IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar ergeren mannen zich aan bij vrouwen (en vice versa) Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-06-2003 0:15 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 5 juni 2003 0:14 schreef XnegativeX het volgende:
En dat trek ik weer zwaar in twijfel. Jij kunt trouwens niet groot geschapen zijn want dat past niet bij de rest van je lichaam.


Heb je hem niet zien slepen dan met zijn "been".


Bazzio Attacks!!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-06-2003 0:15 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 5 juni 2003 0:14 schreef XnegativeX het volgende:
En dat trek ik weer zwaar in twijfel. Jij kunt trouwens niet groot geschapen zijn want dat past niet bij de rest van je lichaam.

Twijfelachtig trekken is er, als je groot geschapen bent, natuurlijk niet bij heh!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 05-06-2003 0:16 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Zo zo, wat ben jij gevat op dit late uur.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 05-06-2003 0:18 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

Hrmf... heb ik ook een hekel aan: opscheppen van mannen... Kom op zeg: spreek de waarheid of houd je kop...


FREEZE


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2003 0:19 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

alsof groot geschapen zijn perse een voordeel is


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 05-06-2003 0:19 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ssst, die tuinkabouter zit te stangen. Laat hem.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 05-06-2003 0:24 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

Autsch! Das al 0-2 in het nadeel van Dwaal


FREEZE


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-06-2003 0:24 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Jesus christ ghoul, ik hoop dat je errrgh 'sarcastisch' was ?!?!?

Zoniet, dan erger ik mij aan het gebrek van humor bij sommige vrouwen .
*edit* heu Phantom Nerd, waarom? The joke's not on me.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-06-2003 0:24]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 05-06-2003 0:25 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nerd


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-06-2003 0:26 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 5 juni 2003 0:19 schreef ghoulliette het volgende:
alsof groot geschapen zijn perse een voordeel is


biedt meer voordeel dan klein geschapen neem ik aan


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 05-06-2003 0:27 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 5 juni 2003 0:24 schreef Dwaallicht het volgende:
Jesus christ ghoul, ik hoop dat je errrgh 'sarcastisch' was ?!?!?

Zoniet, dan erger ik mij aan het gebrek van humor bij sommige vrouwen .
*edit* heu Phantom Nerd, waarom? The joke's not on me.


FREEZE


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2003 0:44 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 5 juni 2003 0:24 schreef Dwaallicht het volgende:
Jesus christ ghoul, ik hoop dat je errrgh 'sarcastisch' was ?!?!?

Zoniet, dan erger ik mij aan het gebrek van humor bij sommige vrouwen .
*edit* heu Phantom Nerd, waarom? The joke's not on me.

alsof ik serieus ga nadenken over de grote van jouw piemel


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-06-2003 0:46 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 5 juni 2003 0:44 schreef ghoulliette het volgende:
alsof ik serieus ga nadenken over de grote van jouw piemel

Oh wat een verstamping van mijn ego toch weer. DAMN.

NOU dan ga ik maar slapen en nadenken over hoe ik iedereen kan laten nadenken over de grootte van mijn helikopterende tampeloeris, ha!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2003 0:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

welterusten! ik ga ook slapen want mijn boekrecensie is af!! joepie!!!!

oja nog even een ergerlijk iets noemen, mannen laten overal hun vieze stinkerige witte sportsokken slingeren


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 05-06-2003 1:14 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Ik heb zwarte sportsokken, telt dat ook?

Eh, de meeste genoemde dingen kan ik me wel in vinden, niet alle uiteraard... maar ja...

(sorry, geen constructieve toevoegingen )

NP: Wizard - The First One

Edit: ghoulie, als je mensen van tevoren laat weten dat je 'alles' wil horen als je vraagt "waar denk je aan?", dan zouden een heleboel "nergens aan" van gedaante veranderen denk ik

[Dit bericht is gewijzigd door Pil op 05-06-2003 1:16]


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2003 8:44 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 5 juni 2003 1:14 schreef Pil het volgende:


Edit: ghoulie, als je mensen van tevoren laat weten dat je 'alles' wil horen als je vraagt "waar denk je aan?", dan zouden een heleboel "nergens aan" van gedaante veranderen denk ik

je moet het ook vragen omdat je een gesprek wilt beginnen niet omdat iemand een sip hoofd trekt en je je verplicht vioelt om het te vragen. Ik denk dat veel vrouwen ook denken dat mannen het vargen omdat ze zich het verplicht voelen en dat ze daarom zo moeilijk antwoorden.
Ik moet toegeven dat ik ook welleens "nie-iets" antwoord, maar soms is het gewoon even een 10 minute dip en heb ik er geen zin om aandacht aan te besteden.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-06-2003 15:39 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

wat tips:

tips voor mannen over vrouwen
Lichaamstaal der vrouwen

1. Grote pupillen
Als haar oogpupillen vergoot zijn, betekent dat ze seksuele interesse toont. Dit kan ze niet faken, dus daar moet je als eerste op letten. Let echter wel op dat ze niet stoned is. Ze heeft dan wel grote pupillen, maar grote kans dat ze je niet eens ziet staan.

2. Een open lichaam
Heeft ze geen barrières voor haar lichaam? Dat is een goed teken. Heeft ze haar armen over elkaar? Vergeet het maar!

3. De gekruiste benen
Heeft ze haar benen gekruist met de tenen in jouw richting, dan is dat oké. Wijzen de andere richting, dan staat ze al klaar om weg te lopen.

4. Een schuin en vriendelijk gezicht
Houdt ze haar hoofd schuin terwijl ze met je praat, dan mag je in je handen knijpen. Let ook op de trekjes rond haar mond en haar ogen. Staan die strak dan voelt ze zich niet op haar gemak.

5. Met haar spelen
Heeft ze lang haar waar ze haar hand als een kam doorheen haalt, dan is ze zich voor jou aan het 'opmaken'. Heeft ze kort haar dan kan het zijn dat ze over haar haar strijkt om het in model te houden. Of ze is aan het krabben, in dat geval worden je kansen minder.

6. Zelfstelling
Als ze met je aan het praten is en ze zit met haar handen aan haar lichaam, dan zit je op de goede weg. Is ze echter aan het krabben dan toont ze vormen van irritatie.

7. Niet bewegende voeten
De voet is het meest eerlijke onderdeel van het lichaam, het gezicht het meest bedrieglijke. Is haar voet continue in beweging dan wil ze binnen de kortste keren weg.

8. Houding kopie
Kopieert ze als het ware jouw houding dan betekent dit dat ze je leuk vindt. Let wel op dat het niet overdreven gebeurt. In dat geval zit ze je gewoon in de maling te nemen.

9. Hand in haar gezicht
Zit ze met haar handen veelvuldig aan haar gezicht, dan kan je het naar alle waarschijnlijkheid wel vergeten.

10. Geboren onderdrukking
Zit ze de hele tijd op haar handen en maakt ze een stijve indruk? Bespaar je verdere moeite. Gebaart ze voluit en zit ze ook haar lippen te bevochtigen? Dan is het tijd om af te rekenen!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 26-06-2003 15:57 by Phaestus Profiel van Phaestus

Oh dank u wijze Ghoulliette


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-06-2003 15:59 by Asherah Profiel van Asherah

Amai, dat klopt echt van langs geen kanten


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2003 16:00 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat een enkele vrouw een suf topic aanmaakt over wie wie lief vind. (HIPPIECRAP!)


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-06-2003 16:01 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 26 juni 2003 16:00 schreef Jenje het volgende:
Dat een enkele vrouw een suf topic aanmaakt over wie wie lief vind. (HIPPIECRAP!)


Laat me es doen joh, ik heb een prachtweekend voor de deur


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 26-06-2003 16:07 by Phaestus Profiel van Phaestus

quote:
Op 26 juni 2003 16:00 schreef Jenje het volgende:
Dat een enkele vrouw een suf topic aanmaakt over wie wie lief vind. (HIPPIECRAP!)


jij mag niet klagen.. je staat nog op 1 van de lijstjes..

Ik daarentegen..

vrouwen zijn zoooo gemeen..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 26-06-2003 16:08 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 26 juni 2003 16:07 schreef Phaestus het volgende:

Ik daarentegen..


..ook


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-06-2003 16:11 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 26 juni 2003 15:39 schreef ghoulliette het volgende:
wat tips:
1. Grote pupillen
Als haar oogpupillen vergoot zijn, betekent dat ze seksuele interesse toont. Dit kan ze niet faken, dus daar moet je als eerste op letten. Let echter wel op dat ze niet stoned is. Ze heeft dan wel grote pupillen, maar grote kans dat ze je niet eens ziet staan.

Erg vaag, licht er namelijk ook aan of ze drugs, alcohol op heeft, en of het donker is. En dan moet je ook nog een goed idee hebben hoe groot haar pupillen zijn als ze "neutraal" staan. Al met al, je kan je beter op andere dingen richten...

het is wel een feit dat wanneer je iets "moois/aantrekkelijks" ziet, dat je pupillen wijder worden. Dit geldt trouwens voor beide sexen. Ik heb gehoord van een onderzoek waarbij de een grote groep dezelfde foto's te zien kregen en waar ze een cijfer aan moesten geven of ze de persoon aantrekkelijk vonden ja of te neen. Bij 1 groep hadden ze alleen de pupillen groter gemaakt op de foto's, de aantrekkelijkheids-score was aanzienelijk hoger bij die groep... Dus dat is mooi, aangezien je pupillen groter worden als je naar iets moois kijkt.

quote:
2. Een open lichaam
Heeft ze geen barrières voor haar lichaam? Dat is een goed teken. Heeft ze haar armen over elkaar? Vergeet het maar!

Wow, "vergeet het maar..." dat zijn wel erge drastische beslissingen. Lichaamshouding kan door vele omstandigheden bepaald worden. Als iemand bijvoorbeeld erg moe is, dan is je houding ook anders. Ontelbare redenen zijn er, dus niet goed om iemands interesse te meten.

quote:
3. De gekruiste benen
Heeft ze haar benen gekruist met de tenen in jouw richting, dan is dat oké. Wijzen de andere richting, dan staat ze al klaar om weg te lopen.

BS, is maar net hoe diegene gewend is om te zitten.

quote:
4. Een schuin en vriendelijk gezicht
Houdt ze haar hoofd schuin terwijl ze met je praat, dan mag je in je handen knijpen. Let ook op de trekjes rond haar mond en haar ogen. Staan die strak dan voelt ze zich niet op haar gemak.

Nooit op gelet...

quote:
5. Met haar spelen
Heeft ze lang haar waar ze haar hand als een kam doorheen haalt, dan is ze zich voor jou aan het 'opmaken'. Heeft ze kort haar dan kan het zijn dat ze over haar haar strijkt om het in model te houden. Of ze is aan het krabben, in dat geval worden je kansen minder.

Kan ook weer een lichtelijke soort van dwang neurose zijn. Ik zit namelijk ook vaak aan mijn haar, een soort nerveuse gewoonte van me... Maar alweer kan je niets met die informatie, je gaat de situatie op onzekere aanames analyseren... daar word je uiteindelijk gek van.
quote:
6. Zelfstelling
Als ze met je aan het praten is en ze zit met haar handen aan haar lichaam, dan zit je op de goede weg. Is ze echter aan het krabben dan toont ze vormen van irritatie.

hehe, ja irriterende jeuk ja...
quote:
7. Niet bewegende voeten
De voet is het meest eerlijke onderdeel van het lichaam, het gezicht het meest bedrieglijke. Is haar voet continue in beweging dan wil ze binnen de kortste keren weg.

[quote]8. Houding kopie
Kopieert ze als het ware jouw houding dan betekent dit dat ze je leuk vindt. Let wel op dat het niet overdreven gebeurt. In dat geval zit ze je gewoon in de maling te nemen.

Vind ik ook een foute premisse (dat ze je leuk vindt). Ik heb wel eens wat gelezen over het "spiegelen". Maar verder dan dat het tekenen zijn dat ze zich op haar gemak voelt bij je ben ik niet gekomen. Maar misschien zit er meer achter...

quote:
9. Hand in haar gezicht
Zit ze met haar handen veelvuldig aan haar gezicht, dan kan je het naar alle waarschijnlijkheid wel vergeten.

Is dat zo..? Voor mij in ieder geval niet genoeg reden om het op te geven.

quote:
10. Geboren onderdrukking
Zit ze de hele tijd op haar handen en maakt ze een stijve indruk? Bespaar je verdere moeite. Gebaart ze voluit en zit ze ook haar lippen te bevochtigen? Dan is het tijd om af te rekenen!




Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 26-06-2003 16:18 by Phaestus Profiel van Phaestus

quote:
Op 26 juni 2003 16:08 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
..ook


lul.. nu kan ik niet meer zielig doen..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen