IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Waar rook is, staat wat in de hens (rooktopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 21-02-2020 22:28 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2020 18:17 schreef Natural Disaster het volgende:
Of ze is een zuipschuit?


Al maakt ze geen films maar kijkt ze enkel, voor zover mij bekend.


Wie...ik???
Ik drink gem 4x pj...eigenlijk alleen op gmm..


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-02-2020 22:34 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 21 februari 2020 22:25 schreef Zazoe het volgende:
Ojeeee...een kenner???


Als ik nu het woord judo bezig, dan ben ik dus de vechtsport meester oid, lol.

Nee, totaal geen kenner. Als kind judo en kung fu moeten doen, eind jaren 70 en begin jaren 80. Een broer van me was goed in karate. Daarom weet ik die drie dingen. Verder weet ik niets van vechtsporten. Sterker, ik vind ze vreselijk. Vechten sowieso.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 21-02-2020 23:00 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

Je weet er in iedergeval meer dan moi in persoontje...
Zou je het nog kunnen?
Of verrek je elk spier in he lichaam?

[Dit bericht is gewijzigd door Zazoe op 21-02-2020 23:01]


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-02-2020 23:14 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Joh, ik sport sinds de jaren 80 niet meer, paar keer verplicht bij de marine, maart dat was begin jaren 90.

Anekdote:

Ik heb dit ooit wel een keer eerder gepost, maar goed.

Wim z'n laatste serieuze sport probeersel. Het was maximaal 1991, een jaar later woonde ik samen met mijn huidige eega.

Ik zag al die hardlopers en dacht, ik ga ook wat gezonds doen, ik ga hardlopen. Vlakbij de flat waar ik toen woonde is het stadspark, ik ging vanuit mijn woning een rondje park doen en dan weer de 5 trappen omhoog. Dus een joggingbroek aan. Een andere, want toen droeg ik al haast niet anders. Een soort van windjack aan. In een van de zakken m'n pakje zware shag met aansteker. Want je zal maar zo op de helft zin krijgen om te roken. En toen die 5 trappen af. Richting park.

Park.

Kelere eind, maar niet roken, opschieten naar huis. 5 trappen op. Voordeur open, door de flat lopen naar de slaapkamer, deur open naar het balkon en toen kotsen. Kotsen... Zo over dat hekje naar benee.

Logische reactie van het lichaam, maar het hoofd was er klaar mee.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 22-02-2020 4:19 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2020 22:18 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik zie deze en moest aan jou denken. Leuk, he?





Aan duimnagels heb je niks. Het draait om linkjes!


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 22-02-2020 8:42 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2020 23:14 schreef F.Jacobse het volgende:
Joh, ik sport sinds de jaren 80 niet meer, paar keer verplicht bij de marine, maart dat was begin jaren 90.

Anekdote:

Ik heb dit ooit wel een keer eerder gepost, maar goed.

Wim z'n laatste serieuze sport probeersel. Het was maximaal 1991, een jaar later woonde ik samen met mijn huidige eega.

Ik zag al die hardlopers en dacht, ik ga ook wat gezonds doen, ik ga hardlopen. Vlakbij de flat waar ik toen woonde is het stadspark, ik ging vanuit mijn woning een rondje park doen en dan weer de 5 trappen omhoog. Dus een joggingbroek aan. Een andere, want toen droeg ik al haast niet anders. Een soort van windjack aan. In een van de zakken m'n pakje zware shag met aansteker. Want je zal maar zo op de helft zin krijgen om te roken. En toen die 5 trappen af. Richting park.

Park.

Kelere eind, maar niet roken, opschieten naar huis. 5 trappen op. Voordeur open, door de flat lopen naar de slaapkamer, deur open naar het balkon en toen kotsen. Kotsen... Zo over dat hekje naar benee.

Logische reactie van het lichaam, maar het hoofd was er klaar mee.





Hahahaha
Ik zie het zo voor me
Daarna met pensioen gegaan natuurlijk!?

Ik heb heb vroeger veel hardgelopen..ik vond (vind) het heerlijk...de rust , de stilte in mn hoofd en het gevoel na afloop
Daarnaast nog veel gedanst (moderne jazz) en n blauwe maandag nog getennist..

Tegenwoordig ook met pensioen..maar ik ben een Bourgondiƫr..ik hou van eten...de hele dag door...en ik merk dat mn velletje wat strakker begint te zitten ...


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 22-02-2020 8:55 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht



Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 22-02-2020 11:00 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2020 8:55 schreef Zwelglichaam het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Circumcisie

Wil je er over praten zwelgje?


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 22-02-2020 11:11 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Mijn beide broers zijn besneden, maar ik niet?

En dat is NIET eerlijk.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 22-02-2020 17:53 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 22 februari 2020 4:19 schreef Zwelglichaam het volgende:
Aan duimnagels heb je niks. Het draait om linkjes!


Letterlijk gezien is een thumbnail een linkje, want hij linkt ergens naartoe. Maar jij bent natuurlijk van de filmpjes.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 22-02-2020 18:02 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Plaatje lukt ook nog wel hoor.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 22-02-2020 23:40 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2020 11:11 schreef Zwelglichaam het volgende:
Mijn beide broers zijn besneden, maar ik niet?

En dat is NIET eerlijk.

Aan 1 sessie heb je niet genoeg ...


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 23-02-2020 7:20 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Een 2 meter sessie kan ik je niet bieden. Een 20 centimeter sessie echter wel.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 23-02-2020 8:43 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht


Je mond is groot zat!


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 23-02-2020 9:11 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

De afmeting van mijn mond is echter niet belangrijk.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-02-2020 9:14 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 23 februari 2020 7:20 schreef Zwelglichaam het volgende:
Een 2 meter sessie kan ik je niet bieden. Een 20 centimeter sessie echter wel.


https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3971088/13

Er worden lijstjes bijgehouden.

En er is een mismatch.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 23-02-2020 9:30 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

Uit 2013!!
Inmiddels is iedereen 7 jaar ouder geworden dus de afmetingen kloppen niet meer...


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 23-02-2020 9:31 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2020 9:11 schreef Zwelglichaam het volgende:
De afmeting van mijn mond is echter niet belangrijk.

Je bent bijdehand zat


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-02-2020 9:35 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 23 februari 2020 9:30 schreef Zazoe het volgende:
Uit 2013!!
Inmiddels is iedereen 7 jaar ouder geworden dus de afmetingen kloppen niet meer...


Maar als Zwelg zo doorgaat hangt z'n leuter op z'n 60e op de grond. Hij smokkelt er iedere keer 2cm bij.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 23-02-2020 9:47 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2020 9:35 schreef Natural Disaster het volgende:
Maar als Zwelg zo doorgaat hangt z'n leuter op z'n 60e op de grond. Hij smokkelt er iedere keer 2cm bij.

Magtie wel uitkijken dattie er niet overheen struikelt


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-02-2020 10:23 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

of stoppen met stretchen



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 23-02-2020 11:00 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Nee volgens mij is dit een ouder worden dingetje? Zoals oudere vrouwen ook grotere joops krijgen zonder borstvergroting.

Maar beste ND.... waarom weet jij dit nog?

quote:
Op 23 februari 2020 9:47 schreef Zazoe het volgende:
Magtie wel uitkijken dattie er niet overheen struikelt
In de winter gooi ik 'm om de nek als een soort van vlees sjaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 23-02-2020 11:23]


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 23-02-2020 11:50 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2020 11:00 schreef Zwelglichaam het volgende:
Nee volgens mij is dit een ouder worden dingetje? Zoals oudere vrouwen ook grotere joops krijgen zonder borstvergroting.

Maar beste ND.... waarom weet jij dit nog?

In de winter gooi ik 'm om de nek als een soort van vlees sjaal.

Echt...ik vraag me wel eens af hoe jouw brein werkt ...*proest*


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 23-02-2020 12:07 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Vraag het mij gewoon.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-02-2020 12:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Nou, hoe werkt jouw brein? Werkt jouw brein? :B


Je moeder.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen