IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kijk papa, eindelijk wordt Harry Potter en de Steen der Wijzen verfilmd! [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-05-2011 1:11 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 12 mei 2011 0:35 schreef Hypnos het volgende:
http://www.impawards.com/2004/posters/open_water_ver4.jpg
Ja die, had alleen een andere voorkant hier. Je weet al hoe het afloopt en dat maakt de hele film vervelend. Je zit de hele tijd van: "Ga nou eens dood!"


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 12-05-2011 3:24 by Helvete Profiel van Helvete



quote:
Marcos, een man van eenvoudige komaf, wordt getergd door een groot drama dat hij over zichzelf heeft afgeroepen. Hij kidnapte samen met zijn vrouw een baby voor losgeld, maar het kind kwam te overlijden. Getekend door deze ellende zoekt Marcos zijn heil bij prostituée Ana, een rijkeluisdochter die de prostitutie ingegaan is om zich af te zetten tegen haar afkomst en haar behoeften te bevredigen. In zijn zoektocht naar vergiffenis biecht Marcos zijn schulden op aan Ana. Dat had hij beter niet kunnen doen.

Was wel aardig.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-05-2011 3:33 by Schaep Profiel van Schaep

A Scanner Darkly.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 12-05-2011 10:49 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 12 mei 2011 0:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
Gister True Romance onder het stof vandaan gehaald. Blijft een van mijn favorieten. De scene tussen Dennis Hopper en Cristopher Walken is een van de beste ooit.

Goede film, alleen jammer van dat kinderachtige deuntje de hele tijd.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-05-2011 11:03 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 mei 2011 23:59 schreef MR. N het volgende:
Vind jij. Ik zie het toch als tekenfilm. Ik heb er wel wat bekeken, maar ik vind de emotie zo, sja, emotieloos getekend in de animé.


Dan heb jij de verkeerde films gezien, denk ik. Bij deze wil ik je dan ook graag Grave of the Fireflies aanraden, en ik ben benieuwd of je er daarna nog zo over denkt. De hele (korte) discussie tussen jou en WMP onderstreept dat gevoel wat ik bij jou en tekenfilms heb ook. Misschien is het wat hoogdravend en gecharcheerd wat WMP zegt, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. Er zijn wel degelijk animatiefilms die beter met emoties omgaan dan veel Hollywood-films. Dat jij die niet gezien hebt en/of niet als zodanig kunt herkennen vind ik dan eerder een gebrek aan inlevingsvermogen van jouw kant.

quote:
Op 12 mei 2011 1:00 schreef Hypnos het volgende:
Heeft er iemand Let the Right One In gezien en een mening erover?


Mooie film.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 12-05-2011 11:04]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 12-05-2011 11:09 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 12 mei 2011 11:03 schreef Ralph het volgende:
Dat jij die niet gezien hebt en/of niet als zodanig kunt herkennen vind ik dan eerder een gebrek aan inlevingsvermogen van jouw kant.


Je zit er op te wachten bij het volgen van de discussie en ja hoor, de quote waarbij elk weerwoord is uitgesloten.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-05-2011 11:12 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 mei 2011 11:03 schreef Ralph het volgende:
Dan heb jij de verkeerde films gezien, denk ik. Bij deze wil ik je dan ook graag Grave of the Fireflies aanraden, en ik ben benieuwd of je er daarna nog zo over denkt. De hele (korte) discussie tussen jou en WMP onderstreept dat gevoel wat ik bij jou en tekenfilms heb ook. Misschien is het wat hoogdravend en gecharcheerd wat WMP zegt, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. Er zijn wel degelijk animatiefilms die beter met emoties omgaan dan veel Hollywood-films. Dat jij die niet gezien hebt en/of niet als zodanig kunt herkennen vind ik dan eerder een gebrek aan inlevingsvermogen van jouw kant.



Die heb ik gezien ja, en nee, deed me niets. Ik heb overigens ook te weinig inleveringsvermogen om te gaan Larpen of een roleplaying game mee te spelen.

En nogmaals, waar halen jullie de Hollywoodfilms vandaan?


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-05-2011 11:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 mei 2011 23:46 schreef Hypnos het volgende:
oja, en een film over een hart. Iemand had een hartoperatie nodig en begint daarna de moordenaars van de originele eigenaar onbewust op te zoeken en te vermoorden.
*spoiler removed*

...

Bedankt voor de spoiler, klojo.


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-05-2011 11:16 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 mei 2011 11:09 schreef Naturens Galleri het volgende:
Je zit er op te wachten bij het volgen van de discussie en ja hoor, de quote waarbij elk weerwoord is uitgesloten.


Ach ja, ik trap blijkbaar tegen een zeer been aan. Dan kan je het verwachten natuurlijk.


Boeiender


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 12-05-2011 11:17 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 12 mei 2011 11:12 schreef MR. N het volgende:
Die heb ik gezien ja, en nee, deed me niets. Ik heb overigens ook te weinig inleveringsvermogen om te gaan Larpen of een roleplaying game mee te spelen.

En nogmaals, waar halen jullie de Hollywoodfilms vandaan?

Blijkbaar willen ze dat erbij halen om hun 'argumenten' kracht bij te zetten.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-05-2011 11:20 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 mei 2011 11:17 schreef Naturens Galleri het volgende:
Blijkbaar willen ze dat erbij halen om hun 'argumenten' kracht bij te zetten.


Hmm, willen ze nu bewijzen dat ik ongelijk heb qua mijn mening? PVV praktijken!


Boeiender


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 12-05-2011 11:21 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Mr. N, dat zeg je toch niet!


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-05-2011 11:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Wat is nou precies de issue? Als jullie die emotie niet (kunnen) zien in animatie/anime dan hebben jullie toch inderdaad niet genoeg / niet het juiste inlevingsvermogen om dat er in te zien?

En dat boeit toch ook niet en zegt toch ook niets slechts over jullie? De ene persoon kan het wel, de andere niet: NEXT.


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-05-2011 11:26 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 mei 2011 11:22 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat is nou precies de issue? Als jullie die emotie niet (kunnen) zien in animatie/anime dan hebben jullie toch inderdaad niet genoeg / niet het juiste inlevingsvermogen om dat er in te zien?

En dat boeit toch ook niet en zegt toch ook niets slechts over jullie? De ene persoon kan het wel, de andere niet: NEXT.


Hoho, er worden waardeoordelen geveld die mijns inziens onterecht zijn.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-05-2011 11:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 mei 2011 11:26 schreef MR. N het volgende:
Hoho, er worden waardeoordelen geveld die mijns inziens onterecht zijn.

Ja, met dat Hollywoodfilmgebeuren, dat is wel flauw. Maar dat wordt, zoals NG al zei, er onterecht als 'argument' bijgehaald: negeren dus

De kern is dat jullie niets met animatie/anime kunnen wat betreft emoties, prima, next!


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-05-2011 11:32 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 mei 2011 11:28 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, met dat Hollywoodfilmgebeuren, dat is wel flauw. Maar dat wordt, zoals NG al zei, er onterecht als 'argument' bijgehaald: negeren dus

De kern is dat jullie niets met animatie/anime kunnen wat betreft emoties, prima, next!


Mkay, zullen we ook als argument gebruiken als jij weer eens doorzaagt.


Boeiender


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2011 11:32 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 mei 2011 11:14 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
...

Bedankt voor de spoiler, klojo.
+1

Een zo'n film waar Hypnos het gisteren over had leek qua opzet zeer aardig, maarja, als je het plot al weet...


Ik stem op pek en veren voor Hypnos!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 12-05-2011 11:34 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 12 mei 2011 11:28 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
De kern is dat jullie niets met animatie/anime kunnen wat betreft emoties, prima, next!

Kutfilm trouwens, dat Next.

Je zegt nu twee verschillende dingen, AG, dat anime niet zijn ding is én dat hij te weinig inlevingsvermogen heeft om emoties te kunnen herkennen in zulke films. WTF heeft het een met het andere te maken?


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 12-05-2011 11:36 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 12 mei 2011 11:32 schreef MR. N het volgende:
Mkay, zullen we ook als argument gebruiken als jij weer eens doorzaagt.



headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-05-2011 11:38 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 12 mei 2011 11:09 schreef Naturens Galleri het volgende:
Je zit er op te wachten bij het volgen van de discussie en ja hoor, de quote waarbij elk weerwoord is uitgesloten.


Net zoals je erop kunt gaan zitten wachten tot jij langskomt om weer een sneer richting mij te plaatsen die ook nog kant noch wal raakt. Ik geef namelijk heel duidelijk aan dat het een persoonlijke mening van mij was, juist om jou voor te zijn.

Enige wat ik doe is suggereren dat Mr. N misschien niet de 'juiste' films gezien heeft (natuurlijk een relatief begrip), of anders het inlevingsvermogen niet heeft om anime te kunnen ervaren als iets emotioneels. Dat laatste is dus het geval. Het is niks voor hem, ook prima. Ik was vooral benieuwd welke van de twee het zou zijn en raadde daarom ook Grave of the Fireflies aan; één van de meest aangrijpende en hartverscheurende tekenfilms die ik persoonlijk ooit gezien heb.

quote:
Op 12 mei 2011 11:12 schreef MR. N het volgende:
En nogmaals, waar halen jullie de Hollywoodfilms vandaan?


Dat riep ik, om een vergelijking te trekken met 'normale' films.

quote:
Op 12 mei 2011 11:16 schreef MR. N het volgende:
Ach ja, ik trap blijkbaar tegen een zeer been aan. Dan kan je het verwachten natuurlijk.


Valt mee hoor. Was vooral onbegrip van mijn kant. Jij kunt een bepaald type film niet waarderen en/of op waarde schatten (dunnen scheidingslijn tussen die twee) en dat is natuurlijk ook gewoon prima. Ik was benieuwd naar waarom niet.

AG vat het wat mij betreft mooi samen:

quote:
Op 12 mei 2011 11:22 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat is nou precies de issue? Als jullie die emotie niet (kunnen) zien in animatie/anime dan hebben jullie toch inderdaad niet genoeg / niet het juiste inlevingsvermogen om dat er in te zien?

En dat boeit toch ook niet en zegt toch ook niets slechts over jullie? De ene persoon kan het wel, de andere niet: NEXT.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-05-2011 11:39 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

En hoezo "jullie"? Volgens mij heeft NG nergens getypt dat hij het met me eens is?


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-05-2011 11:40 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 mei 2011 11:36 schreef Naturens Galleri het volgende:



Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-05-2011 11:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 mei 2011 11:32 schreef MR. N het volgende:
Mkay, zullen we ook als argument gebruiken als jij weer eens doorzaagt.

Ja, moet je doen als je dat vindt! Ik hoor dat véél liever *onderbouwd worden* dan dat eeuwige gehuil wat gewoon een teken van onmacht is
quote:
Op 12 mei 2011 11:34 schreef Naturens Galleri het volgende:
Kutfilm trouwens, dat Next.

Je zegt nu twee verschillende dingen, AG, dat anime niet zijn ding is én dat hij te weinig inlevingsvermogen heeft om emoties te kunnen herkennen in zulke films. WTF heeft het een met het andere te maken?

Next? Ken ik niet, blijkbaar gelukkig

Beide keren had ik het over niets kunnen met anime wat betreft de emoties en daar leg ik de relatie met het niet kunnen inleven in de emoties van anime. Dat is dan toch gewoon waar? Of beter, ik vroeg letterlijk of dat klopte, ik stelde het niet
quote:
Op 12 mei 2011 11:39 schreef MR. N het volgende:
En hoezo "jullie"? Volgens mij heeft NG nergens getypt dat hij het met me eens is?

Oh, dat dacht ik wel: sorry dan, NG


I wish I was a butterfly


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 12-05-2011 12:14 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 12 mei 2011 11:38 schreef Ralph het volgende:
Net zoals je erop kunt gaan zitten wachten tot jij langskomt om weer een sneer richting mij te plaatsen die ook nog kant noch wal raakt. Ik geef namelijk heel duidelijk aan dat het een persoonlijke mening van mij was, juist om jou voor te zijn.


Huh? Het was in het algemeen bedoeld, pik.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-05-2011 12:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 12 mei 2011 11:32 schreef kwelgeest het volgende:
+1

Een zo'n film waar Hypnos het gisteren over had leek qua opzet zeer aardig, maarja, als je het plot al weet...


Ik stem op pek en veren voor Hypnos!


het is gebaseerd op het boek van Edgar Allen Poe... dan weet je het wel...


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen