IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Seks met dieren, pro of contra? Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-11-2010 14:11 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2010 13:57 schreef BerserkerWoman het volgende:

En nee, ik heb me nog nooit de pindakaas op de flamoes gesmeerd


Gemiste kans...


Bareuh...


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 27-11-2010 14:14 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Ik vat hem niet..


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-11-2010 14:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2010 13:57 schreef BerserkerWoman het volgende:
En nee, ik heb me nog nooit de pindakaas op de flamoes gesmeerd


Als je het wel had gedaan zou je dat vast niet hier zeggen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-11-2010 14:56 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Het is wel BW hè.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-11-2010 14:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2010 14:56 schreef Vargen666 het volgende:
Het is wel BW hè.


Tsja, ik weet zeker dat 99% van de mensen zwijgen of liegen over bepaalde aspecten van hun seksleven.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-11-2010 15:00 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2010 14:58 schreef Onweerwolf het volgende:
Tsja, ik weet zeker dat 99% van de mensen zwijgen of liegen over bepaalde aspecten van hun seksleven.


Oh zeker weten, daarnaast denk ik dat haast iedereen zo wel zijn voorkeuren/afwijkingen/parafilieën heeft, maar dit bewust stil houdt. Misschien ook wel beter zo, doe ik ook.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-11-2010 15:01 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Klopt, niemand hoeft te weten dat ik een necropedofiel ben met onzijdige voorkeur.


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-11-2010 15:02 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

oei dat is echt zoeken in de afvalbak van de kinderkliniek.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-11-2010 15:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 27-11-2010 16:21 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 27 november 2010 14:55 schreef Onweerwolf het volgende:
Als je het wel had gedaan zou je dat vast niet hier zeggen.
Klopt (denk ik ) Maar aangezien ik erg voorzichtig ben met bacteriën endezo zie ik een hondetong niet zo zitten, een mensentong daarentegen maakt het er ook niet frisser op natuurlijk (alvast voor Elite )


quote:
Op 27 november 2010 14:56 schreef Vargen666 het volgende:
Het is wel BW hè.

Wat wil je daarmee zeggen???
Daarbij ben ik heel preuts en vrij A-sexueel, behalve met woorden dan


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-11-2010 16:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 november 2010 16:21 schreef BerserkerWoman het volgende:
Klopt (denk ik ) Maar aangezien ik erg voorzichtig ben met bacteriën endezo zie ik een hondetong niet zo zitten, een mensentong daarentegen maakt het er ook niet frisser op natuurlijk (alvast voor Elite )



Wat wil je daarmee zeggen???
Daarbij ben ik heel preuts en vrij A-sexueel, behalve met woorden dan


Dan moet je je dagelijks laten likken door een hondentong. De hondentong heeft veel goede bacterien in zn mond die schadelijke bacterien eten. Zo was mijn hond zeer geschikt tegen (zwemmers)eczeem en als ik een wondje had wat ging irriteren was het na enkele hondenlikken een stuk beter.

Overigens heeft de vagina ook een handvol goede bacterien om het zaakje te beschermen. Vandaar dat vaginale zeep ten zeerste wordt afgeraden.

Mensentong is veel viezer inderdaad, de mensenmond is ook niet echt zelfreinigend. Een mensenbeet is gevaarlijker dan een honden of kattenbeet omdat het juist bacterien bevat die het goed in mensen doen. Bij een stinkflamoes zou een hond prima kunnen helpen. En kopkaas ben je na enkele sessies ook de baas.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-11-2010 16:30 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2010 16:21 schreef BerserkerWoman het volgende:
Klopt (denk ik ) Maar aangezien ik erg voorzichtig ben met bacteriën endezo zie ik een hondetong niet zo zitten, een mensentong daarentegen maakt het er ook niet frisser op natuurlijk (alvast voor Elite )



Wat wil je daarmee zeggen???
Daarbij ben ik heel preuts en vrij A-sexueel, behalve met woorden dan


Ik moet eerlijk zeggen dat als ik redenen moet opnoemen waarom ik zelf geen seks met dieren zou willen hebben, afgezien van het verhaal over leed veroorzaken en het feit dat ik het verder gewoon geen geil idee vind, dan zou hygiëne wel het eerst in me opkomen inderdaad.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-11-2010 16:30 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2010 16:29 schreef ElitE het volgende:
Dan moet je je dagelijks laten likken door een hondentong. De hondentong heeft veel goede bacterien in zn mond die schadelijke bacterien eten. Zo was mijn hond zeer geschikt tegen (zwemmers)eczeem en als ik een wondje had wat ging irriteren was het na enkele hondenlikken een stuk beter.

Overigens heeft de vagina ook een handvol goede bacterien om het zaakje te beschermen. Vandaar dat vaginale zeep ten zeerste wordt afgeraden.

Mensentong is veel viezer inderdaad, de mensenmond is ook niet echt zelfreinigend. Een mensenbeet is gevaarlijker dan een honden of kattenbeet omdat het juist bacterien bevat die het goed in mensen doen. Bij een stinkflamoes zou een hond prima kunnen helpen. En kopkaas ben je na enkele sessies ook de baas.


:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-11-2010 16:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Haha hygiene als eerst? Ik voel me gewoon niet zo seksueel aangetrokken tot dieren


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-11-2010 16:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2010 16:32 schreef ElitE het volgende:
Haha hygiene als eerst? Ik voel me gewoon niet zo seksueel aangetrokken tot dieren


Mja, dat zei ik al. Maar afgezien daarvan dus.

edit: hoewel FES wel ergens een punt heeft met zijn verhaal over Bambi natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 27-11-2010 16:35]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 27-11-2010 16:34 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 27 november 2010 16:29 schreef ElitE het volgende:
Dan moet je je dagelijks laten likken door een hondentong. De hondentong heeft veel goede bacterien in zn mond die schadelijke bacterien eten. Zo was mijn hond zeer geschikt tegen (zwemmers)eczeem en als ik een wondje had wat ging irriteren was het na enkele hondenlikken een stuk beter.

Overigens heeft de vagina ook een handvol goede bacterien om het zaakje te beschermen. Vandaar dat vaginale zeep ten zeerste wordt afgeraden.

Mensentong is veel viezer inderdaad, de mensenmond is ook niet echt zelfreinigend. Een mensenbeet is gevaarlijker dan een honden of kattenbeet omdat het juist bacterien bevat die het goed in mensen doen. Bij een stinkflamoes zou een hond prima kunnen helpen. En kopkaas ben je na enkele sessies ook de baas.

Dat werd me vroegah ook verteld, alk ik een knie kapot had vond een kennis dat haar herdershond dit even mocht schoonlikken. Later heb ik eens ergens gelezen dat dit een fabeltje zou zijn.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 27-11-2010 16:40 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 27 november 2010 16:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik redenen moet opnoemen waarom ik zelf geen seks met dieren zou willen hebben, afgezien van het verhaal over leed veroorzaken en het feit dat ik het verder gewoon geen geil idee vind, dan zou hygiëne wel het eerst in me opkomen inderdaad.

Bij mij wel, als ik iemand iets met een dier zie doen denk bah wat vies en springen me de bacteriën mij in mn gedachte wolkje voorbij. Ik heb niets tegen sex met dieren, als er geen vent meer zou zijn die mijn plezier daarin zou bevredigen, zou ik overgaan op de hond, buiten al het onhygiënische om. Aangezien ik niet zo sex behoeftig ben en neuqen (mijn taboe) geen reet aan vind, zie ik ook geen reden om me te laten nemen door een hond.

Anyweej, sex met dieren, leuk voor velen en iets wat mij niet afschrikt. Ikzelf daarentegen heb er niets mee en krijg er ook geen geile gevoelens bij, duidelijk?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-11-2010 16:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2010 16:40 schreef BerserkerWoman het volgende:
Bij mij wel, als ik iemand iets met een dier zie doen denk bah wat vies en springen me de bacteriën mij in mn gedachte wolkje voorbij. Ik heb niets tegen sex met dieren, als er geen vent meer zou zijn die mijn plezier daarin zou bevredigen, zou ik overgaan op de hond, buiten al het onhygiënische om. Aangezien ik niet zo sex behoeftig ben en neuqen (mijn taboe) geen reet aan vind, zie ik ook geen reden om me te laten nemen door een hond.

Anyweej, sex met dieren, leuk voor velen en iets wat mij niet afschrikt. Ikzelf daarentegen heb er niets mee en krijg er ook geen geile gevoelens bij, duidelijk?


Wat mij betreft is het duidelijk.

Best respect voor het feit dat je gewoon hardop zegt dat je niet van neuken houdt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


rotor
Usericon van rotor
Posted 27-11-2010 16:44 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Vraagje voor de ZM-jury:
Boer Harm is een eenzaam, gepensioneerd keuterboertje die goed voor z'n pony zorgt en neemt deze af-en-toe in de kont neukt.

Celstraf?
Geldboete?
Pony afpakken?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-11-2010 16:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik ga al over mijn nek als mensen toestaan dat honden hun gezicht en vooral hun mond laten likken. Dieren die mijn kruis ruiken duw ik ook weg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 27-11-2010 16:52 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com


quote:
Op 27 november 2010 16:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat mij betreft is het duidelijk.

Best respect voor het feit dat je gewoon hardop zegt dat je niet van neuken houdt.

Misschien tijd voor een nieuw topic
Het is bij mij namelijk berust op een principe kwestie, ik dat niet, jij dit niet, zo kan ik me er ook niet voor openstellen. Beetje psycho, koppig, e.d., ik dan.
Daar vind ik ook genoeg mee gezegd.

[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 27-11-2010 16:52]


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 27-11-2010 16:53 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 27 november 2010 16:44 schreef bastianus het volgende:
Ik ga al over mijn nek als mensen toestaan dat honden hun gezicht en vooral hun mond laten likken. Dieren die mijn kruis ruiken duw ik ook weg.

Hmm dat heb ik dus ook, ik laat katten wel mijn hand likken, erg dubbel allemaal.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-11-2010 16:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Sex als ruilmiddel. Tja. Dan maar naar de hoeren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 27-11-2010 16:56 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 27 november 2010 16:55 schreef bastianus het volgende:
Sex als ruilmiddel. Tja. Dan maar naar de hoeren.

Tjah.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-11-2010 16:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2010 16:53 schreef BerserkerWoman het volgende:
Hmm dat heb ik dus ook, ik laat katten wel mijn hand likken, erg dubbel allemaal.
De handen heb ik ook geen moeite mee, al zal ik ze wel meteen met zeep wassen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen