IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : hierrrrrrrrrrrr! pak nog een keer aan (weggeeftopic deel 666) Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-04-2020 11:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2020 19:04 schreef XXL het volgende:
Alsof er iemand is die al die ranzige rotzooi van Hypnos ook nog eens op facebook tegen wil komen.


ik vind met moeite mijn ranzige rotzooi terug op ZM


signature


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 18-04-2020 12:13 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

De term 'Hypnos link" begint wel zijn waarde te verliezen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-04-2020 16:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

sorry


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-04-2020 16:58 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Volgens mij post ie het Ben en Ruurd topic toch aardig vol met rotzooi.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-05-2020 15:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



alles tegen verzendkots - nooit meer dan 5 euro per 5 cds

of ruil

enkel die Sadistic Intent graag mooi voorstel


signature


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 26-08-2020 7:53 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Heb nog wat Wii spullen liggen die weg mogen. Games voor zowel de Wii als de Gamecube, een Gamecube controller, 2 WiiMotes waarvan 1 met WiiMotion Plus. Een Wii pro controller en een Gamecube memory card. Qua games TLOZ: Wind Waker, Metroid Prime 1 & 2, Mario Kart Wii (ook 2 WiiWheels erbij, maar die zijn gewoon superbout qua besturing). Prince of persia - the sands of time en Super Mario Galaxy 1.

Tegen verzendkosten.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-08-2020 8:05 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Nou. Daar heb ik zeker interesse in, dat je zegt van ja!




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 26-08-2020 8:06]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 26-08-2020 8:20 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

tcusters apestaartje hotmail punt nl


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-08-2020 8:27 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Mocht(en) er na Wim nog Wiimote(s) overblijven, vooral die met motionplus, dan erg gaarne! Mijn dochter heeft net de Wii ontdekt maar aantal games werken niet want geen motionplus...

Ik mail ook even voor de zekerheid! En anders heb ik pech


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-08-2020 9:01 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Normaal gesproken heb je geen pech.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 26-08-2020 10:12 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Wim, wil je een ook WiiMote met Motion+?

(ik zie enkel mail van Ethereal, nog niks van jou...)


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-08-2020 10:40 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Naar hotmail.com verstuurd, hehe. Nu naar .NL



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 26-08-2020 10:52 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Metroid Prime 1 & 2 zeker interesse in, indien die er nog zijn! Ik mail even.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 26-08-2020 10:54 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Alles gaat naar Wim minus de WiiMote+, die gaat naar Ethereal.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-08-2020 11:00 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Nice, thank you!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-08-2020 11:32 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 26 augustus 2020 10:54 schreef Slegthyd het volgende:
Alles gaat naar Wim minus de WiiMote+, die gaat naar Ethereal.


Te gek man, namens mijn dochter heel hartelijk dank


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 25-09-2020 15:04 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

Aanbod van het jaar dit, mag weg tegen verzendkosten. Allemaal cassette behalve de onderste, da's een lullig A5 ding. De links gaan naar MA of Discogs. Ik kan de kwaliteit niet garanderen, ik heb ze zelf ooit gekregen en destijds nul- tot eenmaal beluisterd. Siobhan is trouwens geen black maar 'experimental, industrial, minimal' als we Discogs mogen geloven.

Todesstoß - Eine verlorene Seele (#119/300)
Mons Veneris / JÜT - Morte
Lost - Rehearsal II (#40/70) (Op MA en Discogs staat 'white tape', da's deze niet, geen idee waarom.)
Snøhvit ‎- Iskald (#4/100)
Einsam Gestorben - Isolation (#20/22)
Siobhan - Mind Court
|||_-_||| / Howling Pain / Galgenveld - Alone, Forgotten, and with No Hope



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 25-09-2020 15:09 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2020 15:04 schreef Diarrepelsteeltje het volgende:
Aanbod van het jaar dit, mag weg tegen verzendkosten. Allemaal cassette behalve de onderste, da's een lullig A5 ding. De links gaan naar MA of Discogs. Ik kan de kwaliteit niet garanderen, ik heb ze zelf ooit gekregen en destijds nul- tot eenmaal beluisterd. Siobhan is trouwens geen black maar 'experimental, industrial, minimal' als we Discogs mogen geloven.

Todesstoß - Eine verlorene Seele (#119/300)
Mons Veneris / JÜT - Morte
Lost - Rehearsal II (#40/70) (Op MA en Discogs staat 'white tape', da's deze niet, geen idee waarom.)
Snøhvit ‎- Iskald (#4/100)
Einsam Gestorben - Isolation (#20/22)
Siobhan - Mind Court
|||_-_||| / Howling Pain / Galgenveld - Alone, Forgotten, and with No Hope




Graag! Waar kan ik je bereiken?


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-09-2020 15:15 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2020 15:04 schreef Diarrepelsteeltje het volgende:
Aanbod van het jaar dit, mag weg tegen verzendkosten. Allemaal cassette behalve de onderste, da's een lullig A5 ding. De links gaan naar MA of Discogs. Ik kan de kwaliteit niet garanderen, ik heb ze zelf ooit gekregen en destijds nul- tot eenmaal beluisterd. Siobhan is trouwens geen black maar 'experimental, industrial, minimal' als we Discogs mogen geloven.

Todesstoß - Eine verlorene Seele (#119/300)
Mons Veneris / JÜT - Morte
Lost - Rehearsal II (#40/70) (Op MA en Discogs staat 'white tape', da's deze niet, geen idee waarom.)
Snøhvit ‎- Iskald (#4/100)
Einsam Gestorben - Isolation (#20/22)
Siobhan - Mind Court
|||_-_||| / Howling Pain / Galgenveld - Alone, Forgotten, and with No Hope




De witte cassette voor de Lost tape gold alleen voor de eerste paar exemplaren volgens mij.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 25-09-2020 15:24 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2020 15:09 schreef mikkasscar het volgende:
Graag! Waar kan ik je bereiken?

Top! Ik bereik jou wel.


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 25-09-2020 15:25 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2020 15:24 schreef Diarrepelsteeltje het volgende:
Top! Ik bereik jou wel.

EDIT:
quote:
Op 25 september 2020 15:15 schreef Mythics het volgende:
De witte cassette voor de Lost tape gold alleen voor de eerste paar exemplaren volgens mij.

Oh dan verklaart dat het. Heb ik misschien overheen gelezen.

EDIT:

Geen idee hoe mijn edit een nieuw bericht is geworden.

[Dit bericht is gewijzigd door Diarrepelsteeltje op 25-09-2020 15:26]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 12-04-2021 18:16 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

En hier ook nog maar even:

Ik heb nog oude Aardschokken liggen, 150 stuks ongeveer. Voornamelijk periode 1994 - 2003. Ook nog verschillende andere bladen zoals Metal Hammer, Headache, Watt.

In Groningen (stad) af te halen.


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen