IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar ergeren mannen zich aan bij vrouwen (en vice versa) Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 26-06-2003 16:20 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 26 juni 2003 16:18 schreef Phaestus het volgende:
lul.. nu kan ik niet meer zielig doen..




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2008 10:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 4 september 2002 10:13 schreef Jenje het volgende:
Vrouwen in het algemeen:
- irritant geklep in supermarkten
- gekwijl over kerels
- eerst zeuren dat vrouwen gelijkwaardig zijn aan mannen, maar wel gaan zeiken als de man de drankjes niet betaald.

hahahahaha


+ ongelofelijk wantrouwen, wat resulteert in enorm SFP gedrag



signature


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 28-07-2008 11:05 by Julia Profiel van Julia

mannen:
- maar één ding tegelijkertijd kunnen doen en jou daar dagelijks op wijzen en onderwijl wel met 120 op de snelweg gaan zitten sms-en
- antwoorden geven als hmmm, uhuh, mjah, ehhh jaaa, ok en isss gooeeed aka doen alsof ze luisteren tijdens het computeren of tv kijken
- boos worden als het bovenstaande antwoorden bleken te zijn op: schatje? luister je? doe jij zo het vuilnis en maak je het terras af? heb je me gehoord? ga je het nu doen? dan doe ik nu de computer/tv uit, ok?
- eerst de nieuwe videorecorder/dvd/schilderijophangsysteem/ikea-kast/etc slopen en al uit frustratie de resterende delen door de kamer smijten en vervolgens de uit noodzaak wederom aan moeten schaffen videorecorder/dvd/schilderijophangsysteem/ikea-kast/etc wéér zonder handleiding aan willen sluiten/in elkaar willen zetten (nee schatje dat is neit nodig; nú weet ik wel hoe het moet)

vrouwen:
- valsheid


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2008 11:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 28 juli 2008 11:05 schreef Julia het volgende:
mannen:
- maar één ding tegelijkertijd kunnen doen en jou daar dagelijks op wijzen en onderwijl wel met 120 op de snelweg gaan zitten sms-en
- antwoorden geven als hmmm, uhuh, mjah, ehhh jaaa, ok en isss gooeeed aka doen alsof ze luisteren tijdens het computeren of tv kijken
- boos worden als het bovenstaande antwoorden bleken te zijn op: schatje? luister je? doe jij zo het vuilnis en maak je het terras af? heb je me gehoord? ga je het nu doen? dan doe ik nu de computer/tv uit, ok?
- eerst de nieuwe videorecorder/dvd/schilderijophangsysteem/ikea-kast/etc slopen en al uit frustratie de resterende delen door de kamer smijten en vervolgens de uit noodzaak wederom aan moeten schaffen videorecorder/dvd/schilderijophangsysteem/ikea-kast/etc wéér zonder handleiding aan willen sluiten/in elkaar willen zetten (nee schatje dat is neit nodig; nú weet ik wel hoe het moet)

vrouwen:
- valsheid


1e regel. Volkomen gelijk. Al doen vrouwen dat ook, aan lagere scnelheid, maar wel zigzaggend.
2e regel: kun je ook omdraaien en zeggen dat vrouwen hun man niet gerust kunnen laten. Zelfde als tijdens voetbal of sport. Vrouwen haten het trouwens ook als ze zich aan het opmaken zijn in de badkamer en de man vraagt iets of wil binnenkomen (toch de meisjevrouwen)
4e regel: volkomen gelijk. trots en eer weetr je wel. Gewoon de weg vragen of hulp inroepen mannen


Valsheid bij vrouwen ja. ook hun "ik weet het niet" als het gaat over hun emoties. Wat een flauw excuus altijd. niet willen stilstaan bij complexen en onzekerheden. Het niet bewust zijn van hun invloed in een gesprek/*relatie/whatever.
Hun verwachtingsperspectief: het is niet omdat je zelf iets wil (proper huis zoals je dat in gedachten hebt, romantisch etentje mét kaarsen, zonder alcohol en mét dessert, ...) dat je partner dat weer. COMMUNICEREN met je mond, niet met je ogen, neus, koppijn, bankkaart, maag of andere dingen...
Ook al heb je een nieuwe man, dat betekent niet dat hij een vrouw is. ALs je een mening vraagt, wees dan ook bereid om die te aanvaarden. Wil je steun of een compliment, vraag dan specifiek STEUn of een COMPLIMENT!!!


en als je zin hebt in seks, neem dan die piemel vast, je bent geeeeen slet als je dat doet. En knuffelen is geen move! Knuffelen doe je ook als je niet direct wil sexen goddamned!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2008 11:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

en vrouwen, waarom zoeken jullie steeds het worst case scenario op? Het is soms alsof jullie mannen testen. Ja, je gaat me bedriegen , ja je gaat me bedriegen (x10.000)

en dan verwonderd zijn als hij het doet...

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-07-2008 11:17]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2008 11:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

oja,


zeggen dat je iemand niet meer graag ziet betekent logischerwijze dat je iemand niet meer graag ziet

als het niet zo is, waarom zeg je het dan?????



De afwas is geen onderdeel van de menselijke overlevingstocht, en het is ook geen teken van haat als je het niet doet!!!!!



stofzuigen nadat de man het heeft gedaan, is niet vrij aardig


een avond naast elkaar zitten en tv kijken is niet hetzelfde als samen iets doen.


De PC is geen vijand


je partner is geen vijand, frustraties dienen dan ook niet de ganse tijd rechtstreeks naar hem gericht te worden.

Ook vazen, brandende sigaretten, een PC en glazen dienen niet naar hem gericht te worden.


Niet praten betekent niet automatisch dat je genegeerd wordt!

Als je met rust gelaten wil worden, dan betekent dat niet dat je een boeket bloemen zal krijgen met een ijsje en lieve woordjes


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-07-2008 11:41 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 28 juli 2008 11:13 schreef Hypnos het volgende:
en als je zin hebt in seks, neem dan die piemel vast, je bent geeeeen slet als je dat doet. En knuffelen is geen move! Knuffelen doe je ook als je niet direct wil sexen goddamned!


hehehe, geniaal en derhalve HULDE.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-07-2008 11:47 by XXL Profiel van XXL

Je komt wel ietwat gefrustreerd over, dude.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-07-2008 11:47]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 28-07-2008 12:13 by Pandora Profiel van Pandora

mannen:
verwachten dat je meerdere dingen tegelijk kan omdat je een vrouw bent en dus vervolgens terwijl je al voor hun bezig zijn je lastigvallen of je dit of dat straks ook kan doen. Ja, vast, maar ik ben nu bezig, dus nu kan ik daar toch niet over nadenken?
Als je voor ze bezig bent iets te doen en je vraagt om een klein iets zodat je verder kan te lui zijn om dat even te doen.
Mannen moeten meer gewone standaardaffectie geven. Zoentje op de want, knuffel, endezo.
Niet zo snel aangebrand zijn.
Meer geduld met mij hebben, ook al heb ik dat niet met hun.
Mijn geduld niet zo op de proef stellen.


Misschien toch maar eens een keer een relatie met een meisje proberen, misschien werkt dat beter.

Hoewel het voornamelijk is dat ik dingen laat gebeuren die ik niet moet laten gebeuren, dus het waarschijnlijk ook voor een groot deel aan mezelf ligt.
Ach voorlopig eerst maar een poosje lekker egoistisch met mezelf bezig gaan, andere mensen komen later wel weer.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-07-2008 12:14 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

vrouwen moeten vaak pissen als je net ff wil opschieten.


Suck my piss


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 28-07-2008 12:15 by Pandora Profiel van Pandora

haha, daar hebben we zelf ook last van hoor.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-07-2008 12:20 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 28 juli 2008 12:13 schreef Pandora het volgende:

Meer geduld met mij hebben, ook al heb ik dat niet met hun.




Proficiat.
Het hele essentie van dit topic samengevat in 1 zin.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 28-07-2008 12:22 by Julia Profiel van Julia

mannen:
- hebben een zwakke blaas. als mannen moeten pissen moeten ze NU pissen. Nooit geleerd om het even op te houden omdat ze meteen door papa of mama tegen de boom werden gezet.
ik weet niet hoe het zit met andere vrouwen, maar ik kan het met gemak (ok het is niet gezond, maar het kán wel als het moet) 4 uur ophouden.
- boos/ge-irriteerd raken als IK niet weet waar ZIJ hun autosleutels/portemonnee/tankpas/ect hebben neergelegd

vrouwen:
poedelen voor de spiegel. doe dat toch in de auto of de trein! time-management FTW!


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 28-07-2008 12:26 by Kimmey Profiel van Kimmey

Mannen denken vaak dat ze beter zijn in bepaalde dingen dan vrouwen..


Het is de lichtinval ;')


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 28-07-2008 12:27 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 28 juli 2008 12:26 schreef Kimmey het volgende:
Mannen denken vaak dat ze beter zijn in bepaalde dingen dan vrouwen..
dat geldt ook voor denken slimmer te zijn.



ow en bij de weg: dat is wederzijds hoor


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-07-2008 12:29 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 28 juli 2008 12:22 schreef Julia het volgende:
vrouwen:
poedelen voor de spiegel. doe dat toch in de auto of de trein! time-management FTW!


Of zoals de dame die op stonehenge bij mij in de bus sliep:

Hele make up tas mee en na 2 uur niksen in de trein vervolgens een half uur make up doen bij het busje.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-07-2008 12:32]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 28-07-2008 12:33 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 28 juli 2008 12:26 schreef Kimmey het volgende:
Mannen denken vaak dat ze beter zijn in bepaalde dingen dan vrouwen..


En dat is ook zo!!


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-07-2008 12:37 by XXL Profiel van XXL

Kijk, VB denk het niet maar die weet het gewoon.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2008 12:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kijk eens naar Man/Vrouw op tv, daar zie je de bewijzen ..

Mannen hebben iig beter ruimtelijk inzicht ..


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 28-07-2008 12:41 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

Mannen die denken dat ze overal zomaar aan mogen zitten dat iets uitsteekt oid...


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 28-07-2008 12:42 by Kimmey Profiel van Kimmey

Vrouwen liggen 2/3 jaar voor op mannen...


Het is de lichtinval ;')


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-07-2008 12:43 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

in de puberteit misschien


Suck my piss


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 28-07-2008 12:45 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Leuk en aardig, waar kan ik een vrouw downloaden?



LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 28-07-2008 12:47 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 28 juli 2008 12:45 schreef Audiophile het volgende:
Leuk en aardig, waar kan ik een vrouw downloaden?


idd

En dat ligt er ook per persoon aan hoor of je zoveel voorloopt... Ik heb nou niet het idee dat jij overkomt als 22/23 kim sorry.. Geen idee hoe oud je eigenlijk bent...


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 28-07-2008 12:52 by Sneeuwwitje Profiel van Sneeuwwitje

ik denk dat ik me sneller erger aan vrouwen dan aan mannen.
bij vrouwen moet je echt op je tellen passen, ze kunnen dingen heel snel verkeerd interpreteren, alleen al door intonatie.

zo wantrouw ik vrouwen die aan het eind van elke vraag hoger gaan praten. die lijken heel lief, maar dat zijn manipulators!!!





Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen