IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : huisdier Vorige pagina | Volgende pagina
The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 19-04-2003 13:48 by The Tameless Profiel van The Tameless

quote:
Op 19 april 2003 0:07 schreef Mirandarijntje het volgende:
ik heb hier nog een paar foto's van m'n katten toen ze nog 6 weken waren ( zijn nu al 7mnd. ) Ik had ook nog een hamster maar die is carnavals-dinsdag overleden

*plaatje*

*plaatje*

*plaatje*




heej, is die ene nou een turkse van ?


Blinded by Fear of Life...


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 20-04-2003 19:27 by venom rules Profiel van venom ruleshttp://..

wij hebben twee katten gehad(mus & poek)en nu weer twee katten (eddie & flap) en 6 kippen waarvan er maar 1 een naam heeft (hendrik) en een paard en we krijgen een hond


..


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 20-04-2003 19:29 by Asherah Profiel van Asherah

Yay.

Je icon werkt niet


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 20-04-2003 19:32 by venom rules Profiel van venom ruleshttp://..

quote:
Op 20 april 2003 19:29 schreef Asherah het volgende:
Yay.

Je icon werkt niet
ik snap niet hoe je zo'n ding maakt


..


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 20-04-2003 19:40 by Griffin Profiel van Griffin

link van plaatje

plaatje op site, rechtermuisknop... link.jpg kopieren en pasten bij icon


Cynatica
Alles kan stuk
Usericon van Cynatica
Posted 25-04-2003 12:10 by Cynatica Profiel van Cynaticahttp://www.cynatica.tk

Ik heb twee katten.... eentje heet sneaky en die andere heet snoepie.... wel lieve beesten. Verder lopen er nog drie kippen rond in m'n tuin...


Skål!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-04-2003 13:36 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Mijn lieve azrael is ziek. Hij heeft blaasgruis en moet zijn leven lang speciaal voer blijven eten.
Hier nog een foto van mijn az en ik zelf.



Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


LordHelgor
Usericon van LordHelgor
Posted 25-04-2003 14:00 by LordHelgor Profiel van LordHelgor

Ik ben m'n eigen huisdier


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 25-04-2003 14:06 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 25 april 2003 13:36 schreef Cadaveria het volgende:
Mijn lieve azrael is ziek. Hij heeft blaasgruis en moet zijn leven lang speciaal voer blijven eten.
Een kat bij ons in het gebouw had dat ook. Maar zijn zusje was kerngezond. Dat werd dus een hoop gemier omdat ze elkaars eten niet moesten opeten. Die zieke kat heeft toen nog een tijdje bij ons op de afdeling gewoond.



[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 25-04-2003 14:06]


Touché, pussycat!


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 25-04-2003 14:08 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 25 april 2003 14:06 schreef Sporty Voleg het volgende:
Een kat bij ons in het gebouw had dat ook. Maar zijn zusje was kerngezond. Dat werd dus een hoop gemier omdat ze elkaars eten niet moesten opeten. Die zieke kat heeft toen nog een tijdje bij ons op de afdeling gewoond.




Jaah mijn poekie Felice had dat ook... maar de dokter wou er nix aan doen omdat hij al oud was...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-04-2003 14:10 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 25 april 2003 14:06 schreef Sporty Voleg het volgende:
Een kat bij ons in het gebouw had dat ook. Maar zijn zusje was kerngezond. Dat werd dus een hoop gemier omdat ze elkaars eten niet moesten opeten. Die zieke kat heeft toen nog een tijdje bij ons op de afdeling gewoond.


dat is hier nu ook het probleem met de 2 katten van mijn moeder. 1 daarvan mag dat voer absoluut niet hebben omdat haar zuurgraad veel te laat is en dat voer juist verlagend werkt.
Maar ik zal blij zijn als mijn kat niet overal meer gaat zitten pissen.. Dat is zooo klote.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 25-04-2003 14:34 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 25 april 2003 14:08 schreef Miss Lucifer het volgende:
Jaah mijn poekie Felice had dat ook... maar de dokter wou er nix aan doen omdat hij al oud was...
En dus moest dat beestje helse pijn hebben bij het pissen?


Touché, pussycat!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-04-2003 14:38 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 25 april 2003 14:34 schreef Sporty Voleg het volgende:
En dus moest dat beestje helse pijn hebben bij het pissen?
Azrael die had dat nog niet. Ik moest van de dierenarts pis opvangen.. Makkelijker gezegt dan gedaan.. Ik een kattenbak vullen met plastic en + kat in de douche gezet.
Veel water laten drinken. 1,5 dag later nog steeds niet geplast. Hij wilde absoluut niets van het plastic weten. Ik had die dag een afspraak bij de dierenarts en moest dus pis hebben. Ik wat grit in de kattenbak gedaan en hij ging meteen zitten.. Ik die bak onder z'n kont vandaan gerukt omdat al dat grit het natuurlijk absorbeert. Ik denken en denken hoe ik dat plas moest opvangen. Uiteindelijk heb ik maar een soep opscheplepel onder z;n gat gehouden toen hij ging zitten. En toen ik het zag was het pis de kleur van honging. Ik schrok me dood. Ik was zo zenuwachtig bij de dierenarts!! gelukkig was het bij az nog niet ernstig en nog niet pijnlijk!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 25-04-2003 14:46 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Wat een tafereel moet dat zijn geweest! De gemiddelde kater begint toch tegen het eerste het beste stukkie plastic gelijk te zeiken als een hengst?! Maar Azrael is zeker vooral een binnenkat, of niet? Gelukkig dat ie nog geen pijn had.


Touché, pussycat!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-04-2003 15:08 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 25 april 2003 14:46 schreef Sporty Voleg het volgende:
Wat een tafereel moet dat zijn geweest! De gemiddelde kater begint toch tegen het eerste het beste stukkie plastic gelijk te zeiken als een hengst?!
Ik heb een erg kieskeurige kat. Hij zijkt wel over mijn sokken heen maar over plastic, ho maar.. Ook al gaat hij bij mijn ouders naar buiten, gaat hij nog op de kattenbak
quote:
Maar Azrael is zeker vooral een binnenkat, of niet? Gelukkig dat ie nog geen pijn had.
ja az is een binnenkat en een verwent kreng. Hij heeft voor het eerst gevochten.. hij heeft nu een schram op zijn neus. VOlgens mij vind hij het wel stoer want hij loopt nu nog meer als een leeuw/zwarte panter.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 25-04-2003 15:29 by Arachnia Profiel van Arachnia

ik heb laatst nog een leuke foto gemaakt van m'n rat die hertog jan drinkt helaas heb ik geen scanner...


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-04-2003 15:46 by winters rage Profiel van winters rage

net me moeder zitten pesten met 1 van mn gerbils...
toen kwam ze me met een lamp achterna


My madness, my sadness


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 25-04-2003 15:48 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 25 april 2003 15:46 schreef winters rage het volgende:
net me moeder zitten pesten met 1 van mn gerbils...
toen kwam ze me met een lamp achterna
gerbils zijn ruig !!! lekker springerig


wait for me dragon, we'll meet in the sky


De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 25-04-2003 15:51 by De Demoon Profiel van De Demoon

Ik ben niet geschikt voor huisdieren (of andersom?). Een overzicht:

* hamster: stierf met schuim op z'n bek en een rottende plek op z'n zij een langzame dood in de schuur;
* kavia: electrocuteerde zichzelf toen hij het snoer van de naaimachine doorknaagde;
* 2 konijnen: de een nooit meer gezien (gegrepen door een of ander roofdier ofzo), de ander na een vakantie rottend in z'n hokje gevonden (buurvrouw: "ja, het voer werd steeds maar niet opgegeten)
* vissen: gekookt op de verwarming
* vogels: 2 snelle kleine die steeds ontsnapten en zich doodvlogen tegen de spiegel.
* schildpad: was iets mis met z'n schild, schimmelde en rotte langzaam weg.

En toen ben ik er maar mee opgehouden...


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-04-2003 15:56 by winters rage Profiel van winters rage

quote:
Op 25 april 2003 15:48 schreef she_devil het volgende:
gerbils zijn ruig !!! lekker springerig

en superlief, de ene gaat altijd op mn schouder zitten meekijken
de andere is wat schuwer, en die is altijd kwaad op me als de muziek hard staat...(net als 1 vd 2 katten, die heeft echt een grafhekel aan nile :D)


My madness, my sadness


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 25-04-2003 15:58 by Arachnia Profiel van Arachnia

quote:
Op 25 april 2003 15:51 schreef De Demoon het volgende:
Ik ben niet geschikt voor huisdieren (of andersom?). Een overzicht:

* hamster: stierf met schuim op z'n bek en een rottende plek op z'n zij een langzame dood in de schuur;
* kavia: electrocuteerde zichzelf toen hij het snoer van de naaimachine doorknaagde;
* 2 konijnen: de een nooit meer gezien (gegrepen door een of ander roofdier ofzo), de ander na een vakantie rottend in z'n hokje gevonden (buurvrouw: "ja, het voer werd steeds maar niet opgegeten)
* vissen: gekookt op de verwarming
* vogels: 2 snelle kleine die steeds ontsnapten en zich doodvlogen tegen de spiegel.
* schildpad: was iets mis met z'n schild, schimmelde en rotte langzaam weg.

En toen ben ik er maar mee opgehouden...

gat-ver-damme!!


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-04-2003 16:48 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 25 april 2003 15:51 schreef De Demoon het volgende:
Ik ben niet geschikt voor huisdieren (of andersom?). Een overzicht:

* hamster: stierf met schuim op z'n bek en een rottende plek op z'n zij een langzame dood in de schuur;
* kavia: electrocuteerde zichzelf toen hij het snoer van de naaimachine doorknaagde;
* 2 konijnen: de een nooit meer gezien (gegrepen door een of ander roofdier ofzo), de ander na een vakantie rottend in z'n hokje gevonden (buurvrouw: "ja, het voer werd steeds maar niet opgegeten)
* vissen: gekookt op de verwarming
* vogels: 2 snelle kleine die steeds ontsnapten en zich doodvlogen tegen de spiegel.
* schildpad: was iets mis met z'n schild, schimmelde en rotte langzaam weg.

En toen ben ik er maar mee opgehouden...




WHAHAHAHAHAHA...heb je het na 6 keer al opgegeven?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 25-04-2003 16:50 by De Demoon Profiel van De Demoon

Nou.. ik heb ook nog een tijdje 7 schoolkindertjes gehouden, maar toen ze steeds maar zaten te zeuren dat ze honger hadden kreeg ik zelf ook honger en heb ik ze maar verorberd


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 25-04-2003 18:07 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 20 april 2003 19:27 schreef venom rules het volgende:
wij hebben twee katten gehad(mus & poek)en nu weer twee katten (eddie & flap) en 6 kippen waarvan er maar 1 een naam heeft (hendrik) en een paard en we krijgen een hond



Join the animal farm



stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 25-04-2003 18:19 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

een hond van bijna 5 die het Chester, is een border collie (zoon schapenhond uit de film BABE)
een konijn met de orginele naam Sofietje. Dies al 7 jaar oud ofzo. En ik heb ouders van veel te oud en een zusje, maarja das nie echt waarvan je zegt "gezelligheids dieren".


I am the 1%.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen