IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : huisdier Vorige pagina | Volgende pagina
Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 11-04-2002 19:34 by Nemesis Profiel van Nemesis

quote:
Op 11 april 2002 16:35 schreef Jenje het volgende:

Niks mis met boeren, erg nuttige mensen.

Precies.


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 11-04-2002 19:36 by linknl Profiel van linknl

my hasbeen huisdieren

GREEN IGUANA



R.I.P MY DOG



[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 11-04-2002 19:37]


kidkiller
Zin om lekker te poepen drink royco minute soepe
Usericon van kidkiller
Posted 11-04-2002 19:39 by kidkiller Profiel van kidkillerhttp://kidkiller.t35.com

Ik heb een mooie golden genaamd zira en een kat ik heb spijtig genoeg geen foto dus


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-04-2002 19:46 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 11 april 2002 16:26 schreef Jenje het volgende:
Het zal je bij een kat never nooit niet lukken.

Oh en wat denk je van geleidehonden dan?


Zeker nooit die Wiskas reklame gezien he? Of die Breezer reklame. Ik heb nog nooit een hond op de maat zien dansen.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-04-2002 19:49 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

mijn kat heeft in 1 minuut geleerd hoe hij zelf de snoepjes uit het doosje moet halen..

zooo schattig.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-04-2002 20:02 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 11 april 2002 15:41 schreef Cadaveria het volgende:
Nou ik heb
1 kat genaamd azrael..
zie foto..




Mijn kat lijkt als twee glazen water op die van jou! Alleen die van mij laat zich liever in de wc-pot fotograferen.


Touché, pussycat!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-04-2002 20:03 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

hahah... Mijn kat is een half siamees.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-04-2002 20:06 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Oh ja, en ze heet Zoe. Verder heb ik ooit twee ratten van iemand anders overgenomen (Nala en Zazu, RIP) en daarna nog twee 'van mezelf' gehad: Twiggy en Othello, ook RIP. 'Othello' omdat ie groot, sterk en bruin was. 'Twiggy' omdat ie vergeleken bij zijn broer een mager scharminkel leek.
Beesies


Touché, pussycat!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-04-2002 20:09 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 11 april 2002 20:03 schreef Cadaveria het volgende:
hahah... Mijn kat is een half siamees.

De dierenarts dacht Zoe misschien een vader had die Pers is, ofzo. Nou, ze is gewoon een volbloed asbak! En haar moeder is een halve wilde. M'n broertje heeft nog littekens van toen hij haar heeft gevangen (wel erg troe, overigens).


Touché, pussycat!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 11-04-2002 21:06 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Vroeger: een heel lief hondje (vuilnisbakkenras) met de naam Blacky.
Een goudhamster: Fred. Een Gerbil: Pipi. En een goudvis (Blub).

Later: Halsbandleguaan (Scarf), Spleetstekelleguaan (Scub), Groene leguaan (Morph), Helmbasilisk (geen naam, was een vals kreng en hebben hem/haar uiteindelijk weer teruggebracht naar de dierenwinkel), 2 baardagamen (Dino en Spike, helaas allebei al dood)), Russische dwerghamster (Heini).

Nu: Soedaneze schildhagedis (Gerrho) en een baardagaam (Drago).



the only pleasure is pain


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 11-04-2002 22:22 by Phaestus Profiel van Phaestus

Ik heb twee katten een gezonde zwarte, genaamd Cleo..
En een witte, met te kleine longen, verbrandde oren en slechte ogen, genaamd Flodder.

Cleo is snel en vangt regelmatig een vogel of een muis, maar flodder kan nog niet eens een kipfilet te pakken krijgen als ik hem voor zijn poten gooi.. best grappig

oh en ergen achterin de tuin staat een konijn, maar daar kijk ik eigenlijk nooit naar om, dat mag me zusje doen.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 11-04-2002 22:38 by Hirogen Profiel van Hirogen

quote:
Op 11 april 2002 21:06 schreef Vampire_girl het volgende:
Vroeger: een heel lief hondje (vuilnisbakkenras) met de naam Blacky.
Een goudhamster: Fred. Een Gerbil: Pipi. En een goudvis (Blub).

Later: Halsbandleguaan (Scarf), Spleetstekelleguaan (Scub), Groene leguaan (Morph), Helmbasilisk (geen naam, was een vals kreng en hebben hem/haar uiteindelijk weer teruggebracht naar de dierenwinkel), 2 baardagamen (Dino en Spike, helaas allebei al dood)), Russische dwerghamster (Heini).

Nu: Soedaneze schildhagedis (Gerrho) en een baardagaam (Drago).


euh.... lieverd,
vergeten we niet een huisdier bij de sectie Nu: ?

Onze Russische dwerghamster (Eddie)!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 11-04-2002 22:57]


Heads I win, tails you lose


SQT
Usericon van SQT
Posted 11-04-2002 22:54 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 11 april 2002 22:38 schreef Hirogen het volgende:
euh.... lieverd,
vergeten we niet een huisdier bij de sectie Nu: ?

Onze Russische derghamster (Eddie)!!!!!


Russische dwerghamsters rulen! Idiote hyperactieve beestjes van max 5 cm groot


blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 11-04-2002 22:59 by blacksoul666 Profiel van blacksoul666http://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

een goldenretriever die is er voor mijn vrouw en help haar dus een soho begeleidings hond en ze heet queency ik heb 2 slangen een jonge python van nu nog 1.70m en hij kan 4a5meter worden en nog een californise koningsslang


welcome to hell,fuckin, hell yeah


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 11-04-2002 23:11 by Mortanius Profiel van Mortaniushttp://www.myspace.com/thearchest



Ik heb 2 honden: een Wolfskees die "Kazan" heet en een Duitse herder die "Fenris" heet.
Daarbuiten lopen er nog enkele spinnen rond in mijn huis maar die geef ik geen naam


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-04-2002 3:39 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
....ik heb 2 slangen een jonge python van nu nog 1.70m en hij kan 4a5meter worden en nog een californise koningsslang


Hoe houd je die dieren als ik vragen mag? In een enorm terranium ofzo? En de koningsslang is giftig right? Heeft hij/zij zijn giftanden nog?

Ehrm.. de beestjes die ik had zijn meer slangenvoer: fretten.. Echt supercoole beesten en ze fokken als konijnen Op een gegevens moment draafden er 9 van die mostertjes rond..

Vooral het mannetje (de pappa) was erg tam, hij krabde zelfs aan mijn been als hij op schoot wilde. En viel vervolgens in slaap op schoot om luid te gaan snurken.. Wat kon dat beest hard snurken zeg, net zo hard als een volwassen kerel

Maar goed, de jonkies hebben we op 2 na de deur uitgedaan en de 'ouders' zijn dood.. De overgebleven fretten (en inmiddels 2 nieuwe) leiden nu een luizenleventje bij mijn moeder thuis.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 12-04-2002 3:40]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-04-2002 3:44 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik heb een paar jaar geleden euthanasie moeten plegen op mijn geliefde konijn Bumper.

Mijn troostende steun & toeverlaat in treurige tijden -omdat het beestje niet over mij oordeelde-; ik was er echt gek mee!

Het beestje werd oud, verschoonde zich nauwelijks meer en hoewel ik haar elke dag probeerde schoon te maken in bad werd ze op een dag weggevreten door maden. Toen heb ik het diertje met een schep op z'n kop doodgeslagen.

Die doodskreet zal ik nooit van me leven vergeten!!!!!!!!!!!

Daarna nooooooooooit meer een huisdier genomen.

[edit] overbodige smiley's de ton in

[Dit bericht is gemodereerd door linknl op 13-04-2002 0:58]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-04-2002 3:48 by Snaack Profiel van Snaack



that suckz dude!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-04-2002 4:02 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 april 2002 3:48 schreef Snaack het volgende:


that suckz dude!


Yep! Thanx for the sympathy.

En mijn konijn (Stippel) daarvoor vond ik dood op dierendag notabene!!!!

Ik was nog een vrij klein kind en probeerde het beestje overeind te zetten maar het viel steeds neer...

Kunnen die kolerebeesten niet wat langer leven GODVERDOMME!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-04-2002 4:06]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 12-04-2002 8:25 by suzanne (Bestuurslid stichting) Profiel van suzanne

quote:
Op 11 april 2002 15:41 schreef Cadaveria het volgende:
bij mijn ouders...
Ah we gaan de hele familie er bij betrekken...in dat geval: naast onze katten Mika en Terra en mijn paard Rodi, nog 3 paardjes (een van mijn moeder, twee van mijn zus), en vier honden (twee van mijn moeder, twee van mijn zus) en een enorme dierentuin die R.I.P. is

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 12-04-2002 8:25]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 12-04-2002 9:22 by Amarantha Profiel van Amarantha

quote:
Op 12 april 2002 4:02 schreef Mutilator het volgende:
...
Kunnen die kolerebeesten niet wat langer leven GODVERDOMME!!!!
Ik heb vroeger een konijn gehad, dat veertien jaar is geworden.

Nu heb ik geen huisdieren. Wel vijftien jaar een kat gehad: geweldig beest, maar wel een enorme rover, hij kwam altijd met een vogel of een muis thuis...


No regrets and no remorse...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-04-2002 9:24 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

en dan je afvragen waar je in de vroege morgen weer op bent gaan staan omdat je alleen een spletter geluid hoorde.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 12-04-2002 9:31 by Amarantha Profiel van Amarantha

dat viel wel mee, maar als je hem binnenliet moest je altijd goed opletten wat hij in zijn bek had, omdat de muis/vogel niet altijd dood was en dan in huis ging lopen/vliegen, wat dan een enorm spektakel veroorzaakte...


No regrets and no remorse...


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 13-04-2002 0:57 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 11 april 2002 19:36 schreef linknl het volgende:


R.I.P MY DOG




Was zeker een schatje.


the only pleasure is pain


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 13-04-2002 1:01 by linknl Profiel van linknl

ja echt wel.
hij wordt ook erg gemist.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen