IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Hey computerfreaks! Hoe zijn jullie lichamelijk gesteld? Vorige pagina
Witchking
Usericon van Witchking
Posted 23-11-2002 20:02 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

(Ik ben op dit moment even slijm aan het uitkotsen)

RSI heb ik gelukkig nooit echt erg last van gehad als ik al begin te voelen dat me pols gaat protesteren dan kap ik er gewoon mee.


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 23-11-2002 20:40 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

Nou....

Wat m'n ogen betreft vooral last van "fixed focus" wat dus betekend dat ik niet meer goed veraf scherp kan zien, en last van "uitdroging" (brandende ogen).
Tja, verder nekklachten en af en toe last van muisvingers.....

Ik zit overigens wel al 8 jaar achter de computer waarvan drie jaar zo'n 16 uur per dag.
De laatste tijd probeer ik het wel in de gaten te houden hoor...


why would you listen to me?


hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 23-11-2002 20:42 by hannibal Wijzig reactieProfiel van hannibalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

quote:
Op 23 november 2002 20:40 schreef antimetal het volgende:
Nou....

Wat m'n ogen betreft vooral last van "fixed focus" wat dus betekend dat ik niet meer goed veraf scherp kan zien, en last van "uitdroging" (brandende ogen).
Tja, verder nekklachten en af en toe last van muisvingers.....

Ik zit overigens wel al 8 jaar achter de computer waarvan drie jaar zo'n 16 uur per dag.
De laatste tijd probeer ik het wel in de gaten te houden hoor...

16 UUR per dag woooooow


Metal heerst


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 23-11-2002 21:02 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Nou ik ben naast school ook freelance grafisch vormgever en dan komt het nog wel is voor dat je tegen een deadline aan loopt te hikken dus dat betekend uren en uren achter de pc, en dan krijg ik wel last van m'n ogen, armen en polsen ondanks dat ik hier alles nog wel goed afgestemd heb.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-09-2006 23:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Na tijdenlang aan het beeldschermwerk te zijn heb ik een twitch in een ooglid aka ongecontroleerde spiersamentrekking; weet iemand hier toevallig meer van hoe dit zit en hoe eraf te komen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-09-2006 23:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik zit beroepsmatig 40 uur per week achter een scherm, en thuis regelmatig maar niet meer zoveel als voor ik werkte.. Ik heb wel enige voorzorgsmaatregelen genomen:

- bureau in hoogte verstelbaar, en op juiste hoogte gezet.
- monitor op juiste hoogte geplaatst (lang leve kopieerpapier)
- werken met een Wacom-tablet, scheelt enorm veel in de belasting voor je handen, en sowieso ideaal als vormgever.
- zo nu en dan even tafelvoetballen of air-hockey'en
- 2x per week sporten.

Heb nu nagenoeg geen last meer van het hele computerwerk, voorheen nog regelmatig van armen of schouders, maar sinds ik 2x per week squash lijkt dat een stuk minder geworden te zijn..


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 22-09-2006 23:52 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Ik heb nu al bijna 3 weken last van mn stuitje,mijn ogen worden droog, in mn linker schouder krijg ik altijd steken en voor de rest was ik toch al een wrak


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-09-2006 23:55 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2006 23:10 schreef Mutilator het volgende:
Na tijdenlang aan het beeldschermwerk te zijn heb ik een twitch in een ooglid aka ongecontroleerde spiersamentrekking; weet iemand hier toevallig meer van hoe dit zit en hoe eraf te komen?


Tijdje geleden ook last van gehad, ligt het niet aan stress?


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 23-09-2006 1:54 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht



dit is de parkingspace achter m'n crib. 's avonds staat er geen auto dus....alle ruimte voor mij om te rolschaatsen!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-09-2006 11:01 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2006 1:54 schreef BitchSlap het volgende:


dit is de parkingspace achter m'n crib. 's avonds staat er geen auto dus....alle ruimte voor mij om te rolschaatsen!


Tres Ghetto..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-09-2006 11:41 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2006 23:55 schreef Lionheart het volgende:
Tijdje geleden ook last van gehad, ligt het niet aan stress?


Ik krijg dat als ik te weinig slaap krijg


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 23-09-2006 11:52 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Aangezien ik vanwege studie en beroep veel zit, probeer ik dat te compenseren door zoveel mogelijk te sporten, dus met mij zal het wel goed zijn


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-09-2006 12:10 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 22 september 2006 23:10 schreef Mutilator het volgende:
Na tijdenlang aan het beeldschermwerk te zijn heb ik een twitch in een ooglid aka ongecontroleerde spiersamentrekking; weet iemand hier toevallig meer van hoe dit zit en hoe eraf te komen?


De enige oplossing, ik heb het ook gehad, is minder computeren en de buitenwereld trotseren.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen