IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : PIM FORTUYN NEERGESCHOTEN!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 06-05-2002 21:58 by Snagger Profiel van Snagger

quote:
Op 6 mei 2002 21:55 schreef DimmuChild het volgende:
Ten eerste kun je niet aan iemand zien of hij/zij werkt of niet. Ten tweede als een nederlands iemand uit zo'n dergelijke auto stapt hoor je niemand zeggen "goh hoe komt ie daaraan?".

Zeg dan niets, anders is niemand met een BMW meer te vertrouwen.




Oh. Als jij ziet dat de buurman de hele tijd de stad onveilig maakt, kan jij niet zien dat hij niet werkt.

Goh, wat knap van mij dat ik dat wel kan zien....


Ik, Wil Schuurman


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 06-05-2002 21:58 by DimmuChild Profiel van DimmuChild

quote:
Op 6 mei 2002 21:56 schreef Snagger het volgende:
Of ze jatten het van de regering!!


Je kan dan ook gewoon concluderen dat de hele regering niet te vertrouwen is.

Klinkt mij logischer in de oren.
Maar zelfs dat is stereotyperend.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-05-2002 21:59 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 6 mei 2002 21:56 schreef Snagger het volgende:
Of ze jatten het van de regering!!
LOL



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 06-05-2002 21:59 by Phaestus Profiel van Phaestus

quote:
Op 6 mei 2002 21:57 schreef Voice_of_thunder het volgende:
jah ik doe mee,


Oh man.. staks gaan jullie nog roepen dat "Pim niet dood is."


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-05-2002 21:59 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Verkiezingen

De verkiezingen op 15 mei kunnen in principe niet worden uitgesteld omdat de datum voortvloeit uit de Kieswet. Dat zegt G. Schutte oud-Kamerlid voor het GPV, die lid is van de Kiesraad. Toch is er volgens Schutte een mogelijkheid de verkiezingen uit te stellen. Daarvoor moet de Kieswet ongedaan worden gemaakt door een noodwet, die dan nog voor 15 mei moet worden ingediend. De minister van Binnenlandse Zaken, De Vries, zou die noodwet moeten indienen.

De termijn voor de kandidaatstelling en de datum van de verkiezingen zijn vastgelegd in de Kieswet. Deze vloeit voort uit de Grondwet. De Grondwet schrijft voor dat de Tweede Kamer een zittingstermijn heeft van vier jaar. Als die termijn om is, moeten er nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven.

Dijkstal, oud-minister van Binnenlandse Zaken, is er nog niet uit of de verkiezingen op 15 mei kunnen doorgaan. ,,Wat hoor je te doen? Is uitstellen zwichten voor geweld?''


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 06-05-2002 22:00 by DimmuChild Profiel van DimmuChild

quote:
Op 6 mei 2002 21:58 schreef Snagger het volgende:
Oh. Als jij ziet dat de buurman de hele tijd de stad onveilig maakt, kan jij niet zien dat hij niet werkt.

Goh, wat knap van mij dat ik dat wel kan zien....


Als jij dat ziet stel ik voor dat jij eens op zoek ging naar een vaste baan.


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 06-05-2002 22:00 by Trotz Profiel van Trotz

quote:
Op 6 mei 2002 21:59 schreef Phaestus het volgende:
Oh man.. staks gaan jullie nog roepen dat "Pim niet dood is."


zielig gedoe


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-05-2002 22:00 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 mei 2002 21:59 schreef SQT het volgende:
Dijkstal, oud-minister van Binnenlandse Zaken, is er nog niet uit of de verkiezingen op 15 mei kunnen doorgaan. ,,Wat hoor je te doen? Is uitstellen zwichten voor geweld?''

Wijze woorden van Hansje D.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 06-05-2002 22:01]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 06-05-2002 22:00 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

quote:
Op 6 mei 2002 21:51 schreef Jenje het volgende:
Mijn god, de ene domme opmerking na de andere.
Zijn daar scholen voor ofzo?


Wat lul je nou man, ik voel me verdomme een buitenlander in mun eigen land!
Ik kan mij daar enorm kwaad over maken dat er zoveel asielzoekers in Nederland elk jaar binne komen.
Ik hoop dus dat ze dat eens gaan remmen verdomme!! dusss
En ja ik ben misschien een beetje rechts, maar ik vind dan ook dat ik alle redenen daartoe heb! De meeste last ondervind ik nog steeds van Marokkanen.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 06-05-2002 22:01 by Phaestus Profiel van Phaestus

quote:
Op 6 mei 2002 21:58 schreef Snagger het volgende:
Oh. Als jij ziet dat de buurman de hele tijd de stad onveilig maakt, kan jij niet zien dat hij niet werkt.

Goh, wat knap van mij dat ik dat wel kan zien....


Mijn buurman rijd ook BMW, is óók allochtoon en werkt gewoon hard om in die BMW te kunnen rijden.. Zo zijn er ook zat..

Er zijn ook autochtone mensen die niet werken en wel in BMW's rijden..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


trol
Usericon van trol
Posted 06-05-2002 22:01 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

WOW kogelgat recht bovenop zijn hoofd

echt wel professioneel gedaan


afrekening


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-05-2002 22:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 mei 2002 22:00 schreef NecRomantica het volgende:
Wat lul je nou man, ik voel me verdomme een buitenlander in mun eigen land!
Ik kan mij daar enorm kwaad over maken dat er zoveel asielzoekers in Nederland elk jaar binne komen.
Ik hoop dus dat ze dat eens gaan remmen verdomme!! dusss
En ja ik ben misschien een beetje rechts, maar ik vind dan ook dat ik alle redenen daartoe heb! De meeste last ondervind ik nog steeds van Marokkanen.


Laat maar .. je mist blijkbaar hier en daar wat. Geen zin omdat wederom uit te leggen.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 06-05-2002 22:02 by Snagger Profiel van Snagger

quote:
Op 6 mei 2002 22:00 schreef DimmuChild het volgende:
Als jij dat ziet stel ik voor dat jij eens op zoek ging naar een vaste baan.


Opeens weet je het, je wordt conducteur...

Leraar, elke dag anders...


Ik, Wil Schuurman


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-05-2002 22:02 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 6 mei 2002 22:01 schreef trol het volgende:
WOW kogelgat recht bovenop zijn hoofd

echt wel professioneel gedaan


afrekening


jee snelheidswonder


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-05-2002 22:02 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 mei 2002 22:00 schreef NecRomantica het volgende:
Wat lul je nou man, ik voel me verdomme een buitenlander in mun eigen land!
Ik kan mij daar enorm kwaad over maken dat er zoveel asielzoekers in Nederland elk jaar binne komen.
Ik hoop dus dat ze dat eens gaan remmen verdomme!! dusss
En ja ik ben misschien een beetje rechts, maar ik vind dan ook dat ik alle redenen daartoe heb! De meeste last ondervind ik nog steeds van Marokkanen.
Kan ik het mee eens zijn, je bent een blanke meid en daar kun je lang over lullen, je kunt er kort over lullen, maar ik weiger te geloven dat iemand als jij je ooit veilig kan voelen in je eigen land. Klaar.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 06-05-2002 22:03 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

quote:
Op 6 mei 2002 22:01 schreef Phaestus het volgende:
Mijn buurman rijd ook BMW, is óók allochtoon en werkt gewoon hard om in die BMW te kunnen rijden.. Zo zijn er ook zat..

Er zijn ook autochtone mensen die niet werken en wel in BMW's rijden..


ja da klopt, maar dan kunnen die dan toch mooi in hun EIGEN land blijven?


Koud
Usericon van Koud
Posted 06-05-2002 22:03 by Koud Profiel van Koud

quote:
Op 6 mei 2002 21:59 schreef SQT het volgende:
Verkiezingen

De verkiezingen op 15 mei kunnen in principe niet worden uitgesteld omdat de datum voortvloeit uit de Kieswet. Dat zegt G. Schutte oud-Kamerlid voor het GPV, die lid is van de Kiesraad. Toch is er volgens Schutte een mogelijkheid de verkiezingen uit te stellen. Daarvoor moet de Kieswet ongedaan worden gemaakt door een noodwet, die dan nog voor 15 mei moet worden ingediend. De minister van Binnenlandse Zaken, De Vries, zou die noodwet moeten indienen.

De termijn voor de kandidaatstelling en de datum van de verkiezingen zijn vastgelegd in de Kieswet. Deze vloeit voort uit de Grondwet. De Grondwet schrijft voor dat de Tweede Kamer een zittingstermijn heeft van vier jaar. Als die termijn om is, moeten er nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven.

Dijkstal, oud-minister van Binnenlandse Zaken, is er nog niet uit of de verkiezingen op 15 mei kunnen doorgaan. ,,Wat hoor je te doen? Is uitstellen zwichten voor geweld?''



Ja, joy. Stellen ze het niet uit. Zitten we straks met een regering die gekozen is door 20% van de Nederlanders (De rest gaat gewoon niet stemmen uit protest) en die 20% hebben een protest stem geuit...


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 06-05-2002 22:03 by Phaestus Profiel van Phaestus

quote:
Op 6 mei 2002 22:02 schreef Greycloak het volgende:
Kan ik het mee eens zijn, je bent een blanke meid en daar kun je lang over lullen, je kunt er kort over lullen, maar ik weiger te geloven dat iemand als jij je ooit veilig kan voelen in je eigen land. Klaar.




"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-05-2002 22:03 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 mei 2002 22:02 schreef Jenje het volgende:
Laat maar .. je mist blijkbaar hier en daar wat. Geen zin omdat wederom uit te leggen.
Jenje, ze brengt het verkeerd maar heeft in essentie gelijk, hoe je het ook went of keert.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-05-2002 22:03 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 6 mei 2002 22:00 schreef NecRomantica het volgende:
Wat lul je nou man, ik voel me verdomme een buitenlander in mun eigen land!
Ik kan mij daar enorm kwaad over maken dat er zoveel asielzoekers in Nederland elk jaar binne komen.
Ik hoop dus dat ze dat eens gaan remmen verdomme!! dusss
En ja ik ben misschien een beetje rechts, maar ik vind dan ook dat ik alle redenen daartoe heb! De meeste last ondervind ik nog steeds van Marokkanen.


Kan heel goed zo zijn maar die opmerking van jou ('daar hoopte ik op') sloeg echt helemaal nergens op. Zo van: 'Goh kijk het is weer een buitenlander. Zie je wel, het zijn altijd die vuile rotturken.'


trol
Usericon van trol
Posted 06-05-2002 22:03 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

quote:
Op 6 mei 2002 22:02 schreef SQT het volgende:
jee snelheidswonder
hehe post was naar aanleiding van een filmpje op het nieuws
echt gat RECHT op zijn hoofd


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 06-05-2002 22:04 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

ten eerste, ik ben studenk, ik krijg ook geld van de regering en daar koop ik dingen voor, ben ik nu ook verdacht/slecht??

Ten tweede (voor dimmu): als je wat beeter had gelezen/begrepen had, zeg IK niet dat die jongeren niet werken. Feit is gewoon dat er maar zeer weinig banen zijn voor mensen van die leeftijd. Voor zo'n baan heb je dan ook wel een hoge opleiding nodig (een handje vol WO dus). Zonder te discrimineren, zo'n studie is gewoon duur en heb je niet voor je 20e afgerond. Daar komt nog bij dat je zelfs na zo'n studie nog een tijdje moet sparen wil je in aanmerking komen.
Dus ik heb echt wel goe dover mijn opmerking nagedacht hoor.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 06-05-2002 22:04 by Phaestus Profiel van Phaestus

quote:
Op 6 mei 2002 22:03 schreef NecRomantica het volgende:
ja da klopt, maar dan kunnen die dan toch mooi in hun EIGEN land blijven?


ben je niet vergeten dat die mensen in de jaren 70 hier naartoe zijn gehaald omdat wij te weinig arbeidskrachten hadden?


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 06-05-2002 22:04 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

quote:
Op 6 mei 2002 22:02 schreef Greycloak het volgende:
Kan ik het mee eens zijn, je bent een blanke meid en daar kun je lang over lullen, je kunt er kort over lullen, maar ik weiger te geloven dat iemand als jij je ooit veilig kan voelen in je eigen land. Klaar.


en inderdaad...ook al waren er geen buitenlanders meer dan zou ik me nog steeds niet 100% veilig voelen in mun eigen land, maar wel een stuk veiliger....

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 06-05-2002 22:05]


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 06-05-2002 22:05 by DimmuChild Profiel van DimmuChild

quote:
Op 6 mei 2002 22:00 schreef NecRomantica het volgende:
Wat lul je nou man, ik voel me verdomme een buitenlander in mun eigen land!
Ik kan mij daar enorm kwaad over maken dat er zoveel asielzoekers in Nederland elk jaar binne komen.
Ik hoop dus dat ze dat eens gaan remmen verdomme!! dusss
En ja ik ben misschien een beetje rechts, maar ik vind dan ook dat ik alle redenen daartoe heb! De meeste last ondervind ik nog steeds van Marokkanen.


Ik ben het wel eens met het feit dat je als land op een gegeven moment de rem erop moet durven zetten. Vooral als je ziet dat het niet goed gaat moet de opvang van allochtonen in eigen land, moet je dat eerst goed op orde hebben voordat je nieuwe asielzoekers het land binnenlaat. Een algeheel grenzendichtgooiplan is onzin. Of het moet zo zijn dat we met zijn allen als een stel boivarkens met 5 mensen per vierkante meter moeten leven. Maar dat is niet zo.

Dus ja...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen