IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : PIM FORTUYN NEERGESCHOTEN!!! Vorige pagina | Volgende pagina
mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 07-05-2002 11:45 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Komaan Styhn.. Moet je nu echt zo'n icoon gebruiken?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 07-05-2002 11:48 by linknl Profiel van linknl

idd beetje belachelijk

er er is een topic over de politieke gevolgen van de aanslag dus daar graag verder over de politieke kant.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-05-2002 11:48 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 7 mei 2002 11:42 schreef Styhn het volgende:
ik ben benieuwd of de verkiezingen nou wel of niet doorgaan.. de uitkomst is iig makkelijk te voorspellen als hij wel doorging.

Staat al vast dat ze doorgaan...-->journaal.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 07-05-2002 11:50 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia



GVD!!!!!!!!!!!!!!!! Is er eindelijk eens iemand in Nederland die z'n bek open durft te trekken over wat er allemaal WERKELIJK gaande is in dit kloteland, wordt ie doodgeschoten!!!!!!!! Toen ik het hoorde kon ik alleen maar verbijsterd naar de tv kijken in een soort shock toestand. Dat zoiets in dit land gebeurd is gewoon te ziek voor woorden en dit alles komt door die !@#$%^&** Melkert en die Rosenmoller, en zeg niet dat t niet zo is want het is wel degelijk zo, die hebben zo zitten praten dat ZELFS de buitenlandse media hem afschilderen als een RECHTSE politicus terwijl hij dat helemaal niet was in werkelijkheid. Alleen HIJ zag de dingen zoals het volk die ook zo zag, andere partijen denken alleen maar aan hun eigen belang. Nee hoor het gaat helemaal niet zo slecht in Nederland en Nederland is NIET VOL. Stop maar in je aars die verklaring want dat is dus echt wel zo. Nederland is een klein landje en waarom zouden juist wij deze mensen moeten opvangen. Tuurlijk moet er plaats zijn voor verschillende culturen in deze samenleving,maar wat PIM beweerde was wel de WAARHEID!!!! Hij was mijn grote voorbeeld en nu moet ik hem voor altijd missen. Tuurlijk zeggen Kok en die andere bendes van ellende dat niks ertoe wees dat PIM beveiliging nodig had, die voelen allang nattigheid. ZIJ HEBBEN PIM VERMOORD en ik HAAAAAAAT ze!!!!! Ik ben echt superpissig hierom en van mij mogenze de dader eigenhandig afknallen keer 10000! Burn in Hell!!!!!!!!! Wie was degene die de schijnheilige praktijken van Paars heeft beschreven in een boek?? Juist dat was PIM! Alles had zo mooi kunnen worden, maar nu hij er niet meer is lijkt t wel of alle hoop nu vervlogen is Die man was echt een lieverd en ik zal hem heel erg missen en NOOIT vergeten...

R.I.P. My Pim Fortuyn


Kankerlul


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-05-2002 11:51 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

"De verdachte is in het bezit van materiaal wat erop lijkt te wijzen dat het hier gaat om milieu-activisten" aldus de officier van justitie. Het wordt steeds raarder...


Shisha
Fly on a rainbow dream...
Usericon van Shisha
Posted 07-05-2002 11:52 by Shisha Profiel van Shisha

Sorry, maar ik vind het echt heel kortzichtig om politici de schuld te geven van wat één malloot gedaan heeft

edit:tikvout

[Dit bericht is gewijzigd door Shisha op 07-05-2002 11:54]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-05-2002 11:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Och jee ...

Maar ik ben wel blij dat het geen allochtoon is, dan hadden veel stront aan de knikker gehad.

Al die mensen die zo hard riepen dat het een buitenaldner moest zijn, zijn nu wel mooi in één klap stil.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 07-05-2002 11:54 by Styhn Profiel van Styhnhttp://n/a

quote:
Op 7 mei 2002 11:45 schreef mislyd het volgende:
Komaan Styhn.. Moet je nu echt zo'n icoon gebruiken?


was puur om ff een usericon te hebben... maar alla, ik zoek wel een andere


11.45: restate my assumptions


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 07-05-2002 11:54 by linknl Profiel van linknl

daar ben ik aan 1 kant ook blij om, het was anders een mooie tering zooi geworden.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-05-2002 11:54 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 7 mei 2002 11:53 schreef Jenje het volgende:
Al die mensen die zo hard riepen dat het een buitenaldner moest zijn, zijn nu wel mooi in één klap stil.
Ja, en binnen een vloek en een zucht zullen die hun scheur opentrekken over het 'klimaat van haat' dat door links geschapen is e.d.

Waarom is iedereen zo emotioneel??


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-05-2002 11:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Omdat het nu een gezicht heeft gekregen.

Eerst was het iets onzichtbaars, iets ongrijpbaars. Pimmetje gaf het een gezicht, een lelijk gezicht.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 07-05-2002 12:00 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

En toch is t zo, je kan zeggen wat je wil, ok zij hebben niet de trekker overgehaald maar Pim is keer op keer helemaal zwart gemaakt, en waarom, omdat ze bang waren dat hij aan de macht zou komen. Alles wat die partijen over Pim hebben uitgekraamd sloeg nergens op net als Rosenmollers zogenaamde goede uitspraak over Pim zwakte in het intervieuw waarin Pim wegliep, dat sloeg ook helemaal nergens op. Zoals Pim al zei: 'als er ooit een aanslag op mij wordt gepleegd, dan zijn ZIJ mede verantwoordelijk en kunnen ze hun handen er niet vanaf trekken omdat ZIJ die sfeer hebben gecreeerd!!!!' EN DAT IS WEL DEGELIJK ZO!!!!!


Kankerlul


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-05-2002 12:01 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Wat mij opvalt is dat Fortuyn door de buitenlandse media als 'extreem rechts' , de 'Le Penn van NL' wordt afgeschildert.. Zo erg was Fortuyn naar mijn idee ook weer niet.. Als hij macht had gekregen in NL had ik me er niet heel druk om gemaakt, waait vanzelf wel weer over of richt zijn eigen shit ten gronde, maar in het buitenland zien ze hem dus wel degelijk als een even grote bedreiging als Le Penn, Berlusconi, Haider, of wie dan ook..

Door dat soort berichten begin ik te twijfelen of die bovenstaande personen wel echt zo erg zijn, of dat dit slechts het beeld is wat de Nederlandse media oppikt...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 07-05-2002 12:01 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 7 mei 2002 11:54 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, en binnen een vloek en een zucht zullen die hun scheur opentrekken over het 'klimaat van haat' dat door links geschapen is e.d.


Daar ben ik dus bang voor ja, en als dat gebeurt zou het diep triest zijn. Links is nu juist altijd gebaseerd geweest op solidariteit, en samenleven. En nu gaat 1 of andere zot er voor zorgen dat links in het verdom hoekje verwijnt.

quote:
Op 7 mei 2002 11:54 schreef Dwaallicht het volgende:
Waarom is iedereen zo emotioneel??


Emotioneel? Nee, geschokt denk ik eerder, 't is wat onwerkelijk. Persoonlijk zal ik pim als politiek figuur niet missen, hij had alleen verslagen moeten worden in debat, en niet vermoord moeten worden.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 07-05-2002 12:03 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 7 mei 2002 12:01 schreef Valorian666 het volgende:
Wat mij opvalt is dat Fortuyn door de buitenlandse media als 'extreem rechts' , de 'Le Penn van NL' wordt afgeschildert.. Zo erg was Fortuyn naar mijn idee ook weer niet.. Als hij macht had gekregen in NL had ik me er niet heel druk om gemaakt, waait vanzelf wel weer over of richt zijn eigen shit ten gronde, maar in het buitenland zien ze hem dus wel degelijk als een even grote bedreiging als Le Penn, Berlusconi, Haider, of wie dan ook..

Door dat soort berichten begin ik te twijfelen of die bovenstaande personen wel echt zo erg zijn, of dat dit slechts het beeld is wat de Nederlandse media oppikt...


DAT is dus het beeld dat de media opppikt, en hoe hebben ze dat beeld gekregen??? Doordat ie vanaf het begin al afgeschilderd is en vergeleken is met mensen uit het verleden zoals inderdaad LE PENN enzovoorts, en DAT HEBBEN DIE ANDERE KLOTEPOLITICI dus gedaan PUNT!


Kankerlul


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 07-05-2002 12:03 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 7 mei 2002 12:01 schreef Valorian666 het volgende:

Door dat soort berichten begin ik te twijfelen of die bovenstaande personen wel echt zo erg zijn, of dat dit slechts het beeld is wat de Nederlandse media oppikt...


wel nee man, haider is gewoon echt het zelfde als Pim hier was. een ook Le Pen had allochtonen in zijn partij. alles wordt zo opgeblazen



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-05-2002 12:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat heeft Pimmetje zelf gedaan door domme opmerkingen over asielzoekers & WAO-ers.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 07-05-2002 12:04 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 7 mei 2002 12:00 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
En toch is t zo, je kan zeggen wat je wil, ok zij hebben niet de trekker overgehaald maar Pim is keer op keer helemaal zwart gemaakt, en waarom, omdat ze bang waren dat hij aan de macht zou komen. Alles wat die partijen over Pim hebben uitgekraamd sloeg nergens op net als Rosenmollers zogenaamde goede uitspraak over Pim zwakte in het intervieuw waarin Pim wegliep, dat sloeg ook helemaal nergens op. Zoals Pim al zei: 'als er ooit een aanslag op mij wordt gepleegd, dan zijn ZIJ mede verantwoordelijk en kunnen ze hun handen er niet vanaf trekken omdat ZIJ die sfeer hebben gecreeerd!!!!' EN DAT IS WEL DEGELIJK ZO!!!!!


100% Onzin! Waar haal je waanzinnige idee vandaan???

In de V.S. wordt vier keer zo hard met modder gegooid tijdens de verkiezingen, en daar is al sinds '63 geen president meer vermoord, en ook geen kandidaten.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-05-2002 12:05 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 07-05-2002 12:05]


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 07-05-2002 12:05 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Ik hoor nu dat-ie 2 kogels in de rug had, 1 in de hals en 2 in het hoofd. Hij had het onmogelijk kunnen overleven!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-05-2002 12:06 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 7 mei 2002 12:03 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
DAT is dus het beeld dat de media opppikt, en hoe hebben ze dat beeld gekregen??? Doordat ie vanaf het begin al afgeschilderd is en vergeleken is met mensen uit het verleden zoals inderdaad LE PENN enzovoorts, en DAT HEBBEN DIE ANDERE KLOTEPOLITICI dus gedaan PUNT!

Het zijn nog altijd journalisten die het nieuws brengen, niet politici. Maar de beeldvorming van linkse kant is zeer zeker negatief geweest ja.
En nu is de beeldvorming van rechtse kant belachelijk overdreven.

Godver, ik ga maar wat death metal luisteren, ik krijg alweer genoeg van mensen.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 07-05-2002 12:06 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

Dat slaat wel degelijk ergens op, waar ik dat vandaan haal? Ik kijk toch ook het nieuws? Shit man waar zitten jullie met je gedachtes.. sjezus.. kijk niet eens alles met een fictive blik, dit is de realiteit, en Pim heeft helemaal geen stomme opmerkingen gemaakt, alles is helemaal verdraaid door EN de politici En de media.. en dit is mijn mening, maar ja die mening kan je tegenwoordig dus niet meer uiten want dan wordt je neergeschoten!


Kankerlul


Shisha
Fly on a rainbow dream...
Usericon van Shisha
Posted 07-05-2002 12:06 by Shisha Profiel van Shisha

quote:
Op 7 mei 2002 12:00 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
(...)maar Pim is keer op keer helemaal zwart gemaakt, en waarom, omdat ze bang waren dat hij aan de macht zou komen


Was het niet zo dat meneer fortuyn dat ook deed?


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 07-05-2002 12:07 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 7 mei 2002 12:01 schreef Valorian666 het volgende:
Wat mij opvalt is dat Fortuyn door de buitenlandse media als 'extreem rechts' , de 'Le Penn van NL' wordt afgeschildert.. Zo erg was Fortuyn naar mijn idee ook weer niet.. Als hij macht had gekregen in NL had ik me er niet heel druk om gemaakt, waait vanzelf wel weer over of richt zijn eigen shit ten gronde, maar in het buitenland zien ze hem dus wel degelijk als een even grote bedreiging als Le Penn, Berlusconi, Haider, of wie dan ook..

Door dat soort berichten begin ik te twijfelen of die bovenstaande personen wel echt zo erg zijn, of dat dit slechts het beeld is wat de Nederlandse media oppikt...


Das niet zo raar hoor, hij heeft wel ooit geopperd artikel 1 uit de grondwet te schrappen...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 07-05-2002 12:07 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

Inderdaad Dwaallicht, ik wordt hier ook helemaal ziek van... Ik ben er gewoon kapot van.. Ik ga er niet eens meer over nadenken ook, wordt ik alleen maar superpissig van


Kankerlul


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen