IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : De foutste cd uit je collectie Vorige pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 23-10-2010 13:47 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Op dubbel elpee...en nee, eerlijk, nog nooit gedraaid!



Ale iemand door mijn elpee collectie bladerd komen ze hem netjes tegen tussen Vicious Rumours - Soldiers Of The Night en Violence - Eternal nightmare tegen


bub


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 23-10-2010 14:02 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht





De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-10-2010 15:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 oktober 2010 12:29 schreef Hades het volgende:
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een origineel kado: met een beetje geluk kun je nog de hitsingle `wij gaan knallen' van patty brard en ome henk in de mediamarkt vinden voor het schamele bedrag van 5 cent.


Hehehe, die ligt hier ook nog ergens te liggen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 23-10-2010 16:29 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

heb hier nog The Village People, Donny & Mary Osmond en Anita Ward liggen. Volgens mij sinds 1979 al niet meer gedraaid, maar toch



Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-10-2010 15:11 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik heb ook een LP van The Osmonds. Vanwege 'Crazy Horses', wat ik een geniaal nummer vind. Verder heb ik ook de LP 'Forever Young' van Alphaville (vanwege het titelnummer), en LP's van Duran Duran, The Outfield, T'Pau, Roxette, A-ha en nog meer van dat soort eighties-spul. Toendertijd moest ik er overigens niet zo veel van hebben, maar heb ze later gekocht vanwege de herkenningsfactor. En omdat ze zelden meer dan een euro per stuk hebben gekost.


Bareuh...


herrie
Usericon van herrie
Posted 24-10-2010 17:45 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

heb meer van dit soort meuk, waaronder ep's van Mel & Kim (respectable & showing out)


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-10-2010 19:18 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

De LP van Robert Palmer - Heavy Nova. Fout, enorm glad, maar toch wel ns lekker om op te zetten.



Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 24-10-2010 20:29 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2010 15:11 schreef De Ulk het volgende:
Ik heb ook een LP van The Osmonds. Vanwege 'Crazy Horses', wat ik een geniaal nummer vind. Verder heb ik ook de LP 'Forever Young' van Alphaville (vanwege het titelnummer), en LP's van Duran Duran, The Outfield, T'Pau, Roxette, A-ha en nog meer van dat soort eighties-spul. Toendertijd moest ik er overigens niet zo veel van hebben, maar heb ze later gekocht vanwege de herkenningsfactor. En omdat ze zelden meer dan een euro per stuk hebben gekost.


Wow, daar staan alleen maar gave dingen tussen! Alphaville, T'pau, Duran Duran, A-ha. Heel gaaf!

Heeft er toevallig nog iemand voor mij lp's van Belinda Carlisle en Olivia Newton John? Dat zijn echt de geilste wijven op plaat ever!


Ja hoor...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 24-10-2010 20:31 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 24 oktober 2010 15:11 schreef De Ulk het volgende:
Verder heb ik ook de LP 'Forever Young' van Alphaville (vanwege het titelnummer)




Subway Mirror rost de pannen van het dak.

[Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 24-10-2010 20:31]



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-10-2010 20:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2010 19:18 schreef Dirge for november het volgende:
De LP van Robert Palmer - Heavy Nova. Fout, enorm glad, maar toch wel ns lekker om op te zetten.


Robert Palmer is ook al fout tegenwoordig?

But why?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-10-2010 21:18 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2010 20:31 schreef Vargen666 het volgende:


Subway Mirror rost de pannen van het dak.




Swanö is sowieso een koning.


Bareuh...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-10-2010 21:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2010 14:02 schreef ColdheartMinor het volgende:





Zelf gekocht? In dat geval, wat in hemelsnaam doe je hier?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


herrie
Usericon van herrie
Posted 24-10-2010 21:22 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

misschien dat ProgTon daar antwoord op kan geven (morgen)?

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 24-10-2010 21:23]


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 25-10-2010 9:39 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Ik meen me een of andere kopie van een HELE foute orgelplaat te hebben (geen psalmen ofzo, maar erg vage shit).


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen