IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Top 10 van de slechtste en meest tegenvallende platen van 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-11-2009 22:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2009 22:25 schreef Alterprince het volgende:
Die vind ik juist een erg goede trouwens. Hun beste tot nu toe wel.

Ik moet zeggen dat hun muziek wel samenhangender wordt, en dat er soms bij vlagen sfeer in begint te komen. Ik heb ooit met ze gespeeld, vond het aardige lui, en luister op de één of andere manier toch altijd hun nieuwe dingen even. Maar vind het, door de mate van ingewikkeldheid, toch altijd vrij irritante muziek. Zelfde heb ik met b.v. The Dillinger Escape Plan en veel van die mathcore.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 19-11-2009 22:36 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 19 november 2009 22:33 schreef bastianus het volgende:
Ik moet zeggen dat hun muziek wel samenhangender wordt, en dat er soms bij vlagen sfeer in begint te komen. Ik heb ooit met ze gespeeld, vond het aardige lui, en luister op de één of andere manier toch altijd hun nieuwe dingen even. Maar vind het, door de mate van ingewikkeldheid, toch altijd vrij irritante muziek. Zelfde heb ik met b.v. The Dillinger Escape Plan en veel van die mathcore.

Ah, begrijpelijk. Terwijl Textures toch wel een sterk op sfeer en melodie gerichte band is, al helemaal in vergelijking met bijv. Psyopus, Dillinger Escape Plan, Meshuggah e.d.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-11-2009 22:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2009 22:30 schreef Hypnos het volgende:
van Despised w<eet ik niet veel, maar Hatebreed... geen catchy nummers meer,

meer lome frustratie, minder agressie

imo


Oew, dat vond ik juist van Supremacy (en daar werd ook ieder woord 30 keer herhaald). Luister even naar Everyone Bleeds Now van de nieuwe plaat, kippenvel Maar goed, ieder zijn mening.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-11-2009 22:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

geef mij maar een nummer als Defeatist


signature


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 19-11-2009 23:25 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

<code> (Vond die vorige veel beter, veel geesteszieker)
Shining (Suicidale Dream Theater, alleen maar gitaargepriegel en geen sfeer)
Austere (Na al dat positiefs gelezen te hebben was ik erg benieuwd, maar wat ik hoorde was mij veel te repetitief)
My Dying Bride ( )
1349 (Ik zeg het niet vaak, maar schoenmaker, blijf bij je leest)
Funeral Mist (Goede plaat, maar lang niet zo ranzig goed als zijn voorganger Salvation)
(V.E.G.A.) (Wat een troep!)


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-11-2009 23:26 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 november 2009 22:33 schreef bastianus het volgende:
Ik moet zeggen dat hun muziek wel samenhangender wordt, en dat er soms bij vlagen sfeer in begint te komen. Ik heb ooit met ze gespeeld, vond het aardige lui, en luister op de één of andere manier toch altijd hun nieuwe dingen even. Maar vind het, door de mate van ingewikkeldheid, toch altijd vrij irritante muziek. Zelfde heb ik met b.v. The Dillinger Escape Plan en veel van die mathcore.


CiLiCe al een keer beluisterd? Misschien kan je daar wel wat mee, een opener geluid zeg maar.


Boeiender


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 19-11-2009 23:28 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2009 23:25 schreef Y Draig Goch het volgende:
Shining (Suicidale Dream Theater, alleen maar gitaargepriegel en geen sfeer)

Dat is wel een erg overdreven omschrijving. Iets te druk, dat wel, ja.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 19-11-2009 23:29]


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 19-11-2009 23:31 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Grootste tegenvallers voor mij zijn Shining en Samsas Traum. Maar ook van Redemption en Immortal had ik wel iets meer verwacht...


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 19-11-2009 23:33 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 19-11-2009 23:35]


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 19-11-2009 23:34 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Leg eens voor de lol even uit waarom je de nieuwe Hatebreed en Despised Icon vindt tegenvallen :p


Hatebreed was gewoon suf.

Die tweede is vooral persoonlijk verder, vroeger vond ik het wel vet, maar een tijdje heb ik het links laten liggen. Wou wel eens horen of ik het nog even leuk vond als vroeger hehe, niet dus.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-11-2009 1:22 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

1349 - Revelations of the Black Flame
My Dying Bride - For Lies I Sire
Vader - Necropolis
Behemoth - Evangelion


Faustian Spirit of the Earth


valfar
Usericon van valfar
Posted 20-11-2009 1:59 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Immortal
Porcupine Tree (niet slecht, maar de verwachtingen waren veel hoger, vooral door toedoen van Wilson)
<code>
Shining



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-11-2009 4:18 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2009 21:16 schreef MetalJan het volgende:
Tegenvallend:


Paradise Lost - Faith Divides Us...


NIETUS!!!!


spelfout weggehaald...


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 20-11-2009 8:57 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

oei, de gevoelige teen van varanus..

Valt mij op dat, ik die minder bekend is met de "kleinere" bands/artiesten, een aantal van de gevestigde namen welke ik toch redelijk tot zeer sterk vond hier in de tegenvaller categorie vallen. Is dat dan omdat het niet vernieuwend is, meer van hetzelfde ? Zoals in het begin al staat, enorme verwachtingen, maar dus toch minder, of omdat jullie ze toch slecht vinden ? Ik noem een MDB, Prodigy (die ik toch wel erg lekker vond, juist omdat het terug naar toen is), Paradise Lost, etc.

Ik denk, vraag het toch maar..


Vind ik ook niet


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-11-2009 9:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 8:57 schreef underkoffer het volgende:
oei, de gevoelige teen van varanus..

Valt mij op dat, ik die minder bekend is met de "kleinere" bands/artiesten, een aantal van de gevestigde namen welke ik toch redelijk tot zeer sterk vond hier in de tegenvaller categorie vallen. Is dat dan omdat het niet vernieuwend is, meer van hetzelfde ? Zoals in het begin al staat, enorme verwachtingen, maar dus toch minder, of omdat jullie ze toch slecht vinden ? Ik noem een MDB, Prodigy (die ik toch wel erg lekker vond, juist omdat het terug naar toen is), Paradise Lost, etc.

Ik denk, vraag het toch maar..


In het geval van MDB is het puur omdat bovenstaande mensen hun smaak hebben verloren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-11-2009 9:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 8:57 schreef underkoffer het volgende:
oei, de gevoelige teen van varanus..

Valt mij op dat, ik die minder bekend is met de "kleinere" bands/artiesten, een aantal van de gevestigde namen welke ik toch redelijk tot zeer sterk vond hier in de tegenvaller categorie vallen. Is dat dan omdat het niet vernieuwend is, meer van hetzelfde ? Zoals in het begin al staat, enorme verwachtingen, maar dus toch minder, of omdat jullie ze toch slecht vinden ? Ik noem een MDB, Prodigy (die ik toch wel erg lekker vond, juist omdat het terug naar toen is), Paradise Lost, etc.

Ik denk, vraag het toch maar..

In het geval van the Prodigy klopt het wel ja. Beetje een onsamenhangend samenraapsel van oude successen. MDB heb ik na de eerste paar nooit wat aan gevonden door m.n. de zang, Aäron klinkt als Andrew Eldridge die onder de trein is gekomen. Paradise Lost vind ik wel aardig, maar niet meer dan dat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 20-11-2009 9:22 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Code - Resplendent Grotesque
Fluisterwoud - Laat Alle Hoop Varen
Immortal - All Shall Fall
Skitliv - Skandinavisk Misantropi
(V.E.G.A.) - Far From you

Als ik dan zo heel snel eens nadenk.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-11-2009 9:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2009 21:41 schreef BenKnuckles het volgende:
Funeral Mist - Maranatha


Gek in je hoofd.
quote:
Op 19 november 2009 18:42 schreef bokaj het volgende:
De laatste solstafir viel me wat tegen, ik had er meer van verwacht.

Gek in je hoofd.
quote:
Op 19 november 2009 18:25 schreef Lionheart het volgende:
Cattle Decapitation - 2009 - The Harvest Floor


Gek in je hoofd.
quote:
Op 19 november 2009 22:11 schreef bastianus het volgende:
Die nieuwe Prodigy, Invaders must die.

Gek in je hoofd.
quote:
Op 19 november 2009 23:25 schreef Y Draig Goch het volgende:
<code> (Vond die vorige veel beter, veel geesteszieker)


Gek in je hoofd.
quote:
Funeral Mist (Goede plaat, maar lang niet zo ranzig goed als zijn voorganger Salvation)

Gek in je hoofd.
quote:
Op 20 november 2009 1:59 schreef valfar het volgende:
<code>


Gek in je hoofd.

-----------------

De helft van m'n top 10 staat boven deze lijn


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-11-2009 9:54 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik vond de nieuwe Pestilence erg tegenvallen. Ik heb de LP twee keer gedraaid en sindsdien staat ie onaangeroerd tussen de rest.


Bareuh...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2009 10:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die hype is idd ook een stille dood gestorven ..


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-11-2009 10:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zeker niet slecht, maar toch een tegenvaller: Immortal

Verder tegenvallend dit jaar:

1349
Shining (maar ik vond Halmstad al niet zo bijzonder...)
The Black Dahlia Murder
Divine Heresy
Augury
Old Man's Child
Eigenlijk achteraf is de nieuwe Absu toch ook wel een lichte tegenvaller

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 20-11-2009 10:17]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 20-11-2009 10:32 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Funeral Mist en Sólstafir tegenvallers? Die gaan bij mij hoog eindigen!

<code> moest ik ook aan wennen, maar ben er nu verslaafd aan, vooral jij ChM, nog maar eens proberen!!


Tegenvallers: Gorgoroth, hoewel ik daar ook niks van verwacht had. Verder kan ik nu even niks bedenken, maar er was nog wel iets..


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-11-2009 10:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 10:14 schreef NecRobert het volgende:
1349

Buitengewoon matig inderdaad.

quote:
Augury

Dat zou ik jammer vinden, ik heb de plaat nog niet gehoord. Waarom vind je hem tegenvallen?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-11-2009 10:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 10:37 schreef M. het volgende:
Dat zou ik jammer vinden, ik heb de plaat nog niet gehoord. Waarom vind je hem tegenvallen?
Goeie plaat hoor, alleen had ik na het fantastische en vrij genre-ontstijgende Concealed gewoon veel meer van deze band verwacht. Fragmentary Evidence is sterk, maar redelijk standaard imo.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 20-11-2009 13:28 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 10:32 schreef Silence het volgende:


<code> moest ik ook aan wennen, maar ben er nu verslaafd aan, vooral jij ChM, nog maar eens proberen!!




Ja ik weet het, had hem al in de agenda staan voor nog eens te luisteren, maar na die 2 luisterbeurten een paar maanden geleden kon het me nog echt niet bekoren. Vooral het drumwerk van Adrian viel me tegen.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen