IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Top 10 van de slechtste en meest tegenvallende platen van 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 20-11-2009 13:47 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Porcupine Tree en Amesoeurs, helaas. Verder is mijn mening over de nieuwe My Dying Bride ook wat naar beneden bijgesteld, maar dat blijft toch wel een album dat ik zal blijven draaien.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-11-2009 18:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 13:47 schreef Panzerke het volgende:
Porcupine Tree

Dat vind ik nu een goed voorbeeld van een tegenvaller ja. Fijn album, maar te pretentieus en te "gezocht" om me te raken zoals "Fear Of A Blank Planet" dat deed.

En na dat concert in de HMH heb ik even schoon genoeg van deze gasten.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 20-11-2009 20:50 by Rottend-Vleesch Wijzig reactieProfiel van Rottend-VleeschQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe Nile behoorlijk tegenvallen.


More Evil0r Than Skelet0r


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-11-2009 1:08 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 20:50 schreef Rottend-Vleesch het volgende:
Ik vind de nieuwe Nile behoorlijk tegenvallen.




Wat een geweldige plaat


Faustian Spirit of the Earth


Snark
Usericon van Snark
Posted 21-11-2009 1:15 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 10:14 schreef NecRobert het volgende:
Zeker niet slecht, maar toch een tegenvaller: Immortal

Verder tegenvallend dit jaar:

1349


die komt juist in mn top 5 terecht dit jaar



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 21-11-2009 1:17 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2009 1:15 schreef Snark het volgende:
die komt juist in mn top 5 terecht dit jaar



Welke immortal of 1349? Of beide?


Snark
Usericon van Snark
Posted 21-11-2009 1:34 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

o nee immortal niet, 1349 uiteraard, megavet wat ze neergezet hebben

die omhooggevallen bende die zich immortal noemt heeft nooit echt een ultiem goede cd afgeleverd, de laatste zal ik ongetwijfeld ergens in de toekomst in de kast naast de rest plaatsen maar nu nog niet de moeite genomen om ernaar te luisteren

ik heb dit jaar niet heel veel nieuwe shizzle gekocht omdat ik t over t algemeen niet zo erg denderend vond... ik wil nog steeds niet toegeven dat ik de nieuwe <code> cd niets heel oke vind en ik vond pestilence erg hard tegenvallen




bokaj
Usericon van bokaj
Posted 21-11-2009 1:49 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Bij 1349 was ik al gewaarschuwd dat hij anders zou zijn. (Voordeel van eerst reviews afwachten ipv meteen te downloaden.) Dan kun je je een beetje instellen op wat er komt en dat viel mij heel erg mee. Alsof oude 1349 en Sunn O))) elkaar kruisen, en er hangt een verstikkende sfeer op het album.

Die laatste <code> viel mij in het begin tegen, maar hij bevalt me nu wel goed.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-11-2009 8:21 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 9:10 schreef Onweerwolf het volgende:
In het geval van MDB is het puur omdat bovenstaande mensen hun smaak hebben verloren.


In het geval van Paradise Lost ook, Faith Divides Us... is een regelrecht meesterwerk.


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-11-2009 12:49 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Zitten hier wel duidelijk mensen met een ernstige vorm van oorbloem. Shining, Solstafir, <Code>, Skitliv, Funeral Mist tegenvallers?

Stuk voor stuk geniale platen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-11-2009 17:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2009 12:49 schreef Burzum het volgende:
Zitten hier wel duidelijk mensen met een ernstige vorm van oorbloem. Shining, Solstafir, <Code>, Skitliv, Funeral Mist tegenvallers?

Stuk voor stuk geniale platen.


Over Funeral Mist ben ik het heel erg oneens. Salvation is zowat de meest helse black metalplaat die ik ooit gehoord heb. Op Maranatha gaan ze de nieuwe Watain uithangen, een richting die mij persoonlijk helemaal niet ligt.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-11-2009 19:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

SKitliv?

staat te ruil, ik vin er niks aan


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-11-2009 1:12 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2009 12:49 schreef Burzum het volgende:
Zitten hier wel duidelijk mensen met een ernstige vorm van oorbloem. Shining, Solstafir, <Code>, Skitliv, Funeral Mist tegenvallers?

Stuk voor stuk geniale platen.


Bwaaaa, die Shining bijvoorbeeld is zeker ok, maar kan de verwachtingen na Halmstad voor mij niet inlossen, wat op zich niet onlogisch is.

Toch bevat Klagopsalmer voor mij twee uitschieters: Ohm en het afsluitende nummer van 16 minuten, dat in al zijn simpelheid eigenlijk belachelijk gaaf is. De overige 3 echte nummers zijn degelijk, maar lijken me net iets te overhaast gecomponeerd in vergelijking met de Halmstad songs.


Faustian Spirit of the Earth


Monco09
Usericon van Monco09
Posted 22-11-2009 11:10 by Monco09 Wijzig reactieProfiel van Monco09Quote dit bericht

Paradise Lost... ik vind blijkbaar als enige hun elektro pop richting veel gaver

De terugkeer naar de oude sound kan ik weinig mee.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-11-2009 12:23 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 11:10 schreef Monco09 het volgende:
Paradise Lost... ik vind blijkbaar als enige hun elektro pop richting veel gaver



Nee, hier is er nog iemand


Faustian Spirit of the Earth


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-11-2009 12:28 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Toen Paradise Lost met One Second kwam, vond ik dat een erg gave plaat, maar Host voelde als hoogverraad. Man, wat ben ik daar ziek van geweest. Maar nu weet ik ook Host te waarderen, lekker relaxmuziekje. Maar die nieuwe, tja, ik zou niet weten wat daar aan tegen moet vallen hoor. Ja, de speelduur misschien, zo'n plaat mag wel 3 uren duren...


spelfout weggehaald...


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 22-11-2009 12:33 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

- Necropolis van Vader vind ik een vieze tegenvaller. Jammer dat ze niet verder zijn gegaan in de lijn van This is the War. De nummers blijven helemaal niet hangen.

- Shallow Life van Lacuna Coil is een misser, kan er gewoon helemaal niks mee.

- April Rain van Delain blijft ook helemaal niet hangen.

- Cult of Static van Static-X is een zooitje bagger geworden, erg jammer. Terug naar de roots, jaja.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-11-2009 12:34 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 12:33 schreef Mottighaerd het volgende:


- Cult of Static van Static-X is een zooitje bagger geworden, erg jammer. Terug naar de roots, jaja.

Mooi, dan hoef ik die ook niet te luisteren.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 22-11-2009 12:37 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Tja, je kunt het altijd proberen, maar ik zou het niet doen


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-11-2009 12:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Immortal (slappe hap), Absu (al vind ik 'em nu wel wat leuker dan toen ie uitkwam, toch verre van groots) en 1349 (die heb ik destijds bewust geen score gegeven, ik zou 'em nu een 6 geven ofzo).

Waarom Shining, Funeral Mist, <code>, Paradise Lost en nog een handvol anderen hier worden genoemd is mij een raadsel overigens.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 22-11-2009 13:01 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Shining kan ik me wel wat bij voorstellen hoor. Na het geweldige Halmstad steekt Klagopsalmer er wel wat magertjes bij af. Een aantal stukjes lijken ook opnieuw hergebruikt van oudere nummers.

Toch staat hij bij mij niet bij teleurstellingen


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-11-2009 13:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 12:33 schreef Mottighaerd het volgende:
- Necropolis van Vader vind ik een vieze tegenvaller. Jammer dat ze niet verder zijn gegaan in de lijn van This is the War. De nummers blijven helemaal niet hangen.




Nah, de nieuwe Vader is pakken beter dan de voorganger. Ok, hij haalt het nergens bij het geniale The Art of War, maar het is wel een erg goede plaat.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-11-2009 13:12 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 13:06 schreef BenKnuckles het volgende:
Nah, de nieuwe Vader is pakken beter dan de voorganger. Ok, hij haalt het nergens bij het geniale The Art of War, maar het is wel een erg goede plaat.


Beter dan Impressions in Blood?

Nu ja, het zal wel met een verschil in smaak te maken hebben zeker. Ik vind er geen bal aan.

Net de nieuwe 1349 nog eens opgezet en ondanks dat het op zich een tegenvaller is, begin ik hem nu toch min of meer te appreciëren.


Faustian Spirit of the Earth


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 22-11-2009 19:30 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 22 november 2009 12:33 schreef Mottighaerd het volgende:
- Shallow Life van Lacuna Coil is een misser, kan er gewoon helemaal niks mee.


Hehe, was al weer helemaal vergeten dat die band überhaupt bestond. Net als Divine Heresy trouwens. 30 seconden MySpace en ik was het meer dan beu, die releases laat ik zonder malen aan me voorbijgaan.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 23-11-2009 7:42 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 13:01 schreef Mottighaerd het volgende:
Shining kan ik me wel wat bij voorstellen hoor. Na het geweldige Halmstad steekt Klagopsalmer er wel wat magertjes bij af. Een aantal stukjes lijken ook opnieuw hergebruikt van oudere nummers.

Toch staat hij bij mij niet bij teleurstellingen


Dat heeft Shining wel vaker gedaan hoor, niet alleen voor Klagopsalmer... Ik vind die plaat echt geen tegenvaller trouwens. Verwacht hem hoog in de lijst.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen