IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Seks met dieren, pro of contra? Vorige pagina | Volgende pagina
1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 25-11-2010 22:47 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 22:40 schreef holysjit het volgende:
wie wil 'm nou niet in de hond van de buren stoppen?


ik


Av jord er du kommet, til jord skal du bli


rotor
Usericon van rotor
Posted 26-11-2010 9:03 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 20:36 schreef ElitE het volgende:
Wat dacht je van de hond die zijn baasje haar flamoes likt? zal die daar geestelijk last van hebben ik betwijfel het zeer. En ook als de hond gewoon haar penetreert doet hij dat gewoon vrijwillig. Dat je daarna misschien wat scheve verhoudingen qua dominantie zou kunnen ontwikkelen laat ik er even buiten.

Bij mannetjes dieren die zelf wat initiatief nemen lijkt het me duidelijk dat ze er plezier aan beleven. Bij vrouwtjes inderdaad wat lastiger te zien.

Maar het lijkt me sterk dat een koe psychische problemen ondervind van een menselijke minipiel in haar geboortekanaal. Pas als de boer met zn hele hand een dotje sperma in haar baarmoeder zaait kijkt ze misschien wat om zich heen, maar ook dat gaat meestal zonder slag of stoot.

Ik denk sowieso niet dat dieren veel problemen hebben met een beetje seqz. Wij mensen hebben er nog een flinke berg sociale functies aan vast geplakt, we zijn zo'n beetje de enige soort die niet aangeeft wanneer het vrouwtje geslachtsrijp is of niet. Voor een dier is het meestal in een bepaalde periode van het jaar een flinke kriebel in de buik, niemand eet meer en na een eventueel ritueel mannen gevecht springen de beestjes op elkaar waarna het vrijwel altijd binnen enkele seconden afgelopen is. Meestal gaan ze daarna verder zonder zich met seks bezig te houden.

Dieren vinden het misschien wel raar natuurlijk als je opeens je pielemans in ze steken maar als een dier je al toelaat zo dicht bij te staan en niet wegloopt (en wel die mogelijkheid heeft) als je aan de geslachtsdelen zit lijkt het me vrij onschadelijk. Een dier doet niet zo moeilijk over seks als wij doen.

Van chimpansees en dolfijnen lijkt het me wel duidelijk wat ze willen. Beide dieren doen aan seks voor plezier zoals wij dat doen(natuurlijk doet elk dier dat met plezier maar daarzo is het altijd direct voor voortplanting bedoeld). Die dieren kunnen heel goed aangeven of ze het wel of niet willen. Een seksuele relatie met een volwassen aap of dolfijn zou echt geen probleem op hoeven te leveren als de dieren gewoon toestemmen.

Mijn voorkeur zou dan toch bij dolfijnen liggen, apen lijken zo op lelijke mensen terwijl dolfijnen totaal iets anders zijn, en ook het water trekt me wel aan. Wel lastig want mannetjes dolfijnen hebben een veel grotere pipi dus de vrouwtjes dolfijnen hebben niet zoveel aan je. Bovendien geven ze erg zware stoten met de heupen en kunnen ze je onderwater drukken.



Goed verhaal! Interessant ook hoe zo'n afschuwwekkend fenomeen toch zo verdedigbaar blijkt te zijn.


rotor
Usericon van rotor
Posted 26-11-2010 9:11 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 18:24 schreef MR. N het volgende:
Antwoord van mij op jouw vraag is overigens:

Ik denk dat sex met dieren niet goed te keuren is omdat je nooit kan weten of een dier lijdt. Dat jij daaronder alleen fysiek lijden schaart is mijns inziens niet juist.

Als je dit doortrekt zou je ook dressuur moeten afkeuren, of sterker nog, alle mens-dier interactie...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2010 9:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

een dolfijn??? in zijn blaasgat of wat?


trouwens

het is van alle tijden, maar ook vroeger waren er mensen die(e)r voor facepalmden (op achtergrond)



http://www.travelpod.com/travel-blog-entries/uncle_davros/the_world/1136472240/tpod.html

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-11-2010 9:13]


signature


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 26-11-2010 9:17 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Vroeger als de boer zin had ging hij eerst naar z'n vrouw. Als die geen zin had ging hij naar z'n dochter, en als die te druk was ging hij naar het schaap.

Heel gewoon.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2010 9:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tradities zijn er om in stand te houden



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-11-2010 9:24]


signature


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 26-11-2010 10:11 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Je lul ergens zomaar insteken = not done nee. Je weet het maar nooit al zullen veel dieren zich zelf duidelijk genoeg kunnen maken als ze het ergens niet mee eens zijn. Al vraag ik me af in hoeverre een koe last heeft van zo'n lul die niks voorstelt terwijl ze regelmatig een arm d'r in krijgt geduwd. Of is dat weer een ander gaatje?

Naja, als een hond het zo leuk vind om zn bazinnetje te bespringen, dan moeten ze dat maar doen. Waar ik het niet kan zien want getver.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-11-2010 15:00 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 november 2010 9:11 schreef rotor het volgende:
Als je dit doortrekt zou je ook dressuur moeten afkeuren, of sterker nog, alle mens-dier interactie...


Mwoah, als jij bijvoorbeeld autorijden hetzelfde vind als sex met een mooie vrouw hebben wel ja. Er is een verschil tussen functionele dingen en dingen die alleen door lusten zijn gedreven.


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-11-2010 15:02 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ohja, OWW, hoe sta jij tegenover necrofilie? En dan even afgezien van eventueel leed voor nabestaanden e.d.


Boeiender


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 26-11-2010 15:07 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Maar de belangrijkste vraag van dit topic is natuurlijk: wie heeft zijn piemel wel eens in een dier gestoken? en wat voor dier?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2010 15:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

@ Mr. N en Hades

telt een dooie kerstkalkoen (voor de bereiding) ook?


zonder klaarkomen bedoel ik


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-11-2010 15:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2010 15:02 schreef MR. N het volgende:
Ohja, OWW, hoe sta jij tegenover necrofilie? En dan even afgezien van eventueel leed voor nabestaanden e.d.


Op zich wel een interessante. Ik zat al te denken om er een topic over te openen.

Ik heb geen probleem met necrofilie zolang de overledene van te voren aangegeven heeft dat hij/zij het ok vindt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2010 15:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

misschien een rare vraag, maar zijn er andere dieren dan vrouwen (en sommige mannen) die opgewonden raken wanneer er handelingen met hun tepels gebeuren? Ik denk aan apinnen bvb?
of koeien.


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-11-2010 16:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 november 2010 20:36 schreef ElitE het volgende:
Wat dacht je van de hond die zijn baasje haar flamoes likt? zal die daar geestelijk last van hebben ik betwijfel het zeer. En ook als de hond gewoon haar penetreert doet hij dat gewoon vrijwillig. Dat je daarna misschien wat scheve verhoudingen qua dominantie zou kunnen ontwikkelen laat ik er even buiten.

Bij mannetjes dieren die zelf wat initiatief nemen lijkt het me duidelijk dat ze er plezier aan beleven. Bij vrouwtjes inderdaad wat lastiger te zien.


Maar het lijkt me sterk dat een koe psychische problemen ondervind van een menselijke minipiel in haar geboortekanaal. Pas als de boer met zn hele hand een dotje sperma in haar baarmoeder zaait kijkt ze misschien wat om zich heen, maar ook dat gaat meestal zonder slag of stoot.

Ik denk sowieso niet dat dieren veel problemen hebben met een beetje seqz. Wij mensen hebben er nog een flinke berg sociale functies aan vast geplakt, we zijn zo'n beetje de enige soort die niet aangeeft wanneer het vrouwtje geslachtsrijp is of niet. Voor een dier is het meestal in een bepaalde periode van het jaar een flinke kriebel in de buik, niemand eet meer en na een eventueel ritueel mannen gevecht springen de beestjes op elkaar waarna het vrijwel altijd binnen enkele seconden afgelopen is. Meestal gaan ze daarna verder zonder zich met seks bezig te houden.

Dieren vinden het misschien wel raar natuurlijk als je opeens je pielemans in ze steken maar als een dier je al toelaat zo dicht bij te staan en niet wegloopt (en wel die mogelijkheid heeft) als je aan de geslachtsdelen zit lijkt het me vrij onschadelijk. Een dier doet niet zo moeilijk over seks als wij doen.

Van chimpansees en dolfijnen lijkt het me wel duidelijk wat ze willen. Beide dieren doen aan seks voor plezier zoals wij dat doen(natuurlijk doet elk dier dat met plezier maar daarzo is het altijd direct voor voortplanting bedoeld). Die dieren kunnen heel goed aangeven of ze het wel of niet willen. Een seksuele relatie met een volwassen aap of dolfijn zou echt geen probleem op hoeven te leveren als de dieren gewoon toestemmen.
...


Volledig mee eens. Het lijkt me duidelijk dat een dier, indien het bewegingsvrijheid heeft, uitstekend kan aangeven of het ervan gediend is of niet.

Sex met dieren is pas ziek als het om misbruik gaat. De fatsoensrakkende afkeuring is een typisch politiek-correcte uitwas van de huidige tijdgeest, van hetzelfde soort waarmee vroeger homofilie werd afgekeurd.

Sex is natuur en, zoals M. ooit al eens treffend verwoordde, de natuur heeft geen ethiek.
Necrofilie, parasieten, infanticide, het niet beschermen en verzorgen van zwakkeren, maar het laten afmaken ervan...alles wat de politiek correcte fatsoenstijdgeest afkeurt, is in de natuur gewoon normaal.

Ik heb ooit een 7-jarig meisje haar flamoesje zien laten likken door haar hond en het was duidelijk dat beiden enorme lol hadden. Ze vroeg of ik ook door de hond een likbeurt wou, maar ik dacht, ik was 12, dat de hond mijn lul wel eens zou aanzien voor een worst en misschien wel eens zou kunnen bijten dus ik heb ervoor bedankt.

Het kan zelfs nog onschuldiger; als je een wollen sok aantrekt, dan klimt een mannetjeskonijn er zo op. Hij omklemt dan met kop en voorpootjes terwijl hij met de achterpootjes stampt. Voet voelt wel wat raar/ kriebelig.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-11-2010 16:57]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-11-2010 16:13 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2010 16:08 schreef Mutilator het volgende:
Ik heb ooit een 7-jarig meisje haar flamoesje zien laten likken door haar hond en het was duidelijk dat beiden enorme lol hadden. Ze vroeg of ik ook door de hond een likbeurt wou, maar ik dacht, ik was 12, dat de hond mijn lul wel eens zou aanzien voor een worst en misschien wel eens zou kunnen bijten dus ik heb ervoor bedankt.


:')!!!

Jezus Maurice!

quote:
Het kan zelfs nog onschuldiger; als je een wollen sok aantrekt, dan klimt een mannetjeskonijn er zo op. Hij omklemt dan met kop en voorpootjes terwijl hij met de achterpootjes stampt. Voet voelt wel wat raar/ kriebelig.


:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2010 16:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 26-11-2010 16:21 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Wat er zich verder ook in deze discussie ontwikkelt, Maurice wint.


Verrassend triviaal


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 26-11-2010 20:09 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 18:16 schreef F.E.S. het volgende:
ik krijg altijd zo'n harde van Bambi


He relax,...mijn zusje heet Bambi.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2010 20:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2010 20:09 schreef Watzitjehaarleuk het volgende:
He relax,...mijn zusje heet Bambi.


en je moeder?


signature


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 26-11-2010 20:24 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

Lieve.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2010 20:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Liefste Lieve,

ik hou van je

Bambi




ja, klinkt wel ok


signature


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 26-11-2010 21:08 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2010 20:46 schreef Hypnos het volgende:
Liefste Lieve,

ik hou van je

Bambi




ja, klinkt wel ok




Ze vindt het zelf ook wel oké klinken.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 27-11-2010 13:57 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 26 november 2010 9:11 schreef rotor het volgende:
Als je dit doortrekt zou je ook dressuur moeten afkeuren, of sterker nog, alle mens-dier interactie...

Idd en alles wat Elite zegt

En nee, ik heb me nog nooit de pindakaas op de flamoes gesmeerd


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-11-2010 14:05 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 november 2010 16:08 schreef Mutilator het volgende:
Volledig mee eens. Het lijkt me duidelijk dat een dier, indien het bewegingsvrijheid heeft, uitstekend kan aangeven of het ervan gediend is of niet.

Sex met dieren is pas ziek als het om misbruik gaat. De fatsoensrakkende afkeuring is een typisch politiek-correcte uitwas van de huidige tijdgeest, van hetzelfde soort waarmee vroeger homofilie werd afgekeurd.

Sex is natuur en, zoals M. ooit al eens treffend verwoordde, de natuur heeft geen ethiek.
Necrofilie, parasieten, infanticide, het niet beschermen en verzorgen van zwakkeren, maar het laten afmaken ervan...alles wat de politiek correcte fatsoenstijdgeest afkeurt, is in de natuur gewoon normaal.

Ik heb ooit een 7-jarig meisje haar flamoesje zien laten likken door haar hond en het was duidelijk dat beiden enorme lol hadden. Ze vroeg of ik ook door de hond een likbeurt wou, maar ik dacht, ik was 12, dat de hond mijn lul wel eens zou aanzien voor een worst en misschien wel eens zou kunnen bijten dus ik heb ervoor bedankt.

Het kan zelfs nog onschuldiger; als je een wollen sok aantrekt, dan klimt een mannetjeskonijn er zo op. Hij omklemt dan met kop en voorpootjes terwijl hij met de achterpootjes stampt. Voet voelt wel wat raar/ kriebelig.


Kijk dit zijn de posts


Overigens is ethiek gewoon een product van de natuur het is voor sociale dieren een set regels om beter mee samen te leven. Bij mensen is dat erg complex bij dieren wat minder, ik kan niets vinden van taboes onder dieren maar het is eigenlijk wel zeker dat sommige dieren dit gewoon hebben.

Een taboe is gewoon een regel waarvan mensen niet bewust van de eigenlijke oorzaak hoeven te zijn, zolang ze zich eraan houden werkt het. Zo kun je van de spijswetten van joden en moslims veel vinden wat handig is voor overleving maar wat de mensen zelf echt niet wisten. Veel culturen hebben voedsel taboes omdat eten niet in elke omstandigheid veilig is.

Seks als een van de belangrijkste dingen voor overleving is ook beladen met taboes. Je wilt dat je inspanningen goed terecht komen. Je wilt zoveel mogelijk nageslacht en zo kwalitatief mogelijk. Dat er een natuurlijke taboe is op incest is gewoon makkkelijk te verklaren. Je hoeft bij een bosneger niet over genetische variatie, evolutie, afweerziektes en repoductie strategie niet aan te komen die heeft gewoon een simpele taboe nodig om niet aan incest te doen, het is wel wat ruwer en kort door de bocht maar kost geen 100 jaar wetenschap + 20 jaar opvoeding.

Taboes binnen seks rusten vooral op inefficient seksueel gedrag. Seks is leuk en er is een sterke ingebouwde behoefte, maar als een man de hele dag dit te rukken of het in alles steekt wat maar een gat heeft komen er nooit kinderen uit, daarom zijn er bepaalde gedragsregels cultureel en misschien aangeboren die je sturen naar de juiste partner. Via geur tast je onbewust al af of de partner wel de juiste set genen heeft voor je nageslacht. Dat er een taboe heerst op vrije seks met iedereen om je heen komt omdat op die manier ziektes enorm snel verspreiden en dat een kind beter opgroeit met de steun van een vader. Dat er een taboe heerst op seks met dieren komt gewoon omdat het zeker wel lekker kan zijn maar gruwelijk inefficient is om kinderen mee te krijgen, en de kans op ziektes is natuurlijk ook aanwezig. Overigens hebben we pas sinds 10.000 te maken met dieren die niet weglopen als je er wat mee wilt doen. (eerste landbouwdieren)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-11-2010 14:09 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 november 2010 9:03 schreef rotor het volgende:
Goed verhaal! Interessant ook hoe zo'n afschuwwekkend fenomeen toch zo verdedigbaar blijkt te zijn.


Hehe met zoveel taboes, taboes zijn er voor situaties waar we niet bewust met problematiek om kunnen gaan.

Moord is in bepaalde gevallen ook behoorlijk verdedigbaar, maarja we zijn nog niet "volwassen" genoeg om met dat soort dingen goed om te gaan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen