IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Hey computerfreaks! Hoe zijn jullie lichamelijk gesteld? Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-11-2002 16:08 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nou, ik loop dagelijks de trap op/af, dus beweging krijg ik genoeg.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-11-2002 11:09 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

sniff..ik heb een muisarm en een tennisarm.. en ik doe nog wel Multimedia Design. Hurts like hell


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-11-2002 11:11 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik drink af en toe es een pilsje achter me pc
En ik loop es een stukje als het downloaden weer es langzaam gaat


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 22-11-2002 11:11 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

pils halen, dat doe ik ook nog wel...weetje das best een wereldreis....naar de koelkast


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-11-2002 11:16 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2002 11:11 schreef DeCiPhEr het volgende:
pils halen, dat doe ik ook nog wel...weetje das best een wereldreis....naar de koelkast

wat doe je op school dan


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 22-11-2002 11:22 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2002 11:16 schreef Orion het volgende:
wat doe je op school dan


bier halen bij de supermarkt


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-11-2002 11:23 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2002 11:22 schreef DeCiPhEr het volgende:
bier halen bij de supermarkt

zijn moeders toch voor


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 22-11-2002 11:24 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2002 11:23 schreef Orion het volgende:
zijn moeders toch voor


niet in de school-pauze's..


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-11-2002 12:24 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

best ok hoor


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 22-11-2002 12:30 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Ik ben altijd verslaafd geweest aan het rustige geluid van een klikkende muis. Ik heb totaal geen conditie. De enige reden dat ik wegstap van de pc is omdat ik te moe ben, een peuk wil of me zusje wil. Dat duizeligheid klinkt bekend, al schijnt dit een reslutaat te zijn van te weinig suiker in je bloed.
PP=16 jaar




Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 22-11-2002 14:10 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Mwah, het gaat. Ik ben de afgelopen jaren, ondanks dat ik veeeeel meer uren achter de PC doorbreng, toch wel afvallen en ik fiets elke dag een aardig stukje naar school. Het is allemaal niet geweldig, maar het kan ermee door
Het probleem is dat ik een uber onregelmatig eetpatroon heb, soms eet ik op een dag bijna niks en soms vreet ik me werkelijk misselijk :| Daardoor wisselt mijn gewicht altijd sterk.

Ik ben btw. 17, bijna 18.

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 22-11-2002 14:34]


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 22-11-2002 14:15 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Ik heb echt een bizar slechte conditie.
Maak veel te veel uren achter de pc door. Zit nog op school en fiets elke dag zo'n 15 kilometer,maar daar krijg je echt geen conditie van en val je ook neit van af.
's Avonds 80 buispieroefeningen omdak me schuldig voel vanwege het vele gesnoep die dag,maar verder...barslecht lichamelijk.
Daarbij komt nog dat ik een blessure in schouders en nek heb. En reuma in mn knie


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 22-11-2002 14:17 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

mijn conditie is eigenlij, best redelij, ik loop natuurlijk ook de hele dag met lange rijen karren de winkel in te trekkne, wat best zwaar is.


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 22-11-2002 14:19 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

oew oew, je zou nog s moe worden


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 22-11-2002 14:21 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

ja stel je voor en ziezo ik train me bier spieren ook goed


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 22-11-2002 15:02 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2002 11:24 schreef DeCiPhEr het volgende:
niet in de school-pauze's..


ha ha, nee nee, jij doet net zo hard mee onder school, is t geen bier zijn t wel andere verdovende middelen


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 22-11-2002 16:09 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik zit voor mijn studie vaak wel een uurtje of 10 achter mijn pc. Sportte voor ik ging studeren redelijk veel, maar vorig jaar nauwelijks meer. Begon toen ook last te krijgen van een groeiende bierspier en last van mijn schouder (waarschijnlijk door overmatig computeren). Ga nou sinds begin van dit school jaar weer drie keer per week naar het krachthonk en ik moet elke dag 20 minuten heen en terug fietsen naar de universiteit. Ben trouwens 19, 1,85m en denk ik iets meer dan 80 kilo.

Trouwens nog een tip voor de mensen die last hebben van hun arm/schouder/polsen door computeren gitaar spelen etc. Sinds kort is er een of ander cool train apparaatje waarmee je je arm/schouder/.. traint en soepel houd. Is een of andere bal in een houder die je dan door je onderarm te bewegen moet laten ronddraaien. Niet vervelend om te doen. Is volgens mij bij de meeste electronica zaken wel te krijgen.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 22-11-2002 16:27 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

mollig


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 22-11-2002 17:00 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 22 november 2002 16:27 schreef Phriar het volgende:
mollig

Hahahaha da's duidelijk!


Zenial


Jade
Usericon van Jade
Posted 22-11-2002 17:09 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 13:05 schreef Jade het volgende:
Vergeleken met een jaar of twee geleden, (toen ik regelmatig sportte) is mijn conditie echt prut. Het wordt wel enigzins gecompenseerd door het feit dat ik net zoals Azzy, behoorlijk veel wandel.

Ik heb me eergisteren opgegeven voor een sportschool en maandag heb ik een intake-gesprek dus dat gaat wel weer goedkomen.


Ben de belofte aan mezelf nagekomen en ik sport (fitness) nu sinds 6 november drie keer per week. Het lekkerste vind ik nog het nakachelen op de bank wanneer je al je spieren voelt tintelen.


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 22-11-2002 17:38 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Mijn condietie wordt steeds slechter na mate ik langer op school zit (MBO ICT) en dan zit ik thuis ook nog vaak achter de computer, maar mijn geestelijke conditie gaat er door al dat internet en ZM wel goed op vooruit


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 22-11-2002 17:38 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2002 17:38 schreef Dark_child het volgende:
Mijn condietie wordt steeds slechter na mate ik langer op school zit (MBO ICT) en dan zit ik thuis ook nog vaak achter de computer, maar mijn geestelijke conditie gaat er door al dat internet en ZM wel goed op vooruit


niks van gemerkt het afgelopen jaar


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 22-11-2002 17:42 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2002 17:38 schreef DeCiPhEr het volgende:
niks van gemerkt het afgelopen jaar


Nee, maar met jou blijf ik op 1 niveau, dan merken we allebei geen vooruitgang.



Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 22-11-2002 17:44 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2002 17:42 schreef Dark_child het volgende:
Nee, maar met jou blijf ik op 1 niveau, dan merken we allebei geen vooruitgang.




hehehe, naar de AH lopen is conditie


Nix
Usericon van Nix
Posted 22-11-2002 17:45 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Goed.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen