IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Seks met dieren, pro of contra? Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2010 18:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 18:31 schreef MR. N het volgende:
Zal per dier verschillen, en de gedachten van dieren kunnen we alleen afleiden aan gedrag, dat is te marginaal.


Stel dat we wel zouden kunnen vaststellen dat dieren het prettig vinden, wat zou dan je mening zijn?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-11-2010 18:33 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 november 2010 18:32 schreef Onweerwolf het volgende:
Via communicatie. Die uiteraard verstoord kan zijn.


Onder andere, maar er kunnen nog veel meer dingen meespelen, zoals misbruik in het verleden, geen nee kunnen zeggen e.d.


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-11-2010 18:35 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 november 2010 18:33 schreef Onweerwolf het volgende:
Stel dat we wel zouden kunnen vaststellen dat dieren het prettig vinden, wat zou dan je mening zijn?


Dat kan dus niet, het is dus luchtfietserij.

Als het wel zou kunnen dan mogen zieke geesten het van mij part doen.


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2010 18:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 18:32 schreef MR. N het volgende:
Heel makkelijk, je kan dingen beslissen (of juist niet) waar je later spijt en misschien een trauma van hebt.


Als ik niet bij bewustzijn ben kan ik geen beslissingen nemen hoor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-11-2010 18:35 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 november 2010 18:35 schreef Onweerwolf het volgende:
Als ik niet bij bewustzijn ben kan ik geen beslissingen nemen hoor.


Daarom de (of juist niet)....

[edit] en je hoeft niet niet bij bewustzijn te zijn, het kan ook minder bij bewustzijn zijn.

(rare zin)

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 25-11-2010 18:36]


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2010 18:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 18:35 schreef MR. N het volgende:
Dat kan dus niet, het is dus luchtfietserij.


Wellicht is het in de toekomst wel mogelijk om beter met sommige dieren te communiceren.

quote:
Als het wel zou kunnen dan mogen zieke geesten het van mij part doen.


Ok.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2010 18:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 18:33 schreef MR. N het volgende:
Onder andere, maar er kunnen nog veel meer dingen meespelen, zoals misbruik in het verleden, geen nee kunnen zeggen e.d.


Dat valt allemaal onder verstoorde communicatie natuurlijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-11-2010 18:37 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 november 2010 18:36 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat valt allemaal onder verstoorde communicatie natuurlijk.


Mwoah, vind verstoorde communicatie wel wat anders dan onderbewuste gevoelens. Dan ga ik overigens wel uit van communicatie tussen 2 personen...


Boeiender


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-11-2010 18:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

contra - bass


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2010 18:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 18:35 schreef MR. N het volgende:
Daarom de (of juist niet)....

[edit] en je hoeft niet niet bij bewustzijn te zijn, het kan ook minder bij bewustzijn zijn.

(rare zin)


Okay, maar Jenje stelde dat als ik straalbezopen of knock-out ben dat ik het dan goed zou vinden.

Ik zou inderdaad bij vermindert bewustzijn een beslissing kunnen nemen waar ik later spijt van heb. Is het dan verkrachting? Dat hangt van de omstandigheden af.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-11-2010 18:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 18:38 schreef iPim het volgende:
contra - bass

ROT OP MET JE GODVERDOMME JEUDIGHEID IN HET DIERENKUTGEFILOSOFEERTOPIC


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2010 18:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 18:37 schreef MR. N het volgende:
Mwoah, vind verstoorde communicatie wel wat anders dan onderbewuste gevoelens. Dan ga ik overigens wel uit van communicatie tussen 2 personen...


Ja zeggen terwijl je nee had willen zeggen maar niet durft is gewoon verstoorde communicatie. Het gaat er natuurlijk om dat de andere partij niet had kunnen weten dat de communicatie verstoord was. Hij hij/zij dat wel kunnen weten dan is het sowieso al verkrachting.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2010 18:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 18:39 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
ROT OP MET JE GODVERDOMME JEUDIGHEID IN HET DIERENKUTGEFILOSOFEERTOPIC


Nou, nou, nou..


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-11-2010 18:42 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Even aan allen: even afgezien van allerlei rationele afwegingen als 'kan een dier geestelijk lijden en kunnen wij dat constateren' enz, wat is je eerste gevoel, je eerste gedachte wat in je opkomt als je een mens sex ziet hebben met een dier?


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2010 18:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 18:42 schreef Fusion het volgende:
Even aan allen: even afgezien van allerlei rationele afwegingen als 'kan een dier geestelijk lijden en kunnen wij dat constateren' enz, wat is je eerste gevoel, je eerste gedachte wat in je opkomt als je een mens sex ziet hebben met een dier?


'Wat zou het dier daar van vinden?'


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-11-2010 18:44 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 november 2010 18:42 schreef Fusion het volgende:
Even aan allen: even afgezien van allerlei rationele afwegingen als 'kan een dier geestelijk lijden en kunnen wij dat constateren' enz, wat is je eerste gevoel, je eerste gedachte wat in je opkomt als je een mens sex ziet hebben met een dier?


Psies, een veel interessantere vraag.
quote:
Op 25 november 2010 18:20 schreef MR. N het volgende:
Ik denk dat de vraagstelling overigens verkeerd is, gaat het er niet meer om of iemand die sex met dieren heeft wel of niet iets mankeert in zijn of haar kop....


Zo, ik ben weg, discuzeurze!


Boeiender


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-11-2010 18:48 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik ben ook toedeledokie. Ik ben uitjes.


When your people matter, menstrual health matters


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-11-2010 18:48 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 18:38 schreef iPim het volgende:
contra - bass


Zal je pa leuk vinden.


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-11-2010 18:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 18:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Nou, nou, nou..

Cross-topic-grapje
quote:
Op 25 november 2010 18:42 schreef Fusion het volgende:
Even aan allen: even afgezien van allerlei rationele afwegingen als 'kan een dier geestelijk lijden en kunnen wij dat constateren' enz, wat is je eerste gevoel, je eerste gedachte wat in je opkomt als je een mens sex ziet hebben met een dier?

This be wrong! Maar die gedachte is toch wel heel erg gevoed door de vanuit de cultuur/opvoeding opgelegde normen en waarden. Althans, ik kan het moeilijk lostrekken daarvan.


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2010 18:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 18:49 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Cross-topic-grapje


Had ik niet door.

quote:
This be wrong! Maar die gedachte is toch wel heel erg gevoed door de vanuit de cultuur/opvoeding opgelegde normen en waarden. Althans, ik kan het moeilijk lostrekken daarvan.


Klopt, da's eigenlijk ook wel het achterliggende punt denk ik waar ik heen wil. Want waar is het op gebaseerd dat het verkeerd zou zijn?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-11-2010 18:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 18:52 schreef Onweerwolf het volgende:
Klopt, da's eigenlijk ook wel het achterliggende punt denk ik waar ik heen wil. Want waar is het op gebaseerd dat het verkeerd zou zijn?

Net als zo ongeveer alles wat een gemiddelde burger ethisch gezien vindt; traditie, cultuur, opvoeding, blablabla.

De kunst is te ontrafelen waaróm dat zo in in die zaken geslopen is, en of dat terecht is. Erg moelijk ook


I wish I was a butterfly


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-11-2010 18:58 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

In de KI-stations doen ze niet anders.

De hele moderne veeteelt is er op gebaseerd.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 25-11-2010 19:03]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2010 19:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 18:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Net als zo ongeveer alles wat een gemiddelde burger ethisch gezien vindt; traditie, cultuur, opvoeding, blablabla.

De kunst is te ontrafelen waaróm dat zo in in die zaken geslopen is, en of dat terecht is. Erg moelijk ook


Klopt. Maar wel erg interessant.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-11-2010 19:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb al gehad dat een hond seks met mij wou, het rijden op mn been aanzie ik ook als een avance

dus ik denk wel dat sommige dieren een mens ook kunnen zien als seksobject. EN omgekeerd zeker.

hoe het technisch moet.. tja, voor de kamasutra is men ook niet over twee nachten ijs gegaan, ik zou zeggen proefondervindelijk. beginnen met doggystyle, evident, en eventueel dromedarishouding.

orale seks lijkt me ook niet pijnlijk.


ik zie alleen problemen met de relatievorm.
welke band ontstaat er nadien. Hoe weet je of de hond in kwestie enkel een one-nightstand wou, of een LAT-relatie wil of steady wil gaan. daar weet ik alleszins niet genoeg over.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-11-2010 19:16]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-11-2010 19:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 18:42 schreef Fusion het volgende:
Even aan allen: even afgezien van allerlei rationele afwegingen als 'kan een dier geestelijk lijden en kunnen wij dat constateren' enz, wat is je eerste gevoel, je eerste gedachte wat in je opkomt als je een mens sex ziet hebben met een dier?



ik denk dat het afhangt van de grote van het beestje

trouwens, wat is de eerste gedachte als je een mens met een mens bezig ziet? heel anders live dan op tv denkk!!!!


signature


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen