IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : PIM FORTUYN NEERGESCHOTEN!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 06-05-2002 22:06 by Lord Belial Profiel van Lord Belial

quote:
Op 6 mei 2002 22:00 schreef NecRomantica het volgende:
Wat lul je nou man, ik voel me verdomme een buitenlander in mun eigen land!
Ik kan mij daar enorm kwaad over maken dat er zoveel asielzoekers in Nederland elk jaar binne komen.
Ik hoop dus dat ze dat eens gaan remmen verdomme!! dusss
En ja ik ben misschien een beetje rechts, maar ik vind dan ook dat ik alle redenen daartoe heb! De meeste last ondervind ik nog steeds van Marokkanen.

volkomen met je eens


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 06-05-2002 22:07 by Lord Belial Profiel van Lord Belial

quote:
Op 6 mei 2002 22:00 schreef NecRomantica het volgende:
Wat lul je nou man, ik voel me verdomme een buitenlander in mun eigen land!
Ik kan mij daar enorm kwaad over maken dat er zoveel asielzoekers in Nederland elk jaar binne komen.
Ik hoop dus dat ze dat eens gaan remmen verdomme!! dusss
En ja ik ben misschien een beetje rechts, maar ik vind dan ook dat ik alle redenen daartoe heb! De meeste last ondervind ik nog steeds van Marokkanen.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 06-05-2002 22:07 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

nog even voor de duidelikheid:
als die buitenlanders echt grote problemen in hun eigen land hebben mogen ze best hier in Nederland toevlucht zoeken, als ze zich maar gedragen! Ze zijn hier te gast en helaas vergeten ze dat erg vaak...


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 06-05-2002 22:07 by Lord Belial Profiel van Lord Belial

oeps, 2x


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 06-05-2002 22:08 by Dargull Profiel van Dargull

Waar gaat dit over? De (vermoedelijke)dader was blank en nederlands, dus hou op met dat geschop tegen alles wat je niet kent of snapt mensen...


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-05-2002 22:09 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 6 mei 2002 22:07 schreef NecRomantica het volgende:
nog even voor de duidelikheid:
als die buitenlanders echt grote problemen in hun eigen land hebben mogen ze best hier in Nederland toevlucht zoeken, als ze zich maar gedragen! Ze zijn hier te gast en helaas vergeten ze dat erg vaak...


Weer mee eens, maar generaliseer dan niet verdomme


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-05-2002 22:09 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

ok, volgens mij ben ik de laatste Nederlander die dit hoort .

Maar ik ben ook best wel shocked ja... Net als 11 september, zomaar opeens gebeurt er zoiets groots met grote impact.

Iig, ALS de dader een allochtoon/moslim (or whichever word you whiners prefer ) is dan zal het wel goed loos gaan... In combinatie met 11 september...

Mijn gekleurde wereldbeeld boeit dat btw niet zo erg... Heb vroeger ook zat shit gehad met Turken/Marokkanen hier uit de buurt... Good riddance...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 06-05-2002 22:10 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

Dit is echt heel erg! Dit is godver een aanslag op de vrijheid van meningsuiting!!! Ik ben echt HEEL KWAAD! Ik heb het hier nooit gezegd maar als ik mocht stemmen had ik op hem gestemd! Eindelijk een frisse wind door Den Haag.

Maar goed, hij is dood....

Bah, het enige wat ik kan zeggen is


I spy with my little and verrry evil eye.....


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-05-2002 22:10 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 6 mei 2002 22:08 schreef Dargull het volgende:
De (vermoedelijke)dader was blank en nederlands,
En daar ben ik goddomme blij om. Als het een allochtoon was geweest hadden we de poppen echt aan het dansen.



darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 06-05-2002 22:11 by darkscar Profiel van darkscar

rust in vrede pim


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 06-05-2002 22:11 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

quote:
Op 6 mei 2002 22:09 schreef TNightmare het volgende:
Mijn gekleurde wereldbeeld boeit dat btw niet zo erg... Heb vroeger ook zat shit gehad met Turken/Marokkanen hier uit de buurt... Good riddance...

Wat zo jammer is is dat zoooveel mensen over het bovenstaande kunnen mee praten...

Ik ben het derom ook eens met Necromantica...
Te gast = gedeist houden.. makkelijk zat


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 06-05-2002 22:11 by Lord Belial Profiel van Lord Belial

quote:
Op 6 mei 2002 22:10 schreef Vargen666 het volgende:
En daar ben ik goddomme blij om. Als het een allochtoon was geweest hadden we de poppen echt aan het dansen.


dat weet ik wel heel zeker, dan konden ze de kuilen bij de begraafplaats wel gaan graven, maar of ik werkelijk blij ben......


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 06-05-2002 22:12 by Snagger Profiel van Snagger

Ach de cijfers wijzen erop dat het meerendeel fout is (van de allochtonen) en er zijn inderdaag ook wel enkele 'goede' (om het even eenvoudig uit te drukken) maar als het ruime meerendeel fout zit gaat er bij mij (en velen die met mij zijn) toch wel wat knagen....


Ik, Wil Schuurman


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-05-2002 22:12 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 6 mei 2002 22:10 schreef Vargen666 het volgende:
En daar ben ik goddomme blij om. Als het een allochtoon was geweest hadden we de poppen echt aan het dansen.


Zeker weten, want dan waren opeens echt alle buitenlanders (en vaak ook nog eens degenen die zich wèl gedragen) zwaar in de problemen geweest


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 06-05-2002 22:12 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 6 mei 2002 22:10 schreef Vargen666 het volgende:
En daar ben ik goddomme blij om. Als het een allochtoon was geweest hadden we de poppen echt aan het dansen.


Dat is waar. Ik ben heel benieuwd of hij het echt heeft gedaan (hij wil nix zeggen tot nu toe).

Ik vind het trouwens heel triest dat sommige aanhangers van Pim nu op het Binnenhof gaan rellen...


I spy with my little and verrry evil eye.....


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 06-05-2002 22:12 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

hopelijk komen er in de toekomst meer van dat soort persoonlijkheiden als pim in de politiek en niet allemaal van die saaie dooie lullen
dat maakt de politiek voor de jongeren ook wat interessanter.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 06-05-2002 22:13 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

quote:
Op 6 mei 2002 22:10 schreef Vargen666 het volgende:
En daar ben ik goddomme blij om. Als het een allochtoon was geweest hadden we de poppen echt aan het dansen.


ja, en ik met zo nog naar huis (rotterdam west) dus dat was dan helemaal niet meer gegaan...


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-05-2002 22:13 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 6 mei 2002 22:12 schreef Snagger het volgende:
Ach de cijfers wijzen erop dat het meerendeel fout is (van de allochtonen) en er zijn inderdaag ook wel enkele 'goede' (om het even eenvoudig uit te drukken) maar als het ruime meerendeel fout zit gaat er bij mij (en velen die met mij zijn) toch wel wat knagen....


Er moet ook wel wat aan gedaan worden, maar dat is verder niet de opzet van dit topic..


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-05-2002 22:14 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Het begint allemaal met het smijten van taarten... Ik vraag me af wat díe mensen nu denken. Ik vraag het me echt af.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 06-05-2002 22:14 by Lord Belial Profiel van Lord Belial

Je voelt je godverdomme in je eigen land niet meer veilig, dat is toch er ook?? voor je het weet heb je een kogel door je kop heen. Wie heeft daar nu zin in??????


Koud
Usericon van Koud
Posted 06-05-2002 22:15 by Koud Profiel van Koud

quote:
Op 6 mei 2002 22:12 schreef NecRomantica het volgende:
hopelijk komen er in de toekomst meer van dat soort persoonlijkheiden als pim in de politiek en niet allemaal van die saaie dooie lullen
dat maakt de politiek voor de jongeren ook wat interessanter.


Mochten ze de verkiezingen uitstellen en weer openen voor nieuwe deelnemers, dan kan je wel stellen dat het een stuk minder saai wordt. Wel jammer dat er gefocussed wordt op wapenbezit.


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 06-05-2002 22:15 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 6 mei 2002 22:12 schreef NecRomantica het volgende:
hopelijk komen er in de toekomst meer van dat soort persoonlijkheiden als pim in de politiek en niet allemaal van die saaie dooie lullen
dat maakt de politiek voor de jongeren ook wat interessanter.

niemand houdt je tegen



Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 06-05-2002 22:15 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

quote:
Op 6 mei 2002 22:14 schreef Greycloak het volgende:
Het begint allemaal met het smijten van taarten... Ik vraag me af wat díe mensen nu denken. Ik vraag het me echt af.

idd.. zouden ze nou hun doel bereikt hebben?? zijn ze nu blij?? domme ezels......


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-05-2002 22:15 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht



SQT
Usericon van SQT
Posted 06-05-2002 22:16 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 6 mei 2002 22:14 schreef Lord Belial het volgende:
Je voelt je godverdomme in je eigen land niet meer veilig, dat is toch er ook?? voor je het weet heb je een kogel door je kop heen. Wie heeft daar nu zin in??????


Dat is altijd en overal zo


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen