IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Top 10 van de slechtste en meest tegenvallende platen van 2009 Vorige pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-11-2009 8:18 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2009 12:49 schreef Burzum het volgende:
Zitten hier wel duidelijk mensen met een ernstige vorm van oorbloem. Solstafir?

Stuk voor stuk geniale platen.


Welicht zelf even je oren laten nakijken.. muzikaal is Solstafir (op zijn hoogst) vermakelijk maar die zanger moeten ze gewoon afschieten... Tenenkrommend slecht.

verder O.T.

While Heaven Wept wat een herhalingsoefening met rifjes die we op alle platen van ze al gehoord hebben.



[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 23-11-2009 8:55]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-11-2009 11:11 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Die zang maakt de muziek juist zo goed, zonder zou het een stuk minder boeiend zijn. Kanshebber voor de nummer 1 hierzo


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-11-2009 11:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja die zanger is geniaal ja. Ook live zeer indrukwekkend!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-11-2009 12:36 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2009 11:24 schreef NecRobert het volgende:
Ja die zanger is geniaal ja. Ook live zeer indrukwekkend!
+978857552331

Als het niet meer is.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 23-11-2009 12:41 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 22 november 2009 12:40 schreef Count Usher het volgende:

Waarom Shining, Funeral Mist, <code>, Paradise Lost en nog een handvol anderen hier worden genoemd is mij een raadsel overigens.


Ik heb drie van de vier in mijn tegenvallend-lijstje staan. Niet zozeer dat het slechte platen zijn, dat zeker niet. Shining staat zelfs in mijn jaarlijst. Maar wel omdat ik na vorige album(s) veel meer van deze platen verwachtte. Shining, Funeral Mist en <code> kunnen wat mij betreft allemaal niet tippen aan hun vorige release.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-11-2009 12:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2009 11:24 schreef NecRobert het volgende:
Ja die zanger is geniaal ja. Ook live zeer indrukwekkend!


+5454576

live niet gezien


signature


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen