IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : hierrrrrrrrrrrr! pak nog een keer aan (weggeeftopic deel 666) Vorige pagina | Volgende pagina
Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 20-06-2011 20:45 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2011 23:34 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Heb hier twee niet al te bekende schijven liggen waar ik niets mee heb. Wellicht dat hier een fan of verzamelaar zit die er blijer van wordt dan ik:

Duitse black metal: Winternight - Pestilenz [jewel case uit 2010 van Obscure Abhorrence Prod.]

Nederlandse death metal: Pleurisy - Experience the Sacrilege [jewel case uit 1999 van DM Rec./Power Rec.]

Beiden zijn eigenlijk goed als nieuw. Uiteraard gratis, en over de verzendkosten doe ik ook niet moeilijk.

Beide platen zijn weg!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-06-2011 20:53 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2011 23:36 schreef Hypnos het volgende:
een De Puta Madre tshirt

rood

met achteraan "Psychopatico" op


Hmm, k denk dat ik daar 't lief van mn beste vriendin wel n plezier mee kan doen.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 20-06-2011 21:04 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 20 juni 2011 20:53 schreef IceQueen het volgende:
Hmm, k denk dat ik daar 't lief van mn beste vriendin wel n plezier mee kan doen.


Anders heeft de zoon van een vriend van de aangetrouwde neef van een kennis van mijn buurjongen wel interesse.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 20-06-2011 21:07 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 20 juni 2011 21:04 schreef Sonic Titan het volgende:
Anders heeft de zoon van een vriend van de aangetrouwde neef van een kennis van mijn buurjongen wel interesse.
Interessant...


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-06-2011 21:08 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik weet gelijk wie je bedoeld... Dat is toch die flippo die een vriend bij de Hema heeft die getrouwd is met die vrouw van de C&A, en un hondje wordt altijd door de ophaalservice opgehaald...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 28-06-2011 23:43 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Dat het zover moet komen...
Eén plek op de gastenlijst voor Eyehategod, Church of Misery en Heavy Lord, morgen in Baroeg, Rotterdam. Anders maak ik er een nietsvermoedende persoon uit de rij gelukkig mee. Compensatie in de vorm van een biertje wordt gewaardeerd.

Jeroen punt vangaans at gmail punt com.


You have time. You are doing fine.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-06-2011 0:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 20:53 schreef IceQueen het volgende:
Hmm, k denk dat ik daar 't lief van mn beste vriendin wel n plezier mee kan doen.


signature


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 25-08-2011 11:04 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Iemand interesse in één of beide onderstaande patches? Zo ja, stuur maar een mail met je gegevens, dan gooi ik 't op de post. Hoef niets voor de verzendkosten te hebben.





ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 25-08-2011 11:15 by ProgressiveFan Wijzig reactieProfiel van ProgressiveFanQuote dit bericht

Wat is het eerste? Kan het plaatje niet zien...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-08-2011 11:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Morbide Angèle


signature


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 25-08-2011 11:19 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 25 augustus 2011 11:15 schreef ProgressiveFan het volgende:
Wat is het eerste? Kan het plaatje niet zien...
Ik heb nul CD's van Morbid Angel, maar werkelijk ELKE noob herkent dat logo toch wel?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 25-08-2011 11:24 by ProgressiveFan Wijzig reactieProfiel van ProgressiveFanQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2011 11:19 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik heb nul CD's van Morbid Angel, maar werkelijk ELKE noob herkent dat logo toch wel?


Dat is het probleem niet, de afbeelding wil gewoon niet laden, dus ik zie dus zelfs geen logo om al dan niet te herkennen...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-08-2011 11:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

G.IR.L. is beetje judgemental


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-08-2011 11:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

G.I.R.L. verwacht van iedere afbeelding dat het pr0n is.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 25-08-2011 12:21 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2011 11:15 schreef ProgressiveFan het volgende:
Wat is het eerste? Kan het plaatje niet zien...

Yes, Morbid Angel. Standaard vierkante embroidered logo patch, wit op zwart.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-08-2011 12:32 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2011 11:31 schreef BenKnuckles het volgende:
G.I.R.L. verwacht van iedere afbeelding dat het jailbait pr0n is.


*fixed*


 


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 25-08-2011 15:29 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 25 augustus 2011 11:04 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Iemand interesse in één of beide onderstaande patches? Zo ja, stuur maar een mail met je gegevens, dan gooi ik 't op de post. Hoef niets voor de verzendkosten te hebben.





Als niemand me voor was, graag, you´ve got mail



Silence
Usericon van Silence
Posted 25-08-2011 15:40 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik heb ook nog wel een zooi patches, eens opzoeken binnenkort. Van bands als Opeth en Metallica geloof ik.

En ook nog een Immortal vlag en een Marduk bandana, wat moet ik met die troep? Dus, als ik er iemand blij mee kan maken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-08-2011 15:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die Immortal vlag ja behalve van Damned in Black, hebbek al


signature


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 25-08-2011 16:17 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 25 augustus 2011 15:40 schreef Silence het volgende:
Ik heb ook nog wel een zooi patches, eens opzoeken binnenkort. Van bands als Opeth en Metallica geloof ik.

En ook nog een Immortal vlag en een Marduk bandana, wat moet ik met die troep? Dus, als ik er iemand blij mee kan maken.

Als daar naast Opeth en Metallica nog wat heavy-thrash metal patches tussen zitten ben ik wel geinteresseerd.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-08-2011 16:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2011 15:40 schreef Silence het volgende:
Ik heb ook nog wel een zooi patches, eens opzoeken binnenkort. Van bands als Opeth en Metallica geloof ik.



Heb je die Opeth-patch nog?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-08-2011 16:46 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Zal ze vanavond even opzoeken, blijkbaar toch genoeg interesse!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-08-2011 16:52 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Tis voor niks he.


 


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-08-2011 16:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2011 16:46 schreef Silence het volgende:
Zal ze vanavond even opzoeken, blijkbaar toch genoeg interesse!


Vriend van me is HELEMAAL gek van Opeth, dus daar kan ik hem blij mee maken.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-08-2011 17:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en binnen doen?


signature


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen