IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Waar rook is, staat wat in de hens (rooktopic) Vorige pagina | Volgende pagina
BVT
Usericon van BVT
Posted 02-03-2013 8:03 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Een pakje shag in de week, mocht ik weinig werken dan gaat 2 of 3 pakjes in de maand ook easy peasy.
( brandaris )Thuis rook ik amper, of het moet een joint zijn als de kids in bed liggen. Het buiten roken was een goede afpsraak met mezelf.

[Dit bericht is gewijzigd door BVT op 02-03-2013 8:05]



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-03-2013 8:37 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Oja, sinds maandag gestopt. Mis het niet. Voel me een stuk energieker.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 02-03-2013 8:37 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht



Hanging garden
Usericon van Hanging garden
Posted 23-03-2013 14:27 by Hanging garden Wijzig reactieProfiel van Hanging gardenQuote dit bericht

Bijna alle tabak is weer duurder geworden. Bijna negen Euro voor een pakje Van Nelle.
Ik zie bij elke prijsstijging mensen weer wisselen naar een ander merk shag.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 23-03-2013 15:25 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2013 14:27 schreef Hanging garden het volgende:
Bijna alle tabak is weer duurder geworden. Bijna negen Euro voor een pakje Van Nelle.
Nou, dan betaal je maarliefst 20 cent voor een cigaret! Net zo veel als een glas frisdrank.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-03-2013 15:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2013 15:25 schreef Helvete het volgende:
Nou, dan betaal je maarliefst 20 cent voor een cigaret! Net zo veel als een glas frisdrank.


Zit er op frisdrank ook accijns?

Nee? Wat een belachelijke vergelijking dan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-03-2013 15:40 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nou, diesel dan. Glas diesel ongeveer 20 cent..?
Dat en de rest van de week even geen Al Capone's meer. Eerst even mijn longen en voorhoofd leegniezen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 23-03-2013 15:52 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2013 15:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Zit er op frisdrank ook accijns?
Volgens mij wel een paar cent per liter, maar in ieder geval niet in vergelijkbare mate. Ik vind de frustratie die het bij sommige rokers opwekt alleen wat overdreven, maar dat zal wel komen doordat ik de waarde die zij aan hun (nog steeds goedkope) hobby hechten niet goed begrijp, dus ik moet je gelijk geven. Het was meer relativerend bedoeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 23-03-2013 16:01]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-03-2013 16:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

De frustratie zit hem niet zozeer in het feit dat men het duur vindt maar in het feit dat de prijsverhogingen elkaar in snel tempo opvolgen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 23-03-2013 16:14 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2013 16:05 schreef Onweerwolf het volgende:
De frustratie zit hem niet zozeer in het feit dat men het duur vindt maar in het feit dat de prijsverhogingen elkaar in snel tempo opvolgen.
Oké, dat wist ik niet. Ik had me er niet mee moeten bemoeien.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 23-03-2013 16:15]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-03-2013 16:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Nou, je mag je er best mee bemoeien hoor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-03-2013 20:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hier ook weer geswitched. Niet eens zozeer vanwege de prijs, maar 37.5 grame shag in een pakje javaanse jongens 3/4, ik vind het waardeloos. Is gewoon veel te snel op. Nu john player special zware shag. 7 euro 20 voor 50 gram.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 23-03-2013 20:35 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

door dat 3/4 zou er toch een lichtje moeten gaan branden.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-03-2013 20:35 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Sjeezzz...




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 23-03-2013 22:01 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2013 20:31 schreef De Tegenpartij het volgende:
Is gewoon veel te snel op.
Dan koop je toch gewoon twee pakjes, of is het dan weer te veel?


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 23-03-2013 22:09 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

2 x 3/4 = 1.5


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 23-03-2013 22:19 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

De zooi is gewoon bloemetjes duur. Stoppen is het enige antwoord.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-03-2013 0:17 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2013 22:19 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
De zooi is gewoon bloemetjes duur. Stoppen is het enige antwoord.


True. Roken is voor onzekere homo's.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-03-2013 0:21 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2013 0:17 schreef Count Steel het volgende:
True. Roken is voor onzekere homo's.
Hoi, neuken? Eventueel, misschien?

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 24-03-2013 0:21]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-03-2013 0:44 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, de Olifant Fantjes Brasil zijn echt te fijn.


Boeiender


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 24-03-2013 0:52 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Hier nog altijd peter stuyvesant


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-03-2013 0:54 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Sigaretten alleen op vakantie / festival.

En shag alleen gebietst bij Herrie.


Boeiender


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-03-2013 1:00 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2013 0:21 schreef bokkie666 het volgende:
Hoi, neuken? Eventueel, misschien?




Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


WMP
Usericon van WMP
Posted 24-03-2013 2:44 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Kijken rokers ook wel eens naar hun eigen vingers zonder dat zelf vies te vinden? Een kennis van me wilde laatst voor ons (ikzelf plus een maat) gaan koken, maar ten eerste vertrouw ik een roker niet wat smaak betreft en ten tweede waren zijn vingers bedekt met een bruine aanslag van dat roken. Natuurlijk geen smoes gebruikt maar gewoon gezegd dat ik geen eten van hem blief waar hij met zijn vingers aan heeft gezeten. Die kennis wil me nu niet meer zien want hij was beledigd. Ach ja, een verslaafde minder of meer in mijn kennissenkring boeit me verder ook niet.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-03-2013 3:37 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2013 2:44 schreef WMP het volgende:
Kijken rokers ook wel eens naar hun eigen vingers zonder dat zelf vies te vinden?
Ja, altijd.
quote:
Een kennis van me wilde laatst voor ons (ikzelf plus een maat) gaan koken, maar ten eerste vertrouw ik een roker niet wat smaak betreft
Daar heb ik nog nooit klachten over gehad als ik voor andere mensen kook.

quote:
en ten tweede waren zijn vingers bedekt met een bruine aanslag van dat roken.
Eerst de handen wassen. Nicotine blijft inderdaad aan je vingers zitten. Ik heb echter geen idee of het de smaak van het eten beïnvloed. Ik vraag mij af of ze in bijvoorbeeld restaurants daar eisen aan stellen. Ik zie nog wel eens rokend personeel bij de achteruitgang van een restaurant.
quote:
Natuurlijk geen smoes gebruikt maar gewoon gezegd dat ik geen eten van hem blief waar hij met zijn vingers aan heeft gezeten. Die kennis wil me nu niet meer zien want hij was beledigd. Ach ja, een verslaafde minder of meer in mijn kennissenkring boeit me verder ook niet.
Pfff, van mij had jij mogen koken, dan was ik wel af.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen