IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Een op de vier wietgebruikers psychisch afhankelijk Vorige pagina | Volgende pagina
Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 06-09-2002 16:18 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

blahblahblah
wat een ONTZETTENDE bullshit


Pritt kills the Brazilian glue-scene


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 06-09-2002 16:40 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

elk zijn mening...


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 06-09-2002 16:54 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 6 september 2002 16:40 schreef Mortanius het volgende:
elk zijn mening...


Niet zeuren, dan zou je van bier hetzelfde moeten denken, en van zoveel dingen...misschien zelfs wel van muziek.



Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 06-09-2002 16:57 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

ten eerste: ik zeur niet

ten tweede: ik zeg enkel maar mijn visie

en ten derde: dat flauw "cliché" excuus dat je zei is al al serieus afgezaagd en een heel povere verdediging voor druggebruikers.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-09-2002 17:00 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 16:54 schreef Kramy het volgende:
Niet zeuren, dan zou je van bier hetzelfde moeten denken, en van zoveel dingen...misschien zelfs wel van muziek.
Drug is het engelse woord voor medicijn. Waar helpt alkohol dan tegen?
Mensen met MS [mutiple nogwat] gebruiken wiet tegen hun ziekte, het is dus oorspronkelijk een drug [of zijn ze er later achtergekomen?].


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 06-09-2002 17:34 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik ben et ook een tijd geweest (geestelijk afhankelijk) en j wordt er idd zo sloom als een mongool van ook al ben je niet stoned, tegenwoordig blow ik met mate (1x in de 2 weken tot soms maanden helemaal niet)


My madness, my sadness


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 06-09-2002 18:13 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Wat deed je er nog naast?

Je wordt er pas sloom van als je het "teveel" gebruikt. Je moet uiteraard wel een bepaalde zelfkennis voor hebben.
Ik drink bijna nooit. Niet omdat ik het niet lekker vind maar omdat ik totaal geen behoefte heb om "veel" te drinken...
Een biertje doet goed. En het zal goed blijven. Hoef geen blackouts of puke-partijen...

En wat betreft de mening van Mortanius;

Sorry, maar ik denk dat je dat net zo goed kan vergelijken met mensen die zwaar gelovig zijn. 1 maat van mij is nog steeds 1 actief blower en ik weet donders goed dat ie slim genoeg is om (voor Mortanius tussen aanh.tekens) de realiteit aan te kunnen.
Misschien nog wel meer dan jij

Zodra ik maar enigzins merk dat ik "slomer" begin te worden stop ik ermee. Aangezien ik nu al 2 jaar in europees verband (pc spel) competitie speel, en dat mijn reactiesnelheid nog steeds verdomd hoog ligt, blijf ik het doen...

Ik zal tevens, wil ik er ff bij zeggen, dat ik nooit de behoefte heb en zal hebben om over te stappen naar hard-drugs.
Onder het mom van ff proberen. NEE!



[Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 06-09-2002 18:14]


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 06-09-2002 18:29 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

harddrugs heb ik nooit gedaan, drank met mate (stiefpa was alcoholist dus heb een beetje hekel aan vaak bezopen zijn)


My madness, my sadness


Headbanger
Sanity Assasin
Usericon van Headbanger
Posted 06-09-2002 19:41 by Headbanger Wijzig reactieProfiel van HeadbangerQuote dit bericht

Ik heb zelf ook jaren dagelijks in de shop gezeten (inmiddels 3 jaar geen joint aangeraakt). Bij mij (en ik denk bij de meerderheid) was het geen verslaving maar een gewoonte, begon bij dagelijks ritme te horen. Dat je sloom wordt klopt wel vind ik, bijna al m'n vrienden blowen nog steeds en dat is zeker aan ze zien, ook als ze nuchter zijn. Het viel m'n omgeving ook op dat ik steeds frisser en actiever begon te worden, ben dus wel blij dat ik d'r toendertijd mee gestopt ben.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 06-09-2002 19:48 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Is dat zo vreemd en openbarend dat je van soft drugs gemakkelijk psychisch 'geflipt' raakt?
Damn, stevige blowers kunnnen zichzelf niet recht in de ogen kijken.
(ja, de stevige blowers hier gaan mij nu aanvallen omdat ze er heilig van overtuigt zijn dat dat onzin is.)
Pas als je er mee kapt weet je hoe het je leven beheerste en beinvloedde en jezelf veranderde.

Blowen is niet zo onschuldig.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 06-09-2002 19:51 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 19:48 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Is dat zo vreemd en openbarend dat je van soft drugs gemakkelijk psychisch 'geflipt' raakt?
Damn, stevige blowers kunnnen zichzelf niet recht in de ogen kijken.
(ja, de stevige blowers hier gaan mij nu aanvallen omdat ze er heilig van overtuigt zijn dat dat onzin is.)
Pas als je er mee kapt weet je hoe het je leven beheerste en beinvloedde en jezelf veranderde.

Blowen is niet zo onschuldig.

ik zei ook altijd toen ik nog iedere dag stoned was, val wel mee val wel mee!
maar als ik een keer een dag niet blowde was ik eeeecht niet te genieten
best wel triest als ik er over nadenk...


My madness, my sadness


Headbanger
Sanity Assasin
Usericon van Headbanger
Posted 06-09-2002 19:52 by Headbanger Wijzig reactieProfiel van HeadbangerQuote dit bericht

quote:

Pas als je er mee kapt weet je hoe het je leven beheerste en beinvloedde en jezelf veranderde.

Blowen is niet zo onschuldig.


Helemaal mee eens


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 06-09-2002 19:52 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 19:51 schreef winters rage het volgende:
ik zei ook altijd toen ik nog iedere dag stoned was, val wel mee val wel mee!
maar als ik een keer een dag niet blowde was ik eeeecht niet te genieten
best wel triest als ik er over nadenk...
yep, bij mij net zo.
(ik ben trouwens iets van 7 maand gestopt, na paar jaar elke dag 5 a 6 joints te hebben gerookt. Vanaf m'n 14e ongeveer)


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 06-09-2002 19:54 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik ben nu iets van anderhalf jaar niet meer actief aan et blowen (was er vroeg bij) nu blow ik alleen sochtends soms nog welles als ik klaar van me werk ben en imand heeft wiet bij zich (kopen doe ik het niet meer)


My madness, my sadness


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-09-2002 20:06 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

oja, ik ben zeker psychisch afhankelijk, maar (zoals de meeste zwaardere cannabisgebruikers zeggen ) ik kan wel zonder. als het moet. vakantie in de us, of zoals vroeger, toen ik beroepsmilitair was en je on the job zat. met dit soort dingen kan het dus niet.

ik rook zelf pas na werk, en in het weekend. geeft mij iets meer ontspanning, dan wanneer ik het niet zou doen. ben nogal een hypermannetje.
en dat alweer 17 jaar nu(het blowen).

ach, iedereen moet gewoon lekker doen waar degene zin in heeft. zooo gevaarlijk vind ik het nou ook weer niet, ikzelf zit nog steeds niet aan de hard drugs, iets, wat m'n ouders me vanaf m'n 16de voor waarschuwden en wat 17 jaar later nog niet is gebeurd.


Oud Vuil.


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 06-09-2002 20:14 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

ik blowde ook elke dag en ben sinds een tijdje dat terug gaan voeren naar alleen de weekenden en dan ook nog alleen s'avonds het bevalt me wel. Ik krijg ook vaak inspiratie van blowen alleen 's ochtends opstaan trek ik bijna niet



Styhn
Usericon van Styhn
Posted 06-09-2002 20:14 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Ik heb wel eens een paar trekjes gehad, ben ook wel een paar keer stoned geweest, maar dat was dan alleen bij vrienden ofzo. Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet zo geweldig als iedereen zegt. Geef mij maar gewoon een pilsje en dan ben ik tevreden.


11.45: restate my assumptions


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 06-09-2002 20:15 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

D'r zijn bij ons op school trouwens ook een paar lui en die blowen zoveel dat het lijkt alsof er gaten in hun tong zitten. Ronduit irritant vind ik dat, ik hoop niet dat iemand uit mijn directe vriendenkring zo wordt..


11.45: restate my assumptions


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-09-2002 20:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

wat mezelf erg vaak vermoeid, is, dat ik altijd maar loop te piekeren over alles, en maar nadenken, nadenken en nog eens nadenken,

ook denk ik dat maar een paar mensen normaal zijn, en de rest van de wereld is krankzinnig.

dat eerste komt zeker door het langdurige blowen.

maar dat tweede?


Oud Vuil.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 06-09-2002 20:48 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Er zijn zoveel dingen waar mensen psychisch afhankelijk van kunnen worden (op #1 staat tv, gok ik). Get a grip, zou ik zeggen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-09-2002 21:43 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Wat dit onderzoek "uitwijst" is mijns inziens geen nieuws.

Natuurlijk is wiet roken niet onschuldig, en natuurlijk is het ook niet gevaarlijk. Zoals de meeste mensen al terecht opmerkten: "met mate."

En drugs zijn niet alleen voor mensen die willen ontsnappen, of de realiteit niet aankunnen. Mensen vinden het domweg prettig om van tijd tot tijd eens te genieten. Ieder kiest daar zijn/haar eigen methode voor. Sommige mensen gaan naar de sportschool, anderen bedrijven de liefde, je hebt er die gaan uit eten in een duur restaurant, en je hebt ook mensen die een biertje of blowtje nemen (of je kruist voor de afwisseling meerdere mogelijkheden aan).


Touché, pussycat!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-09-2002 22:03 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 17:00 schreef Slechtheid het volgende:
Drug is het engelse woord voor medicijn. Waar helpt alkohol dan tegen?
Mensen met MS [mutiple nogwat] gebruiken wiet tegen hun ziekte, het is dus oorspronkelijk een drug [of zijn ze er later achtergekomen?].
Nu gebruik je een van de Engelse betekenissen die dit woord in het Nederlands niet kent, dus dat is niet een argument.

Je hebt wel gelijk dat bepaalde verdovende middelen voor medicinale doeleinden worden gebruikt, maar dat is niet zozeer als geneesmiddel maar alleen als pijnbestrijding.


Touché, pussycat!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-09-2002 22:05 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 september 2002 22:03 schreef Sporty Voleg het volgende:

Je hebt wel gelijk dat bepaalde verdovende middelen voor medicinale doeleinden worden gebruikt, maar dat is niet zozeer als geneesmiddel maar alleen als pijnbestrijding.


daar is toch nix mis mee?


Oud Vuil.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-09-2002 22:47 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Neen, überhaupt niet. Opmerking was slechts bedoeld om een nuance aan te brengen.


Touché, pussycat!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-09-2002 2:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

blueh; ik zie het net op tv; het cda gaat de hetze starten...de media doet mee met toevallig een onderzoek met opeens verrassende resultaten sinds 30 jaar gedoogbeleid


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen