.
Herinner me nog die uitzending met Marcel van Dam van de vuurwerk 50.

"Het volgende nummer heet 'for whom the bell tolls' en dat bedoel ik niet persoonlijk hoor,Henk"




hahahaha!!! inderdaad!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door oscura op 14-06-2005 0:03]


carcasstrid


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 14-06-2005 0:06 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht



Wat heb je gewijzigd in dat korte beriggie?


oscura
Usericon van oscura
Posted 14-06-2005 0:06 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote teken


carcasstrid


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 14-06-2005 0:07 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Kijk,dan weet ik dat ook weer,en kan ik met een gerust gevoel gaan pitten.


oscura
Usericon van oscura
Posted 14-06-2005 0:09 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht



carcasstrid


diggler
Usericon van diggler
Posted 02-02-2010 18:25 by diggler Wijzig reactieProfiel van digglerQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 22:48 schreef Ancient mariners het volgende:
Ja iets met Beton...kweet nog dat mijn broer ooit naar een Betondag is geweest. Hoe heette dat programma nu ook alweer!




Eind jaren 70 Alfred Lagarde met het VARA's betonuur.
Iedere dinsdag op Hiversum 3 van 16.30 - 18.00 uur hard rock en heavy metal met
o.a. Black Sabbath, Judas Priest, Thin Lizyy, Kiss, Van Halen en natuurlijk UFO.

Ook in dezelfde periode tot mid jaren 80 KRO met Stampij op woensdag van 17.00- 18.00 uur op Hilversum 3 gepresenteerd door Hanneke Kappen.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 02-02-2010 18:38 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

aan het hypnossen?


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


diggler
Usericon van diggler
Posted 02-02-2010 18:41 by diggler Wijzig reactieProfiel van digglerQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2010 18:38 schreef flebbie het volgende:
aan het hypnossen?


wa is da, hypnossen?


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 02-02-2010 20:05 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 18:33 schreef AARSVIJAND het volgende:
STEEK AAN DIE LONT.......HIER IS....WILD WESTBROEK."en dan een lekker stukje old fashioned Vengeange van eigen bodem"
Ik gin daar echt voor zitten.


``STEEK AAN DIE LONT`` Krijgnoudefuk! Ik heb dat dus nooit verstaan!! HAHAHAHAHA! THANX!


Here kitty kitty kitty!


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 02-02-2010 20:10 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht



=)


diggler
Usericon van diggler
Posted 02-02-2010 20:32 by diggler Wijzig reactieProfiel van digglerQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2010 20:05 schreef zijschroeier het volgende:
``STEEK AAN DIE LONT`` Krijgnoudefuk! Ik heb dat dus nooit verstaan!! HAHAHAHAHA! THANX!


Intro is van Vengeance, Rock n roll shower


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 02-02-2010 21:07 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Dat wist ik wel maar `STEEK AAN DIE LONT` verstond ik nooit....


Here kitty kitty kitty!


diggler
Usericon van diggler
Posted 02-02-2010 21:18 by diggler Wijzig reactieProfiel van digglerQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2010 21:07 schreef zijschroeier het volgende:
Dat wist ik wel maar `STEEK AAN DIE LONT` verstond ik nooit....


Komt me bekend voor. Vond ergens nog een lijstje met de Vuurwerk 50; o.a. met Death - Pull the Plug. Had genoteerd: Pool the Plark...


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 02-02-2010 21:19 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht



=)


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 03-02-2010 11:04 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2010 18:25 schreef diggler het volgende:
Ook in dezelfde periode tot mid jaren 80 KRO met Stampij op woensdag van 17.00- 18.00 uur op Hilversum 3 gepresenteerd door Hanneke Kappen.


Stampij was m'n favoriet - Hanneke draaide een hoop goeie NWOBHM en elke keer kon ik weer naar de Plato om een bestelling of wat te doen. Ik moet eens kijken wat er nog van al m'n tapes uit die tijd over is...

Vuurwerk was ook aardig en ben er nog 's in de studio geweest om wat Franse metal te laten horen Ook m'n brief over Slayer's vermeende nazi-verheerlijking werd nog door Westbroek voorgelezen. Wel aardig dat niet-headbengels het toch de moeite vonden om toen aandacht te besteden aan goeie muziek!



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-02-2010 11:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2010 20:05 schreef zijschroeier het volgende:
``STEEK AAN DIE LONT`` Krijgnoudefuk! Ik heb dat dus nooit verstaan!! HAHAHAHAHA! THANX!


Ik verstond altijd "STAND AAF DIE LOEP" ofzoiets...


spelfout weggehaald...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen