IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Metal-DvD's Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-08-2003 1:29 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 augustus 2003 23:52 schreef hammer het volgende:
heb op wacken de kreator dvd gekocht!
Mag ik u complimenteren met deze goede keus!



Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 19-08-2003 9:50 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Heb 'War At The Warfield' ook binnen en hij heerscht!!! Slayer speelt wat ongeinteresseerd, doch dat hoort er een beetje bij. Bij 'Disciple' is zijn stem nog niet zo heel okee, maar 'Raining Blood' is weer ouderwets briljant.

Slayer ubert nog steeds uber alles.



DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 19-08-2003 9:59 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 19:08 schreef NJCB het volgende:
Nightwish - No Nights At All
Over wat gaat die, en waar is die te koop?

Is een bootleg DVD. Concert opgenomen met één camera. Geluid is wel goed. Heb ik vanop Ebay.


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 19-08-2003 16:48 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Zag laatst een DVD van Nargaroth. Die wil ik toch wel hebben...


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 19-08-2003 18:37 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2003 9:50 schreef Def het volgende:
Heb 'War At The Warfield' ook binnen en hij heerscht!!! Slayer speelt wat ongeinteresseerd, doch dat hoort er een beetje bij. Bij 'Disciple' is zijn stem nog niet zo heel okee, maar 'Raining Blood' is weer ouderwets briljant.

Slayer ubert nog steeds uber alles.


Maar de bootleg van het Montroux jazz festival is echt beter beeld en geluid .
En het is een nieuwere opname war at the warfield is volgens mij uit 2001 en Montroux uit 2002 en met Dave Lombardo op drums en niet Paul Bostaph.


Half zat is ook maar weg gegooid geld.


Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 20-08-2003 15:32 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Maar ik vind Paul Bostaph beter, dus wat mij betreft geen probleem.



MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 20-08-2003 19:03 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Hoe zit het met die DVD van Dio, ik heb gehoord dat zowel het geluid als de beelden zwaar ruk zijn. Heeft iemand deze in ijn bezit en zo ja : mening?


Kankerlul


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-08-2003 23:07 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 augustus 2003 19:03 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Hoe zit het met die DVD van Dio, ik heb gehoord dat zowel het geluid als de beelden zwaar ruk zijn. Heeft iemand deze in ijn bezit en zo ja : mening?
Ik zag hem van de zomer in de aanbieding liggen in Barcelona (3 halen, 2 betalen) maar ik had niet genoeg geld.. Erg jammer want er lag nog veel meer luek spul bij..



Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 06-09-2003 17:21 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

Deze week er weer 4 gekocht :Black Label Society - Boozed, Broozed & Broken-Boned
Monsters of Metal 2dvd met o.a. :Manowar, Anthrax, Blind Guardian, Strapping Young Lad, The Haunted, Circle 2 Circle, Lacuna Coil en nog veel meer op deze dubbel dvd staan 50 clips.
Wacken - Metal Overdrive
Aliice Cooper - Prime Cuts


Half zat is ook maar weg gegooid geld.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 06-09-2003 17:44 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2003 9:50 schreef Def het volgende:
Heb 'War At The Warfield' ook binnen en hij heerscht!!! Slayer speelt wat ongeinteresseerd, doch dat hoort er een beetje bij. Bij 'Disciple' is zijn stem nog niet zo heel okee, maar 'Raining Blood' is weer ouderwets briljant.

Slayer ubert nog steeds uber alles.


Is dat ding 5.1???


Bazzio Attacks!!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-09-2003 1:21 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik hoorde dat er binnenkort al eentje van Morte Aeterna uit komen gaat?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-09-2003 1:25 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik ga binnenkort de 3 Pantera videos op DVD bestellen



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-09-2003 4:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 1:25 schreef Judge M. het volgende:
Ik ga binnenkort de 3 Pantera videos op DVD bestellen

Die heb ik lekker al


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 20-09-2003 17:48 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

Heb net Kiss - Symphony en Rammstein - The video collection gekocht.


Half zat is ook maar weg gegooid geld.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-09-2003 18:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 1:25 schreef Judge M. het volgende:
Ik ga binnenkort de 3 Pantera videos op DVD bestellen


Wel een goed id!


"This one is older than shit, heavier than time!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-09-2003 20:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Iemand Live Damage van Dark Tranquillity al gezien?
Ben er wel benieuwd naar!

BTW er komt binnenkort ook een Dismember DVD uit


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Parasiet
Geodetische Kikker
Usericon van Parasiet
Posted 21-09-2003 1:01 by Parasiet Wijzig reactieProfiel van ParasietQuote dit bericht

hmm ik heb een dvd van dream theater die is wel koel vooral het concert met de band die erover ouwehoert

eentje van spock's beard maar dat is niet echt metal
maar wel koel

en star one is het geweldigst
die heerscht echt gewoon dus ja


Na und?


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 21-09-2003 9:41 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

net candlemass dubbel dvd gekregen en het is wel


Do androids dream of electric sheep?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-09-2003 15:35 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dio - Evil or Divine is echt te gek, elke keer als ik hem opzet ga ik voor voor de volle 100% uit m'n dak. En ook de nieuwe KISS - Live Symphony laat me helemaal uit m'n stekkertje gaan... heerlijk!!
Tja maar m'n persoonlijke favoriet is & blijft denk ik toch wel Dream Theater - Live Scenes From A Memory... eenzame klasse


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-01-2004 5:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Weet iemand iets over de -goedkopere & uitgebreidere- re-release van Type o Negative's After Dark?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-01-2004 14:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik wil toch even kwijt dat die dvd van Krux echt waanzinnig is.... hopen dat ze ook eens naar Nederland komen. Dat zou dan een mooi doom avondje worden.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 11-01-2004 16:38 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

Een paar dagen geleden gekocht:combat tour live The ultimate revenge met Exodus, Slayer en Venom deze opnames zijn gemaakt op 3 april 1985 in studio 54.


Half zat is ook maar weg gegooid geld.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-01-2004 16:41 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 16:38 schreef Aerpel het volgende:
Een paar dagen geleden gekocht:combat tour live The ultimate revenge met Exodus, Slayer en Venom deze opnames zijn gemaakt op 3 april 1985 in studio 54.



hu?
hebben ze die op DVD gezet?
die had ik vroeger op videoband, ook nog opnamens van Slayer in Dynamo rond die tijd.
op DVD heb ik overgens;
-Candlemass
-Death
-Emperor
-Entombed


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 11-01-2004 17:31 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

Er komt trouwens ook binnenkort een nieuwe My Dying Bride DVD uit!!!


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-01-2004 19:50 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ik heb de DvD`s van

My Dying Bride - (die met simplon 92 erop )

En TooL limited editon.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen