IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : ZM Jaarlijst 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2011 20:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gans waar, maar een punt heeft ie wel


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 09-01-2011 21:00 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 20:50 schreef Jenje het volgende:
Gans waar, maar een punt heeft ie wel

Het hangt er ook van af welke bands je beluistert en welke tak van Black Metal.
Black metal is bijna even gevarieerd als het gehele metal scala. Je moet gewoon de goede dingen eruit pikken.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-01-2011 21:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 20:50 schreef Jenje het volgende:
Gans waar, maar een punt heeft ie wel


:')

Ik zou zijn oordeel nog niet vertrouwen als 'ie het zou hebben over een grindcoreband die over bodemonderzoek zingt.

Als er iemand fanatiek aanhanger is van het klok/klepel verhaal op werkelijk elk denkbaar terrein dan is het Mr.N. wel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2011 21:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 21:00 schreef Bastet het volgende:
Het hangt er ook van af welke bands je beluistert en welke tak van Black Metal.
Black metal is bijna even gevarieerd als het gehele metal scala. Je moet gewoon de goede dingen eruit pikken.
Dus het klopt dat het gros kut is?


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 09-01-2011 21:05 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 21:02 schreef Jenje het volgende:
Dus het klopt dat het gros kut is?


Neen, bepaalde takken zijn echt wel kut, maar dat heb je overal. Als je bijvoorbeeld Suicidal of Ambient luistert is Black echt geweldig.
Bijvoorbeeld :




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2011 21:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ambient kan gaaf zijn (i AM esper nu aan het luisteren) maar dat staat imho vrij los van black.

Dat hele suicidal, no offence, maar dat vind ik wel zo puberaal .. afgeven op nu-metal, maar dan lyrisch zijn over suicidal black .. hmmm


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 09-01-2011 21:11 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 21:09 schreef Jenje het volgende:
Ambient kan gaaf zijn (i AM esper nu aan het luisteren) maar dat staat imho vrij los van black.

Dat hele suicidal, no offence, maar dat vind ik wel zo puberaal .. afgeven op nu-metal, maar dan lyrisch zijn over suicidal black .. hmmm


Ambient Black metal bestaat en hangt dus vast met Black. Er zijn zelfs bepaalde bands die je niet kan indelen. Is dit nu Black of is dit nu ambient.

Goh afgeven op andere stijlen is sowieso heel puberaal, maar ik kan je verzekeren dat serieuze bands zich daar niet in moeien, meer nog : 't laat hen zelfs helemaal koud.

[Dit bericht is gewijzigd door Bastet op 09-01-2011 21:14]



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-01-2011 21:15 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 januari 2011 21:00 schreef Bastet het volgende:
Het hangt er ook van af welke bands je beluistert en welke tak van Black Metal.
Black metal is bijna even gevarieerd als het gehele metal scala. Je moet gewoon de goede dingen eruit pikken.


[edit] typo
Precies, net als met bijna elke muziekstroming dus.

@ OWW, mooi dat je jezelf weer te kijk zet als narrowminded figuur. Misschien moet je eens met iemand over jouw problemen praten, kan je echt helpen met jezelf.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 09-01-2011 21:16]


Boeiender


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 09-01-2011 21:18 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 21:15 schreef MR. N het volgende:
Precies, net als met bijna elke muziekstromen dus.

@ OWW, mooi dat je jezelf weer te kijk zet als narrowminded figuur. Misschien moet je eens met iemand over jouw problemen praten, kan je echt helpen met jezelf.


Ik kan je verzekeren dat ik in een pak muziekstromingen heb rondgedoold. Momenteel nog, maar Black is een van de meest gevarieerde en meest uiteenlopende tot nu toe.
"Black Metal" veroordelen is even puberaal als zeggen dat alle Hollanders dom zijn (mocht jij een van die Hollanders zijn bij wie deze uitspraak wel van toepassing is : ik illustreer hier het spreekwoord 'alles over dezelfde kam scheren')

Hier heb je trouwens nog een mooie definitie mocht je er uiteindelijk toch nood aan hebben.

http://www.encyclo.nl/begrip/Over%20dezelfde%20kam%20scheren

Trouwens, ik denk dat jij net de laatste bent die het recht heeft iemand 'narrow minded' te noemen.

Edit 2 : en dat komt dan van iemand die zelf in een zwaar middelmatige band zit met een hoog déjà entendu gehalte en zeer slechte vocals?

[Dit bericht is gewijzigd door Bastet op 09-01-2011 21:22]



Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 09-01-2011 21:19 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Ik voel twee enorme, niet meegevende ego's :') Misschien is het handig dit topic discussies te besparen, zijn genoeg andere loze topics voor.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2011 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Klopt, maar leuk is het wel


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2011 21:21 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 9 januari 2011 14:23 schreef Metalhead22 het volgende:
Misschien komt dat omdat al het methol4evah kneuzenvolk op Metalfan zit?


Zou kunnen. Hier op ZM lijkt het inderdaad wel alsof je lepra hebt als je naar metal luistert. Heel vreemd

Maar ik geloof dat iedereen me een beetje verkeerd begreep (big surprise!). Ik bedoelde eigenlijk dat NecRobert momenteel bezig is met het maken van een lijst voor de frontpage. En ik gok dat The National of welke non-metal band dan ook daar niet in mag komen te staan. We hebben het hier toch over Zware METALEN? Of heb ik het nu helemaal bij het verkeerde eind? Kortom, hoe minder metal cd's er in de lijstjes staan hoe lastiger het is voor ons aller NecRobert om de frontpage lijst compleet te krijgen.

En jongens, zo erg is het toch ook weer niet als een simpele jongen als ik af en toe eens een metal cd'tje op wil zetten?



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-01-2011 21:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 21:15 schreef MR. N het volgende:
@ OWW, mooi dat je jezelf weer te kijk zet als narrowminded figuur. Misschien moet je eens met iemand over jouw problemen praten, kan je echt helpen met jezelf.


:') Waar haal je die onzin toch elke keer vandaan zeg? Mij narrowminded noemen is net zoiets als dat ik jou zou beschuldigen van intelligentie.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 09-01-2011 21:25]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-01-2011 21:22 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 januari 2011 21:19 schreef Alterprince het volgende:
Ik voel twee enorme, niet meegevende ego's :') Misschien is het handig dit topic discussies te besparen, zijn genoeg andere loze topics voor.


Goed punt hoor, maar volgens mij heeft het weinig met ego's te maken maar meer met slaafse volgzaamheid aan een genre of niet. Kan gebeuren.


Boeiender


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 09-01-2011 21:22 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 21:22 schreef Onweerwolf het volgende:
:') Waar haal je die onzin toch elke keer vandaan zeg? Mij narrowminded noemen is net zoiets als dat ik jouw zou beschuldigen van intelligentie.


EPIC WIN!
Haif Faive!



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-01-2011 21:23 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 januari 2011 21:22 schreef Onweerwolf het volgende:
:') Waar haal je die onzin toch elke keer vandaan zeg? Mij narrowminded noemen is net zoiets als dat ik jouw zou beschuldigen van intelligentie.


Je bewijst mijn stelling keer op keer. Bedankt.


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-01-2011 21:23 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 21:21 schreef XnegativeX het volgende:
Zou kunnen. Hier op ZM lijkt het inderdaad wel alsof je lepra hebt als je naar metal luistert. Heel vreemd

Maar ik geloof dat iedereen me een beetje verkeerd begreep (big surprise!). Ik bedoelde eigenlijk dat NecRobert momenteel bezig is met het maken van een lijst voor de frontpage. En ik gok dat The National of welke non-metal band dan ook daar niet in mag komen te staan. We hebben het hier toch over Zware METALEN? Of heb ik het nu helemaal bij het verkeerde eind? Kortom, hoe minder metal cd's er in de lijstjes staan hoe lastiger het is voor ons aller NecRobert om de frontpage lijst compleet te krijgen.

En jongens, zo erg is het toch ook weer niet als een simpele jongen als ik af en toe eens een metal cd'tje op wil zetten?




Waarom zou The National daar niet in mogen staan?

Ik weet wel 100% zeker trouwens dat Robert echt niet gaat filteren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 09-01-2011 21:23 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 21:22 schreef MR. N het volgende:
Goed punt hoor, maar volgens mij heeft het weinig met ego's te maken maar meer met slaafse volgzaamheid aan een genre of niet. Kan gebeuren.

Slaafse gehoorzaamheid aan het genre? Voor zover ik me kan herinneren heb ik nog geen enkele BM review gedaan voor ZM.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-01-2011 21:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

edit: laat maar kuticoontjes

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 09-01-2011 21:24]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2011 21:26 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 9 januari 2011 21:23 schreef Onweerwolf het volgende:
Waarom zou The National daar niet in mogen staan?

Ik weet wel 100% zeker trouwens dat Robert echt niet gaat filteren.


Omdat The National geen metal band is. Of mogen er sinds ook non-metal bands in de jaarlijst van de frontpage komen?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-01-2011 21:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 21:23 schreef MR. N het volgende:
Je bewijst mijn stelling keer op keer. Bedankt.


Je hebt een stelling?

Echt? Jij? Top!

Misschien kunnen we dan over, laten we zeggen een jaar of 5, ook nog eens argumenten van jouw kant verwachten? Zou wel mooi zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-01-2011 21:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 21:26 schreef XnegativeX het volgende:
Omdat The National geen metal band is. Of mogen er sinds ook non-metal bands in de jaarlijst van de frontpage komen?


Dat is nooit anders geweest hoor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 09-01-2011 21:27 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 21:26 schreef XnegativeX het volgende:
Of mogen er sinds ook non-metal bands in de jaarlijst van de frontpage komen?
Ja.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-01-2011 21:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Discussiëren over discussiëren, prachtig.


Je moeder.


Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 09-01-2011 21:28 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

quote:
Op 9 januari 2011 20:31 schreef KHPLF het volgende:
Huh

Op cd moet ie idd nog worden uitgegeven, maar op lp is ie al eventjes verkrijgbaar anders en ze bieden hem zelfs als gratis download aan.


+1 Goede plaat idd. En ik wist niet dat Owen Hart al uit was, meteen ged/l en morgen bestellen...die nummers op This Comp Kills Fascists 2 waren super.

Even: Earth Control is out January 18th on Vitriol Records. ALas! 2011!

[Dit bericht is gewijzigd door Inverted Church op 09-01-2011 21:29]



Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen