IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : huisdier Vorige pagina | Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-05-2003 23:16 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 8 mei 2003 23:15 schreef Black Lily het volgende:
Dat is niet waar hoor, dat was een grap

ooow


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 08-05-2003 23:16 by Black Lily Profiel van Black Lily



"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-05-2003 23:17 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 8 mei 2003 23:16 schreef Black Lily het volgende:




Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 08-05-2003 23:20 by De Demoon Profiel van De Demoon

Wat een leuke grap zeg


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-05-2003 23:38 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 8 mei 2003 23:14 schreef De Demoon het volgende:
Hebben ze in China of Japan niet van die poesjes die ze heel jong in een fles stoppen en dan dik voren met vloeibaar eten door een rietje, zodat ze er niet meer uitkunnen...? En dan kun je een kat in een fles kopen?


Waar precies, en hoeveel kost 't??


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 09-05-2003 0:36 by Astaroth Profiel van Astarothhttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 8 mei 2003 22:15 schreef Black Lily het volgende:



Hmm... ik vind em er een beetje zielig uitzien. kweenie wrom, zal wel zijn omdat ie zo mager is.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-05-2003 1:44 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Straatkatten verwerkt tot mantels en speelgoed


Een deken van kattenvacht of liever een bontmantel van 42 Duitse herder-pups? Wellicht loopt u er zelf wel mee rond. Huiden van katten en honden worden in heel Europa verwerkt tot jassen, dekens en kinderspeelgoed. Zonder dat het erop staat.


Dat blijkt uit onderzoek van de Amerikaanse organisatie 'The Human Society', die in verschillende landen undercover ging. Gisteren presenteerde ze in het Europees Parlement haar speurwerk in België. De dierenrechtenorganisatie belde twaalf bonthandelaars, op zoek naar een deken van kattenbond. Dat was goed tegen reuma, verklaarden ze hun interesse. Drie handelaren hapten toe. In het geheim filmden de dierenactivisten hoe ze hun waar aanprijsden. Voor 330 dollar kochten de activisten een zwarte bontdeken, die na onderzoek aan de universiteit van Leeds uit 20 kattenvellen bleek te bestaan. ,,De fokker suggereerde dat de kattendeken uit een Belgisch kattenfokkerij kwam'', aldus de Schotse Europarlementariër Stevenson, die uitleg bij de actie gaf. Ook zouden handelaars de straten van Brussel en Gent afstropen op zoek naar loslopende katten en honden.

Bij speurtochten in Denemarken, Duitsland, Italië en Frankrijk stuitte The Human Society op soortgelijke producten, zoals volledige kattenvellen, met klauwen en staart er nog aan, en een zwart-witte bontjas van 42 Duitse herder-pups. Ook kochten ze een goudgele bontdeken, gemaakt van vier aan elkaar genaaide Golden Retrievers. Stevenson zelf kocht in een Schotse speelgoedwinkel een snoezelig namaak-katje voor op de vensterbank. De vacht van beestje bleek echter allesbehalve nep. Het was gemaakt van hondenhaar. Vorig jaar bleek al dat ook in Nederlandse kledingzaken hondenbont wordt verkocht. De Bont voor Dieren ontdekte bij een Amsterdamse modezaak dat een pompoentje aan een trui van hondenbont was.

Naar schatting zouden fokkers uit China en andere Aziatische landen jaarlijks zo'n 2 miljoen honden en katten slachten voor de Europese en Amerikaanse markt. Het huisdierenbont is goedkoper dan nepbont. Op de labels staat doorgaans niet vermeld dat het kledingstuk met honden of kattenvel is gemaakt. Hooguit wordt een exotische naam verzonnen, zoals 'Aziatische wolf'.

Stevenson en andere parlementariërs willen dat Europa een invoerverbod voor huisdierenbont afkondigt. Volgens verantwoordelijk Eurocommissaris Byrne (consumentenzaken) is dat echter vanwege internationale handelsafspraken onmogelijk. ,,Op zijn minst moeten er dan duidelijke labels op de producten zitten'', vindt Stevenson. ,,Dan kopen mensen het vast niet.'' Organisaties van gevestigde bonthandelaren verzetten zich overigens tegen de handel in katten- of hondenbont. Er blijken echter genoeg handelaren te zijn zich niet aan die adviezen houden.

Bron: www.ad.nl


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-05-2003 1:52 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 april 2003 19:35 schreef skitzoid kitten het volgende:
dit is mijn hondje


Sammie!!



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-05-2003 9:08 by suzanne (Bestuurslid stichting) Profiel van suzanne

quote:
Op 8 mei 2003 23:02 schreef she_devil het volgende:
mijn kwpn knol krijgt een veulen maar ik weet niet met welke letter de naam moet beginnen vanwege het stamboek gedoe
Volgens mij met een W, maar weet het niet 100% zeker...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 09-05-2003 10:35 by Black Lily Profiel van Black Lily

quote:
Op 9 mei 2003 0:36 schreef Astaroth het volgende:
Hmm... ik vind em er een beetje zielig uitzien. kweenie wrom, zal wel zijn omdat ie zo mager is.


Die beestjes hebben meestal een hele dunne vacht waardoor hij magerder lijkt, dus daar zal het wel door komen


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 09-05-2003 14:19 by Arachnia Profiel van Arachnia

quote:
Op 8 mei 2003 23:02 schreef FireFox het volgende:
nee ze gaan doorgaans langer dan 2 jaar mee (en schijnen lekker te lopen) en dat is tegenwoordig zo bijzonder dat het veel kost
m'n kisten gaan ook langer dan 2 jaar mee


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-05-2003 15:17 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 9 mei 2003 14:19 schreef Arachnia het volgende:
m'n kisten gaan ook langer dan 2 jaar mee

ok ok je zult bij die Mephisto dingen ook natuurlijk voor de naam betalen ... ofzo


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 09-05-2003 16:12 by De Demoon Profiel van De Demoon

Mijn mephisto's zijn bekleed met kanarievacht


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-06-2003 22:18 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ah, ik ben zo dol op dit beestje:





Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2003 22:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Cool, honden type deurmat zijn altijd komisch


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-06-2003 22:23 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ja, hij is ook zeer komisch, is een schapedoes, echt leuke beesten. Zeer eigenwijs en speels, vanavond hebben we hem zitten jennen met een blaasbalg, echt te gek hoe hij zich daarmee kan vermaken. Het enige dat nodig is is een pufje lucht en wat vage armbewegingen en hij maakt de gekste bokkesprongen, vette heersch . Brengt een hoop vrolijkheid in huis zo'n beestje.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-06-2003 0:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Meet Susie.

Half jaar oude bouvier van mijn zus. Beestje is mega relaxed, lekker rustig alleen de bal vind ze leuk



bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 23-06-2003 0:12 by bonobo Profiel van bonobohttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Zo'n schaapachtig hondje brengt inderdaad veel plezier in huis: smaakt uitmuntend, gebraden met pepersaus en zuurkool.

Geinig hoeveel je kunt opsteken in buitenlandse zakenreisjes naar Oost-Azië.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-06-2003 0:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 juni 2003 0:12 schreef bonobo het volgende:
Zo'n schaapachtig hondje brengt inderdaad veel plezier in huis: smaakt uitmuntend, gebraden met pepersaus en zuurkool.

Geinig hoeveel je kunt opsteken in buitenlandse zakenreisjes naar Oost-Azië.
ooit wel eens binnenlandse zakenreisjes naar Oost-Azië gemaakt meneer de drs. ....


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-06-2003 0:14 by Iskariot Profiel van Iskariot



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-06-2003 0:16 by Asherah Profiel van Asherah

Ik heb een bonobo als huisdier, ligt altijd aan de ketting in een donker hok, en af en toe geef ik m eens wat kattebrokken te eten ofzo, en verder is ie gewoon vervelend, maar dan geef ik m gewoon een trap... Het vervelende is echter dat ie n account op ZM heeft, en al zn opgekropte frustraties hier wel eens durft afreageren...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-06-2003 0:21 by Iskariot Profiel van Iskariot

Een afgestudeerde bonobo, waar haal je die nog vandaag de dag vandaan?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-06-2003 0:22 by Asherah Profiel van Asherah

Om te ZM'en heb je maar een minimum aan 'intelligentie' nodig hoor. Heel basic enzo.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-06-2003 0:28 by Iskariot Profiel van Iskariot

Ow het si dus een gewone huis, tuin en keuken bonobo, niks speciaals aan dus...


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 23-06-2003 0:31 by bonobo Profiel van bonobohttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

bovengemiddeld geachte mevrouw ass-era, mag ik u schoonste deerne erop wijzen dat bonobo's zeer true beesten zijn wier chromosomen voor 99% overeenkomen met die van u en uw moeder. Voorts zijn deze onheilige dieren abnormaal paringsdriftig; mogelijkheid bestaat dat zij tot paring bereid zijn zelfs jegens een melkkoe als u.

Neuken?


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen