IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : De foutste cd uit je collectie Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2010 14:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 12:59 schreef Jenje het volgende:
Broekpraterij
Dat heeft toch niks met sex te maken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2010 14:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 13:02 schreef Vinnie BBQ het volgende:
Ik heb die show nog op dvd staan. We kijken het na. (Wanneer ik dat ding terug kan vinden. )
Doen. Je kan het ook aan die maat van me navragen. Erik Dolman uit D'ter.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2010 14:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 13:03 schreef Onweerwolf het volgende:
POIDH
Wat betekent dat?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2010 14:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht


Et voila, rond de 1.20 minuten. Als je goed kijkt zie je mij er ook nog bij staan. Die gast lacht wel, met zijn badmutskapsel, maar hij naait er niet voor niks zo snel uit.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-10-2010 14:16]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 22-10-2010 14:38 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 22 oktober 2010 14:13 schreef bastianus het volgende:

Et voila, rond de 1.20 minuten. Als je goed kijkt zie je mij er ook nog bij staan. Die gast lacht wel, met zijn badmutskapsel, maar hij naait er niet voor niks zo snel uit.
Laat die gast z'n show doen. Als je het niet trekt, ga dan lekker bier drinken.



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 22-10-2010 14:42 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

hij lijkt een beetje op Jim Carrey haha! Onno Cro-Mag gaat ook goed los bij filmpjes van dit optreden!

[Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 22-10-2010 14:42]



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-10-2010 14:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 13:58 schreef faceless het volgende:
het allerergste wat er nog steeds, diep verstopt, in mijn collectie moet rondzwerven.
geen idee hoe ik ooit aan dat ding ben gekomen.






Klassiekert!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


valfar
Usericon van valfar
Posted 22-10-2010 14:49 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 22 oktober 2010 14:04 schreef intothevoid het volgende:
Ik ging vroeger trouwens ook in Cavello trainingspak naar school. Gemillimeterde kop, Nike's, alles. :')


Op 't Trevianum?



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2010 15:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 14:38 schreef Vinnie BBQ het volgende:
Laat die gast z'n show doen. Als je het niet trekt, ga dan lekker bier drinken.
Mee eens. Ik heb hem dan ook met geen vinger aangeraakt. Maar goed, ik geloof dat nu wel duidelijk is dat ik nooit sterke verhalen vertel, maar alles echt heb meegemaakt. Dat de meesten hier nooit iets spectaculairs beleven, tja...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-10-2010 15:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 15:09 schreef bastianus het volgende:
Mee eens. Ik heb hem dan ook met geen vinger aangeraakt. Maar goed, ik geloof dat nu wel duidelijk is dat ik nooit sterke verhalen vertel, maar alles echt heb meegemaakt. Dat de meesten hier nooit iets spectaculairs beleven, tja...




Ik moet dat kabouterverhaal toch ook nog maar eens heroverwegen dan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-10-2010 15:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Cradle of Filth - Bitter Suites to Succubi


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 22-10-2010 15:29 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 22 oktober 2010 15:09 schreef bastianus het volgende:
Maar goed, ik geloof dat nu wel duidelijk is dat ik nooit sterke verhalen vertel, maar alles echt heb meegemaakt. Dat de meesten hier nooit iets spectaculairs beleven, tja...
Ik heb maar een semi-spectaculair leven. Heb deze show rustig gadegeslagen vanaf de zijkant van het podium met een fijn festival biertje in de hand.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2010 15:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik was een behoorlijke pithakker, altijd moshen en pogo-en. Maar de laatste keer dat ik dat probeerde bij Disabuse had ik na vijf minuten hartkloppingen. *roze baret*


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 22-10-2010 15:38 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 22 oktober 2010 15:33 schreef bastianus het volgende:
Ik was een behoorlijke pithakker, altijd moshen en pogo-en. Maar de laatste keer dat ik dat probeerde bij Disabuse had ik na vijf minuten hartkloppingen. *roze baret*
:D Erg bekend verhaal. Vorig jaar nog 1x geprobeerd (Massive Assault HGV geloof ik) en stond na 1 a 2 minuut weer bij de bar. Ik trek t niet meer.

Ik moet me d'r maar bij neerleggen en met weemoed terug denken aan Gorefest, Dark Angel shows etc., waar ik de hele set voorin te vinden was.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-10-2010 15:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hier laatst 2 nummers in de pit gestaan bij het allerlaatste optreden van Katafalk. Een week lang last van gehad.

Maar niet meer doen dat soort dingen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 22-10-2010 15:48 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 22 oktober 2010 15:43 schreef Onweerwolf het volgende:
Hier laatst 2 nummers in de pit gestaan bij het allerlaatste optreden van Katafalk. Een week lang last van gehad.

Maar niet meer doen dat soort dingen.
Ik heb tegenwoordig al 2 dagen last van de nek als ik rustig meeknik met de muziek van bijv. een Johnny Cash coverband. Ik wordt te snel oud.



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-10-2010 15:52 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ergens in dit huis slingert nog 'Lekker Knuffelen' van Ruud. Jazeker. Dé Ruud.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-10-2010 15:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 15:52 schreef Illusione het volgende:
Ergens in dit huis slingert nog 'Lekker Knuffelen' van Ruud. Jazeker. Dé Ruud.




Misschien kan iemand dat nog overtreffen met 'jij bent de zon' van Jop.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-10-2010 15:55 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik kan me niet herinneren dat ik het meesterwerk in kwestie ooit beluisterd heb.. mij kennende zit de CD ook al lang niet meer in het hoesje. Hmm.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 22-10-2010 17:52 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

Het is dan wel een LP maar toch behoorlijk fout


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 22-10-2010 17:55 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Ja, maar wel zo fout dat het supergaaf is.

Mijn foutste cd is denk ik toch wel Pleasure Man, van Günther. Gelukkig herinnert Bastianus mij er continu aan door zijn avatar.

De foutste cd die ik ooit eens iemand cadeau heb gedaan was de hit cd van DJ Goldfinger (op het hoesje stond een downer met een accordeon en een oortje in). € 0,25 op de vrijmarkt. Kwaliteitscadeau.


Verrassend triviaal


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 22-10-2010 18:00 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Deze is ook een stukje minder goed dan ik me herinnerde:



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-10-2010 20:59 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht



Bareuh...


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 22-10-2010 21:13 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Uit mijn collectie:
JPX - Shining Star (god knows what I was thinking)

Uit mn vent zn collectie:
Debbie Gibson - Electric Youth


Black seeds of bunny!


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 22-10-2010 21:16 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

[Avril cd]
Die heb ik ook nog
Alles nog van vroegah eigenlijk, al draai ik het al eeuwen niet meer, zitten een boel foute cd's tussen. Misschien als ik binnenkort mn kamer in t ouderlijk huus ga afbreken de boel dr maar eens uit knikkeren.

Nog gegadigden voor het volgende?

-Spice Girls: Spice
-Spice Girls: Spice World
-Melanie B: Geen idee meer hoe de cd heet
-Sum 41: ook geen idee
-Good Charlotte: Geen idee
-Busted: Same

Rays of Light van Madonna gaat dus mooi NIET weg.


[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 22-10-2010 21:16]


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen