IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Metal-DvD's Vorige pagina | Volgende pagina
Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 13-01-2003 10:19 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ok, ik moet mn mening over die Dream Theatre DVD bijstellen. Ik heb hem vrijdag nog een keer gekeken maar dit keer met een goede versterker. Duidelijk een grote verbetering!!

Over die Cunning Stunts dvd van Metallica. Ik dacht dat die vol stond met oude shit, niet dus???


I can't shoot straight unless I've had a pint!


darkforrest
www.sephyros.nl
Usericon van darkforrest
Posted 13-01-2003 10:33 by darkforrest Wijzig reactieProfiel van darkforrestQuote dit berichthttp://   www.sephyros/nl

is die dvd van therion nou eindelijk al uit?>



impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 13-01-2003 12:43 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik vind dat je bij (muziek)dvd's echt geen waar voor je geld krijgt.
die van dimmu hheft heel weinig wat echt fijn is om naar te kijken vooral beelden die voor de leden zelf leuk zijn van hoe dronke ze waar waren en wat intervieuws. weinig complete live nummers en niet eens de clip van mourning palace
die van my dying bride vind ik al een stuk beter maar ook daar is lang nie alles interessant.
Cof: heavy left handid and candid is wel leuk.
pandeamonium is echt je ge;ld door de plee trekken.
cc: erg slecht geluid.

die van nightwish is , jammergenoeg, wel echt een aanrader.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-01-2003 13:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 januari 2003 12:43 schreef impaled succubus het volgende:
...
die van nightwish is , jammergenoeg, wel echt een aanrader.


Klinkt als een miskoop; verkopen?

Ikzelf heb Death - Live in LA & Dynamo 98 en Iron Maiden - Rock in Rio.

Verder een rip van Carcass - Wake up and smell the Carcass.

Ik wacht op de Cynic dvd & Sepultura dvd omdat die laatste een compilatie is van de drie eerder verschenen videobanden (het legendarische Under siege en die van de Chaos AD & Roots tijden)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 14-01-2003 15:22 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

DVD van Ancient Rites zal machtig goed zijn
Sharteeltje erop,ik ernaast en ons maar geven


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 14-01-2003 22:07 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2003 13:34 schreef Mutilator het volgende:
Klinkt als een miskoop; verkopen?


ik heb 'm zelf niet, maar nightwish is niet mijn band maar de dvd is wel echt goed saarom jammergenoeg.


Hobbes
Usericon van Hobbes
Posted 24-01-2003 14:16 by Hobbes Wijzig reactieProfiel van HobbesQuote dit bericht

Mijn metal-DVD's:

- Nightwish - from wisges to eternity
- Rhapsody - Limited edition Power of the dragonflame
- Dream Theater - metropolis pt2.
- Within Temptation - limited edition (niet die 3 dubbele)
- Bassie & Adriaan - het geheim van de schatkaart

Ik heb gehoord dat zowel Nightwish als Rhapsody een nieuwe DVD gaan uitbrengen. Ben benieuwd!

Hobbes


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 24-01-2003 14:18 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Die MDB-dvd is wel zeker een geslaagde DVD. Enige minpunt is dat er 1 nummer van DOA'95 ontbreekt(The Forever People).


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 24-01-2003 14:40 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

SFU en CC


Nabua Vonveilla


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 24-01-2003 16:26 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Is Rammstein, live aus berlin eigenlijk wat?


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 24-01-2003 16:40 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 24 januari 2003 16:26 schreef Visor het volgende:
Is Rammstein, live aus berlin eigenlijk wat?


Nou, het ís Rammstein.
Dus trek je conclusies.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 24-01-2003 17:14 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 24 januari 2003 16:26 schreef Visor het volgende:
Is Rammstein, live aus berlin eigenlijk wat?


Ik vind het wel tof, ik heb hem op video... Hou wel van dat bombastische en dat theatrale, als je Rammstein leuk vind is het wel wat ja, anders niet natuurlijk. Al blijft de show tof!!


Orion
Usericon van Orion
Posted 24-01-2003 23:20 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Cunning stunts van metallica
geweldige dvd lekker geluid en lekere extra shit
apocalyptica ook erg goede dvd
verder koop ik volgende maand live shit van metallica voor maar 120 pleuro maar zeker kopen!
(al heb ik die box al hehe )


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 24-01-2003 23:28 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

DVD's zijn te duur.
Het enige waar ik nog wel flink wat voor neer zou willen tellen is rock in rio.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-01-2003 11:58 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik heb er wel zeker een paar goeie zien liggen, er zijn er genoeg, maar je moet weten waar je ze vindt...

Ik was laatst nog best wel aan het twijfelen over een dvd van George Thoroughgood en The Destroyers live voor 15 euro, ik ben een groot thoroughgood fan, maar ik weet niet zo goed of ik ut zou doen of niet


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-01-2003 15:01 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2003 16:26 schreef Visor het volgende:
Is Rammstein, live aus berlin eigenlijk wat?

Tom, wij hebben hem (me broer dan)...eens vragen of je hem mag lenen


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 25-01-2003 15:18 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2003 23:28 schreef Rasputin het volgende:
DVD's zijn te duur.
Het enige waar ik nog wel flink wat voor neer zou willen tellen is rock in rio.



Die is het ook zeker waard, hij is DTS dus super geluid.


Bazzio Attacks!!!


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 25-01-2003 17:15 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door RdP op 25-01-2003 17:16]


Hakkuh


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 25-01-2003 17:17 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

oeps, onder Robs naam gepost, anyway:

ik zit erover te denken de dvd van Crematory - remind te bestellen. heeft iemand die en zo ja: wat vinden jullie ervan? Nu niet gaan posten dat crematory "zuigt" want daar heb ik daaraan..


Decrion
Usericon van Decrion
Posted 25-01-2003 20:40 by Decrion Wijzig reactieProfiel van DecrionQuote dit bericht

De Dvd van Crematory is goed maar niet super kunt beter een video bestellen hebbie meer an


Up The Irons


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 25-01-2003 20:42 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

Ik heb nu alleen nog maar
The Number of the Beast(slecht)
en Rock In Rio(vet)


Nabua Vonveilla


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 25-01-2003 20:43 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

maar die zijn eigenlijk van mn moeder,

geen geld:D


Nabua Vonveilla


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-01-2003 20:45 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Heeft er iemand de Anathema DVD? Lijkt die ergens op, met al die oude nummers?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 25-01-2003 20:47 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2003 16:26 schreef Visor het volgende:
Is Rammstein, live aus berlin eigenlijk wat?
net als nightwish, de dvd is opzich geweldig maarja ik heb er het geld niet voor over vanwege de muziek. dus als je evan houdt of het wel (goed) te doen vind is het zeker een aanrader.


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 25-01-2003 20:50 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2003 17:17 schreef Morgil het volgende:
oeps, onder Robs naam gepost, anyway:

ik zit erover te denken de dvd van Crematory - remind te bestellen. heeft iemand die en zo ja: wat vinden jullie ervan? Nu niet gaan posten dat crematory "zuigt" want daar heb ik daaraan..
crematory zuigt


changed to 'ouwe'


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen