IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar ergeren mannen zich aan bij vrouwen (en vice versa) Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-06-2003 19:35 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 3 juni 2003 19:19 schreef ghoulliette het volgende:
W.A.P.S We Are Perveted Students

(toen ik nog in Arnhem woonden stonden we onder WAPS in het telefoonboek, over een cool studentenhuis gesproken )


Werd er ook veel drugs gebruikt?



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2003 19:36 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 3 juni 2003 19:35 schreef Azagthoth het volgende:
Werd er ook veel drugs gebruikt?

nee we hadden alleen een bierkoelkast die elke maand door de golf bijgevuld werd


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 03-06-2003 19:36 by Shredhead Profiel van Shredhead

Vrouwen zeuren te veel over uiterlijk!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-06-2003 19:37 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 3 juni 2003 19:36 schreef ghoulliette het volgende:
nee we hadden alleen een bierkoelkast die elke maand door de golf bijgevuld werd


Verleidelijk... maar ik denk toch dat ik maar eens met TMDSekte ga praten...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2003 19:38 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

we hadden ook canal+


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 03-06-2003 19:38 by Shredhead Profiel van Shredhead

quote:
Op 3 juni 2003 19:38 schreef ghoulliette het volgende:
we hadden ook canal+


anal+ ja


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 03-06-2003 19:45 by wild cat Profiel van wild cat

quote:
Op 3 juni 2003 19:36 schreef Shredhead het volgende:
Vrouwen zeuren te veel over uiterlijk!
Als er geen mannen waren zeurde wij daar niet over..we willen er gewoon goed uit zien voor jullie


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 03-06-2003 19:47 by Shredhead Profiel van Shredhead

quote:
Op 3 juni 2003 19:45 schreef wild cat het volgende:
Als er geen mannen waren zeurde wij daar niet over..we willen er gewoon goed uit zien voor jullie


Laat dan vooral make up, zonnebank en overdaad aan parfum achterwege1


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 03-06-2003 19:49 by wild cat Profiel van wild cat

quote:
Op 3 juni 2003 19:47 schreef Shredhead het volgende:
Laat dan vooral make up, zonnebank en overdaad aan parfum achterwege1
Ik persoonlijk denk dat je van elke vrouw, lelijk of niet, iets moois kunt maken met de juiste make-up. Zonnebank, tja ligt eraan of je iemand met een bruin velleke wilt of op die witte scheten valt. Parfum, kom nu is toch aantrekkelijk


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 03-06-2003 19:50 by Shredhead Profiel van Shredhead

quote:
Op 3 juni 2003 19:49 schreef wild cat het volgende:
Ik persoonlijk denk dat je van elke vrouw, lelijk of niet, iets moois kunt maken met de juiste make-up. Zonnebank, tja ligt eraan of je iemand met een bruin velleke wilt of op die witte scheten valt. Parfum, kom nu is toch aantrekkelijk


Ik vind een meid echt mooi als ze zonder al die poespas al mooi is

Enne, lees es goed, overdaad aan parfum schreef ik...heb niks tegen lekkere geurtjes


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2003 20:14 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 3 juni 2003 19:45 schreef wild cat het volgende:
Als er geen mannen waren zeurde wij daar niet over..we willen er gewoon goed uit zien voor jullie

nou ik denk niet dat dat aan mannen ligt, maar aan de andere vrouwen, vooral die hele mooie vieze k%th*&r*n
we zijn gewoon jaloers/ onzeker/ competatief


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 03-06-2003 20:15 by grindcore Profiel van grindcore

Waar ik een hekel aan heb is de hypocriete houding(waar beide sexen zich aan zondigen) is roddelen.
Mannen zijn erger dan vrouwen.(believe me, I know from experience.)
Verder zijn de hints persoonsgebonden.


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 03-06-2003 20:17 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

ach gut jullie vrouwen hebben het echt zwaar
NOT


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 03-06-2003 21:08 by wild cat Profiel van wild cat

quote:
Op 3 juni 2003 20:14 schreef ghoulliette het volgende:
nou ik denk niet dat dat aan mannen ligt, maar aan de andere vrouwen, vooral die hele mooie vieze k%th*&r*n
we zijn gewoon jaloers/ onzeker/ competatief
kan ook zijn ja

[Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 03-06-2003 21:09]


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-06-2003 14:20 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 3 juni 2003 19:36 schreef Shredhead het volgende:
Vrouwen zeuren te veel over uiterlijk!


Pff, m'n ex was ijdeler dan ikzelf!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


campske666
Usericon van campske666
Posted 04-06-2003 14:28 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 3 juni 2003 19:49 schreef wild cat het volgende:
Ik persoonlijk denk dat je van elke vrouw, lelijk of niet, iets moois kunt maken met de juiste make-up. Zonnebank, tja ligt eraan of je iemand met een bruin velleke wilt of op die witte scheten valt. Parfum, kom nu is toch aantrekkelijk


Dat is vals-spelen. Ik heb ooit een vriendin gehad die er best wel goed uitzag met haar make-up en weet ik veel. Na tijdje uitgaan zie ik haar voor de eerste keer in daglicht en zonder make-up. tegenvaller !!!
Zo een dikke laag verf op je gezicht is echt wel je anders voordoen dan je bent.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-06-2003 15:44 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 4 juni 2003 14:28 schreef campske666 het volgende:
Dat is vals-spelen. Ik heb ooit een vriendin gehad die er best wel goed uitzag met haar make-up en weet ik veel. Na tijdje uitgaan zie ik haar voor de eerste keer in daglicht en zonder make-up. tegenvaller !!!
Zo een dikke laag verf op je gezicht is echt wel je anders voordoen dan je bent.


Make-up kan wel als de basis al mooi is en er zorgvuldig mee wordt omgesprongen.
Ik heb ook genoeg tuttebellen gekend met minimum 2 lagen op hun snoet, en als je die dan eens zonder ziet


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-06-2003 15:45 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 3 juni 2003 19:50 schreef Shredhead het volgende:
Ik vind een meid echt mooi als ze zonder al die poespas al mooi is

Enne, lees es goed, overdaad aan parfum schreef ik...heb niks tegen lekkere geurtjes

Dude, jij ging toch met Hanneke en die gebruikt toch ook make-up WTF?


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-06-2003 15:46 by Chantalie Profiel van Chantalie

ik ben veel te lui om me iedere dag op te maken, 'k moet er maar net zin in hebben


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 04-06-2003 15:49 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

ik ben persoonlijk anti vrouwen met veel make-up...als je je ogen een beetje uit wil laten komen met een klein beetje oogschaduw en eyeliner alas, maar niet plamuren van hier tot zimbabwe, das zo lelijk...
eigenlijk vind ik een vrouw op haar mooist zonder make up, maar dat doet niemand meer tegenwoordig, wel jammer...

waar ik echt niet tegen kan bij vrouwen als vriendin is dat ze gaan lopen flirten met andere mannen (niet alle vrouwen, begrijp me wel goed ) waar je gewoon bij staat...en dat gezeik over dat ze altijd vinden dat ze te dik zijn enzo terwijl ze een prachtig lichaam hebben, kan ik me ook wel wat aan ergeren, vrouwen met het 'perfecte' lichaam en slanke 10 cm taille vind ik dan weer niet aantrekkelijk (te mollig is ook niet mijn smaak, klein buikje maakt me geen fuk uit)

en ook irri aan vrouwen is als ze niet serieus kunnen zijn, maar alleen maar een verzetje zoeken ofzo (alweer geldt hier: niet alle vrouwen )


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-06-2003 15:51 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

grappig hoor mannen over make up, de meesten zien het nog geeneens als je mascara ed draagt


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-06-2003 15:51 by Chantalie Profiel van Chantalie

details ontgaan ze inderdaad wel vaker


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 04-06-2003 15:52 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

alst een klein beetje is valt het niet zo op, vooral dus als je het desbetreffende persoon niet kent


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 04-06-2003 16:56 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 4 juni 2003 15:49 schreef HgarrothwulfF het volgende:
ik ben persoonlijk anti vrouwen met veel make-up...als je je ogen een beetje uit wil laten komen met een klein beetje oogschaduw en eyeliner alas, maar niet plamuren van hier tot zimbabwe, das zo lelijk...
eigenlijk vind ik een vrouw op haar mooist zonder make up, maar dat doet niemand meer tegenwoordig, wel jammer...

waar ik echt niet tegen kan bij vrouwen als vriendin is dat ze gaan lopen flirten met andere mannen (niet alle vrouwen, begrijp me wel goed ) waar je gewoon bij staat...en dat gezeik over dat ze altijd vinden dat ze te dik zijn enzo terwijl ze een prachtig lichaam hebben, kan ik me ook wel wat aan ergeren, vrouwen met het 'perfecte' lichaam en slanke 10 cm taille vind ik dan weer niet aantrekkelijk (te mollig is ook niet mijn smaak, klein buikje maakt me geen fuk uit)

en ook irri aan vrouwen is als ze niet serieus kunnen zijn, maar alleen maar een verzetje zoeken ofzo (alweer geldt hier: niet alle vrouwen )

niets meer aan toe voegen klopt helemaal


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 04-06-2003 17:20 by IceQueen Profiel van IceQueen

Geen uren wachten met een smsje terug te sturen


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen