IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Hey computerfreaks! Hoe zijn jullie lichamelijk gesteld? Vorige pagina | Volgende pagina
Rianne
Usericon van Rianne
Posted 06-05-2002 14:08 by Rianne Wijzig reactieProfiel van RianneQuote dit bericht

Ik ben 18... heb RSI gehad toen ik 16 was en sinds die tijd gewoon mijn bureau aangepast... andere muis gekocht een trackball... en nergens geen last meer van...

Ben wel tot de conclusie gekomen dat ik moet gaan sporten zit iets te veel achter de pc en ben behoorlijk aangekomen, iets meer dan een half jaar geleden woog ik 55 en nu is het 7 a 8 kilo meer... dus ga weer sporten :D


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 06-05-2002 14:08 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

moest dat er ooknog bij?

Ok, ik ben 1,73 (nouja, bijna dan) en wat ik weeg zou ik echt niet weten. Ik weiger al 2 jaar pertinent om op de weegschaal te gaan. Dan ga ik weer stressen terwijl het helemaal niet belangrijk is hoeveel je weegt, maar wat je vetpercentage is. Ik ben de laatste tijd wel afgevallen want mn broeken zitten veel losser en mn moeder zegt t ook steeds dus dan zal het wel. Ik denk dat ik zo rond de 68 kilo weeg...ben vrij zwaar gebouwd.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 06-05-2002 14:41 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Hrm.. Ik ben 17 en goed doorvoed

Ik mountainbike af en toe tot regelmatig, maar daarvan verdwijnt dat beginnende buikje nou niet echt. Ik heb de laatste tijd wel een beetje last van mij arm en mijn ogen, wat waarschijnlijk wel door die kut pc komt.

Ik weeg zo'n 84 kilo en ben ongeveer 1 meter 88 lang..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-05-2002 14:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ben een mager opdondertje van 23 met een beetje beginsel van een buikje, maar dat komt vooral door bier/niet sporten. In ieder geval niet door de computer. Af en toe krijg ik weer een Spartaans humeur en ga weer eens wat eraan doen maar dat hou ik nooit lang vol .


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 06-05-2002 15:00 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Haha, ik ben aan het aftakelen. Heb geen conditie meer, doe niet meer aan "bewegelijke" sport, heb een buik van het jaren overmatig bier gebruik en combinatie niet sporten. Ik ben ook dus te zwaar.
Hmmz oftewel ik moet er nodig eens wat aan gaan doen, diepe zucht.


Bazzio Attacks!!!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 06-05-2002 15:09 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heb geen pc-gerelateerde mankementen. Al jaren niet meer gesport..vroeger wel veel: zwemmen, voetbal, badminton, kung fu, turnen, skateboarden, mountainbiken.

25 jaar, 1.82 m en ca. 70 kg
Het enige wat ik veel doe is


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-05-2002 15:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

alhoewel ik redelijk op gewicht ben, ongeveer 80 kg, 34 jaar, begin ik voor het eerst in mijn leven een pens te krijgen. ik vrees dat , als ik aan de westerse schoonheidseisen wil,blijven voldoen moet gaan sporten (ik krijg het woord amper getypt).


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 06-05-2002 15:33 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

ik heb een galzen oog, een houten been en een plastic tiet..

bovendien heb ik een chromosoom extra en kwijl ik een beetje..

woja.. ik ben 13 jaar


Heaven, once so proud, look as it comes down


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-05-2002 15:33 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ook hier geen computer gerelateerde problemen geloof ik. Zoveel zit ik er ook niet (meer) achter eigenlijk. Hoewel, op mijn werk telt natuurlijk ook.

Ik heb rug problemen (scoliose, kromgegroeide ruggegraat) die me soms last bezorgen. Verder denk ik wel eens aan RSI, als ik na een nacht doorzakken achter het scherm last van mijn pols en schouder heb, maar de klachten verdwijnen na een dagje of twee altijd weer dus laat ik het maar begaan.

Ik ben te zwaar/dik. Maar niet extreem, en ik heb er geen last van. En dat was ook al zo voordat ik ook maar iets met computers te maken had. Het is zelfs veel minder nu.

Verder heb ik wekelijks migraine aanvallen. Maar ook dat schijnt niet te worden beïnvloed door pc-hangen.

Sporten doe ik helemaal niet meer. Wel vrij veel lopen. En veel sex natuurlijk, erg goed voor de conditie en de geest.

(Oh ja, 22 jaartjes oud.)

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 06-05-2002 15:34]


Dead things grow from deep inside...


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 06-05-2002 16:02 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

grumz... Ik mot wat meer aan sport doen, ik wil nog wel eens op m'n racefiets springen, maar dan moet het wel goed weer zijn, in de zomervakantie benk meestal wel actief.. maar daar blijft het dan ook vaak bij..

Ik = 17

Oja, ben 1 meter 75 ofzo, en 60 kilo

[Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 06-05-2002 16:03]


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 06-05-2002 16:06 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Tja..ik ben vaak moe enzo soms last van me pols enzo..verder gaat het wel goed .

Ik weeg 64 kilo en ben 1 meter 84 dachtik.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 06-05-2002 16:08]


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-05-2002 21:15 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

1m74 en 66 kg(veel te zwaar naar mijn smaak...)Heb vaak last van mijn luchtwegen


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-05-2002 21:19 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Jag har en nye bureaustoel, en volgens mij is 'ie wel beter dan de vorige. Was ook een stukje duurder.

Wel heb ik al een week last van mijn schouder, alhoewel dat nu in principe over is. Ook een keer een tenniselleboog gehad. Hmm, en nog wel meer van die vage klachten die vrij snel over gaan.



IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 06-05-2002 21:52 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

niks is me mn lijf, moddervet wel ma 'pffffff' en conditie ook in orde en zo


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-05-2002 21:53 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik ben geen computerfreak, maar soit, met mijn lijf is alles in orde , behalve soms pijn in rechterschouder, ook als ik allang van mn pc weg ben... wat doe ik daarmee?


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 06-05-2002 21:54 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

pinten met linkerhand vastpakken en hijsen


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-05-2002 16:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

uhmz, ben toevallig vandaag weer ziek (beetje grieperig) maar dat heeft er nix mee te maken. ik doe niet aan sport want ik ben toch al te licht... kheb wel 8 jaar op honkbal gezeten maar daar ben ik ook al 6 jaar vanaf inmiddels...

owjah, 19 jaar, 1.76, 53kg


Je moeder.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2002 16:37 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

.



[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-05-2002 16:38]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-05-2002 16:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Bij mij valt het nu nog wel mee... ik zit ook niet zo heeeel veel achter de pc als sommigen anderen.. voor dingen als buik en brakke conditie ben ik niet zo bang.. dit werk je wel bij als je dit echt wilt.. het enige wat mij echt zwaar kut lijkt is RSI .. ik weet niet of ik wel eens symptomen ervan heb, of dat het wel meevalt.. maar ik pas toch liever op... als je het eenmaal hebt kom je er nooit meer helemaal vanaf... , en beperkt het je niet alleen tot niet meer kunnen computeren maar maakt het je tot lichaamelijk wrak


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-05-2002 16:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 16:29 schreef karnivoor het volgende:

, 1.76, 53kg


WOw.. jij hoeft voorlopig niet te vrezen voor een buikje... 53 dat is echt extreem licht voor een 1.76 m persoon of niet?


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-05-2002 16:40 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

glbluuurgh

karnivoor, komt je buik tegen je rug aan???


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-05-2002 16:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 mei 2002 16:39 schreef Valorian666 het volgende:
WOw.. jij hoeft voorlopig niet te vrezen voor een buikje... 53 dat is echt extreem licht voor een 1.76 m persoon of niet?


tvalt mee hoor, kben best dun maar dat was me pa (VROEGER) ook, me broer is ook altijd al zo dun en me ma is al jaren niet meer boven de 50kg geweest...


Je moeder.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 07-05-2002 16:45 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Leeftijd: 18 jaar

Met mijn lichamelijk gesteldheid zit het wel goed. Ik eet netjes drie maaltijden per dag en slik ook zo'n multivitaminepil bij het ontbijt. Ik rook niet (meer), ik drink niet (meer) en ik zit drie keer per week ongeveer twee uur in de fitnesszaal.
Ik heb een periode gehad dat ik wel lichte RSi had, mijn linkerhand was heel koud en mijn linkerelleboog begon bij tijd en wijlen te tintelen en te prikken. Met wat oefeningen heb ik dat verholpen en sindsdien is het niet meer teruggekomen. En dat terwijl ik de tijd dat ik achter deze computer vertoef niet omlaag heb gebracht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-05-2002 20:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

AAAAAAAAHhhhhhhhhrrrrrrrrrggggggggg!!!!
Ik ben ietwat overwerkt ofzo.. Gister met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht met een hartslag van 170 was zwaar fucked up!

Enne de aanhechtingen van mijn nekspieren aan mijn hoofd zijn overbelast, veel te fucking lang achter de PC gezeten!

Ik heb nu pillen voor mijn hart en moet naar de cardio, waarschijnlijk doordat ik de laatste tijd vaak 20 uur per dag gewerkt heb achter de PC..

GIJ ZIJT GEWAARSCHUWD!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-05-2002 20:52 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik heb ook een klote conditie. Ben niet van plan te gaan sporten trouwens, daar word je namelijk moe van


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen