IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : ZM Jaarlijst 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2011 21:42 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Daar wil ik me best voor inzetten ja


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 09-01-2011 21:43 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 9 januari 2011 21:35 schreef XnegativeX het volgende:
Fuck, ligt het dan echt aan mij?
Het is toch Zware Metalen? Je weet wel, De hangplek voor METALliefhebbers?


Deze opvatting laat geen ruimte voor normafwijkend gedrag, en als dat inderdaad zo is, kunnen we het net zo goed hebben over jouw straight edge levensopvatting die in schril contrast staat met het vrij gangbare zuipgedrag onder 'metalheads', om maar eens heel kort door de bocht iets te noemen. Niet dat dit per definitie een bijzonder relevant voorbeeld is, het dient meer ter illustratie. Waar maak je je druk om?


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 09-01-2011 21:44 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Ik wil op de valreep nog iets wijzigen: Justin Bieber's "My World 2.0" moet op één, en de rest mag een plaatsje naar beneden opschuiven.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-01-2011 21:44 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 21:39 schreef XnegativeX het volgende:
Alleen "metal" releases.


Industrial/elektro/folk en zo dan?

Hardcore/metalcore/deathcore/nu-metal dan?



Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-01-2011 21:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 21:42 schreef XnegativeX het volgende:
Daar wil ik me best voor inzetten ja


Misschien een nieuw topic oprichten voor de 'Neggie jaarlijst gekozen door zm-emmers op voorselectie van Neggie zelf'.

Wie weet wordt het een hit.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2011 21:50 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 9 januari 2011 21:43 schreef Sonic Titan het volgende:
Deze opvatting laat geen ruimte voor normafwijkend gedrag, en als dat inderdaad zo is, kunnen we het net zo goed hebben over jouw straight edge levensopvatting die in schril contrast staat met het vrij gangbare zuipgedrag onder 'metalheads', om maar eens heel kort door de bocht iets te noemen. Niet dat dit per definitie een bijzonder relevant voorbeeld is, het dient meer ter illustratie. Waar maak je je druk om?


Ik maak me niet druk. Het feit dat ik een afwijkende mening heb wil niet direkt zeggen dat ik me druk maak. Ik snap trouwens niet uit welke hoge hoed jij die vergelijking trekt. Maar goed, die laten we maar gewoon gaan.

Deze hele "discussie" begon ik eigenlijk omdat ik de gewaardeerde NecRobert probeerde te helpen. Ik had het idee dat hij te weinig metal releases had om zijn lijst af te maken. Ik wist niet dat er ook non-metal releases in mochten staan.

Ikzelf vind het niet passen bij een metal site. Ik had echt liever een lijst gezien met alleen metal releases. Maar dat is mijn mening.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2011 21:54 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 9 januari 2011 21:44 schreef altx het volgende:
Industrial/elektro/folk en zo dan?

Hardcore/metalcore/deathcore/nu-metal dan?




quote:
Op 9 januari 2011 21:45 schreef Onweerwolf het volgende:
Misschien een nieuw topic oprichten voor de 'Neggie jaarlijst gekozen door zm-emmers op voorselectie van Neggie zelf'.

Wie weet wordt het een hit.


Even serieus, ik snap jullie punt. Nou ja, ik snap die van altx. Wat Onweerwolf vandaag heeft weet ik niet

Ik ga er vanuit dat er bij de reviews en nieuws artikelen op de frontpage ook gefilterd wordt. Of heb ik het mis? Waarom zou datzelfde filter dan niet van toepassing zijn op de jaarlijst?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-01-2011 21:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Omdat het nieuws, de reviews en interviews wel metalgerelateerd moet zijn. Een algemene toplijst gebaseerd op de smaak van de ZM-gebruikers moet dat niet zijn.

quote:
Op 9 januari 2011 21:54 schreef XnegativeX het volgende:
Even serieus, ik snap jullie punt. Nou ja, ik snap die van altx. Wat Onweerwolf vandaag heeft weet ik niet



Een overdaad aan zand, waarschijnlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 09-01-2011 21:57]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-01-2011 21:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 21:54 schreef XnegativeX het volgende:
Even serieus, ik snap jullie punt. Nou ja, ik snap die van altx. Wat Onweerwolf vandaag heeft weet ik niet

Ik ga er vanuit dat er bij de reviews en nieuws artikelen op de frontpage ook gefilterd wordt. Of heb ik het mis? Waarom zou datzelfde filter dan niet van toepassing zijn op de jaarlijst?



Volgens mij maak ik anders precies hetzelfde punt als altx, maar goed.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 09-01-2011 21:57 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 21:35 schreef XnegativeX het volgende:
Fuck, ligt het dan echt aan mij?
Het is toch Zware Metalen? Je weet wel, De hangplek voor METALliefhebbers?





XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2011 22:01 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ja ja ja, ik hou al op.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-01-2011 22:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Maar goed. Nog een kleine 2 uurtjes dus.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2011 22:17 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wees creatief NecRobert, vul zelf gewoon wat in. Nobody will know


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-01-2011 22:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 22:17 schreef XnegativeX het volgende:
Wees creatief NecRobert, vul zelf gewoon wat in. Nobody will know
Duh, dacht je dat ik alles echt bijhield? De natte vingers liggen al klaar


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2011 22:22 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Oh god, Enslaved komt dus op 1?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-01-2011 22:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Tuurlijk! En Deathspell op 2, TDEP op 3...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2011 22:27 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Terecht! Die nieuwe Deathspell en TDEP zijn wel erg goed.

Wat vind jij trouwens van Rolo Tomassi?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 09-01-2011 22:29 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 9 januari 2011 22:27 schreef XnegativeX het volgende:

Wat vind jij trouwens van Rolo Tomassi?


Dat is hardcore man, geen metal, zoek maar een ander forum!















































Oke, nu hou ik er over op.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2011 22:30 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Doe eens niet zo boos tegen mij. Ik had ondertussen gehoopt dat jullie wel gewend zouden zijn aan mijn afwijkende meningen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 09-01-2011 22:31 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 9 januari 2011 22:30 schreef XnegativeX het volgende:
Doe eens niet zo boos tegen mij. Ik had ondertussen gehoopt dat jullie wel gewend zouden zijn aan mijn afwijkende meningen.


Sorry, het zal niet weer gebeuren..


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-01-2011 22:31 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 22:27 schreef XnegativeX het volgende:
Terecht! Die nieuwe Deathspell en TDEP zijn wel erg goed.

Wat vind jij trouwens van Rolo Tomassi?
Weirde jazzcore ofzo toch? Wel eens wat van gehoord geloof ik, maar niet echt blijven hangen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-01-2011 22:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 22:30 schreef XnegativeX het volgende:
Doe eens niet zo boos tegen mij. Ik had ondertussen gehoopt dat jullie wel gewend zouden zijn aan mijn afwijkende meningen.


Intussen ben ik jouw afwijkende mening betreffende hardcore wel gewend ja


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-01-2011 22:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hardcore is sowieso afwijkend.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-01-2011 22:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 21:02 schreef Jenje het volgende:
Dus het klopt dat het gros kut is?

Ja. Black metal is het genre met het grootste relatieve aandeel verschrikkelijke kutbands, infantiele stoerdoenerij en zelfs hele subgenres die we met pek en veren de stad uit zouden moeten sturen.
quote:
Op 9 januari 2011 21:54 schreef XnegativeX het volgende:
Ik ga er vanuit dat er bij de reviews en nieuws artikelen op de frontpage ook gefilterd wordt. Of heb ik het mis? Waarom zou datzelfde filter dan niet van toepassing zijn op de jaarlijst?


Uiteindelijk staat er elk jaar weer toch overwegend metal in de top, dus het lijkt me sowieso niet echt de moeite je er druk over te maken Als dit forum nu op een gegeven moment overspoeld wordt door spamapen van de grote labels om Rihanna op 1 te krijgen, dan wordt het misschien tijd voor filteren


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-01-2011 22:56 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 21:44 schreef altx het volgende:
Hardcore/metalcore/deathcore/nu-metal dan?



Hey, hey even rustig aan

Jongens stop even, ik pak mijn zesde zak met chips want de popcorn is op!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen