IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : hierrrrrrrrrrrr! pak nog een keer aan (weggeeftopic deel 666) Vorige pagina | Volgende pagina
wodkaman
yah man!
Usericon van wodkaman
Posted 31-10-2010 20:48 by wodkaman Wijzig reactieProfiel van wodkamanQuote dit bericht

mooi man!


herrie
Usericon van herrie
Posted 31-10-2010 20:49 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

dacht ik!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-10-2010 20:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2010 20:48 schreef wodkaman het volgende:
mooi man!


Hoi ment0l.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


herrie
Usericon van herrie
Posted 31-10-2010 20:50 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

hahaha, dacht ik ook al!


wodkaman
yah man!
Usericon van wodkaman
Posted 31-10-2010 20:54 by wodkaman Wijzig reactieProfiel van wodkamanQuote dit bericht

yah man! heftig hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door wodkaman op 31-10-2010 21:12]


wodkaman
yah man!
Usericon van wodkaman
Posted 31-10-2010 20:57 by wodkaman Wijzig reactieProfiel van wodkamanQuote dit bericht

check, gaat nog niet helemaal goed met dit profiel.....


wodkaman
yah man!
Usericon van wodkaman
Posted 31-10-2010 20:57 by wodkaman Wijzig reactieProfiel van wodkamanQuote dit bericht

.....

[Dit bericht is gewijzigd door wodkaman op 31-10-2010 21:12]


wodkaman
yah man!
Usericon van wodkaman
Posted 31-10-2010 21:08 by wodkaman Wijzig reactieProfiel van wodkamanQuote dit bericht

oke dan


wodkaman
yah man!
Usericon van wodkaman
Posted 31-10-2010 21:17 by wodkaman Wijzig reactieProfiel van wodkamanQuote dit bericht

ja, hij doet het. plaat uitbrengen en dan nummers nooit gehoord, apart. but, I glike too much! Herrie Records rules!


herrie
Usericon van herrie
Posted 31-10-2010 21:19 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht



herrie
Usericon van herrie
Posted 31-10-2010 21:31 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ook nog 12 bananen-dozen (fair-trade) en 8 professionele verhuisdozen trouwens..


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 14-12-2010 13:28 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Kan ik iemand nog blij maken met een origineel exemplaar van de spellen The 7th Guest of Dune? Beide zijn de `Totally Sold Out`-editities wat vast een of ander label is om oude spellen weer goedkoop opnieuw uit te brengen.

En er ligt hier ook nog de DVD Rock Hard vol 13 te verstoffen, met clips van o.a. In Flames, Heaven & Hell, Killswitch Engage en vele anderen, plus nog een aantal interviews en specials.

Of zijn er nog mensen die ik blij kan maken met een stapel lege CD-doosjes?

[Dit bericht is gewijzigd door Hades op 14-12-2010 13:36]


Silence
Usericon van Silence
Posted 09-03-2011 16:36 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht



Wie maak ik er blij mee? Niet te vreten die troep. Het is trouwens een praline variant.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-03-2011 16:37 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com



Boeiender


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 05-04-2011 20:39 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Af te halen: 2 Vuilniszakken vol met originele VHS banden. Te lui voor een complete lijst, maar heb onder meer voorbij zien komen:

Midnight Express
Lord of the Rings 1, 2 en 3
Kiss The Girls
The Others
It
The Tommyknockers
Schindler's List
Good Will Hunting
Road to Perdition
Seven Years in Tibet
As Good as it Gets
Mercury Rising
Meet Joe Black
Panic Room
A Perfect Murder
Proof of Life
Perfect Storm
Payback
The Patriot
Face/Off
Stir of Echoes
Fallen
Bean

+
Zootje gratis-bij-hardcore-cd's-verkregen banden (Mysteryland, Thunderdome, Acardipane)

+
Zootje tekenfilms

Gratis af te halen in Varsseveld tot volgende week, dan gaan ze richting kringloop. Geen verzending, niet per stuk, gewoon even langskomen en de hele handel in je auto mikken! Alles in prima staat.

Bij interesse, mail even op koen punt spronk at upcmail punt en el!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-04-2011 20:44 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tis een gedoe, maar als je iemand kent die wow heeft en die je mag lenen (of je downt het zelf, lijkt me), dan heb ik een 10 dagen free trial key voor je. Mail naar wvb apedinges judgementday punt nl


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-05-2011 8:21 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Iemand hier die met korting naar Pennywise in 013 wil?

quote:
Beste klant,







Omdat je al een ticket gekocht voor het concert van Bad Religion of Pennywise in 013 hebben we een leuke aanbieding voor je.



Heb jij al een ticket voor Bad Religion in je broekzak? Dan kun je een kaartje voor Pennywise erbij aanschaffen voor slechts € 7,50 (exclusief servicekosten). Heb je al een kaartje voor het concert van Pennywise? Dan kun je een ticket voor Bad Religion erbij kopen voor slechts € 10,- (exclusief servicekosten).







Je kunt van deze actie gebruik maken door de volgende link actie Pennywise aan te klikken.
Je persoonlijke actiecode wachtwoord is: xxxxxx



LET OP! Deze actie loopt t/m 12 juni wacht dus niet te lang!

Pennywise
Dinsdag 26 juli | aanvang 20:30 | zaal open 19:30 | Dommelsch Zaal |

Bad Religion
Woendag 3 augustus | aanvang 20:00 | zaal open 19:00 | Dommelsch Zaal |




Met vriendelijke groet,



013 Poppodium


De eerste die reageert kan dit mailtje doorgestuurd krijgen.


Bareuh...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-05-2011 11:49 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-05-2011 16:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Gewoon Whitechapel daar laten optreden, dan komt dat uitbreken wel goed.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 20-05-2011 17:12 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik heb gratis promo cd's van mijn band The Guilt Parade in de aanbieding, mail me op collision@online.nl



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-05-2011 19:56 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2011 16:50 schreef BenKnuckles het volgende:
Gewoon Whitechapel daar laten optreden, dan komt dat uitbreken wel goed.


Zijn op tour


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-05-2011 20:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Balen

En een deathcore-karaoke-avond lukt niet?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 19-06-2011 23:34 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Heb hier twee niet al te bekende schijven liggen waar ik niets mee heb. Wellicht dat hier een fan of verzamelaar zit die er blijer van wordt dan ik:

Duitse black metal: Winternight - Pestilenz [jewel case uit 2010 van Obscure Abhorrence Prod.]

Nederlandse death metal: Pleurisy - Experience the Sacrilege [jewel case uit 1999 van DM Rec./Power Rec.]

Beiden zijn eigenlijk goed als nieuw. Uiteraard gratis, en over de verzendkosten doe ik ook niet moeilijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 19-06-2011 23:37]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-06-2011 23:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

een De Puta Madre tshirt

rood

met achteraan "Psychopatico" op


signature


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 20-06-2011 20:39 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 19 juni 2011 23:34 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Heb hier twee niet al te bekende schijven liggen waar ik niets mee heb. Wellicht dat hier een fan of verzamelaar zit die er blijer van wordt dan ik:

Duitse black metal: Winternight - Pestilenz [jewel case uit 2010 van Obscure Abhorrence Prod.]

Beiden zijn eigenlijk goed als nieuw. Uiteraard gratis, en over de verzendkosten doe ik ook niet moeilijk.
Hier heb ik wel interesse in.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen